НачалоФорумКазинаKaramba Casino - обща дискусия

Karamba Casino - обща дискусия

преди 2 години от reineirocarlos
|
4 023 преглеждания 19 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Karamba Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Опитвам се да изтегля пари от това казино "karamba" от 15 дни без успех!

Искам оттегляне, те сменят статуса на заявката на "в процес" и стои така с дни, докато не получи отказ.

Свързвам се чрез чат и те никога не знаят причината за отказа, просто ме молят да поискам тегленето отново и чакам, защото ще се свържат с мен по имейл, никога не се връщат и отново отказват тегленето!

Може ли някой да ми каже как мога да си извадя парите от там?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Здравейте,

добре, очевидно подаването на тегленето отново не е решение вече.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Във всеки случай, ако смятате, че не можете да се справите с това казино сами, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем.

Научете повече за това тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, акаунтът ми е потвърден!

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Това е добре. Кога точно беше верифициран акаунтът ви, моля?

Ако се борите повече от 14 дни, моят съвет относно оплакването все още се брои.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

От деня, в който спечелих сумата, качих документите и акаунтът беше верифициран.

повече от 15 дни.

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Здравей geissymonteiro, съжалявам, че срещаш такива трудности с тегленето. Като чета тук се мъчите повече от две седмици, тогава не се колебайте да пуснете оплакване тук и както Радка вече каза, ние ще се опитаме да ви помогнем. ✨

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

как да постъпя

трябва ли да платя, за да го направя?

можете ли да обясните как работи, моля?

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Здравейте, тук можете да намерите всички необходими инструкции и тази помощ е безплатна.

Просто щракнете тук и стартирайте жалба, след което някои от нашите колеги от екипа за жалби ще се погрижат за вас и ще ви навигират. Бих казал, че цялата тази процедура е доста проста и не е нужно да се притеснявате.

Надявам се, че моите колеги ще могат да ви помогнат с вашия случай. Късмет.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Благодаря ви! Току-що подадох жалбата си!

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Здравей,

Виждам, че сте успели да подадете жалбата без проблеми - страхотно😉

Позволете ми да спомена, че сега казиното има 4 дни, за да продължи с тегленето. Надявам се да се получи! 🤞👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Отново отказано теглене!

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

О, не, някаква конкретна причина?

Няма имейл - изобщо няма обяснение? 🤔 За съжаление изглежда, че намесата от наша страна ще е неизбежна...

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Без отговор!

няма имейл, нищо!

Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Здравей отново,

проверих жалбата ви, за да видя какво е новото и изглежда, че ви е платено!

Моите поздравления! Надявам се това никога да не се повтори. 🤞

Сега ще играеш ли някъде другаде?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, благодаря Ви!

Да, няма да рискувам повече с карамба! хехехехе



Автоматичен превод:
geissymonteiro
преди 2 години

Това вероятно е мъдро решение 😀.

Кажете ни, ако намерите подходящо казино за игра, ние винаги ценим опита на директните играчи! 😉

Успех, бъдете здрави и ни посетете скоро!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви, можете да си тръгвате!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че трябва да видите колко провокирана е неговата подкрепа на Густав =



Густав

Здравейте

добре дошъл в чата

къде е моят бонус от 200 DKK

преди 10 минути

Ж

Густав

кой бонус имаш предвид Джими?

Екранна снимка (1256)

идва всеки петък

и не го получих и миналия петък

преди 8 минути

Ж

Густав

гледайки го, момент :)

сещате ли се да отидете на имейла и да направите плащането по този начин

не трябва

преди 8 минути

Ж

Густав

като кликнете върху "направи депозит"

трябва да го направите по този начин, за да получите бонуса

OMG, просто идвате тук и трябва да влезете

направих го 100 пъти

преди 6 минути

Ж

Густав

значи си щракнал по този начин?

Не разбираш ли какво ти казвам?

преди 6 минути

Ж

Густав

Джими

Ние сме тук, за да ви помогнем

моля, отговорете на въпросите ми

и спазвайте точен тон, моля

ТОГАВА ПРОЧЕТЕТЕ КАКВОТО ПИША

Току-що ви казах, че БОНУСЪТ не е така

преди 6 минути

Ж

Густав

Не отговори на въпроса ми

Така попитах

Екранна снимка (1257) преди 6 минути

Ж

Густав

отидете на имейла и щракнете върху следното?

Не четеш какво ти казвам

преди 6 минути

Ж

Густав

Джими има нужда от отговор

NEN, ТРЯБВА ДА ПОПРАВИТЕ МОЯ БОНУС

ЗАЩОТО НЕ Е КРЕДИТ

преди 4 минути

Ж

ДА МЛЪКНИ КОЛКО НЕГАТИВНО БЯХ ЗА ТОВА... Това е напълно смешно


и аз също се оплаках на казиното и точно тази поддръжка Густав отговаря, това е абсолютно нелепо, да, извинете ме

Автоматичен превод:
moralensvogter
преди 5 месеца

Може ли да ни опишете какъв е проблемът? Наистина не мога да го разбера от тази част от чата, който сте публикували.🤷‍♀️

Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини