преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings of Sport Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изглежда като надеждно казино....проверка при първи депозит....
но в действителност това е измамно казино... поддръжката игнорира всички въпроси. не изплаща печалби
Looks like a reliable casino....verification on first deposit....
but in reality it is a scam casino... support ignores all questions. does not pay out winnings
С виду надежное казино....верификация при первом депозите....
а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш
Съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит в това казино. Прочетох повече подробности във вашата жалба и мога да разбера защо се чувствате така. Просто се опитайте да останете търпеливи и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Със сигурност ни дръжте в течение за всякакви новини.
Мога ли само да попитам дали сте имали успешни тегления там преди или за първи път се опитвате да теглите?
I am sorry you have to go through this kind of experience at this casino. I have read more details in your complaint and can understand why you feel this way. Just please try to stay patient, and hopefully it will get solved soon. Surely keep us informed about any news.
May I just ask if you've had any successful withdrawals there before, or is this your first time trying to withdraw?
имаше 2 депозита
имаше 2 успешни тегления...описах това в жалбата...
Днес молбите ми за теглене бяха отхвърлени
поддръжката все още игнорира
Отново създадох заявка за теглене.....дори не знам какво може да се промени((((
there were 2 deposits
there were 2 successful withdrawals...I described this in the complaint...
Today my withdrawal requests were rejected
support still ignores
I created a withdrawal request again.....I don’t even know what could change((((
было 2 депозита
было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...
сегодня мои заявки на вывод отклонили
поддержка по прежнему игнорирует
создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((
Добре тогава, виждам, че е минала седмица, което също би ме накарало да се съмнявам, но тъй като имаш 2 тегления преди, бих бил малко по-спокоен от друга страна. Както споменахме, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и ако не успеят да го направят, нашият екип ще се намеси.
Разбирам, че не е хубаво, ако казиното ви игнорира и аз също няма да се радвам, но нека се опитаме да бъдем малко търпеливи.
Както и да е, когато казвате, че сте въвели отново тегленето, все още ли използвате същия метод?
Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene.
I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient.
Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?
Да, разбира се...използвам същия метод за депозит и теглене (към същия портфейл, от който направих депозита, създадох заявка за теглене към същия портфейл)
Тегленето на средства все още не е потвърдено!
Yes, of course...I use the same deposit and withdrawal method (to the same wallet from which I made the deposit, I created a withdrawal request to the same wallet)
The withdrawal of funds is still not confirmed!
Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)
до сих пор вывод средств не подтверждают!
Благодаря за отговора. Съжалявам, че не се е променило след няколко дни. Казиното продължава да ви игнорира и не ви отговаря?
Предполагам, че жалбата ще се придвижи възможно най-скоро и ще видим какво ще стане. Колкото и да ми е неприятно да го казвам, просто ще трябва да имаме търпение.
Thanks for the answer. I'm sorry that it hasn't changed after a few days. The casino keeps ignoring you and not responding to you ?
I guess the complaint will move forward as soon as possible and we'll see what happens. As much as I hate to say it, we'll just have to be patient.
Не мисля, че това е най-добрият начин за поведение на едно казино.
Забелязах обаче, че Томас отговори на оплакването ви, така че не се колебайте да го проверите, просто докоснете тук .
I don't think that's the best way for a casino to behave.
However, I noticed that Tomas replied to your complaint, so feel free to check it out, just tap here.
Имах обработено малко теглене и един час по-късно изтеглих $1800 и това остана като изчакващ преглед в продължение на 72 часа.
не можах да разбера защо 1 ще отнеме час, а друго е вече 5 дни, все още не е обработено!!! Свързах се с поддръжката без отговор, свързах се с телеграма без отговор или обяснение, свързах се с имейл без отговор! Как да получа тегленето си и това казино измама ли е?
I have had a small withdrawal processed and an hour later I withdrawn $1,800 and that stayed as waiting review pending for 72 hours.
i couldn’t understand why 1 would take an hour and another is now 5 days still not processed!!! Contacted the support with no reply, contacted telegram with no response or explanation, contacted email with no reply! How do I get my withdrawal and is this casino a scam?
Хей, не бих казал, че е измама, ако изчакате 5 дни, за да изтеглите. Използвахте ли един и същ метод на плащане и за двете? Очевидно, когато направите по-малко теглене, то е по-бързо за обработка от по-голямо. Играхте ли с някакъв бонус? Потвърден ли сте от казиното?
Разбира се, ако се чудите какво се случва и искате повече информация, не е най-приятното нещо, когато не ви дават нищо.
Бих добавил също, че даваме на казината 14 дни да изплатят на играч и ако това не се случи, уведомете ни. Ще видим какво може да се направи.
Hey, I wouldn't say it's a scam if you wait 5 days to withdraw. Did you use the same payment method for both? Apparently when you make a smaller withdrawal it is faster to process than a larger one. Did you play with any bonus? Have you been verified by the casino?
Of course, if you're wondering what's going on and would like more information, it's not the nicest thing when they don't give you anything.
I would also add that we give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, let us know. We'll see what can be done.
Здравейте,
да, верифициран съм за етапа на оттегляне. И никога не играя с бонуси или бонуси за първи депозит поради изискванията за залагане. Просто е отвратително как ти четат съобщенията и никога не отговарят! Никога не съм имал този проблем. Ще изчакам 2 седмици, но знам, че като гледам предишни оплаквания, не получавам парите си
Hi there,
yes I am verified for the stage of withdrawal stage. And I never play with bonuses or first deposit bonuses because of the wagering requirements. It’s just disgusting how they read your messages and never reply! I’ve never had this issue. I’ll wait 2 weeks but I know looking at previous complaints I’m not getting my money
И използвам една и съща депозитна монета всеки път, когато никога не усложнявам
And I use the same deposit coin everytime I never complicate
Само на спорт ли залагахте или играехте и в казино?
Що се отнася до жалбите, да, още не са разрешили нито една от тях, което вероятно не дава много достоверност на факта, че са решили нещо с вас. Но след като сте получили теглене, това ще бъде светлина в края на тунела.
Така че нека изчакаме и да видим какво ще се случи след това и ако имате повече информация, не забравяйте да ме уведомите.
Did you only bet on sports or did you also play in the casino?
As far as complaints are concerned, yes, they haven't resolved any of them yet, which probably doesn't give much credibility to the fact that they would have solved something with you. But once you've been given a withdrawal, it would be a light at the end of the tunnel.
So let's wait and see what happens next and if you have any more information, be sure to let me know.
Здравейте,
така че, ако не ми изплатят тегленето, какво да правя след това? Да подам жалба? В което виждам отгоре нищо не се прави или обработва дори и с жалба и не се дават отговори на причините защо не плащат! Ако отида при контролния съвет по хазарта в каракао, който е издал временния им лиценз, ще направят ли нещо? Трябва ли да мина през съда и струва ли си? Сега имам чакаща монета 75 lite, което е $7000 плюс!
Hi There,
so if they do not pay out my withdrawal what do I do next? Do I file a complaint? In which I can see from above nothing gets done or processed even with a complaint and no answers given to the reasons why they don’t pay! If I go to the caracao gambling board control who have issued their temp license would they do anything? Do I go through court and is it worth it? I now have 75 lite coin pending which is $7000 plus!
Е, ако не се занимават с нас, поне малкото удовлетворение ще бъде, че ще получат черни точки и индексът им на безопасност ще падне още повече.
Според това, което виждам в нашия преглед, казиното няма лиценз. Ако не е така, бихте ли ми показали, моля?
Освен това все още е важен въпросът дали сте играли в казиното или сте залагали само на спорт, защото ако залагате на спорт, тъй като ние не се занимаваме с тази област, жалбата ще бъде отхвърлена и казиното няма да бъде засегнато.
Освен това, ако казиното не е имало или няма лиценз, тогава няма какво да се обърнете към него и вероятно не можете да направите много по въпроса.
Well, if they don't deal with us, at least a small satisfaction will be that they will get black points and their Safety Index will go even lower.
According to what I see in our review, the casino has no license. If it is otherwise could you please show me?
Also, it is still an important question whether you played in the casino or bet only on sports, because if you bet on sports, since we do not deal with this area, the complaint would be rejected and the casino would not be affected.
Also, if the casino did not have or does not have a license, then there is not much to turn to and there is probably not much you can do about it.
печалбите дойдоха от страна на казиното! Как са успели да отворят онлайн крипто казино без лиценз? Как това успява да премине през закон и след това казиното взема пари и не ги връща! Това трябва да е огромен пропуск в системата и ако това казино експлоатира това и мами клиенти, нещо трябва да се промени! Това са $7000, които току-що останаха там и бяха справедливо спечелени от моя страна, но след това не бяха изплатени незаконно! Как не са затворени с незабавен ефект след дело след дело!! Със сигурност игралната дъска на Caracao ще действа и ако не го направят, това е небрежност и неспазване на задължението за грижа за клиентите (все пак проповядвайте, че защитата на клиентите е от първостепенно значение). Ако не си получа парите 100% ще се съдя!
the winnings came from casino side! How have they been able to open an online crypto casino with no license? How does this manage to get through legal law and then the casino takes money and does not pay back! This must be a huge flaw in the system and if this casino is exploiting that and scamming customers something has to change! That’s $7,000 just sat there that has been fairly won on my part but then Illegally not paid out! How have they not been closed with immediate effect after case after case!! Surely the Caracao gaming board would act and if they don’t then that’s negligence and failing duty of care for customers (yet preach customer protection is paramount). If I don’t get my money I will be going to a court 100%!
Да, това, което описвате, вероятно би било най-добрият и последователен стандарт за казината. Но ако някога сте играли преди, това не работи така навсякъде в онлайн света днес. В някои страни казината държат лицензите си съгласно разпоредби, които не са трудни за спазване и затова имат такива. Възможно е също така да работите без лиценз, напротив, понякога едно казино може да има лиценз и да го загуби с течение на времето, да е в процес на завършване на нов и т.н. С лиценза за Кюрасао е подобен случаят, защото този лиценз все още търпи промени.
Така че, ако нищо не се промени и отидете в съда, можете поне да ни уведомите за резултата, ако е възможно.
Успех.☘️
Yes, what you are describing would probably be the best and most consistent standard for casinos. But if you've ever played before, it doesn't work like that everywhere in the online world today. In some countries casinos keep their licenses under regulations which are not difficult to meet and therefore they have some. It is also possible to operate without a license, on the contrary, sometimes a casino can have a license and lose it over time, be in the process of completing a new one and so on. With the Curacao license it is a similar case, because this license is still undergoing changes.
So if nothing changes and you go to court, you can at least let us know the outcome, if possible.
Good luck.☘️
Благодаря ви, знаете ли на какъв етап е това казино? Нямат ли лиценз, предстоящи промени или преминават през етап на кандидатстване за пълен зелен лиценз GCB
Thank you, so are you aware of what stage this casino is at? Do they not have a license, pending changes, or going through an application stage for a full green license GCB
Все още нямат лиценз, така че може би са в процес на получаване на нов, но валидаторът все още не трябва да е валиден.
They don't have any license yet, so maybe they are in the process of getting a new one, but the validator shouldn't be valid yet.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.