ФорумКазинаJustSpin Casino - обща дискусия

JustSpin Casino - обща дискусия

преди 1 година от JosefZebinger
|
2075 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JustSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Пазете се от тези измамници!!!

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 1 година

Здравейте,

какво ти се случи, моля те? Можеш ли да обясниш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

26 януари се регистрирам и депозирам 50 евро, спечелих 3000 евро книга на мъртвите...Направих теглене за 3003 евро, попълних всичко в IBAN/BIC и моето теглене остана в очакване..

30 минути след като затвориха акаунта ми, защото се изключих от техния дъщерен сайт 21.com преди 5 години поради проблеми с хазарта.

Въпреки това изпратих всичките си документи и получих имейл на 26 януари, че документите ми са проверени и че тегленето ми ще продължи....

като днес 24 февруари НИЩО БЕЗ ПАРИ и всеки ден в чата един и същ отговор... съответният отдел работи по това.

Запазих и чатовете, и имейлите от тях. ОБЕЩАЙТЕ ми, че ще получа парите си...но нищо

Свързах се с двете MGA, AskGamblers, eCOGRA, никой от тях не помага.


Автоматичен превод:
morgan1975
преди 1 година

Здравей,

Какво ще кажете да подадете жалба и тук в Casino Guru?

Вече направихте това - това е добре. Казиното има добър рейтинг тук, изглежда обещаващо. Казината с такива рейтинги обикновено се грижат за оплакванията и ни сътрудничат.

Получихте ли отговор от MGA или eCOGRA, обясняващ липсващото решение или помощ? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей

Получих имейл днес в 08.06 сутринта, те казаха, че информацията както от Justspin, така и от мен е преминала и сега предприемат действия.

3 часа по-късно получих имейл от Justspin, който искаше да отговоря на въпроси относно проблеми с хазарта и да настроя лимит за депозит, за да отворя отново акаунта си... пробив след 5 седмици чакане

около половин час по-късно акаунтът ми беше отворен и можех да вляза и направих теглене за 2993 евро, което теглене сега представлява обработка и Justspin каза, че може да отнеме до 72 часа преди изплащането.

Направих банков превод, така че след като го направя, трябваше да имам открития за мигновено време.

Така че, ако тегленето не бъде изплатено най-късно в четвъртък в 12:00, те не са изпълнили обещанието си...

Така че чакаме 3 дни, моля...ако парите бъдат изплатени, изтривам лошата си преценка


Морган

Автоматичен превод:
morgan1975
преди 1 година

Здравей Морган!

Вярвам, че това вече ще е наред🤞. Уведомете ме в момента, в който получите парите, моля. Искам да съм сигурен, че казиното държи на думата си. Какво ще кажете за закриването на сметката? Възнамерявате ли да продължите да играете?

Само бележка - няма нужда да изтривате нищо, ако казиното реши проблема справедливо, другите ще видят постигнатия напредък в казиното. Може да помогне на другите в бъдеще, не мислите ли? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Тегленето ми дойде днес, те го изплатиха може би благодарение на eCOGRA?

Няма да играя там отново.

Благодаря за помощта


Автоматичен превод:
morgan1975
преди 1 година

Благодаря за поредната добра новина! Получили ли сте изявление от eCOGRA? Все още се опитвам да разбера колко са ефективни.


Автоматичен превод:
преди 1 година

И аз имам много негативен опит с тези момчета. Те не спазват правилата за отговорна игра или ги спазват, когато това е от полза за тях. Те игнорират имейли, дават едни и същи отговори, че трябва да изчакат съответния екип, който съм почти сигурен, че не съществува, и просто се надяват проблемът им (клиента) да изчезне.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравейте

Искате ли да обясните какво точно се е случило? Искрено се надявам, че това не е същият имейл, споменат в тази отхвърлена жалба . 🙁

Мога ли да знам колко изрично се опитахте да се самоизключите, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Как може това казино да има толкова висок ранг, когато има много неразрешени случаи в mga от много месеци. Те дори не отговарят на Mga. Casinoguru няма представа. Измамно. Колко ти плащат?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized394
преди 8 месеца

Предполагам, че сте се натъкнали на някои проблеми там, нали?

Ако наистина искате да научите повече за неговата оценка, посетете този раздел, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност "

Съжалявам, че го казвам, но не получаваме доклади от властите, които по-късно бихме могли да използваме, за да коригираме рейтинга, вместо това разчитаме на достъпни за нас източници - като жалби, създадени и обработени чрез Casino Guru Resolution Center r, например .

Причината е посочена там:

„Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Говорейки за това, искате ли да изпратите такъв? https://casino.guru/complaints/create

Мисля, че разбирам доста ясно вашата загриженост, но тези отворени жалби, които имаме в момента, са отворени - не е зададена черна точка. Така че, технически, рейтингът не се влияе, докато тези оплаквания променят статуса. Заедно с тази информация е важно да се спомене, че оплакванията, дори и отворени, служат като предупреждение за други играчи - по този начин ясно видими в гореспоменатата лента „Разяснен индекс на безопасност"

Не се притеснявайте, тези оплаквания са в списъка за наблюдение и нашият специалист ще се заеме с тях в крайна сметка.

Не ни се плаща, за да оставим откритите жалби да гният Прочетете обяснението, дадено в една от жалбите:

„След няколко седмици на вътрешни дискусии и комуникация с казиното, не е постигнат напредък по отношение на този случай. Признаваме, че разследването може да бъде спряно поради участието на множество казина и играчи и затова препоръчваме да потърсите помощ от Лицензиращия орган , Като възможно решение предлагаме да се свържете с eCOGRA, официалното алтернативно разрешаване на спорове на казиното, като изпратите заявката си тук.

ADR е безплатна услуга и решението, постигнато от номинираната структура за ADR, ще се счита за окончателно както от Компанията, така и от вас, при пълно представителство на всички участващи страни. Можете да подадете формуляр за искове на адрес https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1 . Като алтернатива можете да изпратите имейл до eCOGRA с подробности за вашата жалба на complaints@ecogra.org .

Моля, обърнете се към това оплакване като към отправна точка. Уведомете ни, ако имате нужда от помощ при подаването на официалната жалба и ни информирайте за всяко по-нататъшно развитие. Благодаря ви предварително. "

Допълнително:

„Сега ще затворим жалбата като неразрешена, докато не получите отговор от лицензиращите органи, така че моля, ако го направите, уведомете ни възможно най-скоро.

Пожелавам ви късмет."

Това наистина е неприятна ситуация и ще се опитам да наваксам напредъка.




Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини