преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kong Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам лоши проблеми с казино Kong, те не се връщат обратно към имейлите ми. Не мога да вляза в акаунта си. Ограничен съм
Спечелих пари и не мога да тегля. Изпратих всичките си доказателства и все още нищо, което ме тревожи, това са истински пари. Пари, които трябва да мога да изтегля, моля, може ли някой да ми помогне
Hello I’m experiencing bad issues with Kong casino they are not gettjng back to my emails I can’t log into my account I’m restricted
I won money and I can’t withdraw I sent all my proof and still nothing this is making me anxious it’s real money. Money that I should be able to withdraw please can someone help me
Здравейте не се притеснявай Това е част от процедурата.
Да цитирам точно:
„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа."
Дайте му малко време, моля. 🙏
Hey there. Don't worry. This is part of the procedure.
Let me quote exactly:
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours."
Give it some time, please. 🙏
Благодаря ви много, много съжалявам, просто имам проблеми с казино Kong и това ме кара да се тревожа
Thank you so much I’m ever so sorry I’m just experiencing problems with Kong casino and it’s making me anxious
Никакъв проблем. Може би можете да заемете ума си с нещо по-приятно, докато нашите колеги от Резолюционния център стигнат до вас. Опитайте се да се отпуснете 🙏
No problem at all. Perhaps you can occupy your mind with something more pleasant until our colleagues from the Resolution Center get to you. Try to relax 🙏
Никакъв проблем. Може би можете да заемете ума си с нещо по-приятно, докато нашите колеги от Резолюционния център стигнат до вас. Опитайте се да се отпуснете 🙏
No problem at all. Perhaps you can occupy your mind with something more pleasant until our colleagues from the Resolution Center get to you. Try to relax 🙏
Нашият екип за оплаквания ще се свърже с вас възможно най-скоро.
Бихте ли просто проверили имейла си за някакво съобщение от казиното? Те трябва да ви информират за всичко, което се случва и да ви обяснят защо са блокирали акаунта ви.
Обикновено това се дължи на някакво разследване, което трябва да се направи. Например при играта ви.
Моля, уведомете ни, ако научите нещо ново.
Our complaint team will get back to you as soon as possible.
Could you just check your email for any message from the casino? They should inform you about everything that's going on and explain why they have blocked your account.
Usually it is due to some investigation that needs to be done. For example, on your game play.
Please let us know if you learn anything new.
Здравей, надявам се, че си добре, мога да вляза в акаунта си, но все още не тегля, моля, може ли някой да ми помогне сега, не мога да тегля, казвайки, че трябва да направят чекове, но бях потвърден
Hey hope your well I’m able to go into my account but still not withdraw pleasw can someone help me now I can’t withdraw saying they need to checks but iv been verified
Дори когато играчът вече е верифициран, може да се наложи да се направят някои допълнителни проверки. Например с доставчик на игри относно игра на играчи.
Ето защо изплащането може да отнеме малко повече време и обикновено няма нужда да се стресирате.
Както виждам в жалбата ви, вие сте написали, че сте получили заплащане. нали
Значи казиното е завършило всички необходими проверки и всичко е наред? Информираха ли ви за това или просто автоматично изпратиха парите по сметката ви?
Even when a player is already verified, it may happen that some additional checks need to be done. For example, with a game provider regarding players game play.
That is why it may take a little bit longer for the payout, and there is usually no need to get stressed.
As I can see in your complaint, you wrote that you got paid. Right?
So the casino has finished all the necessary checks, and all was good? Have they informed you about that, or just automatically sent the money to your account?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.