ФорумКазинаKing Johnnie Casino - обща дискусия

King Johnnie Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от kerryfitz1
|
8600 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Съмнявам се, че изобщо си се обадил, вероятно ти си измамникът.

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Хей, приятелю, просто искам да уведомя теб и всички останали, които четат глупостите ти, че съм австралийски гражданин, който играе kingjohnnie от малко повече от година.

Имах своите възходи и падения, които трябва да очаквате между хазарта.

но като цяло, след като завършите потвърждението си (KYC) или каквото и да е времето, когато спечелих, ми беше изплатено в банковата ми сметка в рамките на 1-3 работни дни.


съжалявам, приятел, но мисля, че може да си се държал твърде много като бебе, за да ти плащат, хаха...

между другото те нямат задължения да ви изплатят, като се има предвид, че в Австралия това е наш собствен риск, когато залагаме онлайн.

ако бях на твое място, щях да сваля всичките ти злобни отзиви и да ги помоля за прошка. Спокойно приятелю 🍻😎

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Завършете своя KYC 100% и те ще ви изплатят, брато..?

Говоря с тях чрез онлайн чата, за да получа актуализации или да правя запитвания.

ако следвате какво казват, ще сте доволни от крайните резултати

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Чувствам, че не сте разбрали, че ние не сме служители на казиното и най-вероятно казиното няма да ви отговори в този разговор . Никога досега не се е случвало.

Бих се съсредоточил върху преминаването на KYC сега, има много по-голям смисъл да публикувате много критики тук във форума. Разбирам, че бихте искали да получите парите си възможно най-скоро, но моля, приемете, че KYC е неизбежен и трябва да се опитате да сътрудничите на казиното, за да го направите.

Ако смятате, че не можете да го направите сами, изпратете жалба, но първо прочетете за процеса , за да видите, че даваме на казината - всякакви казина - 14 пълни дни, за да проверят играчите и да изпратят печалбите.


Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Здравей, разбирам, че се ядосваш и вероятно не вярваш на никого. Но наистина е вярно. Даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на проверка и да изплатят печалбите. В същото време виждам, че все още не сте подали никаква жалба, както спомена Радка по-горе. Можете да го направите тук , но както вече беше казано, нашите колеги ще се намесят в случая най-рано след 14-те дни от момента, в който сте поискали казиното за проверка или теглене. Благодаря ви за разбирането.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на Chilling-Spirit е изтрит
преди 1 година

Здравей, съжалявам за твоята ситуация, но виждам, че все още не си го разбрал напълно. Нямаме причина да променяме или пренаписваме нещо. Моя колежка просто направи правописна грешка при изписването на номера, за което се извини. Определено намерението не беше да ви озадачавам. Прегледайте всички възможни жалби и ще видите, че дори нашите колеги (всъщност всички наши колеги) винаги говорят за срок от 14 дни и това е така, така че нямате причина да ни подозирате тук. В наш интерес е да ви помогнем, ако не се нуждаете от нашата помощ, ние приемаме това, добре. Ако имате нужда от помощ и бихте я оценили, моля, подайте жалба , както Радка вече спомена по-горе, и нашите колеги ще се опитат да ви помогнат. Желая ви късмет.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Съжалявам, смятам, че е безсмислено да продължаваме в такъв дебат. От наша страна всичко вече е казано, така че позволете ми да ви пожелая успех с всичките ви бъдещи тегления. 🙏



Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

О, човече, чувам те. Поддръжката ни третира като идиоти. Печелил съм много пъти с тях без проблеми, но наскоро изглежда, че съм бил измамен с пиратска игра. Подали сте жалба

Автоматичен превод:
denedub
преди 1 година

Здравейте,

Проверих връзката, която публикувахте в жалбата , но не съм съвсем сигурен какво трябва да намеря там.

Искате ли да споделите намек, моля?

Ние не сме доставчик на игри, така че предполагам, че ще ни трябва малко помощ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

връзката е повторение на завъртанията, изпратих и екранна снимка, частта в горната част на екрана е различна, има различни кешпот награди от екранната снимка

Автоматичен превод:
denedub
преди 1 година

О благодаря ти.

Е, самият аз не съм съвсем запознат с играта, така че ще изчакам колегите ми от екипа за оплаквания да проучат допълнително.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини