преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KheloStar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Khelostar блокира акаунта ми, след като изтеглих сумата си и сега не се свързва с мен и прекъсва обажданията ми
Khelostar has blocked my account after I withdraw my amount and now not getting connected to me and disconnecting my calls
Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Казиното даде ли причина защо е блокирало акаунта ви и не можете да теглите пари? Бихте ли могли да опишете малко повече какво се е случило, за да имам обща представа?
Видях също, че успяхте да изпратите жалба , така че нека видим дали нашият екип може да ви помогне.
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Did the casino give a reason why they blocked your account and you can't withdraw money ? Could you please describe a little more what happened so I have an overview ?
I also saw that you managed to submit a complaint, so let's see if our team can help you.
Наскоро регистрирах акаунт в khelostar.com и депозирах 30k и спечелих 70k, след като играх monopoly big baller. След това се опитах да изтегля 70 хиляди от него, те блокираха акаунта ми и тяхната поддръжка на клиенти също блокира регистрационния телефонен номер. Когато се опитах да се свържа с тях I. Telegram канал, те казаха, че трябва да платя 10% от портфейла си, за да отворя сметката си и да получа парите си обратно. Тъй като се съгласих да платя, те ми предоставиха qr за плащане. Платих 14743/- но отново ми поискаха да платя още 10% повече. След това отказах да изчистят всички чатове и затворих разговора си.
I recently register account with khelostar.com and deposited 30k and won 70k after playing monopoly big baller. Then I tried to withdraw 70k out of it they blocked my account and their customer support blocked register phone number too. When I tried contact them I. Telegram channel they said I have pay 10% of my wallet to open my account and to get my money back. As I agreed to pay, they provided me with qr for payment. I paid 14743/- but again they asked me to pay another 10% more. Then I denied they clear all the chats and closed my conversation.
Хей, очевидно не бих променил решението си и небих пуснал жалба на този линк . Нашият екип ще се опита да помогне, ако е възможно. Не е нормално казино да иска каквато и да е сума, за да отблокира акаунта ви. По-скоро ми изглежда като измама, особено когато си платил и нищо не се е случило и пак искат друга сума.
Така че давай да видим дали можем да ти помогнем.
можеш ли да се справиш
Hey, obviously I wouldn't change my mind and open a complaint on this link. Our team will try to help if possible. It is not normal for a casino to ask for any amount to unblock your account. It seems more like a scam to me, especially when you have paid and nothing has happened and they ask for another amount again.
So go ahead and let's see if we can help you.
Can you handle it?
да, същото се случи и с мен, но не получих парите си, изминаха 3 дни и блокираха акаунта ми вчера, сега дори не ми върнаха парите и непрекъснато прекъсвам обажданията си
yes same happened to me but i did not got my money its been 3 days and blocked my account yesterday now i did not even got my money back and continously disconnecting my calls also
Фалшиво приложение.. Froud приложение. Всеки трябва да се оплаче в полицейския участък за приложението khelostar.. Те блокираха акаунта ми.. И сумата за теглене не е кредитирана в акаунта ми
Fake application.. Froud application. Everyone should complain in police department about khelostar application.. They blocked my account.. And withdrawal amount not credited in my account
Бихте ли ми помогнали.. Моят акаунт е блокиран днес.. И сумата ми за теглене не е кредитирана в акаунта ми 2652.. Никой не ми отговаря.. Моля, помогнете
Could u please help me.. My account has been blocked on today.. And my withdrawal amount not credited in my account 2652 .. Nobody is response me.. Please help
здравейте
Е, за да разберете поне какво може да се е случило, ще ви задам няколко въпроса:
Поддръжката на казиното или чатът споменавали ли са някога блокирането на акаунта - нещо във вашия имейл?
Преминахте ли успешно проверката на акаунта?
Бихте ли описали накратко историята на вашето казино? Играхте ли казино игри или вместо това предпочитахте спортни залагания?
Благодаря ви предварително за отговора.
Hi there.
Well, in order to at least understand what might have happened, I will ask you a few questions:
Did the casino support or chat ever mention the account blockage—anything in your email?
Have you successfully passed the account verification?
Could you briefly describe your casino history? Did you play casino games or prefer sportsbetting instead?
Thank you in advance for your response.
Да, успешно преминах проверката на акаунта.
Не, не получих имейл, който да блокира акаунта ми.
Играя спортни залагания.
Yes I successfully passed the account verification.
No I dnt got any email abt blocking my account.
I play sports betting.
На 4 януари изтеглих спечелената си сума. Показва се успешно в моя акаунт, но не е кредитиран в моя акаунт.
Казаха ми да чакам 48 часа.
Днес ме блокираха и не дават никакъв отговор.
Моля, помогнете за Бога. Аз принадлежа към бедно семейство
On 4 january i withdrawal my winning amount. It shows successful in my account but not credited in my account..
They told me to wait 48 hours.
On today they blocked me and not giving any response.
Please help for God sake. I belong to poor family
същото нещо се случи и с мен също ми каза да изчакам 48 часа, но сумата не дойде и блокира акаунта ми и не отговаря на обажданията ми също
the same thing happened to me also told me to wait for 48hrs but the amt did not came and blocked my account and not answering my calls too
Какво ще правим брат.. Това е приложение за фруад брат.. Загубихме парите си🥲.
What will we do brother.. It is fruad application brother.. We lost our money🥲.
За съжаление, ако става въпрос само за спортни залагания, ние нямаме експертизата в тази област и нямаме експертите, които да го решат. Много съжалявам, защото бихме искали да помогнем, ако можем.
Все пак ще се опитам да ви помогна поне като ви дам линкове, където теоретично биха могли да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се да разрешите ситуацията.
Unfortunately, if it is only sports betting, we do not have the expertise in this area and we do not have the experts to solve it. I am very sorry, because we would like to help if we could.
However, I will try to help you at least by providing you with links where they could theoretically help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you can resolve the situation.
Здравей, залагал ли си и на спорт или си играл на ротативки? По принцип можете да отговорите на въпросите, които Радка зададе на играча преди. Проверен ли сте вече? Получихте ли известие, че акаунтът ви е блокиран?
Hi, did you also bet on sports or did you play slots? Basically, you can answer the questions Radka asked the player before. Have you been verified yet? Did you get any notification that your account was blocked?
да, играх aviator и бях потвърден и се показва блокиран, когато влязох и дори подадох оплакване във вашия уебсайт на 6 януари, но не получавам никакъв отговор от 2 дни
yes, i played aviator and i was verified and it is showing blocked when i logged in and i even complaint in you website on 6th of jan but i m not getting any kind of reply since 2 days
Да, защото нашият екип не се занимава само с вашата жалба, но имаме още 1000. Това означава, че не можете да отговорите веднага, а трябва да имате търпение и да изчакате това да се случи. Разбира се, не е нужно да се притеснявате, че Кристина няма да стигне до вас.
Просто трябва да запазите хладнокръвие.
Yes, because our team is not only dealing with your complaint, but we have 1000 more. This means that you can't answer right away, but you have to be patient and wait for it to happen. Of course, you don't have to worry about Kristina not getting to you.
You just have to keep a cool head.
Бихте ли ми помогнали.. Y акаунтът ми е блокиран и спечелената сума не е кредитирана в акаунта ми от последните 10 дни.. Нямам отговор в приложението khelostar.. Моля, помогнете ми, за бога.
Would u please help me.. Y my account has been blocked and winning amount not credited in my account since last 10 days.. No response me in khelostar application.. Please help me for God sake.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.