преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kudos Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, според това, което пишеш, няма да имаш най-доброто казино изживяване. Можете ли да ми кажете какво се е случило и как е възможно казиното да е взело пари от вашата сметка? Със сигурност би било полезно, ако можете да опишете ситуацията си, за да можем да се опитаме да ви помогнем.
Hi, according to what you write you won't have the best casino experience. Can you tell me what happened and how is it possible that the casino took money from your account ? It would certainly be helpful if you could describe your situation so that we can try to help you.
Не разбирам какво е задържането при тегленето. Никога не ми се е налагало да чакам толкова дълго, колкото чакам сега.
Спазвах всички правила
Все още няма плащане.
Don't understand what the hold up is with the withdrawal. I've never had to wait as long as I'm waiting now.
I followed all the rules
Still no pay out.
Не е много приятно - разбрах. Може би някакво разумно обяснение от поддръжката на казиното? Опитахте ли да се свържете с някого?
Not very pleasing - got it. Any reasonable explanation from the casino's support, perhaps? Have you tried to contact someone?
Изисках бонус без депозит, за да опитам това казино. Беше много привлекателно за очите и лесно казино за навигация. Нямах никакви проблеми с нищо, което правех, докато бях на сайта. Нямаше никакви проблеми в игрите, когато играх. За съжаление не спечелих. На следващия ден се събудих с още 20 долара безплатна игра в моя имейл. Реших, че няма да мога да го играя, защото обикновено не можете да поискате два чипа безплатна игра подред. Е, за моя изненада, прегледах правилата и можете да поискате два, преди да трябва да направите депозит с реални пари. Страхотно!!!
I claimed a no deposit bonus to give this casino a try. It was very appealing to the eyes and an easy casino to navigate. I had no problems whatsoever with anything I did while on the site. There was no glitches at all in the games when I played. Unfortunately I did not win. The next day I woke up to another 20 dollars worth of free play in my email. I figured I would be unable to play it because usually you can't claim two chips of free play in a row. Well to my surprise I looked up the rules and you can claim two before you have to make a real money deposit. Awesome!!!
Така че това всъщност е страхотно. Какво друго ви харесва в това казино? Можете да споделите опита си, като напишете потребителско мнение тук . Какво казваш?
So that is actually great. What else do you like about this casino? You could share your experience by writing a user review over here. What do you say?
Е, мога да кажа това за kudos и няколко други казина, онлайн казина, с които имам проблем, с които можете да депозирате парите си и да загубите, а обслужването на клиентите е страхотно и те ви предлагат безобразно. Нечестни бонуси, но минутата, в която спечелите, е зад изискването за бонус. Казиното се опитва да ви етикетира като злоупотребяващ с бонуси. Така че тогава влизате и изобщо не изисквате бонус. Опитвам се вече дори да не изисквам бонус. Въпреки това, вие не сте фен на казината, ако спечелите и осребрите печалбите си. Общото лечение е различно. Груби и много непрофесионални обиколки. Човек, който хваща и след този момент се чувствам сякаш те са машините в неравностойно положение в Канада. Гангстерско замразяване и т.н. влизане и излизане. Изритахте и загубихте всяка стотинка.
Well, I can say this about kudos and several other casinos online casinos that I do have a problem With you can deposit your money and lose and customer service is great and they offer you outrageously. Unfair bonuses, but the minute that you win behind claiming a bonus. The casino tries to label you as a bonus abuser. So then you go in and you don't claim bonus at all. I try not even claim bonus anymore. However, you are not a fan of the casinos if you win and you cash out your winnings. The total treatment is different. Rude and very unprofessional tours. A person that catches out and then after that point I feel like they're the machines in a disadvantage in Canada. Gangster freezing and so forth in and log you off. Kick you off and you lost every dime.
не се учудвам, ако имате това мнение.
Относно бонусите, това го казвам много и бих казал, че те понякога са повече атракция, отколкото полза. Очевидно не бих се опитал да ги взема и ако все още има проблеми с тегленията, дори ако играех с истински пари, вероятно бих напуснал казиното.
Все пак свикваш ли да играеш тук от време на време или не?
am not surprised if you have this opinion.
Regarding bonuses, I say this a lot and I would say that they are sometimes more of an attraction than a benefit. Obviously I wouldn't try to claim them and if there were still issues with withdrawals even if I was playing for real money, I'd probably leave the casino.
However, do you still get used to playing here from time to time or not ?
Не, не съм играл в казино kudos от първата година на годината
No I have not played at kudos casino since the first of the year
Вероятно е добро решение за вас, ако случаят е такъв с всичко, което описахте.
Играете ли обаче в някое друго казино, където не се налага да се справяте с подобни трудности?
Probably a good decision for you if that was the case with everything you described.
However, are you playing in some other casino where you don't have to deal with such difficulties ?
Здравейте
Добър опит с похвала
Докато не получих голяма награда!!!
ПРИБЛИЗИТЕЛНО €2200, които исках да изтегля от 5 дни
Първите няколко дни ми създаваха проблеми с проверката на документи... Изпратих всичко, което ми поискаха (ВСИЧКО!!!)
След няколко анулации, днес проверявам отново състоянието на операцията си... И получавам следната изненада
1) не ми позволява да вляза в уебсайта
2) говорейки с чата на живо ми казаха, че съм загубил правото на печалби (€2200!!! Какво казваш!!! Каква е моята вина!!!) Без срам!!!
3) Вече не ми дават възможност да разговарям с тях и се опасявам, че не и по имейл.
Говоря с тях и коментирам ситуацията, те сякаш не четат и не отговарят на въпросите ми... винаги отговарят едно и също.
4) Отчаяна съм!!! Не е честно!!
Hello
Good experience with kudos
Until I got a big prize!!!
APPROXIMATELY €2200 that I have wanted to withdraw for 5 days
The first few days they gave me problems with document verification... I sent everything they asked me for (EVERYTHING!!!)
After several cancellations, today I check the status of my operation again... And I get the following surprise
1) it won't let me enter the website
2) talking to the live chat they tell me that I have lost the right to any winnings (€2200!!! What are you saying!!! What's my fault!!!) No shame!!!
3) They no longer give me the option to chat with them and I'm afraid not by email either.
I talk to them and comment on the situation, they don't seem to read or answer my questions... they always answer the same thing.
4) I'm desperate!!! It's not fair!!
Hola
Buena experiencia con kudos
Hasta que me tocó un premio grande!!!
2200€ APROX que quiero retirar desde hace 5 días
Los primeros días me dan problemas con la verificación documentos... Envié todo lo que me iban pidiendo (TODO!!!)
Después de varias cancelaciones, hoy vuelvo a comprobar el estado de mi operación... Y me llevo la siguiente sorpresa
1) no me deja entrar en la web
2) hablando con el chat en vivo me dicen que he perdido el derecho a cualquier ganancia (2200€!!! Que dices!!! Que culpa tengo yo!!!) Sin vergüenzas!!!
3) ya no me dejan opción de hablar por chat con ellos y mucho me temo que tampoco por email.
Les hablo y comento la situación, ellos parece no leerey contestar a mis dudas... siempre contestan lo mismo
4) estoy desesperado!!!no es justo!!
Бих продължил да изпращам цялата документация
Но мисля, че не е необходимо
I would continue sending all the documentation
But I think it's not necessary
Seguiría mandando toda la documentación
Pero creo que no es necesario
Здравейте,
Не се притеснявайте, имаме екип от отдадени специалисти. Вие сте повече от добре дошли да създадете своя собствена, безплатна жалба, чрез която тези хора ще се опитат да разрешат този проблем.
Всичко, което трябва да направите, е да следвате тази зелена връзка 👈 и да настроите кутията.
Бих искал също да спомена, че не трябва да публикувате повече екранни снимки, показващи вашите лични данни, никога не се знае кой търси.
има голяма вероятност да не съм заключил правилно подробностите на екранната снимка, така че бих искал да попитам:
Какво беше посочено в гореспоменатия имейл на касата, моля? Освен това изглежда доста странно, че казиното ви даде още 10 дни, за да можете да предоставите документи, когато акаунтът ви изглежда е потвърден. Може би можете да ми помогнете да изчистя времевата линия.
Благодаря!
Hello,
Don't worry, we have a team of dedicated specialists. You are more than welcome to create your own, free-of-charge complaint through which these people will try to resolve this issue.
All you need to do is to follow this green link 👈 and set up the case.
I would also like to mention you should not post any more screenshots showing your personal data, one never knows who's looking.
there is a fair chance I did not conclude the screenshot's details correctly, so I'd like to ask:
What was stated in the aforementioned cashier email, please? Also, it feels quite strange the casino gave you 10 more days so you can provide documents when your account seems to be verified. Perhaps you can help me clear the timeline.
Thanks!
Екранната снимка, която не се показва цялата, е фрагмент от уебсайта на казиното, където те обясняват, че ако акаунтът не бъде потвърден в рамките на 10 дни (общо), ще загубя достъп и баланс. Ето защо съм отчаян
Не отговарят на имейли, не ме питат и не ми дават повече обяснения или причини, дори че ми липсват документи.
Предоставих лична карта, банкова карта, разписка за фактура за директен дебит... Всичко, което поискаха от мен
Имам цялата необходима документация, имейл, екранни снимки като доказателство
Опитвал съм се да тегля пари 4/5 пъти и винаги съм бил отхвърлян
А сега дори не ме пускат
Благодаря поздрави
The screenshot, which does not appear in its entirety, is a fragment of the casino's website where they explain that if the account has not been verified in 10 days (in total), I will lose access and balance. That's why I'm desperate
They do not answer emails, they do not ask me or give me more explanations or reasons, not even that I am missing documents.
I provided ID, bank card, direct debit invoice receipt... Everything they asked of me
I have all the necessary documentation, email, screenshots as proof
I have tried to withdraw money 4/5 times and have always been rejected
And now they won't even let me in
Thanks greetings
La captura de pantalla que no aparece entera, es un fragmento de la web del casino donde explican que si en 10 días (en total)no se ha verificado la cuenta, perderé acceso y saldo. Por eso estoy desesperado
No contestan email, no me piden ni me dan más explicaciones o motivos, no siquiera que me falten documentos
Entregué DNI, tarjeta banco, recibo factura domiciliada... Todo lo que me pidieron
Tengo toda la documentación, email, capturas de pantalla necesarios como pruebas
He intentado el retiro de dinero 4/5 veces y siempre me lo han rechazado
Y ahora no me dejan ni entrar
Gracias, saludos
Това е интересно. Въпреки това, през което сте преминали, това казино изглежда доста уверено, ако посочи 10 дни като краен срок за KYC.
Е, ако се чувствате отчаяни, най-вероятно ще бъда; чувствайте се свободни да подадете жалба. Това е напълно безплатно. така че не е нужно да се притеснявате. Всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време и сътрудничество.
Опитайте да използвате тази връзка 👈, ако сте съгласни с моето предложение. Процесът е доста лесен.
подробностите са обяснени тук 👈. Не се колебайте да попитате, ако имате нужда от нещо, става ли?
That's interesting. Despite what you have been through, this casino seems quite confident if they state 10 days as the KYC deadline.
Well, if you feel desperate, I would most likely be; feel free to submit a complaint. It's completely free-of-charge. so you don't have to worry. All you need to invest is your time and cooperation.
Try to use this link 👈 if you agree with my suggestion. The process is quite easy.
details are explained here 👈. Don't hesitate to ask if you need anything, ok?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.