Хей, приятелю, просто искам да уведомя теб и всички останали, които четат глупостите ти, че съм австралийски гражданин, който играе kingjohnnie от малко повече от година.
Имах своите възходи и падения, които трябва да очаквате между хазарта.
но като цяло, след като завършите потвърждението си (KYC) или каквото и да е времето, когато спечелих, ми беше изплатено в банковата ми сметка в рамките на 1-3 работни дни.
съжалявам, приятел, но мисля, че може да си се държал твърде много като бебе, за да ти плащат, хаха...
между другото те нямат задължения да ви изплатят, като се има предвид, че в Австралия това е наш собствен риск, когато залагаме онлайн.
ако бях на твое място, щях да сваля всичките ти злобни отзиви и да ги помоля за прошка. Спокойно приятелю 🍻😎
Hey mate id just like to let you and everyone else know that’s reading your mumbo jumbo nonsense that I am an Australian citizen who’s been playing kingjohnnie on and off for just over a year now.
I have had my ups and downs which you should expect tween gambling.
but all in all after you complete your verification (KYC) or whatever it is the times I’ve won I’ve been paid into my bank account within 1-3 business days.
sorry mate but I think you may have acted too much of a baby for them to pay you out lol….
by the way they have no obligations to pay you out considering in Australia it’s our own risk when we online gamble.
if I were you I’d take down all your mean reviews and beg them for forgiveness. Peace mate 🍻😎
Завършете своя KYC 100% и те ще ви изплатят, брато..?
Говоря с тях чрез онлайн чата, за да получа актуализации или да правя запитвания.
ако следвате какво казват, ще сте доволни от крайните резултати
Complete your KYC 100% and they’ll pay you out bro..?
I speak to them through the online chat to get updates or make any enquires.
if you follow what they say you’ll be happy with the end results
Чувствам, че не сте разбрали, че ние не сме служители на казиното и най-вероятно казиното няма да ви отговори в този разговор . Никога досега не се е случвало.
Бих се съсредоточил върху преминаването на KYC сега, има много по-голям смисъл да публикувате много критики тук във форума. Разбирам, че бихте искали да получите парите си възможно най-скоро, но моля, приемете, че KYC е неизбежен и трябва да се опитате да сътрудничите на казиното, за да го направите.
Ако смятате, че не можете да го направите сами, изпратете жалба, но първо прочетете за процеса , за да видите, че даваме на казината - всякакви казина - 14 пълни дни, за да проверят играчите и да изпратят печалбите.
I feel you failed to understand that we are not the casino employees, and the casino will not most likely answer you in this conversation. It has never happened before.
I'd focus on passing the KYC now, it has much more sense that post a ton of criticism here on the forum. I understand that you'd love to have your money as soon as possible, but please accept that the KYC is inevitable and you should try to cooperate with the casino to get it done.
If you feel you can't do it on your own, submit a complaint, but first read about the process, to see that we allow casinos - any casinos - 14 full days to verify players and send the winnings.
Здравей, разбирам, че се ядосваш и вероятно не вярваш на никого. Но наистина е вярно. Даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на проверка и да изплатят печалбите. В същото време виждам, че все още не сте подали никаква жалба, както спомена Радка по-горе. Можете да го направите тук , но както вече беше казано, нашите колеги ще се намесят в случая най-рано след 14-те дни от момента, в който сте поискали казиното за проверка или теглене. Благодаря ви за разбирането.
Hi, I understand that you feel angry and probably don't trust anyone. But it's really true. We give casinos 14 days to finish verification process and to pay out winnings. At the same time, I see that you have not submitted any complaint yet, as Radka mentioned above. You can do it here, but as was already said, our colleagues will intervene in the case earliest after the 14 days from the time you requested the casino for the verification or withdrawal. Thank you for understanding.
Здравей, съжалявам за твоята ситуация, но виждам, че все още не си го разбрал напълно. Нямаме причина да променяме или пренаписваме нещо. Моя колежка просто направи правописна грешка при изписването на номера, за което се извини. Определено намерението не беше да ви озадачавам. Прегледайте всички възможни жалби и ще видите, че дори нашите колеги (всъщност всички наши колеги) винаги говорят за срок от 14 дни и това е така, така че нямате причина да ни подозирате тук. В наш интерес е да ви помогнем, ако не се нуждаете от нашата помощ, ние приемаме това, добре. Ако имате нужда от помощ и бихте я оценили, моля, подайте жалба , както Радка вече спомена по-горе, и нашите колеги ще се опитат да ви помогнат. Желая ви късмет.
Hi, I am sorry for your situation but I see you haven't quite got it yet. We have no reason to change or rewrite anything. My colleague simply made a typo while typing the number, for which she apologized. It was definitely not the intention to mystify you. Go through all the possible complaints and you will see that even our colleagues (actually all our colleagues) always talk about a period of 14 days and that's just the way it is, so you have no reason to suspect us here. It is in our interest to help you, if you do not need our help, we accept that, ok. If you need helping hand and would appreciate it, submit a complaint please, as Radka had already mentioned above, and our colleagues will try to help you. I wish you good luck.
Съжалявам, смятам, че е безсмислено да продължаваме в такъв дебат. От наша страна всичко вече е казано, така че позволете ми да ви пожелая успех с всичките ви бъдещи тегления. 🙏
I'm sorry, I think it is pointless to continue in such a debate. From our side, all has been said already, so allow me to wish you luck with all your future withdrawals. 🙏
О, човече, чувам те. Поддръжката ни третира като идиоти. Печелил съм много пъти с тях без проблеми, но наскоро изглежда, че съм бил измамен с пиратска игра. Подали сте жалба
Oh man I hear you. The support treat us like idiots. I have won many times with them no issues but recently looks like I got scammed with a pirated game. Have lodged a complaint
Здравейте,
Проверих връзката, която публикувахте в жалбата , но не съм съвсем сигурен какво трябва да намеря там.
Искате ли да споделите намек, моля?
Ние не сме доставчик на игри, така че предполагам, че ще ни трябва малко помощ.
Hello,
I checked the link you posted in the complaint, but I'm not exactly sure what I am supposed to find there.
Care to share a hint, please?
We are not the game provider, so I guess we could use a little help.
връзката е повторение на завъртанията, изпратих и екранна снимка, частта в горната част на екрана е различна, има различни кешпот награди от екранната снимка
the link is the replay of the spins , i also sent a screenshot , the part on the top of the screen is different , it has different cashpot awards to the screenshot
О благодаря ти.
Е, самият аз не съм съвсем запознат с играта, така че ще изчакам колегите ми от екипа за оплаквания да проучат допълнително.
Oh, thank you.
Well, not quite familiar with the game myself, so I'll wait for my colleagues from the complaint team to investigate further.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.