преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KingPalace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Kingpalace беше положително изживяване за мен. Бях изненадан от подаръците, които получих, които успях да събера, както и от печалбите.... когато все още можете да изтеглите теглената сума и да я поставите в банката, вярата ви в Дядо Коледа расте. Kyc беше бърз след първоначалното объркване. Mga лиценз..... струва си да опитате.
Kingpalace was a positive experience for me. I was surprised by the gifts I received, which I managed to collect as well as winnings....when you can still withdraw the withdrawal and put it in the bank, your faith in Santa Claus grows. Kyc was fast after the initial confusion. Mga license.....it's worth trying.
Kingpalace oli minulle positiivinen kokemus. Yllätyin saamistani lahjoista joilla onnistuin keräämään voittoakin....kun vielä noston saa kotiutettua ja pankkiin niin usko joulupukkiin kasvaa. Kyc oli alku hämmennyksen jälkeen nopea. Mga lisenssi.....kannattaa kokeilla.
Здравейте, благодаря за информацията. Радвам се, че си се справила добре там.
Що се отнася до тегленето, колко време отне? Какви подаръци получихте, имаше ли изгодни бонуси? 🙂
Hello, thanks for the information. I'm glad you did well there.
As for the withdrawal, how long did it take? What kind of gifts did you get, were there any lucrative bonuses? 🙂
Тегленията са невъзможни, защото това казино изисква документи, които не могат да се получат за KYC.
Те изискват история на теглене от друго казино, но разбира се не им е позволено да изпращат информация от друго казино към това казино.
Withdrawals are impossible because this casino requires unobtainable documents for KYC.
They are requesting withdrawal history from another casino, but of course they are not allowed to submit information from another casino to this casino.
Здравейте, добре дошли отново.
Можете ли да определите документите, които не могат да се получат, моля?
Знаете ли, когато става въпрос за играчи като вас, бъдете сигурни, че казината могат да споделят история на игри или други подробности. Освен това доставчикът на играта може също да наблюдава дейността. Така че не бих бил толкова уверен, особено ако прекарвате свободното си време в казиното в намиране на дупки в правилата. 🙂 Вие определено не сте обикновен играч; вашите оплаквания вече доказаха това. Според мен рано или късно ще се сблъскаш с последствията.
Във всеки случай - още веднъж - обяснете в пълни подробности. благодаря
Hello, welcome back.
Can you define unobtainable documents, please?
You know, when it comes to players like you, be sure casinos can share gaming history or other details. Additionally, the game provider may be overseeing the activity too. So, I would not be that confident, especially if you spent your casino leisure time finding holes in the rules. 🙂 You are definitely not an ordinary player; your complaints proved that already. In my opinion, sooner or later, you will face the consequences.
In any case—once more—explain in full details. Thanks.
Историята на портфейла, който използвам, съдържа парични преводи от тегления от други казино сайтове.
Казиното изисква история на теглене от други казино сайтове, за да потвърди източника на средства.
Невъзможно е обаче да се получи тази информация, тъй като другите казино сайтове вече са затворени или отказват да се доверят на обработката на информацията от това казино.
The history of the wallet i am using has remittances from withdrawals from other casino sites.
The casino requires withdrawal history from other casino sites to corroborate the source of funds.
However, it is impossible to obtain this information because the other casino sites are already closed or refuse to trust this casino's handling of the information.
Е, ако казиното иска вашата история на плащанията, въпреки че сайтът е затворен, много вероятно е да я намерите в собствената си история на транзакциите - портфейла?
Или разбрах погрешно искането?
Знаете ли, когато някой каже, че няма достатъчно доверие на казиното, за да предостави подробности, предполагам, че можете да разберете как изглежда от гледна точка на казиното.
Well, if the casino wants your payment history, despite the site being closed, you may very likely find it in your own transaction history—wallet?
Or did I understand the request wrongly?
You know, when anyone says he doesn't trust the casino enough to provide details, I imagine you can figure out how it seems from the casino's perspective.
Историята на транзакциите на Wallet вече е изпратена.
Въпреки това, казиното изисква история на теглене от страна на друго казино за транзакциите, изброени в тази история на транзакциите.
Другата страна на казиното отказа, като каза, че не може да предостави информацията си на друга компания.
Wallet transaction history has already been submitted.
However, the casino is requesting withdrawal history from another casino's side for the transactions listed in that transaction history.
The other casino side has refused, saying that they cannot submit their information to another company.
Сега разбирам - благодаря.
Бих искал да видя как са реагирали на факта, че другото казино не сътрудничи. В светлината на това, съгласен съм, че е много необичайно да поискате документ или екранна снимка, които не можете да получите сами.
Освен ако не можете да влезете отново в акаунта си, създаден в другото казино, което разбирам, че не можете, не виждам начин да го предоставите.
Какво е предложението за Кралския дворец?
Now I see—thanks.
I would love to see how they responded to the fact that the other casino is not cooperating. In light of that, I agree it is very unusual to request a document or screenshot you can't acquire on your own.
Unless you can log back into your account created at the other casino, which I understand you can't, I see no way you can provide it.
What is the King's Palace suggestion?
King Palace Casino не предлага алтернатива и няма да завърши KYC.
Моля, обадете се на отговорното лице тук и му изнесете лекция относно искането на документи, които другите казина ще трябва да си сътрудничат, за да получат.
King Palace Casino does not offer an alternative and will not complete the KYC.
Please call the person in charge here and lecture him about requesting documents that other casinos would have to cooperate to obtain.
Разбира се, знаете, че аз съм просто администратор тук, така че човек, който няма позиция да се обажда на никого от ваше име. съжалявам
Искате ли да подадете друга жалба? Няма какво друго да правя, предполагам.
Of course you know I am merely an administrator here so a person in no position to call anyone on your behalf. I'm sorry.
Do you care to lodge another complaint? Not much else to do, I reckon.
Подаването на жалба отнема време.
Просто се обадете на отговорното лице тук и обяснете, че не е обичайно да се изискват документи от различни казина.
Filing a complaint takes time.
Just call the person in charge here and explain that it is not common to request documents from different casinos.
Можете ли да прочетете още веднъж предишния ми пост? Не съм тук, за да звъня на никого. Ако търсите подкрепа, изпратете жалбата. Ето как работи.
Повече от убеден съм, че знаете "упражнението".
Can you kindly read my previous post once more? I'm not here to call anyone. If you seek support, submit the complaint. This is how it works.
I'm more than convinced you know "the drill."
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.