ФорумКазинаKraken Casino - обща дискусия

Kraken Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от endyendyson
|
9554 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3
Romi
преди 9 месеца

вашата служителка Христина не е компетентна по въпросите, тя затвори 2 жалби поради спортни залагания.

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 9 месеца

Скъпи играч,

Мога да ви уверя, че тя е компетентна, но вероятно сте пропуснали, че ние не се занимаваме с бранш за спортни залагания. Такива жалби се отхвърлят. Тъй като това не е първото ви оплакване тук, обзалагам се, че вече трябва да знаете. 🙏


Това не е правилното място, бих казал.

Опитайте други - фокусирани върху спортните залагания.

Надявам се, че ще намерите тези връзки за полезни:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играчът на GODENKOR получи пълната сума на всичките си депозити (на 17-ти), с изключение на мрежовата комисионна

162.5

d850f7e96ddc97952d5bd82749147c2374b6ed62f7de5baa668df3dd01efe05e

98.5

0a5c68d49ce04fa21d12a99878c1ce68a279b1987d9e9ab9bc78172b3158129f

Автоматичен превод:
Kraken Casino
преди 9 месеца

ще ми кажеш ли защо реши да не ми плащаш за големи първенства по футбол?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

https://kazinoazov.net/kraken-casino-vivod-sredstv-igroka-bil-otlozhen--i




Какви доказателства има казиното относно факта, че акаунтът ми е бил хакнат? Защо казиното не беше объркано от последователността на действията и промяната като цяло на всички данни в сметката при плащане на такава сума? Какви доказателства има казиното, че им е предоставен правилният портфейл за изплащане?




Kracena има фалшив лиценз на уебсайта си и няма връзка към страницата с оригиналния лиценз

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Здравейте, разгледах жалбата ви, но не знам точно накъде отивате с всичко това.

От това, което видях, изглежда, че може да е киберпрестъпление и Кристина ви обясни, че нямаме възможност да помогнем в случай като този.

Съжалявам, но за съжаление е така.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какви доказателства предоставиха, че акаунтът е хакнат? Защо хронологията на заявките от мен и отговорите на плащанията от казиното не съвпадат? Защо проектът не беше смутен от действията по сметката? Как казиното се увери, че това е вашият портфейл?

За какво можем да говорим, ако дори не сте отговорили защо проектът в рецензията показва наличието на лиценз, докато на сайта няма реална връзка към него, дайте ми ясен отговор, достатъчно, за да покрие Kraken вече

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Какви точно доказателства са показали не съм сигурен, защото не се занимавам с жалби. Сигурно си го писал на Кристина.

Но що се отнася до лиценза, не виждам проблем. Валидаторът ми показва нормално и мога също да кликна и да проверя. Какво ви показва?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не ми позволихте да задам тези въпроси на Кристина, защото затворихте жалбата веднага.

Относно лиценза, не те ли притеснява, че линка към него е абсолютно некоректен? Което не води до валидатора на лиценза на Antillefon

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Вече й изпратихте няколко имейла, когато се занимаваше с вашия случай, така че вероятно ще опитам да й изпратя имейл.

Що се отнася до лиценза, дадох го на нашия екип за данни за проверка и ако е както казвате, ще бъде променен при прегледа.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не само й изпратих писма и екранни снимки, потвърждаващи, че казиното Kraken блокира акаунта ми, след това просто промених данните си и взех парите ми и те не се свързват с мен по никакъв начин. Все още им давате оценка 9 от 10. Защо и изобщо защо казината не се свързват с мен по никакъв начин? Когато се свържа с тях, те казват, че нямало такъв акаунт. После казаха, че съм си сменил данните и изтеглих парите. Що за глупости?

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Ето защо, според мен, киберпрестъпността, която може да бъде свързана с това, и следователно причината, която Кристина написа за затваряне на жалбата, беше запомнена. Тъй като не е в рамките на нашата способност и власт да разрешим нещо подобно, ето защо индексът на безопасност остана същият, защото нямаше никакво въздействие върху казиното, ако не се оказа неразрешено.

Защо казиното не се свързва с вас, за съжаление не мога да обясня.

Съжалявам за начина, по който се разви всичко. 😥

Автоматичен превод:
преди 3 месеца



Дори не се разтревожихте, че казиното не може да потвърди как са потвърдили, че портфейлът за изплащането е мой. Не се объркахте, че в момента, в който теглиха парите, уж на мен, ми писаха, че сметката все още е в процес на проверка и е блокирана

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Добре, но все пак говорим за факта, че казахте, че имате хакнат акаунт. Вие сам го казахте в жалбата и няколко пъти ви обясних, че не можем да ви помогнем с това.

Последният път, когато заграждам целия резултат за вас: „извинете се, но хакнат акаунт се счита за киберпрестъпление. Не смятаме, че оплакването ви е неоснователно, ние просто не можем да ви помогнем допълнително при проблем като като това. Винаги можете да се свържете с лицензиращия орган, тъй като те имат повече възможности и инструменти за разследване, но за съжаление това попада извън нашата юрисдикция."

Следователно можете да се свържете с властите, тъй като естеството на вашия случай и неговата законност не е нещо, което ние сме компетентни да разрешим.

Надявам се, че ме разбирате и не искам да се повтарям, защото започва да ми се струва безсмислено.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не казвам, че съм бил хакнат, но защо трябва да го мисля? Кракен трябваше да се увери дали теглят парите ми или не и дали ги теглят или не. Вече спри да ги покриваш. Дори не си проверил лиценза им. Изпратих ви всички доказателства, че казиното блокира акаунта ми. Те дори не обърнаха внимание на това. Те просто прецакват хората, това е всичко. Така че е време да ги поставите в черния списък. Ако имаха лиценз, щях да пиша на лицензополучателя, но уви, те нямат лиценз.

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Е, казахте това нещо в миналото, така че тогава наистина не разбирам как е при вас. Първо обвинихте казиното в това, а сега казвате, че не сте го казали. Тогава как е? Сякаш казиното ще вземе пари от сметката ви?

Що се отнася до лиценза, дал съм го на нашия екип за проверка и ако се окаже, че е така, ще бъде променен при нашия преглед.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не казах, че съм бил хакнат, след като акаунтът беше блокиран, не можах да вляза в профила си, тогава казиното каза, че съм променил потребителското си име и парола там, това казаха, занимавам се с това, въпреки че не съм променил нищо и те не са се свързали с мен.

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца

Е, ако акаунтът ви е блокиран и някой е променил данните ви, не е ли все още обект на киберпрестъпления, както ви е описано? Мисля, че е доста ясно, защото ако някой влезе в акаунта ви и това не сте вие, тогава как трябва да разследваме и да ви помогнем. Бих казал, че вместо това би било добра идея да се свържете с някои органи, които да ви помогнат. Направихте ли го вече или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Какви органи, за какво говориш, вече разбрах, че си сътрудничиш тясно с казиното Kraken и ги прикриваш по всякакъв начин, аз съм виновен, че уж те изтеглиха не мен, трябваше ли да се уверя, че това не случи се, накратко, чух те, няма да видя никаква помощ от теб и минаха 2 седмици, откакто провери лиценза, виждам

Автоматичен превод:
Rufat1991
преди 3 месеца


Не мисля така, няколко пъти съм ти обяснявал едно и също и пак не искаш или не можеш да разбереш. Когато казиното взе парите, промени данните ви и не знам какво още, ние не можем да разрешим този проблем. Ако трябва да го чуете отново, просто го кажете.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини