Разбирам, че сте разочарован и ви съчувствам, защото това със сигурност не е лесна ситуация. Със сигурност не е приятно да видите казиното да не реагира, когато парите ви са заложени на карта.
Що се отнася до страха да играя в друго казино, аз бих бил по същия начин. Аз лично не бих играл в казино, дори и да беше не знам колко страхотно, защото за мен е загуба на пари. Въпреки това, винаги правете някои проучвания, преди да отидете да депозирате пари, за да разберете какво се случва, така че да намалите риска от възникване на такава ситуация възможно най-много. Това мога да препоръчам.
Въпреки това не препоръчвам да играете с парите, защото е възможно да ги загубите и това да не ви помогне в крайна сметка. Изчакайте да видите как ще се развият вашите открити оплаквания и дали можем да се свържем с казиното. Възможно ли е това?
I understand that you are frustrated and I sympathize with you because this is certainly not an easy situation. It's certainly not nice to see the casino not responding when it's your money at stake.
As for being afraid to play at another casino, I would be the same way. I personally wouldn't play in a casino even if it was I don't know how great because it's a waste of money for me. However, always do some research before you go to deposit money to find out what's going on, so that you can reduce the risk of such a situation occurring as much as possible. That's what I can recommend.
However, I don't recommend playing with the money because it's possible you'll lose it and it won't help you in the end. Wait to see how your open complaints turn out and if we can get in touch with the casino. Would that be possible?
Автоматичен превод: