ФорумКазинаKometa Casino - обща дискусия

Kometa Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Romi
|
494 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kometa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Добър ден! Моля, кажете ми защо рецензията ми за казино Kometa беше отхвърлена? Играя там и в много други казина.

Автоматичен превод:
Ekaterinazzz
преди 1 месец

здравейте

Нашата вътрешна система е открила, че повече от една потребителска рецензия е изпратена от един и същ IP адрес и затова е отхвърлена.

Изпращали ли сте прегледа повече от веднъж, може би? Или имате някакво друго обяснение за това, моля?

Ще изчакаме вашия отговор, за да можем да преразгледаме потребителския ви преглед.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Използвам VPN, защото достъпът до вашия сайт е ограничен в Русия.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден, рецензиите ми също бяха отхвърлени, вече бях написал и прикачил екранни снимки преди това, че съм истински играч, обясних и за сходството на IP, тъй като се използва VPN

Автоматичен превод:
Ekaterinazzz
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора. Нашият екип ще го разгледа и ще се свърже с вас скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден, рецензиите ми също бяха отхвърлени, вече бях написал и прикачил екранни снимки преди това, че съм истински играч, обясних и за сходството на IP, тъй като се използва VPN

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви за информацията. Скоро ще проверим всичко това отново и ще ви уведомим за резултата.

Автоматичен превод:
Ekaterinazzz
преди 1 месец

здравейте Нашият екип обсъди цялата тази ситуация и за да бъде одобрена вашата потребителска рецензия, ще ни трябват няколко екранни снимки от акаунта ви в казиното като доказателство, че сте истински играч там.

Скоро трябва да получите и имейл относно това.

Благодаря ви за съдействието.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добър ден! Изпратих ви екранни снимки по имейл, кога да очаквам отговор?

Автоматичен превод:
Ekaterinazzz
преди 1 месец

Ще го проверя веднага и ще одобря вашия потребителски преглед. Благодаря ви много за съдействието.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини