НачалоФорумКазинаKing Johnnie Casino - обща дискусия

King Johnnie Casino - обща дискусия (страница 2)

13 695 преглеждания 30 отговора |
преди 4 години
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Съмнявам се, че изобщо си се обадил, вероятно ти си измамникът.

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 2 години

Хей, приятелю, просто искам да уведомя теб и всички останали, които четат глупостите ти, че съм австралийски гражданин, който играе kingjohnnie от малко повече от година.

Имах своите възходи и падения, които трябва да очаквате между хазарта.

но като цяло, след като завършите потвърждението си (KYC) или каквото и да е времето, когато спечелих, ми беше изплатено в банковата ми сметка в рамките на 1-3 работни дни.


съжалявам, приятел, но мисля, че може да си се държал твърде много като бебе, за да ти плащат, хаха...

между другото те нямат задължения да ви изплатят, като се има предвид, че в Австралия това е наш собствен риск, когато залагаме онлайн.

ако бях на твое място, щях да сваля всичките ти злобни отзиви и да ги помоля за прошка. Спокойно приятелю 🍻😎

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 2 години

Завършете своя KYC 100% и те ще ви изплатят, брато..?

Говоря с тях чрез онлайн чата, за да получа актуализации или да правя запитвания.

ако следвате какво казват, ще сте доволни от крайните резултати

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 2 години

Чувствам, че не сте разбрали, че ние не сме служители на казиното и най-вероятно казиното няма да ви отговори в този разговор . Никога досега не се е случвало.

Бих се съсредоточил върху преминаването на KYC сега, има много по-голям смисъл да публикувате много критики тук във форума. Разбирам, че бихте искали да получите парите си възможно най-скоро, но моля, приемете, че KYC е неизбежен и трябва да се опитате да сътрудничите на казиното, за да го направите.

Ако смятате, че не можете да го направите сами, изпратете жалба, но първо прочетете за процеса , за да видите, че даваме на казината - всякакви казина - 14 пълни дни, за да проверят играчите и да изпратят печалбите.


Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 2 години

Здравей, разбирам, че се ядосваш и вероятно не вярваш на никого. Но наистина е вярно. Даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на проверка и да изплатят печалбите. В същото време виждам, че все още не сте подали никаква жалба, както спомена Радка по-горе. Можете да го направите тук , но както вече беше казано, нашите колеги ще се намесят в случая най-рано след 14-те дни от момента, в който сте поискали казиното за проверка или теглене. Благодаря ви за разбирането.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 2 години
Chilling-Spirit изтри публикацията
преди 2 години

Здравей, съжалявам за твоята ситуация, но виждам, че все още не си го разбрал напълно. Нямаме причина да променяме или пренаписваме нещо. Моя колежка просто направи правописна грешка при изписването на номера, за което се извини. Определено намерението не беше да ви озадачавам. Прегледайте всички възможни жалби и ще видите, че дори нашите колеги (всъщност всички наши колеги) винаги говорят за срок от 14 дни и това е така, така че нямате причина да ни подозирате тук. В наш интерес е да ви помогнем, ако не се нуждаете от нашата помощ, ние приемаме това, добре. Ако имате нужда от помощ и бихте я оценили, моля, подайте жалба , както Радка вече спомена по-горе, и нашите колеги ще се опитат да ви помогнат. Желая ви късмет.

Редактирано
Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 2 години

Съжалявам, смятам, че е безсмислено да продължаваме в такъв дебат. От наша страна всичко вече е казано, така че позволете ми да ви пожелая успех с всичките ви бъдещи тегления. 🙏



Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

О, човече, чувам те. Поддръжката ни третира като идиоти. Печелил съм много пъти с тях без проблеми, но наскоро изглежда, че съм бил измамен с пиратска игра. Подали сте жалба

Автоматичен превод:
Anonymized959
преди 2 години

Здравейте,

Проверих връзката, която публикувахте в жалбата , но не съм съвсем сигурен какво трябва да намеря там.

Искате ли да споделите намек, моля?

Ние не сме доставчик на игри, така че предполагам, че ще ни трябва малко помощ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

връзката е повторение на завъртанията, изпратих и екранна снимка, частта в горната част на екрана е различна, има различни кешпот награди от екранната снимка

Автоматичен превод:
Anonymized959
преди 2 години

О благодаря ти.

Е, самият аз не съм съвсем запознат с играта, така че ще изчакам колегите ми от екипа за оплаквания да проучат допълнително.

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини