ФорумКазинаJVSPINBET Casino - обща дискусия

JVSPINBET Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
6828 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
paularominamaldonado
преди 1 година

Здравейте добър ден

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, не съм отчаян, просто се притеснявам да остана в казиното, съмнително е, че моменталното теглене ще отнеме толкова време. И една подробност, не беше бонус, депозирах го.

И честно казано, не мисля, че е правилно да депозирате пари, за да се забавлявате в казино, да печелите и собствениците да задържат печалбите ви, за да печелят от банковите лихви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, не съм отчаян, просто се притеснявам да остана в казиното, съмнително е, че моменталното теглене ще отнеме толкова време. И една подробност, не беше бонус, депозирах го.

И честно казано, не мисля, че е правилно да депозирате пари, за да се забавлявате в казино, да печелите и собствениците да задържат печалбите ви, за да печелят от банковите лихви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбирам загрижеността ви. Въпреки това, както споменах, ако казиното не може да обработи тегленето ви в рамките на 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем. Предлагам ви да запазите хладнокръвие и да се опитате да бъдете търпеливи и да си припомните за казиното. Ако това не помогне, можете да ни държите в течение.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, възможно е.

Благодаря

Автоматичен превод:
paulaana37
преди 1 година

Страхотно, така че ще чакам актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, досега нито JVSpin Casino, нито 1xstot са депозирали в моя акаунт. И дори не пристигна имейл.

Автоматичен превод:
paulaana37
преди 1 година

Извинете - липсва ли ви депозит или теглене, моля?

Засега е трудно да се разграничат тези опции.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Прочетете първото съобщение и ще разберете.

Автоматичен превод:
paulaana37
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, целият този разговор е доста дълъг за моя вкус. Бихте ли ми го обобщили накратко?

Това ще бъде много оценено. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемът е разрешен, проблемът беше с PlayLivre. Благодаря на всички за вниманието.

Автоматичен превод:
paulaana37
преди 1 година

Това е, което аз наричам добро резюме!

Благодарим ви за положителните новини!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой играл ли е в JVspin, знаете ли в кои игри се използва бонусът?

Имам предвид конкретна игра

Автоматичен превод:
Damian296
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че най-добрият ви залог е да помолите поддръжката или чат на живо да ви помогнат с това.

Мислех също да проверя Правилата и условията, пробвахте ли това или не? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Здравейте, можете ли да ми помогнете с нещо подобно? Искам да кажа, депозирах чрез astropay и спечелих.. когато отида да тегля, както правех друг път.. опцията astropay за теглене изчезна, но е там за депозит. Те няма да ми позволят да използвам друг метод за теглене.

Автоматичен превод:
iriartejoa
преди 3 седмици

Поздрави, в този случай бих попитал казиното как мога да тегля, ако методът, който сте използвали за депозиране, не е достъпен и за теглене. Опитахте ли го вече? Трябва да ви предложат алтернатива или поне да обяснят защо не можете да използвате Astropay.

Колко време чакаш парите?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини