Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Изглежда, че сте забравили да актуализирате. Позволете ми да го направя - цитирам от вашата жалба .
„Казиното откри сметка, надявам се, че ще одобрят тегленето БЪРЗО !!"
Някои казина блокират акаунт, след като се задейства проверката KYC (познайте своя клиент). Това не е трик, казиното трябва да потвърди вашата самоличност и акаунт, за да продължи с тегленето.
Следващия път се опитайте да крещите по-малко и бъдете повече търпеливи, моля 🙂
Ще чакам следващата ви актуализация. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Е, лятната ваканция току-що започна и целият екип надхвърля максималните си ограничения всеки месец. Съжалявам, но трябва да имаш търпение.
Що се отнася до задаването на въпросите, трудно разбирам отговорите ви, може би това е причината за толкова много въпроси. Той просто трябва да разбере напълно проблема - само тогава той може да зададе правилни въпроси на казиното, за да придвижи жалбата.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.