преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Karamba Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да изтегля пари от това казино "karamba" от 15 дни без успех!
Искам оттегляне, те сменят статуса на заявката на "в процес" и стои така с дни, докато не получи отказ.
Свързвам се чрез чат и те никога не знаят причината за отказа, просто ме молят да поискам тегленето отново и чакам, защото ще се свържат с мен по имейл, никога не се връщат и отново отказват тегленето!
Може ли някой да ми каже как мога да си извадя парите от там?
I've been trying to withdraw money from this "karamba" casino for 15 days without success!
I request the withdrawal, they change the status of the request to "in process" and it stays like that for days, until it is refused.
I get in touch via chat and they never know the reason for the refusal, they just ask me to request the withdrawal again and wait because they will get back to me via email, they never return, and they refuse the withdrawal again!
Can someone tell me how I can get my money out of there?
Estou há 15 dias tentando realizar saque nesse cassino "karamba " sem êxito!
Solicito o saque, eles alteram o status da solicitação para "em processamento" e fica assim por dias, até ser recusado.
Entro em contato via chat e nunca sabem informar o motivo da recusa, apenas pedem para que eh solicite o saque novamente e aguarde pois irão me retornar via e-mail, nunca retornam, e recusam o saque novamente!
alguém pode me dizer como faço para conseguir tirar meu dinheiro de lá?
Здравейте,
добре, очевидно подаването на тегленето отново не е решение вече.
Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Във всеки случай, ако смятате, че не можете да се справите с това казино сами, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем.
Научете повече за това тук .
Hello,
well obviously submitting the withdrawal over again is not a solution anymore.
May I know whether your account has been fully verified? In any case, if you feel like you can't help yourself with this casino on your own, you can submit a complaint, and we will try to help.
Learn more about it here.
Да, акаунтът ми е потвърден!
Yes, my account is verified!
Sim, a minha conta está verificada!
Това е добре. Кога точно беше верифициран акаунтът ви, моля?
Ако се борите повече от 14 дни, моят съвет относно оплакването все още се брои.
That is good. When exactly was your account verified, please?
If you struggle for more than 14 days, my advice concerning the complaint still counts.
От деня, в който спечелих сумата, качих документите и акаунтът беше верифициран.
повече от 15 дни.
Since the day I earned the amount, I've uploaded the documents and the account has been verified.
more than 15 days.
Desde o dia que eu lucrei o valor, eu já fiz uploud dos documentos e a conta foi verificada.
mais de 15 dias.
Здравей geissymonteiro, съжалявам, че срещаш такива трудности с тегленето. Като чета тук се мъчите повече от две седмици, тогава не се колебайте да пуснете оплакване тук и както Радка вече каза, ние ще се опитаме да ви помогнем. ✨
Hello geissymonteiro, I am sorry you are facing such difficulties with the withdrawal. As I'm reading here you are struggling longer than two weeks, then don't hesitate to submit a complaint here and as Radka already said, we will try to help you. ✨
как да постъпя
трябва ли да платя, за да го направя?
можете ли да обясните как работи, моля?
How do I do?
do i need to pay to do it?
can you explain how it works please?
Como faço?
preciso pagar para fazer?
pode me explicar como funciona por favor?
Здравейте, тук можете да намерите всички необходими инструкции и тази помощ е безплатна.
Просто щракнете тук и стартирайте жалба, след което някои от нашите колеги от екипа за жалби ще се погрижат за вас и ще ви навигират. Бих казал, че цялата тази процедура е доста проста и не е нужно да се притеснявате.
Надявам се, че моите колеги ще могат да ви помогнат с вашия случай. Късмет.
Hello, here you can find all the necessary instructions and this assistance is free of charge.
You simply click here and start a complaint, then some of our colleagues from complaint team will take care of you and will navigate you. I would say, that whole procedure is quite simple and you don't need to worry about.
I hope my colleagues will be able to help you with your case. Good luck.
Благодаря ви! Току-що подадох жалбата си!
Thank you!, I just submitted my complaint!
Obrigada!, acabei de submeter a minha reclamação!
Здравей,
Виждам, че сте успели да подадете жалбата без проблеми - страхотно😉
Позволете ми да спомена, че сега казиното има 4 дни, за да продължи с тегленето. Надявам се да се получи! 🤞👍
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint without trouble - great😉
Allow me to mention that now the casino has 4 days to proceed with the withdrawal. I hope it will work! 🤞👍
О, не, някаква конкретна причина?
Няма имейл - изобщо няма обяснение? 🤔 За съжаление изглежда, че намесата от наша страна ще е неизбежна...
Oh no, any particular reason?
No email - no explanation at all? 🤔 Sadly it seems that the intervention from our side will be inevitable...
Без отговор!
няма имейл, нищо!
No answer!
no email, nothing!
Nenhuma resposta!
nenhum e-mail, nada!
Здравей отново,
проверих жалбата ви, за да видя какво е новото и изглежда, че ви е платено!
Моите поздравления! Надявам се това никога да не се повтори. 🤞
Сега ще играеш ли някъде другаде?
Hello again,
checked your complaint to see what is new and it seems that you were paid!
My congratulations! I hope this will never happen again. 🤞
Are you going to play anywhere else now?
Да, благодаря Ви!
Да, няма да рискувам повече с карамба! хехехехе
Yes thank you!
Yeah, I'm not going to risk karamba anymore! hehehehehe
Sim, obrigada!🙏
é, não vou mais arriscar no karamba! Ehehehehe
Това вероятно е мъдро решение 😀.
Кажете ни, ако намерите подходящо казино за игра, ние винаги ценим опита на директните играчи! 😉
Успех, бъдете здрави и ни посетете скоро!
That is probably a wise decision 😀.
Let us know if you find a suitable casino to play, we always appreciate direct players' experiences! 😉
Good luck, stay well and visit us soon!
Благодаря ви, можете да си тръгвате!
Thank you, you can leave!
Obrigada, pode deixar!🥰
Мисля, че трябва да видите колко провокирана е неговата подкрепа на Густав =
Густав
Здравейте
добре дошъл в чата
къде е моят бонус от 200 DKK
преди 10 минути
Ж
Густав
кой бонус имаш предвид Джими?
Екранна снимка (1256)
идва всеки петък
и не го получих и миналия петък
преди 8 минути
Ж
Густав
гледайки го, момент :)
сещате ли се да отидете на имейла и да направите плащането по този начин
не трябва
преди 8 минути
Ж
Густав
като кликнете върху "направи депозит"
трябва да го направите по този начин, за да получите бонуса
OMG, просто идвате тук и трябва да влезете
направих го 100 пъти
преди 6 минути
Ж
Густав
значи си щракнал по този начин?
Не разбираш ли какво ти казвам?
преди 6 минути
Ж
Густав
Джими
Ние сме тук, за да ви помогнем
моля, отговорете на въпросите ми
и спазвайте точен тон, моля
ТОГАВА ПРОЧЕТЕТЕ КАКВОТО ПИША
Току-що ви казах, че БОНУСЪТ не е така
преди 6 минути
Ж
Густав
Не отговори на въпроса ми
Така попитах
Екранна снимка (1257) преди 6 минути
Ж
Густав
отидете на имейла и щракнете върху следното?
Не четеш какво ти казвам
преди 6 минути
Ж
Густав
Джими има нужда от отговор
NEN, ТРЯБВА ДА ПОПРАВИТЕ МОЯ БОНУС
ЗАЩОТО НЕ Е КРЕДИТ
преди 4 минути
Ж
ДА МЛЪКНИ КОЛКО НЕГАТИВНО БЯХ ЗА ТОВА... Това е напълно смешно
и аз също се оплаках на казиното и точно тази поддръжка Густав отговаря, това е абсолютно нелепо, да, извинете ме
I think you should see how provoked him support Gustav is =
Gustav
Hello
welcome to the chat
where is my DKK 200 bonus
10 minutes ago
G
Gustav
which bonus are you referring to Jimmi?
Screenshot (1256)
it comes every Friday
and didn't get it last Friday either
8 minutes ago
G
Gustav
looking at it, moment :)
did you remember to go to the email and make the payment that way
you shouldn't
8 minutes ago
G
Gustav
by clicking on "make a deposit"
you have to do it that way to get the bonus
OMG, you just come here and have to log in
i have done it 100 times
6 minutes ago
G
Gustav
so you've clicked that way through?
Don't you understand what I'm saying?
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmy
We are here to help you
please answer my questions
and keep a proper tone please
THEN READ WHAT I WRITE
I just told you the BONUS didn't
6 minutes ago
G
Gustav
You didn't answer my question
I thus asked
Screenshot (1257)6 minutes ago
G
Gustav
did you go to the email and click on the following?
You're not reading what I'm saying
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi needs an answer
NEN YOU HAVE TO FIX MY BONUS
BECAUSE IT IS NOT CREDIT
4 minutes ago
G
YEAH SHUT UP HOW NEGATIVE I WAS ABOUT THAT... It's completely laughable
and I've also complained to the casino, and it's this support Gustav who answers, it's absolutely ridiculous yes, excuse me
jeg synes lige i skal se hvor provokerenede ham support gustav er =
Gustav
hej
velkommen til chatten
hvor er min 200 kr bonus
10 minutes ago
G
Gustav
hvilken bonus refferer du til Jimmi?
Skærmbillede (1256)
den kommer hver fredaf
og fik den heller ikke sidste fredag
8 minutes ago
G
Gustav
kigger på det, øjeblik :)
har du husket at gå ind på emailen og indbetale den vej igennem
det skal man ikke
8 minutes ago
G
Gustav
ved at klikke på "lav en indbetaling"
man skal gøre det den vej for at få bonussen
OMG så kommer du bare her til og skal logge ind
jeg har gjort det 100 gange
6 minutes ago
G
Gustav
så du har klikket den vej igennem?
fatter du ikke hva jeg siger
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi
vi er her for at hjælpe dig
besvar venligst mine spørgsmål
og hold en ordentlig tone tak
SÅ LÆS HVAD JEG SKRIVER
jeg har lige sagt til dig BONUSSEN er det ikke
6 minutes ago
G
Gustav
Du besvarede ikke mit spørgsmål
jeg spurgte således
Skærmbillede (1257)6 minutes ago
G
Gustav
gik du ind på emailen og klikkede på det følgende?
DU læser jo ikke hvad jeg siger
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi skal bruge et svar
NEN DU SKAL ORDNE MIN BONUS
FORDI DEN IKKE ER KREDITTERET
4 minutes ago
G
JA HOLD KÆFT HVOR BLEL JEG NEGATIV OVER DET... Det er jo fuldstændig tilgrin
og jeg har oveni købet klaget til casinoet også er det denne support gustav der svarer det er jo helt tilgrin ja undskyld mig
Може ли да ни опишете какъв е проблемът? Наистина не мога да го разбера от тази част от чата, който сте публикували.🤷♀️
Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?
Could you perhaps describe to us what the issue is? I really cannot understand it from this part of the chat you have posted.🤷♀️
Is there anything we can help you with?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.