преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Liberty Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те не само вземат вашия депозит след закриване на сметката ви по причини, известни само на тях, но и ще ви дават извинения след извинения защо не могат да ви помогнат или да ви кажат нещо. Първо е 24-48 часа, сега е единственото работно време. Имайте предвид, че това се случи за първи път в петък и те крещяха, просто ни дайте 24 до 48 часа. Как не знаеш, че не е петък? Някой да е бил на работа преди и да не знае, че идва уикендът? Щях да загубя този депозит и вероятно много повече досега, така че предполагам, че трябва да им благодаря. Благодаря, Свобода!
Not only do they take your deposit after closing your account for reasons only known to them they will give you excuses after excuses on why they can't help you or tell you anything. First it is 24-48 hrs now its only business hours. Mind you this first happened on a friday and they had been screaming just give us 24 to 48 hrs. How do you not know that its not a Friday? Anybody been at work before and not know the weekend is coming? I would of lost that deposit and probably much more by now so i guess i should thank them. Thanks, Liberty!
Здравейте. Изглежда, че казиното е затворило акаунта ви без никаква причина. Има ли шанс да сте били неактивни повече от 12 месеца или повече? Мина ми през ума, че това казино конфискува пари от спящи сметки. Както и да е, Liberty работи без лиценз, така че не трябва да обръщат никакво внимание на някои честни стандарти и справедливост 🙁, защото няма власт, която бди над тях.
В момента има отворена жалба за закрита сметка със салдо. Можете да го проверите тук .
В случай, че искате да опитате, можете да изпратите и свои собствени.
Какво мислиш?
Hello. It seems that the casino closed your account without any reason. Any chance you were inactive for more than 12 months or more? It crossed my mind that this casino confiscates money from dormant accounts. Anyway, Liberty operates under no license so they must not pay any attention to some honest standards and fairness 🙁 because there is no authority watching over them.
There is currently an open complaint about the closed account with a balance. You can check it here.
In case you would like to try, you can submit your own as well.
What do you think?
Току-що отворих сметката и в същия ден, същия час направих депозита.
I just opened the account and on the same day, same hour made the deposit.
Доколкото разбрах дори и да не ти бяха блокирали акаунта, нямаше да играеш повече там. Вероятно е за добро, както писахте преди. Имате ли нужда от помощ сега?
As far as I understand even if they had not blocked your account you would have not played there anymore. It is probably for the good, as you wrote before. Do you need any help now?
Спечелих от моя бонус Опитайте се да изтеглите Обслужване на клиенти Казах, че трябва да депозирам $25 и да играя през него, а също така да потвърдя личната си карта отново Добре ли звучи??? Никога не съм печелил от бонус без депозит, но откъде идвам, когато хората ви казват, че трябва да им дадете пари, преди да можете да получите парите си. Обикновено не върви добре, ако нямате какво имам предвид!!!!! Реших, че трябва да се опитам да играя до $25, когато спечеля над 600 tho!!! Някакъв съвет??? Аз съм FanDuel човек и те не играят, че печелиш и получаваш!!!
I won on my bonus Try to withdraw Customer service Said I had to deposit $25 And play through it And also Verify my ID card Again Does this sound right??? I've never won on a no deposit bonus But where I'm from when people tell you you have to give them money before you can get your money Its Usually don't go well if u no what I mean!!!!! Figured I should try to play through $25 When I won Over 600 tho!!! Any advice??? I'm FanDuel guy and they don't play that u win u get!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.