преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kometa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден! Моля, кажете ми защо рецензията ми за казино Kometa беше отхвърлена? Играя там и в много други казина.
Good day! Please tell me why my review of Kometa casino was rejected? I play there, and in many other casinos.
Доброго времени суток! Скажите пожалуйста, почему отклонили мой отзыв на казино Kometa? Я играю там, и еще во многих других казино.
здравейте
Нашата вътрешна система е открила, че повече от една потребителска рецензия е изпратена от един и същ IP адрес и затова е отхвърлена.
Изпращали ли сте прегледа повече от веднъж, може би? Или имате някакво друго обяснение за това, моля?
Ще изчакаме вашия отговор, за да можем да преразгледаме потребителския ви преглед.
Hello there.
Our internal system has detected that more than one user review was submitted from the same IP, and that is why it was rejected.
Have you submitted the review more than once, perhaps? Or do you have any other explanation for this, please?
We'll wait for your reply so we can reconsider your user review.
Използвам VPN, защото достъпът до вашия сайт е ограничен в Русия.
I use VPN because access to your site is restricted in Russia.
Я использую впн, так как в России доступ к вашему сайту ограничен.
Добър ден, рецензиите ми също бяха отхвърлени, вече бях написал и прикачил екранни снимки преди това, че съм истински играч, обясних и за сходството на IP, тъй като се използва VPN
Good day, my reviews were also rejected, I had already written and attached screenshots before that I was a real player, I also explained about the similarity of the IP, since a VPN is used
Добрый день, мне также отклонили отзывы, до этого уже писал и прикреплял скрины, что я реальный игрок, также объяснял про сходство айпи, так как используется впн
Благодаря ви за отговора. Нашият екип ще го разгледа и ще се свърже с вас скоро.
Thank you for your reply. Our team will look into it and will get back to you shortly.
Добър ден, рецензиите ми също бяха отхвърлени, вече бях написал и прикачил екранни снимки преди това, че съм истински играч, обясних и за сходството на IP, тъй като се използва VPN
Good day, my reviews were also rejected, I had already written and attached screenshots before that I was a real player, I also explained about the similarity of the IP, since a VPN is used
Добрый день, мне также отклонили отзывы, до этого уже писал и прикреплял скрины, что я реальный игрок, также объяснял про сходство айпи, так как используется впн
здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от акаунта ви в казиното като доказателство, че сте истински играч там.
Скоро трябва да получите и имейл относно това.
Благодаря ви за съдействието.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Добър ден! Изпратих ви екранни снимки по имейл, кога да очаквам отговор?
Good day! I sent you screenshots by email, when should I expect a response?
Добрый день! Отправила вам на почту скриншоты, когда ответ ждать?
Ще го проверя веднага и ще одобря вашия потребителски преглед. Благодаря ви много за съдействието.
I will check it right away and approve your user review. Thank you very much for your cooperation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.