НачалоФорумКазинаКазината може да спрат да плащат

Казината може да спрат да плащат

 от Rsfa345
|
4 836 преглеждания 27 отговора |
|
1 2

file Винаги плащам, разбира се, спря ли?

Автоматичен превод:
Rsfa345

Здравейте, имате ли проблем с тегленията? Мога ли да попитам кое казино е? Можете ли да опишете ситуацията малко повече, за да имам по-добра представа?

Автоматичен превод:

Здравейте, подадох жалба относно забавянето на тегленето на средства за повече от 6 седмици. Помолихте ме за допълнителна информация. Но не можах да го изпратя чрез вас. Изпратих го по имейл вчера, ще стигне ли до вас по този начин? Татяна,

Автоматичен превод:
tanjastrek1962

Здравейте, виждам, че сте подали жалба срещу казиното, което според мен е правилната стъпка, тъй като продължава вече 6 седмици. Що се отнася до допълнителна информация, имате предвид вашата жалба, подадена при нас? Какъв ти е проблемът, че не можеш да отговориш на Ник? На какъв имейл изпратихте информацията?

Уведомете ме, за да имам по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:
Jaro

Не ми платиха и няма поддръжка в платформата file

Автоматичен превод:

И има бизо file Получих две тегления, но другите останаха там

Автоматичен превод:
Jaro

Никога не съм имал проблеми с panda5, но сега те имат две мои тегления file

Автоматичен превод:

rafaelacorreiadonascimento@gmail.com това е моят имейл

Автоматичен превод:
Rsfa345

Здравейте, би било хубаво да подредите информацията в един пост, за да е по-ясно. Така че това са две казина от това, което мога да видя. Panda05 и Bizgo777 .

Що се отнася до казино Panda05, колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите парите си? Оттегляли ли сте в миналото, когато казвате, че никога не сте имали проблеми с това казино?

Относно Bizgo777 Casino, получихте ли първите две тегления или още не? Забелязах, че вие също имате оплакване срещу това казино, така че нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си. Казиното каза ли също някаква причина, поради която все още имате още две чакащи тегления?

Кажи ми

Автоматичен превод:

Все още не съм го получил от bizzgo и имам доказателство, сега ще го пратя.

Автоматичен превод:

filefile

Автоматичен превод:
Jaro

Казиното няма поддръжка и засега не ми казват нищо, повторното предаване е успешно и не искат да плащат

Автоматичен превод:

И аз искам моите тегления от panda05, искам да подам жалба file

Автоматичен превод:
Rsfa345

Да, забелязвам, че вече изпратихте тези екранни снимки. Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл, ако имат такъв, тъй като казвате, че няма чат на живо? Но досега казиното не е отговорило на вашата жалба и се надявам, че ще го направят възможно най-скоро.

Що се отнася до казиното Panda05, можете да подадете жалба и срещу него - просто изберете - Не знам казиното, тъй като все още го нямаме в нашата база данни, и напишете в прегледа, че това е казиното Panda05.

Кажете ми, ако успеете или имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:

file също не плаща

Автоматичен превод:

Да, забелязвам, че вече изпратихте тези екранни снимки. Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл, ако имат такъв, тъй като казвате, че няма чат на живо? Но досега казиното не е отговорило на вашата жалба и се надявам, че ще го направят възможно най-скоро.

Що се отнася до казиното Panda05, можете да подадете жалба и срещу него - просто изберете - Не знам казиното, тъй като все още го нямаме в нашата база данни, и напишете в прегледа, че това е казиното Panda05.

Кажете ми, ако успеете или имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:

Не

Автоматичен превод:

file Сега има много неплатени пари

Автоматичен превод:

Не

Автоматичен превод:

Отговорът „Не" е дали сте се опитали да се свържете с тях по някаква поща и следователно не сте опитали?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, опитах няколко пъти без успех

Автоматичен превод:

file Сега има много неплатени пари

Автоматичен превод:

Все още ли играете в казиното или просто чакате тегления?

Виждам обаче, че вече сте успели да подадете жалба срещу това казино Panda05, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип и в двата случая. Засега ще трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини