преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Li.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозираните 100 GBP спечелиха 190 GBP, тук, за да документирам процеса на теглене в помощ на бъдещите играчи.
Ден 1 - Отменен и помолен за попълване на профил, завършен и теглене поискано отново.
Deposited 100 GBP won 190 GBP, here to document withdrawal process to help future players.
Day 1 - Cancelled and asked to fill in profile completed and withdrawal requested again.
здравей
Благодаря ви, че правите това, със сигурност.
Мога ли да попитам дали целият процес на проверка вече е завършен, моля?
Ще чакаме още актуализации от вас тук.
Hello.
Thank you for doing this, for sure.
May I ask if the whole verification process is now completed, please?
We will wait for more updates from you here.
Здравей Роми
Не е поискано да завърши никаква проверка.
Ден 2 – Проверих акаунта си, за да видя парите си обратно в баланса ми, обвинен, че натискам връщане назад, за да балансирам от екипа за чат, което никога не направих. Отново поискано оттегляне.
Hi Romi
Not been asked to complete any verification.
Day 2 - Checked my account to see my money back in my balance, accused of pressing rollback to balance by the chat team which I never did. Requested withdrawal again.
Добре, така че казиното вярва, че сте отменили тегленето сами, но не сте го направили. Това изобщо не е добър знак. Надявам се утре да видя повече положителни отзиви.
Ok, so the casino believes you canceled the withdrawal on your own, however, you did not. That's not a a good sign at all. Hope to see more positive feedback tomorrow.
Е, нека аз бъда оптимистът тук. Неговият индекс на безопасност не е толкова лош, така че може би ситуацията също не е ужасна.
Имате ли някакви незадължителни предпочитания за плащане, които бихте могли да използвате?
Well, let me be the optimistic one here. Its Safety Index is not that bad, so perhaps the situation is also not dire.
Do you have any optional payment preferences you could use?
И така, кой ще опиташ, трудно?
Добре е, че предложиха повече възможности, вярвам. Не мислиш ли така?
So, which one are you going to try, tough?
It is good they offered more options, I believe. Don't you think so?
Здравей Роми
все още очакваме подробности от тях.
няма признаци да се опитват повторно да платят поради все още много лош опит.
Hi Romi
still awaiting details from them.
no sign of them reattempting payment as of yet very poor experience.
Колко точно време мина сега и кой метод на плащане използвахте накрая?
How long has it been now exactly, and which payment method did you use at the end?
Това продължава от миналия петък, 15 март.
Второто теглене вече е неуспешно и след това казват, че мога да опитам с карта VISA вместо Mastercard, но средствата все още не са ми върнати.
33 имейла досега, за да се опитаме да сортираме това, обслужването на клиенти е ужасно, те са изключително бавни.
This has now been going since last Friday 15th of March.
Second withdrawal has now failed and next they’re saying I can try a VISA card instead of Mastercard but funds haven’t been returned my balance yet.
33 emails so far to try and get this sorted, customer service is terrible they are extremely slow.
В този случай наистина бих ви препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да се намеси. Сигурно е разочароващо да се въртиш в кръг. нали
Ето връзката , където можете да го направите.
In this case, I would really suggest you submit a complaint here so our team can intervene. It must be surely frustrating to go around in circles. Right?
Here's the link where you can do so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.