НачалоФорумКазинаLegzo Casino - обща дискусия

Legzo Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от playbj
|
9 288 преглеждания 45 отговора |
|
12 3
atti38
преди 1 година

добър ден! вече е направено! Но искам всички да знаят, че това казино използва трикове!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси

Автоматичен превод:
преди 1 година

добър ден! вече е направено! Но искам всички да знаят, че това казино използва трикове!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че сте забравили да актуализирате. Позволете ми да го направя - цитирам от вашата жалба .

„Казиното откри сметка, надявам се, че ще одобрят тегленето БЪРЗО !!"

Някои казина блокират акаунт, след като се задейства проверката KYC (познайте своя клиент). Това не е трик, казиното трябва да потвърди вашата самоличност и акаунт, за да продължи с тегленето.

Следващия път се опитайте да крещите по-малко и бъдете повече търпеливи, моля 🙂

Ще чакам следващата ви актуализация. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, лятната ваканция току-що започна и целият екип надхвърля максималните си ограничения всеки месец. Съжалявам, но трябва да имаш търпение.

Що се отнася до задаването на въпросите, трудно разбирам отговорите ви, може би това е причината за толкова много въпроси. Той просто трябва да разбере напълно проблема - само тогава той може да зададе правилни въпроси на казиното, за да придвижи жалбата.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Това са измамници, не си и помисляйте да правите депозит. Те просто не потвърждават вашия начин на плащане. И не можете да теглите пари. Поддръжката ви игнорира. Минаха вече три дни.

Автоматичен превод:
ukrmooooo
преди 5 дни

Здравейте, казиното каза ли ви нещо за това защо не искат да потвърдят вашия начин на плащане? Какъв метод депозирахте в казиното? Това ли е методът във вашето име? Опитайте се да ми кажете и ако не можете да разрешите нищо с казиното, ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини