ФорумКазинаKing Johnnie Casino - обща дискусия

King Johnnie Casino - обща дискусия

преди 3 години от kerryfitz1
|
8540 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с King Johnnie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Някой чувал ли е или знае нещо за случващото се с крал Джони

Автоматичен превод:
kerryfitz1
преди 3 години

Здравейте, имате ли проблеми с казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

занимавате ли се с VIP версията на King Johnnie като в Johnnie kash kings?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Доброто казино винаги с изплащане нямаше проблеми

Автоматичен превод:
Deannasyd
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

да

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Не, те платиха веднага само hva за повторно изпращане на документи след скорошно законодателство, но същите хора притежават и двата за vip такива за начинаещи, както и joka vip сайт и там. Сайтът за начинаещ е заместващ знак. Мога да изпращам връзки, защото трябва да променят имената на сайтове, понякога те ги затварят, отварят се отново с лека вариация на името, предполагам, защото може да нямат Liscence I duno

Автоматичен превод:
kerryfitz1
преди 2 години

Все още са наоколо, но е така. В мрежата сега някои сайтове за хазарт променят имената леко i csn изпращам линкове, след което просто го отваряте от имейл и те ви изпращат, така че когато пише сайтове затворени, винаги има друг с буква, различна в уеб адреса

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, те платиха веднага само hva за повторно изпращане на документи след скорошно законодателство, но същите хора притежават и двата за vip такива за начинаещи, както и joka vip сайт и там. Сайтът за начинаещ е заместващ знак. Мога да изпращам връзки, защото трябва да променят имената на сайтове, понякога те ги затварят, отварят се отново с лека вариация на името, предполагам, защото може да нямат Liscence I duno

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Deannasyd,

моля, споделете тези връзки, ние ще проверим сайтовете и ще актуализираме списъка на казиното.

Както и да е, там разбрахте смисъла. Лесно е да се направи казино "клон", особено ако лицензът липсва, така че ние се интересуваме от такива сайтове, за да държим играчите информирани.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


как това казино спечели добра репутация? Имат 3 нерешени жалби с нелиценз. Имам оплакване и срещу техните партньорски сайтове wolfwinner. Не заслужаваха добра репутация, какво им даде това? Няма правила за отговорна игра или опции за самоизключване. Дори играчите информират addiction, че отварят отново акаунтите. Моля, направете и предупреждението, за да не се самоизключвате. Моля, направете предупреждението без лиценз и без самоизключване. И двете липсват в долния колонтитул на уебсайта на casinoguru на kingjohnnie.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравей,

Вярвам, че вече знаете, че неразрешен казус от страна на казиното означава черни точки въз основа на оспорваната сума и сериозността на проблема.

file

Освен това, казиното вече е „наказано" за своите несправедливи условия и липсващия лиценз и ние предоставяме няколко предупреждения. Другите фактори обаче са доста добри.

Чувствайте се свободни да проверите „ обяснение на репутацията "

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравей Антоний,


благодаря ви много за вашите прозрения, определено ще проучим цялата предоставена информация. Рейтингът се изчислява с много фактори, следователно може да се случи, че дори казино с оплаквания и без лиценз може да има относително висок рейтинг (както Радка спомена, те също имат множество положителни аспекти), но ако напълно игнорират зависимостите на играчите, ние ще вземем мерки .

Уведомете ме, ако имате допълнителни въпроси.

jozef.k@casino.guru

Автоматичен превод:
Jozef.k
преди 2 години

Скъпи Йозеф


Бихте ли могли да отговорите за това, че поисках гореща линия за казино. Те казаха по пощата, че трябва да споделят парите, които ми бяха депозирани 1250 евро, след като ми казаха пристрастеността ми към връзката на техните партньори. Открих гореща линия за казино под вашия уебсайт, това означава, че казиното споделя моите депозити с casinoguru? Имам нужда от отговор, преди да започна правни действия, защото искам да знам кой е замесен в моя случай. Моля отговори. file

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Уважаеми Antony181980,

ако имате проблем с което и да е казино, отговорността е на казиното. Следователно casino.guru не участва, нито споделя отговорността за проблемите с оператора.

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Така че преминавате през процеса на проверка и чакате отговор. Съжалявам, в момента не бих го нарекъл измама. Просто се опитайте да сътрудничите, преминете проверката и сте една крачка по-близо до тегленето.

Уведомете ни в случай, че имате нужда от помощ, разбира се.



Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Мамка му, има ли друг начин да се свържа с тях и да го обясня отново? Ако не, можете да опитате да създадете жалба на нашия уебсайт. Възможно е те да не са измамно казино, а просто да сте се сблъскали с некомпетентен агент за поддръжка на клиенти.

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Здравейте,

Просто проверявам напредъка, има ли? Междувременно намерих този имейл: KJservice@KingJohnnie.com

Не съм сигурен дали помага, но е по-добре от нищо, предполагам.

Подаването на жалбата може да помогне, ако все още имате нужда от нея.

Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Мисля, че Коледа може да е причина за това забавяне освен агентите. 🤔

Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, но все пак можете да подадете жалбата сега и ще видим какво ще се случи.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Chilling-Spirit
преди 1 година

Не, бяха пълни 14 дни - цифровата ми клавиатура беше изключена - съжалявам.

Дръжте ни в течение, надявам се казиното да се справи скоро 🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини