преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lapalingo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много съм разстроен от казиното, опитвам се да направя тегленето си от 15 дни и те не са финализирали заявката ми, всеки ден различен отговор, всички документи са наред, всичко е проверено и одобрено, единственото нещо те отговарят е нов метод на плащане. За тези, които решават това, чаках 15 дни за теглене. Водя всички разговори в чата, където самите служители казват, че всичко е наред, но стойността ми не се освобождава, не препоръчвам казиното на никого.
I'm very upset with the casino, I've been trying to make my withdrawal for 15 days and they haven't finalized my request, each day a different response, all documents are ok, everything is verified and approved, the only thing they answer is a new payment method For them who are solving this, I've been waiting for 15 days for a withdrawal. I have all conversations in chat, where the attendants themselves say that everything is ok, but my value is not released, I do not recommend the casino to anyone.
Estou muito chateada com o cassino , ja tenho 15 dias tentando realizar meu saque e nao finalizam meu pedido, cada dia uma resposta diferente , todos os documentos estão ok, tudo verificado e aprovado, a unica coisa que respondem que é um metodo novo de pagamento pra eles que estao resolvendo , nisso ja estou esperando a 15 dias um saque . tenho todas as conversas em chat, onde os propios atendentes falam que esta tudo ok , porem meu valor não é liberado , nao recomendo o cassino a ninguem.
lapalindo casino където е отворена темата.
lapalindo casino where the topic was opened.
lapalindo cassino onde foi aberto o topico.
Здравей.
Виждам, че успяхте да подадете жалбата, което е добре. Сега чака да бъде одобрен от нашия член на трамвая с първия отговор на жалбата, но не би трябвало да отнеме много време.
Веднага след като жалбата бъде разгледана, всички ще видим повече подробности относно проблема.
Hello there.
I see you managed to submit the complaint which is good. It's now waiting to be approved by our first response complaint tram member, but it should not take too long.
As soon as the complaint is reviewed, we all shall see more details concerning the problem.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.