ФорумКазинаKings of Sport Casino - обща дискусия

Kings of Sport Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Slunk
|
1479 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings of Sport Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Изглежда като надеждно казино....проверка при първи депозит....

но в действителност това е измамно казино... поддръжката игнорира всички въпроси. не изплаща печалби

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит в това казино. Прочетох повече подробности във вашата жалба и мога да разбера защо се чувствате така. Просто се опитайте да останете търпеливи и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Със сигурност ни дръжте в течение за всякакви новини.

Мога ли само да попитам дали сте имали успешни тегления там преди или за първи път се опитвате да теглите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

имаше 2 депозита

имаше 2 успешни тегления...описах това в жалбата...

Днес молбите ми за теглене бяха отхвърлени

поддръжката все още игнорира

Отново създадох заявка за теглене.....дори не знам какво може да се промени((((

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Добре тогава, виждам, че е минала седмица, което също би ме накарало да се съмнявам, но тъй като имаш 2 тегления преди, бих бил малко по-спокоен от друга страна. Както споменахме, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и ако не успеят да го направят, нашият екип ще се намеси.

Разбирам, че не е хубаво, ако казиното ви игнорира и аз също няма да се радвам, но нека се опитаме да бъдем малко търпеливи.

Както и да е, когато казвате, че сте въвели отново тегленето, все още ли използвате същия метод?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, разбира се...използвам същия метод за депозит и теглене (към същия портфейл, от който направих депозита, създадох заявка за теглене към същия портфейл)

Тегленето на средства все още не е потвърдено!

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Благодаря за отговора. Съжалявам, че не се е променило след няколко дни. Казиното продължава да ви игнорира и не ви отговаря?

Предполагам, че жалбата ще се придвижи възможно най-скоро и ще видим какво ще стане. Колкото и да ми е неприятно да го казвам, просто ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, така е. Той игнорира и не отговаря!!


Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Не мисля, че това е най-добрият начин за поведение на едно казино.

Забелязах обаче, че Томас отговори на оплакването ви, така че не се колебайте да го проверите, просто докоснете тук .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини