НачалоФорумКазинаLegzo Casino - обща дискусия

Legzo Casino - обща дискусия (страница 3)

16 156 преглеждания 54 отговора |
преди 3 години
|
12 3
Добавете пост
atti38
преди 2 години

добър ден! вече е направено! Но искам всички да знаят, че това казино използва трикове!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси

Автоматичен превод:
преди 2 години

добър ден! вече е направено! Но искам всички да знаят, че това казино използва трикове!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изглежда, че сте забравили да актуализирате. Позволете ми да го направя - цитирам от вашата жалба .

„Казиното откри сметка, надявам се, че ще одобрят тегленето БЪРЗО !!"

Някои казина блокират акаунт, след като се задейства проверката KYC (познайте своя клиент). Това не е трик, казиното трябва да потвърди вашата самоличност и акаунт, за да продължи с тегленето.

Следващия път се опитайте да крещите по-малко и бъдете повече търпеливи, моля 🙂

Ще чакам следващата ви актуализация. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, лятната ваканция току-що започна и целият екип надхвърля максималните си ограничения всеки месец. Съжалявам, но трябва да имаш търпение.

Що се отнася до задаването на въпросите, трудно разбирам отговорите ви, може би това е причината за толкова много въпроси. Той просто трябва да разбере напълно проблема - само тогава той може да зададе правилни въпроси на казиното, за да придвижи жалбата.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това са измамници, не си и помисляйте да правите депозит. Те просто не потвърждават вашия начин на плащане. И не можете да теглите пари. Поддръжката ви игнорира. Минаха вече три дни.

Автоматичен превод:
ukrmooooo
преди 11 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви нещо за това защо не искат да потвърдят вашия начин на плащане? Какъв метод депозирахте в казиното? Това ли е методът във вашето име? Опитайте се да ми кажете и ако не можете да разрешите нищо с казиното, ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За разлика от betplays, този дигитален клонинг плаща на хората.

Galaktika NV надежден оператор.

Професионален комарджия гарантира за този сайт.


Трябва да изчакате 1 месец, ако спечелите твърде много.



Това е предупреждение да НЕ използвате залагания.



Свърших ли добра работа?

Автоматичен превод:
backes10 изтри публикацията
backes10
преди 8 месеца

Това лимитът, който ви дадоха, ще отнеме тази допълнителна проверка?

Предоставихте ли вече всички документи, които поискаха?

Ако чакате повече от 14 пълни дни, нашият екип за оплаквания може да се намеси във вашия случай. Просто ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Случайно премахнах публикацията си, но проблемът ми е, че ми поискаха 31 дни за допълнителна проверка, за да направят тегленето. Акаунтът ми е напълно верифициран, с цялата документация и в чата казаха, че мога да тегля и че ще отнеме максимум 2 часа. Минаха почти 24 часа и все още не съм го получил. Вече бях направил първо теглене от R$50, което премина за няколко минути, а сега отнема толкова много време.

Автоматичен превод:
backes10
преди 8 месеца

Добре, тогава бихте ли ни информирали, когато получите актуализации?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Добре, ще ви държа в течение. Минаха 2 дни и тегленето ми все още не е приключило. благодаря

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Актуализация. След 13 дни получих баланса си на 23 април. Къщата го плати, без да каже нищо, защото акаунтът ми беше верифициран, не използвах никакви бонуси и не залагах по грешен начин. Но не препоръчвам къщата за времето, необходимо за извършване на допълнителен анализ. Съгласен съм, че може и да съществува, но е отдавна.

Автоматичен превод:
backes10
преди 7 месеца

Чудесно е, че най-накрая получихте парите си.

Чака се дълго, съгласен съм със сигурност.

Въобще обясниха ли закъснението или нито дума от тях?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Всичко, което казват в чата, е, че това е допълнителна проверка, която може да отнеме 31 дни. Доста пресилено за проверка. Но го получих.

Автоматичен превод:
backes10
преди 7 месеца

здравей Това е твърде много, но този период от време е много популярен сред казината. Понякога чувствам, че са се вдъхновили от местните държавни служби. Разбирам обаче, че такива допълнителни проверки може да включват партньори извън обичайния обхват на казиното, напр. доставчици на игри или доставчици на плащания, така че предполагам, че предпочитат да не бързат...

Все пак се надявам проверката да не отнеме много време и резултатът да е добър!

Дръжте ни в течение. 🙏

Автоматичен превод:
12 3

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини