преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kryptosino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Клиентите на Kryptosino holding теглят... според правилата 48 часа за теглене... няма допълнителна проверка в акаунта ми, няма подозрителна дейност и какво? Изчакване 3 дни за теглене... всеки ден различна история за теглене... не можете да изпратите оплакване, защото това не отнема повече от 2 седмици (но те нарушават собствените си правила, които и двата сайта приемат...), но ако казиното прегледа вашата сметка от 31 дни вие и вие изпратихте оплакване, какъв е отговорът от Casino Guru? 🙂 Отговорът е, че приемате правилата, трябва да изчакате... но ако казиното наруши правилата, които и двата сайта приемат, какъв е отговорът на Casino Guru? 🙂 Изчакайте 2 седмици и изпратите оплакване... това е твърде рано... и благодарение на това никой не знае, че казината нарушават правилата, които и двата сайта приемат...
Kryptosino holding customers withdraws... according to rules 48hours for withdraw... no additional verification in my account no suspect activity and what? Waiting 3 days for withdraw... every day different story about withdraw... you cannot sent complain because this not take more then 2 weeks (but they break own rules that both site accept...) but if casino review you account by 31 days you and you sent complain, what is the answer from Casino Guru? 🙂 The answer is you accept the rules you must wait... but if casino break rules that both site accept what is the answer Casino Guru? 🙂 Wait 2 weeks and sent complain... this is to early... and thanks to that nobody know that casinos break rules that both site accept...
Можете ли да споделите историите, които споменахте? Може би това е просто обяснение защо казиното не може да се съобрази с "правилата". Бих казал, че тези срокове подлежат на промяна при определени обстоятелства.
Отново би било добре да знаете какво ви каза казиното.
Както и да е, от моя гледна точка, тези 14 дни, които екипът за оплакване дава на казината, са предназначени за първото теглене относно KYC или допълнителни проверки. Не бих казал, че е нормално да чакате 14 дни за всяко плащане - особено крипто плащане.
Can you share the stories you mentioned? Maybe it's just an explanatiom why the casino can't comply with the "rules". I'd say those time limits are subjects to change under a specific cisrcumstances.
Again, would be good to know what did the casino tell you.
Anyway, from my point of view, those 14 days the complaint team gives to casinos are meant for the first withdrawal concernig the KYC or additional checks. I wouldn't say it's normal to wait for 14 days for any payment - especially crypto payment.
не е нормално да се удължават 14 дни без допълнителна проверка за теглене 🙂 знам какво е допълнителна проверка, винаги питам "добре ли е акаунтът ми? Трябва ли да изпратя още документи? Защо отнема толкова време?" и т.н. край отговорът винаги е един и същ (или не xd) "ние ви настояваме да се оттеглите..." "ще бъде възможно най-скоро" и т.н. 🙂 Ако тези се оплакват, че искат да бъдат отхвърлени, казината няма да удължат времето 🙂 Но вие разрешихте това и те правят каквото искат и клиентите приемат това, но не и ТРОЛОВЕ като мен 🙂 Защо трябва да приема това? 🙂 винаги заставай на страната на по-слабия без значение кой е по-слаб... така че можеш да ме наричаш трол, за мен не е проблем 🙂
имам тази ситуация в dexterbet 🙂 следващото казино беше криптоказино 🙂 сега чакам в horus casino за нормална проверка 🙂 ако имате правила "теглене до 48 часа" "проверка до 48 часа" и чакате 5 или повече дни и за двете... това е нечестно... и се опитвате да изпратите оплакване за това и то е отхвърлено 🙂 поздрави от Трол! (Троловете са от Швеция... а в Норвегия има някои тролове 🙂 дори живея в миналото близо до пътя на троловете 🙂 )
it is not normal to extend 14 days without additional verification for withdraw 🙂 i know what is additional verification i always ask "is my account is ok? do i need to sent more documents? Why i take so long?" etc. end the answer is always the same (or not xd) "we push you withdraw..." "it will be ASAP" etc. 🙂 you can read rejected complaints it is good reading 🙂 many complaints are rejected because of period time 🙂 If those complain want be rejected casinos will not extend time 🙂 But you authorized this and they do what they want and customers accept this but not TROLLS like me 🙂 Why i should accept this? 🙂 always take the side of the weaker no matter who is weaker... so you can call me troll, for me it is no problem 🙂
i have this situation in dexterbet 🙂 next casino was kryptocasino 🙂 now waiting in horus casino for normal verification 🙂 if you have rules "withdraw till 48hours" "verification till 48 hours" and you wait 5 or more days for both... this is unfair... and you try to sent complain about this and it is rejected 🙂 greetings from Troll! (Troll are from Sweden... and in Norwey are some Trolls to 🙂 i even live in past close to troll road 🙂 )
Страхувам се, че сте разбрали всичко погрешно. 🙂
Въпреки че имам собствено мнение, екипът по жалбите определи тези 14 дни като разумен период от време за казиното и играча да се справят с тегленията, засегнати от текущата проверка.
След като казиното не успее да го направи, екипът се намесва.
Но това не означава, че насърчаваме казината да забавят плащания или верификации. Ние сме тук за играчи, помниш ли? Какво би се случило, ако се намесим във всяка проверка, която смятате за умишлено забавена? Казината ще изискват време, за да проверят играчите на първо място. Имаме такъв опит, така че процесът се разви.
🙂 Поздрав за троловете!
You got it all wrong, I'm afraid. 🙂
Though I have my own opinion, the Complaint Team set those 14 days as a reasonable amount of time for the casino and the player to handle withdrawals affected by the ongoing verification.
Once the casino fails to do so, the team steps in.
But it doesn't mean we encourage casinos to delay payments or verifications. We are here for players, remember? What would happen if we step into every verification you deem purposely delayed? The casinos would demand time to verify players in the first place. We have such experiences, so the process evolved.
🙂 Hail to the trolls!
Опитах този за депозит и доста харесах сайта и предложението за добре дошли, въпреки че WR беше малко стръмен.
Те са собственост на компанията, която в момента популяризира този абсурден стример за фалшиви пари, така че ще предам всяко по-нататъшно участие с тях.
Tried this one for a deposit and quite liked the site and the welcome offer, although the WR was a bit steep.
They're owned by the company currently promoting that ridiculous fake money streamer so I'll pass on any further involvement with them.
Предполагам, че можем да използваме вашето прозрение относно стримерите. Това е огромен бизнес с доста сенчеста история, ако питате мен.
I guess we could use your insight regarding the streamers. It's a huge business with quite a shady background, if you ask me.
В края на краищата ги използвах малко, главно поради техния спортен тотализатор, който има наистина богат избор от събития (макар и доста ниски лимити за залагане на по-неясни състезания).
Проверката беше наистина гладка и тегленията на карти се обработват бързо. Направих 5-6 заявки за теглене, предимно вечерта, и всяка от тях беше изпълнена на следващата сутрин.
Been using them a bit after all, mainly due to their sportsbook which has a real vast selection of events (although quite low betting limits on the more obscure competitions).
Verification was real smooth and card withdrawals are speedily processed. I've made 5-6 withdrawal requests, mostly in the evening, and each one has come through the following morning.
Kryptosino е най-лошото казино на всички времена, спечели $50, поискаха потвърждение, изпратиха документите ми незабавно, казаха, че максималното време е 48 часа, почти 3 дни вече, никой не се свърза с мен с актуализация, когато говоря за чат, те просто казаха о, финансите ще ми изпратят имейл, когато проверката ми приключи, това е отвратително отношение, , не бих препоръчал на най-големия си враг да играе тук, крадци
Kryptosino is the worst casino of all times, won $50, they asked for verification, sent my docs in promptly, they said max time 48 hrs, its bn almost 3days now, no one contacted me with an update, when i speak to chat, they just said oh, finance will send me an email when my verification is done, this is disgusting treatment, , i would not recommend my worst enemy to play here, thieves
Опитахте ли да се свържете с финансовия отдел, като изпратихте имейл, може би? Вярвам, че трябва да предоставят повече отговори, отколкото чат на живо.
Бяха ли всички документи в правилния формат и с добро качество?
Много е важно, защото иначе няма да ги приемат, да знаете.
Моля, информирайте ни за всякакви актуализации; ще чакаме вашия отговор.
Did you try to contact the finance department by sending an email, perhaps? They should provide more answers than live chat, I believe.
Were all the documents in the right format and of a good quality?
It is very important, because otherwise they will not accept them, you know.
Please inform us about any updates; we'll wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.