преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с King Johnnie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имате ли проблеми с казиното?
Hi, do you have any issues with the casino?
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Не, те платиха веднага само hva за повторно изпращане на документи след скорошно законодателство, но същите хора притежават и двата за vip такива за начинаещи, както и joka vip сайт и там. Сайтът за начинаещ е заместващ знак. Мога да изпращам връзки, защото трябва да променят имената на сайтове, понякога те ги затварят, отварят се отново с лека вариация на името, предполагам, защото може да нямат Liscence I duno
Nope they paid straight away just hva to resend docs since recent legislation, but same people own both ones for vip ones for newbies and also joka vip site and there. Newbie site is wildcard I can send links cause they have to chnage there site names sometimes they close them open up again with a slight variation of the name I guess it's cause they may not have Liscence I duno
Все още са наоколо, но е така. В мрежата сега някои сайтове за хазарт променят имената леко i csn изпращам линкове, след което просто го отваряте от имейл и те ви изпращат, така че когато пише сайтове затворени, винаги има друг с буква, различна в уеб адреса
They are still around but it's. Net now some gambling sites chnage the names slightly i csn send links then u just goto it from email s they send you so wen it says sites closed there is always another with a leter different in web address
Не, те платиха веднага само hva за повторно изпращане на документи след скорошно законодателство, но същите хора притежават и двата за vip такива за начинаещи, както и joka vip сайт и там. Сайтът за начинаещ е заместващ знак. Мога да изпращам връзки, защото трябва да променят имената на сайтове, понякога те ги затварят, отварят се отново с лека вариация на името, предполагам, защото може да нямат Liscence I duno
Nope they paid straight away just hva to resend docs since recent legislation, but same people own both ones for vip ones for newbies and also joka vip site and there. Newbie site is wildcard I can send links cause they have to chnage there site names sometimes they close them open up again with a slight variation of the name I guess it's cause they may not have Liscence I duno
Здравей Deannasyd,
моля, споделете тези връзки, ние ще проверим сайтовете и ще актуализираме списъка на казиното.
Както и да е, там разбрахте смисъла. Лесно е да се направи казино "клон", особено ако лицензът липсва, така че ние се интересуваме от такива сайтове, за да държим играчите информирани.
Hello Deannasyd,
please share those links, we will check the sites and update the casino's list.
Anyway, you got the point there. It's easy to make a casino "clon" especially if the license is missing so we are interested in such sites as well to keep players informed.
здрасти
как това казино спечели добра репутация? Имат 3 нерешени жалби с нелиценз. Имам оплакване и срещу техните партньорски сайтове wolfwinner. Не заслужаваха добра репутация, какво им даде това? Няма правила за отговорна игра или опции за самоизключване. Дори играчите информират addiction, че отварят отново акаунтите. Моля, направете и предупреждението, за да не се самоизключвате. Моля, направете предупреждението без лиценз и без самоизключване. И двете липсват в долния колонтитул на уебсайта на casinoguru на kingjohnnie.
Hi
how did this casino got good reputation? They have 3 unsolved complaints with unlicensed. I have a complaint against their partner sites wolfwinner as well. They didn’t deserve for good reputation, what kind did you give them this? There is no responsible gaming rules or self exclusion options. Even players informs addiction they are reopening the accounts. Please make the warning as well for no self exclusion. Please make the warning no license and no self exclusion. Both of them missing in footer of the casinoguru website of kingjohnnie.
Здравей,
Вярвам, че вече знаете, че неразрешен казус от страна на казиното означава черни точки въз основа на оспорваната сума и сериозността на проблема.
Освен това, казиното вече е „наказано" за своите несправедливи условия и липсващия лиценз и ние предоставяме няколко предупреждения. Другите фактори обаче са доста добри.
Чувствайте се свободни да проверите „ обяснение на репутацията "
Hello there,
I believe that you already know that an unresolved case from the casino's side means black points based on the disputed amount and the severity of the issue.
Furthermore, the casino is already "penalized" for its unfair terms and the missing license and we provide several warnings. The other factors, however, are quite good.
Feel free to check the "reputation explained"
Здравей Антоний,
благодаря ви много за вашите прозрения, определено ще проучим цялата предоставена информация. Рейтингът се изчислява с много фактори, следователно може да се случи, че дори казино с оплаквания и без лиценз може да има относително висок рейтинг (както Радка спомена, те също имат множество положителни аспекти), но ако напълно игнорират зависимостите на играчите, ние ще вземем мерки .
Уведомете ме, ако имате допълнителни въпроси.
Hello Antony,
thank you very much for your insights, we will definitely investigate all the information provided. The rating is calculated with many factors, therefore it may happen that even casino with complaints and no licence can have relatively high rating (as Radka has mentioned, they have also multiple positive aspects), but if they completely ignore players addictions we will take measures.
Let me know if you have further questions.
Скъпи Йозеф
Бихте ли могли да отговорите за това, че поисках гореща линия за казино. Те казаха по пощата, че трябва да споделят парите, които ми бяха депозирани 1250 евро, след като ми казаха пристрастеността ми към връзката на техните партньори. Открих гореща линия за казино под вашия уебсайт, това означава, че казиното споделя моите депозити с casinoguru? Имам нужда от отговор, преди да започна правни действия, защото искам да знам кой е замесен в моя случай. Моля отговори.
Dear jozef
could you please reply about I asked for hotline casino. They said in the mail they have to share the money I was deposited 1250 euros after told my addiction to their partners link. I found out hotline casino under your website it means does the casino share my deposits with casinoguru? I need an answer before I start legal actions because I want to know whoever involved in my case. Please reply.
Уважаеми Antony181980,
ако имате проблем с което и да е казино, отговорността е на казиното. Следователно casino.guru не участва, нито споделя отговорността за проблемите с оператора.
Dear Antony181980,
if you experience an issue with any casino, it is the casino responsibility. Therefore, casino.guru is not involved, neither share responsibility for the problems with operator.
Така че преминавате през процеса на проверка и чакате отговор. Съжалявам, в момента не бих го нарекъл измама. Просто се опитайте да сътрудничите, преминете проверката и сте една крачка по-близо до тегленето.
Уведомете ни в случай, че имате нужда от помощ, разбира се.
So you are undergoing the process of verification and waiting for the reply. I'm sorry, I would not call that a scam at the moment. Just try to cooperate, pass the verification and you are one step closer to the withdrawal.
Let us know in case you need help, of course.
Мамка му, има ли друг начин да се свържа с тях и да го обясня отново? Ако не, можете да опитате да създадете жалба на нашия уебсайт. Възможно е те да не са измамно казино, а просто да сте се сблъскали с некомпетентен агент за поддръжка на клиенти.
Damn, is there another way to contact them and explain it again? If not, you may try to create a complaint on our website. It's possible that they're not a scam casino, but you just faced an incompetent customer support agent.
Здравейте,
Просто проверявам напредъка, има ли? Междувременно намерих този имейл: KJservice@KingJohnnie.com
Не съм сигурен дали помага, но е по-добре от нищо, предполагам.
Подаването на жалбата може да помогне, ако все още имате нужда от нея.
Hello,
Just checking up on progress, is there any? In the meantime, I found this email: KJservice@KingJohnnie.com
Not sure whether it helps but it's better than nothing, I guess.
Submitting the complaint may help if you still need it.
Мисля, че Коледа може да е причина за това забавяне освен агентите. 🤔
Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, но все пак можете да подадете жалбата сега и ще видим какво ще се случи.
I think that Christmas may be causing this delay aside from the agents. 🤔
We allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, still, you can submit the complaint now and we shall see what happens.
Не, бяха пълни 14 дни - цифровата ми клавиатура беше изключена - съжалявам.
Дръжте ни в течение, надявам се казиното да се справи скоро 🤞
No, it was 14 full days - my numeric keyboard was off - sorry.
Keep us updated, I hope the casino will sort it out shortly 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.