НачалоФорумКазинаKings of Sport Casino - обща дискусия

Kings of Sport Casino - обща дискусия

 от Slunk
|
2 158 преглеждания 19 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings of Sport Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Изглежда като надеждно казино....проверка при първи депозит....

но в действителност това е измамно казино... поддръжката игнорира всички въпроси. не изплаща печалби

Автоматичен превод:
Slunk

Съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит в това казино. Прочетох повече подробности във вашата жалба и мога да разбера защо се чувствате така. Просто се опитайте да останете търпеливи и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Със сигурност ни дръжте в течение за всякакви новини.

Мога ли само да попитам дали сте имали успешни тегления там преди или за първи път се опитвате да теглите?

Автоматичен превод:
Romi

имаше 2 депозита

имаше 2 успешни тегления...описах това в жалбата...

Днес молбите ми за теглене бяха отхвърлени

поддръжката все още игнорира

Отново създадох заявка за теглене.....дори не знам какво може да се промени((((

Автоматичен превод:
Slunk

Добре тогава, виждам, че е минала седмица, което също би ме накарало да се съмнявам, но тъй като имаш 2 тегления преди, бих бил малко по-спокоен от друга страна. Както споменахме, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и ако не успеят да го направят, нашият екип ще се намеси.

Разбирам, че не е хубаво, ако казиното ви игнорира и аз също няма да се радвам, но нека се опитаме да бъдем малко търпеливи.

Както и да е, когато казвате, че сте въвели отново тегленето, все още ли използвате същия метод?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, разбира се...използвам същия метод за депозит и теглене (към същия портфейл, от който направих депозита, създадох заявка за теглене към същия портфейл)

Тегленето на средства все още не е потвърдено!

Автоматичен превод:
Slunk

Благодаря за отговора. Съжалявам, че не се е променило след няколко дни. Казиното продължава да ви игнорира и не ви отговаря?

Предполагам, че жалбата ще се придвижи възможно най-скоро и ще видим какво ще стане. Колкото и да ми е неприятно да го казвам, просто ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:

Да, така е. Той игнорира и не отговаря!!


Автоматичен превод:
Slunk

Не мисля, че това е най-добрият начин за поведение на едно казино.

Забелязах обаче, че Томас отговори на оплакването ви, така че не се колебайте да го проверите, просто докоснете тук .

Автоматичен превод:

Имах обработено малко теглене и един час по-късно изтеглих $1800 и това остана като изчакващ преглед в продължение на 72 часа.

не можах да разбера защо 1 ще отнеме час, а друго е вече 5 дни, все още не е обработено!!! Свързах се с поддръжката без отговор, свързах се с телеграма без отговор или обяснение, свързах се с имейл без отговор! Как да получа тегленето си и това казино измама ли е?

Автоматичен превод:
Kingfisher87

Хей, не бих казал, че е измама, ако изчакате 5 дни, за да изтеглите. Използвахте ли един и същ метод на плащане и за двете? Очевидно, когато направите по-малко теглене, то е по-бързо за обработка от по-голямо. Играхте ли с някакъв бонус? Потвърден ли сте от казиното?

Разбира се, ако се чудите какво се случва и искате повече информация, не е най-приятното нещо, когато не ви дават нищо.

Бих добавил също, че даваме на казината 14 дни да изплатят на играч и ако това не се случи, уведомете ни. Ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте,

да, верифициран съм за етапа на оттегляне. И никога не играя с бонуси или бонуси за първи депозит поради изискванията за залагане. Просто е отвратително как ти четат съобщенията и никога не отговарят! Никога не съм имал този проблем. Ще изчакам 2 седмици, но знам, че като гледам предишни оплаквания, не получавам парите си

Автоматичен превод:
Kingfisher87

И използвам една и съща депозитна монета всеки път, когато никога не усложнявам

Автоматичен превод:
Kingfisher87

Само на спорт ли залагахте или играехте и в казино?

Що се отнася до жалбите, да, още не са разрешили нито една от тях, което вероятно не дава много достоверност на факта, че са решили нещо с вас. Но след като сте получили теглене, това ще бъде светлина в края на тунела.

Така че нека изчакаме и да видим какво ще се случи след това и ако имате повече информация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:

Здравейте,

така че, ако не ми изплатят тегленето, какво да правя след това? Да подам жалба? В което виждам отгоре нищо не се прави или обработва дори и с жалба и не се дават отговори на причините защо не плащат! Ако отида при контролния съвет по хазарта в каракао, който е издал временния им лиценз, ще направят ли нещо? Трябва ли да мина през съда и струва ли си? Сега имам чакаща монета 75 lite, което е $7000 плюс!

Автоматичен превод:
Kingfisher87

Е, ако не се занимават с нас, поне малкото удовлетворение ще бъде, че ще получат черни точки и индексът им на безопасност ще падне още повече.

Според това, което виждам в нашия преглед, казиното няма лиценз. Ако не е така, бихте ли ми показали, моля?

Освен това все още е важен въпросът дали сте играли в казиното или сте залагали само на спорт, защото ако залагате на спорт, тъй като ние не се занимаваме с тази област, жалбата ще бъде отхвърлена и казиното няма да бъде засегнато.

Освен това, ако казиното не е имало или няма лиценз, тогава няма какво да се обърнете към него и вероятно не можете да направите много по въпроса.

Автоматичен превод:
Jaro

печалбите дойдоха от страна на казиното! Как са успели да отворят онлайн крипто казино без лиценз? Как това успява да премине през закон и след това казиното взема пари и не ги връща! Това трябва да е огромен пропуск в системата и ако това казино експлоатира това и мами клиенти, нещо трябва да се промени! Това са $7000, които току-що останаха там и бяха справедливо спечелени от моя страна, но след това не бяха изплатени незаконно! Как не са затворени с незабавен ефект след дело след дело!! Със сигурност игралната дъска на Caracao ще действа и ако не го направят, това е небрежност и неспазване на задължението за грижа за клиентите (все пак проповядвайте, че защитата на клиентите е от първостепенно значение). Ако не си получа парите 100% ще се съдя!

Автоматичен превод:
Kingfisher87

Да, това, което описвате, вероятно би било най-добрият и последователен стандарт за казината. Но ако някога сте играли преди, това не работи така навсякъде в онлайн света днес. В някои страни казината държат лицензите си съгласно разпоредби, които не са трудни за спазване и затова имат такива. Възможно е също така да работите без лиценз, напротив, понякога едно казино може да има лиценз и да го загуби с течение на времето, да е в процес на завършване на нов и т.н. С лиценза за Кюрасао е подобен случаят, защото този лиценз все още търпи промени.

Така че, ако нищо не се промени и отидете в съда, можете поне да ни уведомите за резултата, ако е възможно.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви, знаете ли на какъв етап е това казино? Нямат ли лиценз, предстоящи промени или преминават през етап на кандидатстване за пълен зелен лиценз GCB

Автоматичен превод:
Kingfisher87

Все още нямат лиценз, така че може би са в процес на получаване на нов, но валидаторът все още не трябва да е валиден.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини