преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kingamo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
Играх в това казино неотдавна. (30.12.2023 г.)
Имам проблем с процеса на проверка и следователно с плащането.
Мисля, че ме правят на глупак и започвам да се отегчавам.
Следващия път, когато трябва да танцувам пред камерата и да пея името на казиното?
Не искам повече да играя на такъв сайт, не се интересувам от подобряване на потребителското изживяване и какво друго те обикновено имат предвид.
В поне 150 други казина нямаше проблем с документите ми, но тук седят 5 дни и после искат друг.
Това продължава вече две седмици.
Hello.
I played in this casino not long ago. (2023.12.30.)
I have a problem with the verification process and therefore the payment.
I think they're making a fool out of me and I'm getting bored.
Next time I have to dance in front of the camera and sing the name of the casino?
I don't want to play on such a site anymore, I'm not interested in enhancing the user experience, and what else they usually refer to.
In at least 150 other casinos there was no problem with my documents, but here they sit on it for 5 days and then ask for another one.
This has been going on for two weeks.
Здравейте, какъв е проблемът на казиното с вашите документи и защо са отхвърлени? Или имате някакъв друг проблем при проверката? Така че можете ли да ми кажете какъв е конкретният проблем?
Както и да е, когато казвате, че се проточва от две седмици, това е точно времето, което даваме на казината за решаване на KYC и процеса на теглене, така че в този случай бих препоръчал оплакване, ако не сте стигнали доникъде през това време.
Влезте ли
Hi, what is the casino's problem with your documents and why are they rejected ? Or do you have some other problem in the verification ? So can you tell me what the specific issue is ?
Anyway, when you say it's been dragging on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to solve the KYC and withdrawal process, so in this case I would recommend a complaint if you haven't gotten anywhere in that time.
Are you in ?
Това, което имах предвид, бешеда подадете жалба на тази връзка , където нашият екип ще разгледа ситуацията ви и ще се опита да ви помогне.
Ако се интересувате, определено опитайте, защото няма да получите нищо за това.
What I meant was, file a complaint on this link, where our team will take a look at your situation and try to help you.
If you're interested, definitely give it a shot, because you won't get anything for it.
здрасти
здрасти
Моля, не се регистрирайте и не играйте в това казино. Регистрирах се и играх, след което ми изпратиха имейл за окончателно затваряне на акаунта ми поради пристрастяване към хазарта. След това затвориха и другите ми акаунти в техните партньорски сайтове, като в същото време това означава, че всички казина работят с един и същ лиценз, свързани. Въпреки че пристрастеността ми беше казана преди години и към техните марки betsofa. Поради това загубих 6500$.
ако подам жалба в
casinoguru ще кажат самоизключване в едно казино, това не се отразява и на други марки. Когато открих акаунт в Kingamo, те не ме блокираха и ми позволиха да играя. Но сега блокираха акаунта ми в Kingamo и друга марка едновременно. Те казват, че самоизключването е индивидуално, само че не влиза в други марки със същия лиценз, тогава каква е причината за затварянето на другия ми акаунт? Те правят всичко, за да не изплащат и променят условията, когато играчите се оплакват. Те правят така в modus operandi и ако спечелите, те възстановяват депозита, но когато загубите, няма възстановяване
Hi
Hi
Please don’t register and play in this casino. I was signed up and play then sent mail to close my account permanently because of gambling addiction. Then they closed my other accounts as well in their partner sites the same time it means all the casinos running by same license all connected. Even though my addiction told years ago to their brands betsofa as well. Because of this I lost 6500$.
if I make a complaint in
casinoguru they will say self exclusion in one casino it doesn’t come in to effect of other brands as well.When I opened an account with Kingamo they didnt blocks me and let me play. But now they blocked my account in Kingamo and other brand as well at the same time. They are saying self exclusion is individual only doesn’t come in to other brands with same license then what is the reason of my other account closed? They are doing anything to not payout and changing the terms when players complain. They are doing like this in modus operandi and if you win they refund the deposit but when you lose no refund
Винаги трябва да се посочва в условията на казиното, когато става въпрос за закриване на сметки и в техните дъщерни сайтове. Препоръчваме на играчите винаги да ги четат или да попитат отдела за поддръжка на клиенти.
Правилно ли разбирам, че имате оставащ реален баланс в някое от тези казина? Съжалявам, не можах да разбера какво точно имате предвид.
Ако смятате, че имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и те със сигурност ще разгледат проблема, който срещате.
It should always be stated in the terms of the casino whenever it comes to closing accounts on their sister sites as well. We recommend players to always read those or ask the customer support.
Do I understand correctly that you have some remaining real balance at any of these casinos? Sorry, I couldn't understand exactly what you meant.
If you feel you need the help of our complaint team, please let us know, and they will surely have a look at the issue you are experiencing.
здрасти
Казах на Kingamo да затвори акаунта ми завинаги поради пристрастяване към хазарта, но vip мениджърът на Kingamo закрива незабавно акаунтите ми и с други техни марки. Не съм ги молил да ми затворят акаунта в други марки и ако го затворят веднага в други марки какво означава това? Всички марки, работещи с един и същ лиценз, свързани и една и съща база данни. Преди да отворя акаунт в Kingamo, бях затворен и акаунта си в betsofa също поради пристрастяване.
Попитаха ме в казиното за това, те не искаха да отговорят и ми казаха, че самоизключването е валидно за отделна марка, тогава как затварят акаунтите ми в други марки, без дори да съм им казал да го направят. Не разбирам процедурата за самоизключване, когато влезе в казиното, те правят каквото си искат.
защо затварят акаунтите ми в други марки сега, а не са го направили, когато бях регистриран с Kingamo?
Hi
i told Kingamo to close my account permanently because of gambling addiction but the Kingamo vip manager closes my accounts with their other brands as well instantly. I didn’t ask them to close my account in other brands and if they closed it immediately in other brands what does that mean? All the brands running by same license connected and same database. Before I opened an account with Kingamo I was closed my account with betsofa as well because of addiction too.
I was asked the casino about this they didn’t want to answer and they told me self exclusion is valid for individual brand then how does they close my accounts in other brands without even I told them to do it. I don’t understand the procedure of self exclusion when it comes in to the casino they are doing whatever they wants.
why does they close my accounts in other brands now and they didn’t do it when I was signed up with Kingamo?
Както казах, обикновено се посочва в условията, че ако затворите акаунта си поради проблем с хазарта, те ще затворят акаунта ви или ще ви блокират да използвате и техните дъщерни сайтове. Не е нищо необичайно, наистина. Преди известно време тази функция не беше вълнуваща, така че предполагам, че това трябваше да е така и преди. Вероятно затова са ви позволили да отворите сметка. Това е само мое предположение, разбира се.
Опитайте се да съобщите това на казиното и да ни уведомите, моля, как ще върви.
As I said, it is usually stated in the terms that if you close your account due to the gambling problem, they will close your account or block you from using their sister sites as well. It is nothing unusual, really. Some time ago, this feature was not exciting, so I guess this should have been the case before. Probably, that is why they allowed you to open an account. It is only my guess, of course.
Try to communicate this with the casino and let us know, please, how it will go.
здрасти
казиното все още не отговаря и ще ви уведомя за резултата. Помолих Kingamo да възстанови депозитите ми от 6500$ или сметката ми със спин пространство и казиното Rocketwin трябва да бъдат отворени отново.
когато подаваме жалба за самоизключване в casinoguru, те винаги казват, че трябва да е директно в конкретната марка, а не в едно казино, важи за всички казина, които споделят един и същ лиценз. Как можа да кажеш, че не е нищо необичайно? Защо форумите на casinoguru и секциите за оплаквания са противоречиви?
Hi
casino is not responding yet and I will let you know the outcome. I asked the Kingamo to refund my deposits of 6500$ or my account with spin space and Rocketwin casino have to be reopen.
when we lodge the complaint about self exclusion in casinoguru they always says it has to be directly in to the particular brand not in one casino applies to all the casinos sharing the same license. How could you say it is nothing unusual? Why does casinoguru forums and complaints sections are contradictory?
здрасти
Защо правилата на това казино са различни за всеки играч. И аз видях някои от жалбите за самоизключване на играчи да бъдат отхвърлени в casinoguru и потърсих правна помощ и получих парите от казината. Това означава, че казиното нарушава правилата за самоизключване и те ще възстановят сумата на играчите след правните действия. Защо казиното възстановява сумата на играчите след съдебните действия? Това означава, че те нарушават правилата за самоизключване.
Ние търсим casinoguru да направи нещо за инструменти за самоизключване и да информира играчите да разберат в уебсайта на casinoguru.
Hi
Why does this casinos rules are different to every player. And I have seen some of the players self exclusion complaints rejected in casinoguru and sought the legal help and got the money from the casinos. It means casino breaching the rules in self exclusion and they will refund to the players after the legal actions. Why does the casino refund to the players after the legal actions? It means they are breaching the self exclusion rules.
We are looking for casinoguru have to do something for self exclusion tools and inform the players to understand in casinoguru website.
здрасти
казиното все още не отговаря и ще ви уведомя за резултата. Помолих Kingamo да възстанови депозитите ми от 6500$ или сметката ми със спин пространство и казиното Rocketwin трябва да бъдат отворени отново.
когато подаваме жалба за самоизключване в casinoguru, те винаги казват, че трябва да е директно в конкретната марка, а не в едно казино, важи за всички казина, които споделят един и същ лиценз. Как можа да кажеш, че не е нищо необичайно? Защо форумите на casinoguru и секциите за оплаквания са противоречиви?
Hi
casino is not responding yet and I will let you know the outcome. I asked the Kingamo to refund my deposits of 6500$ or my account with spin space and Rocketwin casino have to be reopen.
when we lodge the complaint about self exclusion in casinoguru they always says it has to be directly in to the particular brand not in one casino applies to all the casinos sharing the same license. How could you say it is nothing unusual? Why does casinoguru forums and complaints sections are contradictory?
Когато подадете жалба, вие я изпращате в казиното, в което сте изпитали проблема, разбира се. Опитвам се да кажа, че не е нищо необичайно, когато поискате да се самоизключите от едно казино, те ще ви блокират и от неговите дъщерни сайтове.
When you file a complaint, you submit it for the casino you have experienced the issue at, of course. I am trying to say that it's nothing unusual when you ask to self-exclude from one casino, they will block you from its sister sites as well.
здрасти
Защо правилата на това казино са различни за всеки играч. И аз видях някои от жалбите за самоизключване на играчи да бъдат отхвърлени в casinoguru и потърсих правна помощ и получих парите от казината. Това означава, че казиното нарушава правилата за самоизключване и те ще възстановят сумата на играчите след правните действия. Защо казиното възстановява сумата на играчите след съдебните действия? Това означава, че те нарушават правилата за самоизключване.
Ние търсим casinoguru да направи нещо за инструменти за самоизключване и да информира играчите да разберат в уебсайта на casinoguru.
Hi
Why does this casinos rules are different to every player. And I have seen some of the players self exclusion complaints rejected in casinoguru and sought the legal help and got the money from the casinos. It means casino breaching the rules in self exclusion and they will refund to the players after the legal actions. Why does the casino refund to the players after the legal actions? It means they are breaching the self exclusion rules.
We are looking for casinoguru have to do something for self exclusion tools and inform the players to understand in casinoguru website.
Е, разбира се, всеки случай е различен и нашият екип за оплаквания ги решава индивидуално. Моля, опитайте се да разберете, че ние не сме адвокати, ние се опитваме да разрешаваме жалбите винаги, когато е възможно и е в нашата компетентност.
Можете да прочетете някои от нашите ръководства относно инструменти за самоизключване и много повече тук .
Well, of course, every case is different and our complaint team solves them individually. Please try to understand that we are not lawyers, we try to solve the complaints whenever it is possible, and it is within our competency.
You can read some of our guides regarding self-exclusion tools and much more over here.
здрасти
Опитвам се да подам жалбата срещу Kingamo, но подаването на жалба не работи за мен. Това казино познава моята зависимост много добре и ми позволяват да играя. Но сега затвориха всичките ми акаунти в техните марки
Скъпи казиногуру
можете ли да проверите за моя акаунт защо не мога да подам жалбата.
играчи, моля, прочетете правилата и условията и направете екранна снимка, преди да играете в тази група. След като изпратих жалбата до техния регулатор, те промениха някои правила и условия относно самоизключването.
Като цяло това казино е добро за обработка на тегления, но те се забавят, когато спечелите, но трябва да изчакате, въпреки че акаунтът ви е верифициран.
Hi
i am trying lodge the complaint against Kingamo but the submit complaint is not working for me. This casino knows my addiction very well and they let me play. But now they closed my all the accounts in their brands
Dear casinoguru
can you check about my account why I can’t able to lodge the complaint.
players please read the terms and conditions and take the screenshot before you play in this group. After I sent the complaint to their regulator they changed some terms and conditions about self exclusion.
Overall This casino is a good one for process the withdrawals but they slow down when you win but you have to wait even though your account is verified one.
Здравейте. Дайте ми секунда, моля, и ще проверя това. Ще се опитам да се свържа с вас възможно най-скоро.
Hello. Just give me a second, please, and I will check that out. I will try to get back to you ASAP.
Мога ли да попитам дали сте имали други сметки тук в Casino Guru преди? Това всъщност може да е причината да не можете да подадете жалба, за съжаление.
May I ask if you had any other accounts here at Casino Guru before? This could actually be the reason you are unable to submit a complaint, unfortunately.
За да помогнем на другите да разберат текущите обстоятелства по отношение на това, че определени членове не могат да подадат друга жалба, важно е да обясним, че други създадени преди това акаунти са били забранени поради нарушаване на нашите правила поради предишни процеси на оплакване, този конкретен, както и други създадени профили в бъдеще, следователно ще бъдат забранени.
Предпочитаме да се съсредоточим върху играчи, които поддържат справедлив подход, докато търсят помощ чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru .
To help others understand the ongoing circumstances regarding specific members being unable to submit another complaint, it's important to explain, that other previously created accounts have been banned for violating our policies due to previous complaint processes, this particular one, as well as other profiles created in the future, will therefore be banned.
We prefer to focus on players who uphold a fair approach while seeking help through the Casino Guru Resolution Center.
Това казино е пълна шега и трябва да бъде забранено. Първо приеха всички документи, които изпратих. След това направих репатрирането и решиха да поискат снимка, на която държа паспорт и бележка с номера. Първата снимка беше отхвърлена, защото ръцете не се виждаха на снимката. Сега снимката беше одобрена, но този път са без видео на същата тема. Тук тегля собствената си линия. Това вече не е сигурност. Доказал съм им своята самоличност, адрес и начин на плащане. Те няма да получат нищо друго от мен. Следващият адрес за мен е Askgamblers...
This casino is a complete joke and should be banned. First, they accepted all the documents I sent. Then I did the repatriation, so they decided to demand a picture where I'm holding a passport and a note with numbers. The first picture was rejected because the hands were not visible in the picture. Now the picture was approved, but this time they are without a video on the same topic. This is where I draw my own line. This is no security anymore. I have proved my identity, address and payment method to them. They won't get anything else from me. The next address for me is Askgamblers...
Tämä kasino on täysi vitsi ja sen toiminta pitäisi kieltää. Ensiksi he hyväksyivät kaikki lähettämäni dokumentit. Sitten tein kotiutuksen niin he päättivät vielä vaatia kuvaa, jossa pidän käsissäni passia ja lappua, missä on numeroita. Ensimmäinen kuva hylättiin, koska kädet ei näkynyt kuvassa. Nyt kuva oli hyväksytty, mutta tällä kertaa he ovat videota vailla samasta aiheesta. Tähän minä vedän oman rajani. Tämä ei ole mitään turvallisuutta enää. Olen henkilöllisyyteni, osoitteeni ja maksutapani heille todistanut. Muuta he eivät minulta tule enää saamaan. Seuraava osoite on minun osalta Askgamblers...
здравей
Бих искал да разбера какво се е случило с вас, така че се надявам да нямате нищо против няколко въпроса.
За мен изглежда, че казиното е решило да ви помоли за участие в обаждане за проверка; така ли е
Изглежда отхвърляте тази опция от съображения за сигурност.
Обикновено такова обаждане е необходимо, за да преминете KYC и да бъдете одобрени за евентуални тегления. Когато играч откаже да се подложи на обаждането, това е силно подозрително за казиното.
Разбирам, че може да изглежда като сложно искане, но честно казано, в крайна сметка би било добре да разберете, че казиното просто няма лукса да се срещне с вас лице в лице. Така че, ако те смятат, че това действие е необходимо, аз ще го приема и ще получа парите. Ще имате много време да им предоставите обратна връзка относно процедурата, когато наистина преминете този „изпит".
Например, вместо да закриваме сметките на играчите, без да провеждаме пълно разследване на каквито и да е подозрения, ние упорито се опитваме да убедим представителите на казиното наистина да преминат през обаждането за проверка с играча.
Просто исках да знаеш това.
Hey there,
I'd like to understand what happend to you, so I hope you don't mind a few questions.
To me, it seems the casino decided to ask you for participating in a verification call; is that so?
You appear to reject this option for security reasons.
Ususally, such call is needed for you to pass the KYC and be approved for possible withdrawals. When a player refuse to undergo the call, it is higly suspicius for the casino.
I understand it may feel like a complicated demand, but frankly, in the end, it would be good to realize the casino just doesn't have the luxury to meet you face-to-face. So, if they believe this action is necessary, I would accept that and get the money. You will have a lot of time to provide them feedback on the procedure when you actually pass this "trial".
For example, instead of closing players' accounts without conducting a full investigation into any suspicions, we persistently attempt to convince casino representatives to actually go through the verification call with the player.
I just wanted you to know that.
Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite ja pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla
„Благодарим ви за уникалната снимка.
Поради нарастващите опити за измами в интернет, ние се стремим да наложим всички възможни мерки, за да запазим средствата на нашите клиенти сигурни.
За да продължите с процедурата по допълнителна проверка, моля, запишете кратко видео за самоидентификация с вашия документ (паспорт). Моля, подгответе вашия документ и лист хартия с ръкописна дата на запис и името на нашия продукт.
Нещата, които трябва да изпълните във видеото:
1. Кажете пълното си име, датата на запис на видеото на предната камера и че това видео е посветено на процеса на допълнителна проверка на уебсайта на нашата компания.
2. Покажете какво има около вас, за да сме сигурни, че наблизо няма трети лица.
3. Размахвайте ръката си пред лицето си за няколко секунди, за да сте сигурни, че не използвате софтуер за редактиране на лица.
4. Покажете се, че държите вашия документ и хартия с днешната дата на името на нашия продукт.
5. За да се уверите, че вашият документ е оригинален, моля, отстранете лист хартия и покажете документа си близо до камерата, като го завъртите под различни ъгли, за да можем да видим мигащи холограми и водни знаци върху вашия документ."
Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite ja pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla
"Thank you for providing a unique photo.
Due to increasing fraud attempts on the internet, we are looking to enforce all possible measures to keep our customers’ funds secure.
In order for you to proceed with the additional verification procedure, please record a short self-identification video with your document (passport). Please prepare your document and a piece of paper with the handwritten date of recording and our product's name.
Things you must perform in the video:
1. Say your full name, date of recording the video on the front camera, and that this video is dedicated to the additional verification process on our company's website.
2. Show what is around you, so that we can make sure there are no third parties nearby.
3. Wave your hand in front of your face for several seconds to make sure you are not using any face-editing software.
4. Show yourself holding your document, and a paper with today's date our product's name.
5. To make sure your document is genuine, please remove a piece of paper and show your document close to the camera, rotating it at different angles so we can see blinking holograms and watermarks on your document."
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.