преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KheloStar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Khelostar блокира акаунта ми, след като изтеглих сумата си и сега не се свързва с мен и прекъсва обажданията ми
Khelostar has blocked my account after I withdraw my amount and now not getting connected to me and disconnecting my calls
Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Казиното даде ли причина защо е блокирало акаунта ви и не можете да теглите пари? Бихте ли могли да опишете малко повече какво се е случило, за да имам обща представа?
Видях също, че успяхте да изпратите жалба , така че нека видим дали нашият екип може да ви помогне.
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Did the casino give a reason why they blocked your account and you can't withdraw money ? Could you please describe a little more what happened so I have an overview ?
I also saw that you managed to submit a complaint, so let's see if our team can help you.
Наскоро регистрирах акаунт в khelostar.com и депозирах 30k и спечелих 70k, след като играх monopoly big baller. След това се опитах да изтегля 70 хиляди от него, те блокираха акаунта ми и тяхната поддръжка на клиенти също блокира регистрационния телефонен номер. Когато се опитах да се свържа с тях I. Telegram канал, те казаха, че трябва да платя 10% от портфейла си, за да отворя сметката си и да получа парите си обратно. Тъй като се съгласих да платя, те ми предоставиха qr за плащане. Платих 14743/- но отново ми поискаха да платя още 10% повече. След това отказах да изчистят всички чатове и затворих разговора си.
I recently register account with khelostar.com and deposited 30k and won 70k after playing monopoly big baller. Then I tried to withdraw 70k out of it they blocked my account and their customer support blocked register phone number too. When I tried contact them I. Telegram channel they said I have pay 10% of my wallet to open my account and to get my money back. As I agreed to pay, they provided me with qr for payment. I paid 14743/- but again they asked me to pay another 10% more. Then I denied they clear all the chats and closed my conversation.
Хей, очевидно не бих променил решението си и небих пуснал жалба на този линк . Нашият екип ще се опита да помогне, ако е възможно. Не е нормално казино да иска каквато и да е сума, за да отблокира акаунта ви. По-скоро ми изглежда като измама, особено когато си платил и нищо не се е случило и пак искат друга сума.
Така че давай да видим дали можем да ти помогнем.
можеш ли да се справиш
Hey, obviously I wouldn't change my mind and open a complaint on this link. Our team will try to help if possible. It is not normal for a casino to ask for any amount to unblock your account. It seems more like a scam to me, especially when you have paid and nothing has happened and they ask for another amount again.
So go ahead and let's see if we can help you.
Can you handle it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.