НачалоФорумКазинаKudos Casino - обща дискусия

Kudos Casino - обща дискусия

преди 1 година от sshocart
|
2 194 преглеждания 18 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kudos Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Открадна пари от сметката ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Открадна пари от сметката ми. крадци престъпници

Автоматичен превод:
sshocart
преди 1 година

Здравей, според това, което пишеш, няма да имаш най-доброто казино изживяване. Можете ли да ми кажете какво се е случило и как е възможно казиното да е взело пари от вашата сметка? Със сигурност би било полезно, ако можете да опишете ситуацията си, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не разбирам какво е задържането при тегленето. Никога не ми се е налагало да чакам толкова дълго, колкото чакам сега.

Спазвах всички правила

Все още няма плащане.

Автоматичен превод:
shelia17burks
преди 11 месеца

Не е много приятно - разбрах. Може би някакво разумно обяснение от поддръжката на казиното? Опитахте ли да се свържете с някого?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изисках бонус без депозит, за да опитам това казино. Беше много привлекателно за очите и лесно казино за навигация. Нямах никакви проблеми с нищо, което правех, докато бях на сайта. Нямаше никакви проблеми в игрите, когато играх. За съжаление не спечелих. На следващия ден се събудих с още 20 долара безплатна игра в моя имейл. Реших, че няма да мога да го играя, защото обикновено не можете да поискате два чипа безплатна игра подред. Е, за моя изненада, прегледах правилата и можете да поискате два, преди да трябва да направите депозит с реални пари. Страхотно!!!

Автоматичен превод:
Carebear1979
преди 6 месеца

Така че това всъщност е страхотно. Какво друго ви харесва в това казино? Можете да споделите опита си, като напишете потребителско мнение тук . Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, мога да кажа това за kudos и няколко други казина, онлайн казина, с които имам проблем, с които можете да депозирате парите си и да загубите, а обслужването на клиентите е страхотно и те ви предлагат безобразно. Нечестни бонуси, но минутата, в която спечелите, е зад изискването за бонус. Казиното се опитва да ви етикетира като злоупотребяващ с бонуси. Така че тогава влизате и изобщо не изисквате бонус. Опитвам се вече дори да не изисквам бонус. Въпреки това, вие не сте фен на казината, ако спечелите и осребрите печалбите си. Общото лечение е различно. Груби и много непрофесионални обиколки. Човек, който хваща и след този момент се чувствам сякаш те са машините в неравностойно положение в Канада. Гангстерско замразяване и т.н. влизане и излизане. Изритахте и загубихте всяка стотинка.

Автоматичен превод:
shelia17burks
преди 6 месеца

не се учудвам, ако имате това мнение.

Относно бонусите, това го казвам много и бих казал, че те понякога са повече атракция, отколкото полза. Очевидно не бих се опитал да ги взема и ако все още има проблеми с тегленията, дори ако играех с истински пари, вероятно бих напуснал казиното.

Все пак свикваш ли да играеш тук от време на време или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, не съм играл в казино kudos от първата година на годината

Автоматичен превод:
shelia17burks
преди 6 месеца

Вероятно е добро решение за вас, ако случаят е такъв с всичко, което описахте.

Играете ли обаче в някое друго казино, където не се налага да се справяте с подобни трудности?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

да

Автоматичен превод:
shelia17burks
преди 6 месеца

И в кое например? 😀

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте

Добър опит с похвала

Докато не получих голяма награда!!!

ПРИБЛИЗИТЕЛНО €2200, които исках да изтегля от 5 дни

Първите няколко дни ми създаваха проблеми с проверката на документи... Изпратих всичко, което ми поискаха (ВСИЧКО!!!)

След няколко анулации, днес проверявам отново състоянието на операцията си... И получавам следната изненада

file




1) не ми позволява да вляза в уебсайта

2) говорейки с чата на живо ми казаха, че съм загубил правото на печалби (€2200!!! Какво казваш!!! Каква е моята вина!!!) Без срам!!!

3) Вече не ми дават възможност да разговарям с тях и се опасявам, че не и по имейл.

Говоря с тях и коментирам ситуацията, те сякаш не четат и не отговарят на въпросите ми... винаги отговарят едно и също.

4) Отчаяна съм!!! Не е честно!!



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

filefile

Бих продължил да изпращам цялата документация

Но мисля, че не е необходимо

Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: екранната снимка е изтрита - личната информация се вижда
Автоматичен превод:
Novak84
преди 5 месеца

Здравейте,

Не се притеснявайте, имаме екип от отдадени специалисти. Вие сте повече от добре дошли да създадете своя собствена, безплатна жалба, чрез която тези хора ще се опитат да разрешат този проблем.

Всичко, което трябва да направите, е да следвате тази зелена връзка 👈 и да настроите кутията.

Бих искал също да спомена, че не трябва да публикувате повече екранни снимки, показващи вашите лични данни, никога не се знае кой търси.

има голяма вероятност да не съм заключил правилно подробностите на екранната снимка, така че бих искал да попитам:

Какво беше посочено в гореспоменатия имейл на касата, моля? Освен това изглежда доста странно, че казиното ви даде още 10 дни, за да можете да предоставите документи, когато акаунтът ви изглежда е потвърден. Може би можете да ми помогнете да изчистя времевата линия.

Благодаря!


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Екранната снимка, която не се показва цялата, е фрагмент от уебсайта на казиното, където те обясняват, че ако акаунтът не бъде потвърден в рамките на 10 дни (общо), ще загубя достъп и баланс. Ето защо съм отчаян

Не отговарят на имейли, не ме питат и не ми дават повече обяснения или причини, дори че ми липсват документи.

Предоставих лична карта, банкова карта, разписка за фактура за директен дебит... Всичко, което поискаха от мен

Имам цялата необходима документация, имейл, екранни снимки като доказателство

Опитвал съм се да тегля пари 4/5 пъти и винаги съм бил отхвърлян

А сега дори не ме пускат

Благодаря поздрави




Автоматичен превод:
Novak84
преди 5 месеца

Това е интересно. Въпреки това, през което сте преминали, това казино изглежда доста уверено, ако посочи 10 дни като краен срок за KYC.

Е, ако се чувствате отчаяни, най-вероятно ще бъда; чувствайте се свободни да подадете жалба. Това е напълно безплатно. така че не е нужно да се притеснявате. Всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време и сътрудничество.

Опитайте да използвате тази връзка 👈, ако сте съгласни с моето предложение. Процесът е доста лесен.

подробностите са обяснени тук 👈. Не се колебайте да попитате, ако имате нужда от нещо, става ли?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини