НачалоФорумКазинаKong Casino - обща дискусия

Kong Casino - обща дискусия

 от Unknown310
|
351 преглеждания 9 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kong Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, имам лоши проблеми с казино Kong, те не се връщат обратно към имейлите ми. Не мога да вляза в акаунта си. Ограничен съм

Спечелих пари и не мога да тегля. Изпратих всичките си доказателства и все още нищо, което ме тревожи, това са истински пари. Пари, които трябва да мога да изтегля, моля, може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:

Здравей jaro, заседнах, направих оплакване тук и пише чакам преглед, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
Unknown310

Здравейте не се притеснявай Това е част от процедурата.

Да цитирам точно:

„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа."

Дайте му малко време, моля. 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви много, много съжалявам, просто имам проблеми с казино Kong и това ме кара да се тревожа

Автоматичен превод:
Unknown310

Никакъв проблем. Може би можете да заемете ума си с нещо по-приятно, докато нашите колеги от Резолюционния център стигнат до вас. Опитайте се да се отпуснете 🙏


Автоматичен превод:

Никакъв проблем. Може би можете да заемете ума си с нещо по-приятно, докато нашите колеги от Резолюционния център стигнат до вас. Опитайте се да се отпуснете 🙏


Автоматичен превод:

благодаря

Автоматичен превод:
Unknown310

Нашият екип за оплаквания ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Бихте ли просто проверили имейла си за някакво съобщение от казиното? Те трябва да ви информират за всичко, което се случва и да ви обяснят защо са блокирали акаунта ви.

Обикновено това се дължи на някакво разследване, което трябва да се направи. Например при играта ви.

Моля, уведомете ни, ако научите нещо ново.

Автоматичен превод:
Romi

Здравей, надявам се, че си добре, мога да вляза в акаунта си, но все още не тегля, моля, може ли някой да ми помогне сега, не мога да тегля, казвайки, че трябва да направят чекове, но бях потвърден

Автоматичен превод:
Unknown310

Дори когато играчът вече е верифициран, може да се наложи да се направят някои допълнителни проверки. Например с доставчик на игри относно игра на играчи.

Ето защо изплащането може да отнеме малко повече време и обикновено няма нужда да се стресирате.

Както виждам в жалбата ви, вие сте написали, че сте получили заплащане. нали

Значи казиното е завършило всички необходими проверки и всичко е наред? Информираха ли ви за това или просто автоматично изпратиха парите по сметката ви?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини