преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings of Sport Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изглежда като надеждно казино....проверка при първи депозит....
но в действителност това е измамно казино... поддръжката игнорира всички въпроси. не изплаща печалби
Looks like a reliable casino....verification on first deposit....
but in reality it is a scam casino... support ignores all questions. does not pay out winnings
С виду надежное казино....верификация при первом депозите....
а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш
Съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит в това казино. Прочетох повече подробности във вашата жалба и мога да разбера защо се чувствате така. Просто се опитайте да останете търпеливи и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Със сигурност ни дръжте в течение за всякакви новини.
Мога ли само да попитам дали сте имали успешни тегления там преди или за първи път се опитвате да теглите?
I am sorry you have to go through this kind of experience at this casino. I have read more details in your complaint and can understand why you feel this way. Just please try to stay patient, and hopefully it will get solved soon. Surely keep us informed about any news.
May I just ask if you've had any successful withdrawals there before, or is this your first time trying to withdraw?
имаше 2 депозита
имаше 2 успешни тегления...описах това в жалбата...
Днес молбите ми за теглене бяха отхвърлени
поддръжката все още игнорира
Отново създадох заявка за теглене.....дори не знам какво може да се промени((((
there were 2 deposits
there were 2 successful withdrawals...I described this in the complaint...
Today my withdrawal requests were rejected
support still ignores
I created a withdrawal request again.....I don’t even know what could change((((
было 2 депозита
было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...
сегодня мои заявки на вывод отклонили
поддержка по прежнему игнорирует
создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((
Добре тогава, виждам, че е минала седмица, което също би ме накарало да се съмнявам, но тъй като имаш 2 тегления преди, бих бил малко по-спокоен от друга страна. Както споменахме, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и ако не успеят да го направят, нашият екип ще се намеси.
Разбирам, че не е хубаво, ако казиното ви игнорира и аз също няма да се радвам, но нека се опитаме да бъдем малко търпеливи.
Както и да е, когато казвате, че сте въвели отново тегленето, все още ли използвате същия метод?
Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene.
I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient.
Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?
Да, разбира се...използвам същия метод за депозит и теглене (към същия портфейл, от който направих депозита, създадох заявка за теглене към същия портфейл)
Тегленето на средства все още не е потвърдено!
Yes, of course...I use the same deposit and withdrawal method (to the same wallet from which I made the deposit, I created a withdrawal request to the same wallet)
The withdrawal of funds is still not confirmed!
Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)
до сих пор вывод средств не подтверждают!
Благодаря за отговора. Съжалявам, че не се е променило след няколко дни. Казиното продължава да ви игнорира и не ви отговаря?
Предполагам, че жалбата ще се придвижи възможно най-скоро и ще видим какво ще стане. Колкото и да ми е неприятно да го казвам, просто ще трябва да имаме търпение.
Thanks for the answer. I'm sorry that it hasn't changed after a few days. The casino keeps ignoring you and not responding to you ?
I guess the complaint will move forward as soon as possible and we'll see what happens. As much as I hate to say it, we'll just have to be patient.
Не мисля, че това е най-добрият начин за поведение на едно казино.
Забелязах обаче, че Томас отговори на оплакването ви, така че не се колебайте да го проверите, просто докоснете тук .
I don't think that's the best way for a casino to behave.
However, I noticed that Tomas replied to your complaint, so feel free to check it out, just tap here.
Имах обработено малко теглене и един час по-късно изтеглих $1800 и това остана като изчакващ преглед в продължение на 72 часа.
не можах да разбера защо 1 ще отнеме час, а друго е вече 5 дни, все още не е обработено!!! Свързах се с поддръжката без отговор, свързах се с телеграма без отговор или обяснение, свързах се с имейл без отговор! Как да получа тегленето си и това казино измама ли е?
I have had a small withdrawal processed and an hour later I withdrawn $1,800 and that stayed as waiting review pending for 72 hours.
i couldn’t understand why 1 would take an hour and another is now 5 days still not processed!!! Contacted the support with no reply, contacted telegram with no response or explanation, contacted email with no reply! How do I get my withdrawal and is this casino a scam?
Хей, не бих казал, че е измама, ако изчакате 5 дни, за да изтеглите. Използвахте ли един и същ метод на плащане и за двете? Очевидно, когато направите по-малко теглене, то е по-бързо за обработка от по-голямо. Играхте ли с някакъв бонус? Потвърден ли сте от казиното?
Разбира се, ако се чудите какво се случва и искате повече информация, не е най-приятното нещо, когато не ви дават нищо.
Бих добавил също, че даваме на казината 14 дни да изплатят на играч и ако това не се случи, уведомете ни. Ще видим какво може да се направи.
Hey, I wouldn't say it's a scam if you wait 5 days to withdraw. Did you use the same payment method for both? Apparently when you make a smaller withdrawal it is faster to process than a larger one. Did you play with any bonus? Have you been verified by the casino?
Of course, if you're wondering what's going on and would like more information, it's not the nicest thing when they don't give you anything.
I would also add that we give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, let us know. We'll see what can be done.
Здравейте,
да, верифициран съм за етапа на оттегляне. И никога не играя с бонуси или бонуси за първи депозит поради изискванията за залагане. Просто е отвратително как ти четат съобщенията и никога не отговарят! Никога не съм имал този проблем. Ще изчакам 2 седмици, но знам, че като гледам предишни оплаквания, не получавам парите си
Hi there,
yes I am verified for the stage of withdrawal stage. And I never play with bonuses or first deposit bonuses because of the wagering requirements. It’s just disgusting how they read your messages and never reply! I’ve never had this issue. I’ll wait 2 weeks but I know looking at previous complaints I’m not getting my money
И използвам една и съща депозитна монета всеки път, когато никога не усложнявам
And I use the same deposit coin everytime I never complicate
Само на спорт ли залагахте или играехте и в казино?
Що се отнася до жалбите, да, още не са разрешили нито една от тях, което вероятно не дава много достоверност на факта, че са решили нещо с вас. Но след като сте получили теглене, това ще бъде светлина в края на тунела.
Така че нека изчакаме и да видим какво ще се случи след това и ако имате повече информация, не забравяйте да ме уведомите.
Did you only bet on sports or did you also play in the casino?
As far as complaints are concerned, yes, they haven't resolved any of them yet, which probably doesn't give much credibility to the fact that they would have solved something with you. But once you've been given a withdrawal, it would be a light at the end of the tunnel.
So let's wait and see what happens next and if you have any more information, be sure to let me know.
Здравейте,
така че, ако не ми изплатят тегленето, какво да правя след това? Да подам жалба? В което виждам отгоре нищо не се прави или обработва дори и с жалба и не се дават отговори на причините защо не плащат! Ако отида при контролния съвет по хазарта в каракао, който е издал временния им лиценз, ще направят ли нещо? Трябва ли да мина през съда и струва ли си? Сега имам чакаща монета 75 lite, което е $7000 плюс!
Hi There,
so if they do not pay out my withdrawal what do I do next? Do I file a complaint? In which I can see from above nothing gets done or processed even with a complaint and no answers given to the reasons why they don’t pay! If I go to the caracao gambling board control who have issued their temp license would they do anything? Do I go through court and is it worth it? I now have 75 lite coin pending which is $7000 plus!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.