преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Konibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
измама
Изглежда, че RTP се манипулира, докато получава адхезии и откати с playngo и прагматична игра.
На playngo машината официално признах, че нотацията RTP е различна от действителната RTP, но обвинявам playngo.
След това, когато сървърът за предварителна поддръжка е изключително тежък, джакпотът се пропуска.
Сега в спор.
Мисля да пробвам или да уведомя Кюрасао.
Поставете връзката към видеото.
https://share.icloud.com/photos/00c7jeSQ5WxHpWKCObgC9QOVA
https://share.icloud.com/photos/0c3XRcBcIOXlPLaCZmqy-7aDA
Ако възникне такова събитие и посочите проблем, отговорете, че интернет връзката ви е лоша.
Поддръжка един час по-късно
scam
It seems that RTP is being tampered with while getting adhesions and kickbacks with playngo and pragmatic play.
On the playngo machine, I officially admitted that the RTP notation was different from the actual RTP, but I blame playngo.
After that, when the pre-maintenance server is extremely heavy, the jackpot is skipped.
Now in dispute.
I'm thinking of giving a trial or notifying Curacao.
Paste the video link.
https://share.icloud.com/photos/00c7jeSQ5WxHpWKCObgC9QOVA
https://share.icloud.com/photos/0c3XRcBcIOXlPLaCZmqy-7aDA
If such an event occurs and you point out a problem, answer that your internet connection is bad.
Maintenance one hour later
詐欺
playngoやpragmaticplayと癒着やキックバックを得ながらRTP改ざんをしていると思われる。
playngoのマシーンで、正式にRTP表記と実際のRTPが異なっていたことを認めましたが、playngoのせいにしている。
あとはメンテナンス前 サーバーがものすごい重い時は大当たりをスキップされる。
今係争中。
裁判や、キュラソーに通告することを考えている。
動画リンクを貼ります。
https://share.icloud.com/photos/00c7jeSQ5WxHpWKCObgC9QOVA
https://share.icloud.com/photos/0c3XRcBcIOXlPLaCZmqy-7aDA
このような事象が起こり不具合指摘したら、あなたのインターネット回線が悪いと回答
その1時間後にメンテナンス
Тук е наистина опасно.
https://share.icloud.com/photos/0baUgf4tnWH0rkpN29v3VBPYQ
каза конибет
Благодарим ви, че използвате ConiBet.
Ще съобщим отново за този RTP проблем.
Както ви казах онзи ден, причината за промяната в RTP е проблем на PlaynGO, а другата страна признава, че е факт.
It's really dangerous here.
https://share.icloud.com/photos/0baUgf4tnWH0rkpN29v3VBPYQ
konibet said
Thank you for using ConiBet.
We will announce again about this RTP issue.
As I told you the other day, the cause of the change in RTP is a problem by PlaynGO, and the other party admits that it is a fact.
ここは本当に危ない。
https://share.icloud.com/photos/0baUgf4tnWH0rkpN29v3VBPYQ
konibet said
平素よりコニベットをご利用いただき誠にありがとうございます。
今回のRTPの問題につきまして再度アナウンスをさせていただきます。
先日お伝えさせていただきました通り、RTPが変更されていた原因はPlaynGO社による問題であり、それは先方も事実と認めております。
Здравейте,
Бих искал да видя някои изявления, получени от PlaynGO относно това „подправяне" на RTP.
Както и да е, следващата седмица ще разгледам това по-задълбочено.
Благодаря ви, че забелязахте.
Hello,
I'd love to see some statements obtained from PlaynGO regarding this RTP "tampering".
Anyway, I will look into this more deeply next week.
Thank you for noticing.
Аз имам. Но е японски.
https://twitter.com/konibet_jp/status/1512393708821688327?s=21&t=UC4pOoyP-zZ5WUr7RHYxzg
I have. But it's Japanese.
https://twitter.com/konibet_jp/status/1512393708821688327?s=21&t=UC4pOoyP-zZ5WUr7RHYxzg
Здравейте,
Благодаря за споделянето. Според документа казиното коментира единичен инцидент, направен от PlaynGo. Имам чувството, че мислите, че целият този инцидент е по-сложен.
Какво се случи с прагматичната игра? Без изявление, чудя се?
Hello,
thank you for sharing. According to the document the casino comments on a single incident made by PlaynGo. I have a feeling that you think this whole incident is more complex.
What happened with Pragmatic play? No statement, I wonder?
преди поддръжка, когато сървърът е много тежък, когато играя.
ударът се пропуска
Поставете връзка към видео.
https://share.icloud.com/photos/00c7jeSQ5WxHpWKCObgC9QOVA
https://share.icloud.com/photos/0c3XRcBcIOXlPLaCZmqy-7aDA
това се случи и аз предложих и твърдях на konibet.те казаха, че вашата интернет връзка е лоша.
и след това час по-късно
те поддържаха всяка прагматична игра.
before maintenance, when the server is very heavy, when I play.
the hit is skipped
Paste a video link.
https://share.icloud.com/photos/00c7jeSQ5WxHpWKCObgC9QOVA
https://share.icloud.com/photos/0c3XRcBcIOXlPLaCZmqy-7aDA
it occured and I suggested and claimed to konibet.they said that your Internet connection is bad.
and then an hour later
they took maintainance all pragmatic play.
Честно казано, би трябвало да е съвпадение.
Ако трафикът е натоварен, може да изглежда като прескачане, когато колелото замръзне малко.
Как изглежда след поддръжката?
Honestly, it should be a coincidence.
If the traffic is heavy it may seem as skipping when the wheel freezes a bit.
What does it look like after the maintenance?
след поддръжка.
Не мога да спечеля...
толкова трудно ..
друго казино обикновено мога да ударя FS в рамките на 100〜150 завъртания.
after maintainace.
I cannot get any win ...
so hard ..
other casino usually I can hit the FS within 100〜150 spin.
Бих казал, че трябва да завъртите поне 1k завъртания, за да получите правилния резултат.
Може да изглежда променено, но все пак мисля, че никаква специална функция, задействана по време на 100-150 завъртания - е просто лош късмет.
Просто опитайте да играете една и съща игра в различно казино - същите залози, същия брой завъртания.
Ще видиш.
Както и да е, помолих моя колега от екипа за тестване да изпрати някой да играе слотове в това казино.
Ще ви актуализирам, моля, отделете малко време.
I'd say that you need to spin at least 1k spins to get the proper result.
It may seem altered, but I still think that no special feature triggered during 100-150 spins - is just a piece of bad luck.
Just try to play the same game in a different casino - the same stakes, the same number of spins.
You will see.
Anyway, I asked my colleague from the tester team to send someone to play slots in this casino.
I will update you, please give it some time though.
Здравейте,
има информация от нашия тестер:
„Изиграх 3 игри, не можах да променя деноминацията, нямаше забавяне и играта е наред."
Е, изглежда, че последната поддръжка работи.
Hello,
there is information from our tester:
"I played 3 games, weren't able to change denomination, there were no lags and the gameplay is fine."
Well, it seems that the latest maintenance worked.
Здравейте, опитах се да вляза в страницата на казиното и ми изведе грешка. Възможно ли е да ви се случва нещо такова?
Що се отнася до доставчика, какво искахте да кажете за него? Интересно ли ви е и бихте ли искали да го пробвате, но проблем ли е да стигнете до сайта на казиното?
Кажи ми.
Hello, I tried to access the casino page and it threw me an error. Is it possible that something like that is happening to you ?
As for the provider, what did you want to say about it ? Is it interesting for you and would you like to try it, but is it a problem to get to the casino site ?
Let me know.
Ето едно видео, което заснех.
Тази игра е Texas Hold'em, но
Твърди се, че е онлайн, но не е.
Всъщност това не е онлайн, а измамна игра, която ви принуждава да играете с BOT.
Доказателството за това е, че във видеото играя на една и съща скорост и по едно и също време, но никога на една и съща маса.
Както всеки, който играе Texas Hold'em покер, ще разбере, ръцете са луди в тази игра. Нивото на вероятност е просто немислимо.
И както можете да видите, ако гледате видеото, ол-ин почти винаги губи.
Това, което е озадачаващо, е, че тази игра не е в нито един друг онлайн сайт.
Konibet е единственият сайт, който предлага тази игра. Също така не мога да намеря уебсайт или друга информация за оператора на доставчика.
Аз съм доста подозрителен. Обмислям да подам жалба.
Бих искал да знам какво казва Casino Guru за това.
Here is a video I took.
This game is Texas Hold'em, but
It claims to be online, but it is not.
In fact, it is not online, but a scam game that forces you to play with a BOT.
The proof of this is that in the video I play at the same rate and at the same time, but never at the same table.
As anyone who plays Texas Hold'em poker will understand, the hands are crazy in this game. The level of probability is just unthinkable.
And as you can see if you watch the video, all-in almost always loses.
What's puzzling is that this game is not on any other online site.
Konibet is the only site that offers this game. I also can't find any website or other information about the provider's operator.
I am quite suspicious. I am considering filing a complaint.
I would like to know what Casino Guru has to say about it.
Ако имате чувството, че нещо не е наред и че казиното има грешка, тогава мисля, че е добра идея да подадете жалба. Нашият екип ще го разгледа и ще получите обяснение. Поне можете да сте сигурни, че сте мислили правилно или че всичко в казиното е наред.
И така, ще го направиш ли?
If you have a feeling that something is wrong and that the casino has a mistake, then I think it's a good idea to file a complaint. Our team will look into it and you will get an explanation. At least you can make sure you thought right or that everything is fine at the casino.
So, you gonna go for it?
Моля за съдействие. Убеден съм, че тази игра е измама!
konibet вероятно ще обвини доставчика
Но тази игра не съществува в нито едно онлайн казино и
и операторът не е наясно с източника на играта.
Предполагам, че Konibet е създал тази измамна игра.
Бих искал да докладвам този факт на регулатора Кюрасао.
Please cooperate. I am convinced this game is a scam !
konibet will probably blame the provider
But this game does not exist in any online casino and
and the operator is not clear on the source of the game.
My guess is that Konibet created this scam game.
I would like to report this fact to the regulator, Curacao.
Съдействам и затова ви предложих да подадете жалба при нас.Можете да го направите тук .
Нашият екип първо ще проучи вашия случай и ще се опита да го оцени справедливо. Ако това не работи, тогава имате друга възможност и тя е да отнесете случая си до лицензиращия орган.
Ако обаче не се интересувате и искате да отидете направо при регулатора, няма да ви спра, но със сигурност ще отнеме повече време.
В този случай ще добавя ръководство за лиценза на казиното, където можете да намерите съответната информация и където можете да подадете жалба в него. Можете да намерите ръководството тук .
Както и да е, не се колебайте да ни уведомите как се развива вашият случай. Ще ми е много любопитно да чуя какво ще разберете.
I'm cooperating and that's why I suggested that you file a complaint with us. You can do so here.
Our team will first investigate your case and try to evaluate it fairly. If that doesn't work, then you have another option and that is to take your case to the licensing authority.
However, if you are not interested and would like to go straight to the regulator, I won't stop you, but it will certainly take more time.
In this case I will add a guide about the casino's license, where you can find the relevant information and where you can file a complaint within it. You can find the guide here.
Anyway, feel free to let us know how your case develops. I'll be quite curious to hear what you find out.
Качеството на поддръжката на клиенти е ниско.
Отговори агент с прякор Коала или Комоко.
Тъй като не мога да тегля пари от Tiger Pay, ги помолих да бъдат гъвкави и да променят метода на теглене.
Те отказаха промяната, като казаха, че „Tiger Pay може да се използва както обикновено".
Tiger Pay не може да тегли пари от около 2 месеца.
The quality of customer support is low.
An agent nicknamed Koala or Komoko responded.
Since I can't withdraw money from Tiger Pay, I asked them to be flexible and change to another withdrawal method.
They refused the change, saying, ``Tiger Pay can be used as usual.''
Tiger Pay has not been able to withdraw money for about 2 months now.
カスタマーサポートのクオリティが低いです。
コアラとか、コモコというニックネームのエージェントが対応しました。
タイガーペイの出金ができないので、彼らに、柔軟にほかの出金手段に変更してほしいと伝えましたが、
彼らは「タイガーペイは通常通り使える」と、変更を拒否しました。
いま、タイガーペイは2ヶ月ほど出金できません。
Здравейте, това означава ли, че имате пари там, които не сте успели да изтеглите от два месеца, като използвате метода Tiger Pay, който споменахте? Какъв е проблемът с този метод, ако не е възможно да теглите чрез него? Депозирахте ли в казиното с помощта на Tiger Pay?
Въпреки това, ако не можете да направите теглене в продължение на два месеца и казиното не ви помага, бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка , където нашият екип ще се опита да ви помогне.
Влезте ли
Hello, does this mean that you have money in there that you have not been able to withdraw for two months using the Tiger Pay method you mentioned ? What's the problem with this method if it's not possible for you to withdraw through it ? Did you deposit to the casino using Tiger Pay ?
However, if you can't make a withdrawal for two months and the casino is not helping you, I would recommend filing a complaint on this link, where our team will try to help you.
Are you in ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.