Здравейте, имате ли проблем с тегленията? Мога ли да попитам кое казино е? Можете ли да опишете ситуацията малко повече, за да имам по-добра представа?
Hi, do you have any problem with the withdrawals ? May I ask what casino is it ? Can you describe the situation a bit more so I have a better overview ?
Здравейте, подадох жалба относно забавянето на тегленето на средства за повече от 6 седмици. Помолихте ме за допълнителна информация. Но не можах да го изпратя чрез вас. Изпратих го по имейл вчера, ще стигне ли до вас по този начин? Татяна,
Hello, I filed a complaint about the delay in withdrawal of funds for more than 6 weeks. You asked me for additional information. But I could not send it through you. I sent it by email yesterday, will it reach you this way? Tatyana,
Здравствуйтея подавала жалобу на задержку вывода средств более 6 недель.Вы у меня попросили дополнительную информацию.Но я не смогла ее отправить через вас.Я отпрвила на электроннуюпочту вчера,она дойдет до вас таким образом?Татьяна,
Здравейте, виждам, че сте подали жалба срещу казиното, което според мен е правилната стъпка, тъй като продължава вече 6 седмици. Що се отнася до допълнителна информация, имате предвид вашата жалба, подадена при нас? Какъв ти е проблемът, че не можеш да отговориш на Ник? На какъв имейл изпратихте информацията?
Уведомете ме, за да имам по-добър преглед на ситуацията.
Hi, I see you have filed a complaint against the casino, which I think is the right step since it has been going on for 6 weeks. As far as additional information is concerned, do you mean to your complaint filed with us ? What's your problem that you can't answer Nick ? What email did you send the information to ?
Let me know so that I have a better overview of the situation.
Не ми платиха и няма поддръжка в платформата
They didn't pay me and there is no support on the platform
Eles não me pagaram é nem tem mas suporte na plataforma
Никога не съм имал проблеми с panda5, но сега те имат две мои тегления
I never had any problems with panda5 but now they have two of my withdrawals
Com o panda5 nunca tive problemas mas agora eles estão com dois saques meus
Здравейте, би било хубаво да подредите информацията в един пост, за да е по-ясно. Така че това са две казина от това, което мога да видя. Panda05 и Bizgo777 .
Що се отнася до казино Panda05, колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите парите си? Оттегляли ли сте в миналото, когато казвате, че никога не сте имали проблеми с това казино?
Относно Bizgo777 Casino, получихте ли първите две тегления или още не? Забелязах, че вие също имате оплакване срещу това казино, така че нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си. Казиното каза ли също някаква причина, поради която все още имате още две чакащи тегления?
Кажи ми
Hi, it would be nice if you arranged the information in one post to make it clearer. So it's two casinos from what I can see. Panda05 and Bizgo777.
As for Panda05 casino, how long has the situation lasted that you can't withdraw your money ? Have you withdrawn in the past when you say you never had problems with this casino ?
Regarding Bizgo777 Casino, have you received the first two withdrawals or not yet ? I noticed that you also have a complaint against this casino, so our team will try to help you resolve your situation. Did the casino also say any reason why you still have two more withdrawals pending ?
Let me know
Казиното няма поддръжка и засега не ми казват нищо, повторното предаване е успешно и не искат да плащат
The casino has no support and they don't tell me anything so far, the rellover is successful and they don't want to pay
O cassino não tem suporte é eles não me informa nada até agora fia o rellover éobtive sucesso eles que não querem paga
Да, забелязвам, че вече изпратихте тези екранни снимки. Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл, ако имат такъв, тъй като казвате, че няма чат на живо? Но досега казиното не е отговорило на вашата жалба и се надявам, че ще го направят възможно най-скоро.
Що се отнася до казиното Panda05, можете да подадете жалба и срещу него - просто изберете - Не знам казиното, тъй като все още го нямаме в нашата база данни, и напишете в прегледа, че това е казиното Panda05.
Кажете ми, ако успеете или имате нужда от помощ.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Да, забелязвам, че вече изпратихте тези екранни снимки. Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл, ако имат такъв, тъй като казвате, че няма чат на живо? Но досега казиното не е отговорило на вашата жалба и се надявам, че ще го направят възможно най-скоро.
Що се отнася до казиното Panda05, можете да подадете жалба и срещу него - просто изберете - Не знам казиното, тъй като все още го нямаме в нашата база данни, и напишете в прегледа, че това е казиното Panda05.
Кажете ми, ако успеете или имате нужда от помощ.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Да, опитах няколко пъти без успех
Yes, I tried several times without success
Sim tentei várias vezes sem sucesso
Все още ли играете в казиното или просто чакате тегления?
Виждам обаче, че вече сте успели да подадете жалба срещу това казино Panda05, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип и в двата случая. Засега ще трябва да изчакаме.
Are you still playing in the casino or are you just waiting for withdrawals ?
However, I see that you have already managed to file a complaint against this casino Panda05, so let's see where our team gets in both cases. For now it will be necessary to wait.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.