Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Изглежда, че сте забравили да актуализирате. Позволете ми да го направя - цитирам от вашата жалба .
„Казиното откри сметка, надявам се, че ще одобрят тегленето БЪРЗО !!"
Някои казина блокират акаунт, след като се задейства проверката KYC (познайте своя клиент). Това не е трик, казиното трябва да потвърди вашата самоличност и акаунт, за да продължи с тегленето.
Следващия път се опитайте да крещите по-малко и бъдете повече търпеливи, моля 🙂
Ще чакам следващата ви актуализация. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Радка, имам отворена жалба, Ник ми отговаря на всеки 10 ден и все още задава въпроси, вече един месец и казиното не знае за тази жалба, Ник все още не ме разбира и задава въпроси
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Е, лятната ваканция току-що започна и целият екип надхвърля максималните си ограничения всеки месец. Съжалявам, но трябва да имаш търпение.
Що се отнася до задаването на въпросите, трудно разбирам отговорите ви, може би това е причината за толкова много въпроси. Той просто трябва да разбере напълно проблема - само тогава той може да зададе правилни въпроси на казиното, за да придвижи жалбата.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Това са измамници, не си и помисляйте да правите депозит. Те просто не потвърждават вашия начин на плащане. И не можете да теглите пари. Поддръжката ви игнорира. Минаха вече три дни.
These are scammers, don't even think about making a deposit. They simply don't verify your payment method. And you can't withdraw money. Support is ignoring you. It's been three days already.
ето мошенники не вздумайте делать депозит.тупо не делают верификацию платежного средства.и ты не можеш вывести деньги.поддержка игнорит.уже три дня
Здравейте, казиното каза ли ви нещо за това защо не искат да потвърдят вашия начин на плащане? Какъв метод депозирахте в казиното? Това ли е методът във вашето име? Опитайте се да ми кажете и ако не можете да разрешите нищо с казиното, ще видим какво можем да направим.
Hi, did the casino say anything to you about why they don't want to verify your payment method? What method did you deposit to the casino? Is it the method in your name? Try to tell me and if you can't resolve anything with the casino, we'll see what we can do.
За разлика от betplays, този дигитален клонинг плаща на хората.
Galaktika NV надежден оператор.
Професионален комарджия гарантира за този сайт.
Трябва да изчакате 1 месец, ако спечелите твърде много.
Това е предупреждение да НЕ използвате залагания.
Свърших ли добра работа?
Unlike betplays, this digitain clone pays people.
Galaktika N.V. trustworthy operator.
Professional gambler vouches for this site.
You have to wait 1 month if you win too much.
This is a warning on NOT to use betplays.
Did I do a good job?
Това лимитът, който ви дадоха, ще отнеме тази допълнителна проверка?
Предоставихте ли вече всички документи, които поискаха?
Ако чакате повече от 14 пълни дни, нашият екип за оплаквания може да се намеси във вашия случай. Просто ни уведомете, моля.
Is this the limit they gave you this additional verification will take?
Have you already provided all the documents they requested, though?
If you are waiting more than 14 full days, our complaint team could intervene in your case. Just let us know, please.
Случайно премахнах публикацията си, но проблемът ми е, че ми поискаха 31 дни за допълнителна проверка, за да направят тегленето. Акаунтът ми е напълно верифициран, с цялата документация и в чата казаха, че мога да тегля и че ще отнеме максимум 2 часа. Минаха почти 24 часа и все още не съм го получил. Вече бях направил първо теглене от R$50, което премина за няколко минути, а сега отнема толкова много време.
I accidentally removed my post, but my problem is that they asked for 31 days for additional verification to make the withdrawal. My account is fully verified, with all the documentation and in the chat they said I could withdraw, and that it would take a maximum of 2 hours. It's been almost 24 hours and I still haven't received it. I had already made a first withdrawal of R$50, which went through in a matter of minutes, and now it's taking so long.
Removi sem querer a publicação minha, mas meu problema é esse de que eles pediram 31 dias para verificação adicional para realizar o saque. Minha conta está totalmente verificada, com toda a documentação e no chat disseram que eu poderia sacar, e que demoraria máximo de 2 horas. Já se passou quase 24h e ainda não recebi. Já havia realizado um primeiro saque de R$ 50, que entrou em questão de minutos e agora demora tanto tempo.
Добре, тогава бихте ли ни информирали, когато получите актуализации?
Okay, so could you please inform us whenever you receive any updates?
Добре, ще ви държа в течение. Минаха 2 дни и тегленето ми все още не е приключило. благодаря
Okay, I'll keep you updated. It's been 2 days and my withdrawal is still pending. Thank you
Ok, vou manter atualizado aqui. Se passaram 2 dias e meu saque continua pendente. Obrigado
Актуализация. След 13 дни получих баланса си на 23 април. Къщата го плати, без да каже нищо, защото акаунтът ми беше верифициран, не използвах никакви бонуси и не залагах по грешен начин. Но не препоръчвам къщата за времето, необходимо за извършване на допълнителен анализ. Съгласен съм, че може и да съществува, но е отдавна.
Update. After 13 days I received my balance on April 23rd. The house paid it without saying anything, because my account was verified, I didn't use any bonuses and I didn't bet the wrong way. But I don't recommend the house for the time it takes to carry out an extra analysis. I agree that it may exist, but it's a long time.
Atualização. Após 13 dias recebi meu saldo no dia 23/04. A casa pagou sem falar nada, até porque minha conta estava verificada, não usei nenhum bônus e nenhuma forma errada de apostar. Mas não recomendo a casa pelo tempo que demora para realizar uma análise extra. Concordo que ela possa existir, mas é muito tempo.
Чудесно е, че най-накрая получихте парите си.
Чака се дълго, съгласен съм със сигурност.
Въобще обясниха ли закъснението или нито дума от тях?
That is great you have received your money finally.
It is a long wait, I agree for sure.
Have they even explained the delay, or not a word from them?
Всичко, което казват в чата, е, че това е допълнителна проверка, която може да отнеме 31 дни. Доста пресилено за проверка. Но го получих.
All they say in the chat is that it's an additional check that could take 31 days. Quite an exaggeration for a verification. But I received it.
No chat dizem somente que é uma verificação adicional que poderia demorar 31 dias. Algo muito exagerado para uma verificação. Mas recebi.
здравей Това е твърде много, но този период от време е много популярен сред казината. Понякога чувствам, че са се вдъхновили от местните държавни служби. Разбирам обаче, че такива допълнителни проверки може да включват партньори извън обичайния обхват на казиното, напр. доставчици на игри или доставчици на плащания, така че предполагам, че предпочитат да не бързат...
Все пак се надявам проверката да не отнеме много време и резултатът да е добър!
Дръжте ни в течение. 🙏
Hello! It is far too much, but this time period has been very popular among casinos. Occasionally I feel they got inspired by local state offices. Though, I understand that such additional checks may involve partners outside the casino's usual scope, e.g., game providers or payment providers so I guess they prefer not to be in a rush...
Still, I hope the check won't take too long and the result will be good!
Keep us posted. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.