преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lex Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ужасно казино!
Към днешна дата моите депозити са изчезнали!
Никой не знае кога ще си получа парите обратно.
Това SCAM казино надминава всичко, което е идвало преди
Ps: Трябва да запазят парите, няма да ги гоня седмици наред! Клубът е повече от зле
Horrible casino!
To date, my deposits have disappeared!
Nobody knows when I will ever get my money back.
This SCAM Casino tops everything that has come before
Ps: They should keep the money, I'm not going to chase it for weeks! The club is more than bad
Grauenhaftes Casino!
Bis heute sind meine Einzahlungen verschwunden!
Keiner weiss wann ich mein Geld jemals wieder bekomme..
Dieses SCAM Casino topt alles bis jetzt dagewesene
Ps: Sollen das Geld behalten ich renne da jetzt nicht Wochen hinterher!Der Verein is mehr als schlecht
Наистина съжалявам за цялата ситуация в това казино.
Случайно проверили ли сте и при вашия доставчик на плащания? Само за да се уверя, че не е в сайта им. Много пъти това се е случвало преди и казиното не е могло да направи нищо по въпроса.
Моля, опитайте да проверите това и ни уведомете, ако разберете нещо.
I am really sorry about the whole situation at this casino.
Have you, by any chance, also checked also with your payment provider? Just to make sure that it is not at their site. Many time this happened before and a casino was unable to do anything about it.
Please try to check that out and let us know if you find out something.
Няма нищо общо с моя платежен процесор, те самите го казаха😉
Зависи от техния доставчик на плащания и чакам вече седмица...
Изтриха ми акаунта, няма смисъл да прекарвам дори и секунда повече, занимавайки се с тази скапана организация!
Ps: все още не съм си върнал парите
It has nothing to do with my payment processor, they said so themselves😉
It depends on their payment provider and I've been waiting for a week now...
I had my account deleted, there's no point in spending even one more second dealing with this shitty organization!
Ps: I still haven’t got my money back
Hat mit meinen Zahlungsabbiter nichts zu tun haben die ja selber gesagt😉
Liegt an deren Zahlunganbieter und 1 Woche warte ich jetzt...
Hab mein Acc da löschen lassen macht kein Sinn sich mit diesen Scheiss Verein auch nur 1 Sekunde mehr auseinander zu setzen!
Ps: Mein Geld habe ich bis heute nicht wieder
Така че не си струва да чакате да получите парите си обратно, смятате ли?🤔
Е, зависи изцяло от вас, разбира се, но аз със сигурност бих изчакал ситуацията да се разреши и едва тогава бих затворил сметката в казиното.🤷♀️
Все пак обясниха ли какъв точно е проблемът с техния доставчик на плащания?
So it is not worth waiting to get your money back, you reckon?🤔
Well, it is totally up to you, of course, but I would surely wait for the situation to be resolved and only then close the account at the casino.🤷♀️
Have they explained what exactly the problem is with their payment provider, though?
Всеки ден чувате едно и също...
Няма смисъл да прекарвате седмици или месеци, занимавайки се с нещо подобно.
Това казино е чиста измама, нищо повече и нищо по-малко
You only hear the same thing every day...
There's no point in spending weeks or months dealing with something like this.
This casino is pure scam nothing more and nothing less
Man bekommt jeden Tag nur das selbe zu hören ...
Es bringt auch nix sich Wochen oder Monate lang sich mit sowas ausseinander zu setzen.
Dieses Casino ist purer Scam nicht mehr und nicht weniger
Разбирам разочарованието ви и ако решите, че няма да чакате, това, разбира се, зависи от вас. Просто искам да кажа, че не е нужно да правите нищо, освен да чакате. Това имам предвид.
I can understand your frustration, and if you decide that you are not going to wait, it is, of course, up to you. I just want to say that you do not need to do anything but wait. That is what I mean.
Мога да чакам месеци и нищо няма да се случи😉
Ако бях на твое място, бих преосмислил рейтинга тук^^
I can wait months and nothing will happen😉
If I were you, I would rethink the rating here^^
Ich kann da Monate warten da passiert nichts😉
An euer Stelle würde ich mir die Bewertung hier mal überdenken^^
Е, не е толкова просто да промените рейтинга, както казахте. Има цял процес за намаляване на индекса за безопасност на всяко казино.
Не е възможно да го промените само защото играч го поиска, нали знаете. Само когато играчите подадат жалби и те не са разрешени по някаква причина, индексът на безопасност ще падне.
Така че, ако смятате, че тази ваша ситуация може да бъде разрешена чрез подаване на жалба, моля, направете го и нашият екип със сигурност ще я разгледа.
Well, it is not that simple to just change the rating, as you said. There is a whole process regarding lowering the safety index of each casino.
It is not possible to change it just because a player asks for it, you know. Only whenever players submit complaints and those are unresolved for some reason will the safety index drop.
So, if you believe that this situation of yours could be solved by filing a complaint, please do so, and our team will surely look into it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.