Добре, но все пак говорим за факта, че казахте, че имате хакнат акаунт. Вие сам го казахте в жалбата и няколко пъти ви обясних, че не можем да ви помогнем с това.
Последният път, когато заграждам целия резултат за вас: „извинете се, но хакнат акаунт се счита за киберпрестъпление. Не смятаме, че оплакването ви е неоснователно, ние просто не можем да ви помогнем допълнително при проблем като като това. Винаги можете да се свържете с лицензиращия орган, тъй като те имат повече възможности и инструменти за разследване, но за съжаление това попада извън нашата юрисдикция."
Следователно можете да се свържете с властите, тъй като естеството на вашия случай и неговата законност не е нещо, което ние сме компетентни да разрешим.
Надявам се, че ме разбирате и не искам да се повтарям, защото започва да ми се струва безсмислено.
Okay, but we're still talking about the fact that you said you had a hacked account. You said it yourself in the complaint and I have explained to you several times that we can't help you with that.
The last time I'm bricking up the whole result for you: "apologize, but a hacked account is considered a cybercrime. We don't think your complaint is unjustified, we simply aren't able to assist you further with a problem such as this. You can always contact the licensing authority as they have more options and tools to investigate, but unfortunately, this falls outside of our jurisdiction."
Therefore, you can contact the authorities because the nature of your case and its legality is not something we are competent to resolve.
I hope you understand me and I would not like to repeat myself because it is beginning to seem pointless.
Автоматичен превод: