преди 4 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JustBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам акаунт в justbet JB196611, там поддръжката каза, че е дъщерна компания на bookmaker.eu. Качих снимки в личния си акаунт, дойде известие от че документите са приети. По време на проверката за отваряне на теглене на средства те поискаха да изпратят снимки на имейла . Направих това преди 3 месеца (16.08.2024 г.), след това изпратих отново месец по-късно, но все още няма отговор.
Свързвал съм се с поддръжката на justbet много пъти и те казаха, че нямат времева рамка за тази процедура или че мога да се свържа с отдела за проверка. Но изминаха повече от три месеца, а въпросът не помръдна напред. Мисля, че това е ненормално.
така не отговаряй Писах преди няколко дни, не ми отговориха. Писах преди месец-два, не ми отговориха.
Hello, I have an account on justbet JB196611, there the support said that it is a sister company of bookmaker.eu. I uploaded photos to my personal account, a notification came from noreply@bookmaker.eu that the documents were accepted. During verification to open a withdrawal of funds, they asked to send photos to the email kyc@bookmaker.eu. I did this 3 months ago (08/16/2024), then sent again a month later, but there is still no answer.
I have contacted justbet support many times, and they have said that they have no time frame for this procedure or that I can contact the verification department. But more than three months have passed and the matter has not moved forward. I think this is abnormal.
so kyc@bookmaker.eu don't answer. I wrote few days ago, they didn't answer. I wrote a month or two ago, they didn't answer.
Здравейте, ако проверката отнеме толкова време, няма да се поколебая нито за момент и щепусна жалба на този линк .
Казиното не ви каза нищо за процеса, освен че не е ограничено във времето? Това ми изглежда като глупост, че отнема толкова време.
Както и да е, като пишеш в началото, че документите са приети, какво изобщо е одобрено? Казаха ли ви защо пак поискаха нещо?
Hi, if the verification takes this long I would not hesitate a moment and I would open a complaint on this link.
The casino didn't tell you anything about the process except that it's not time limited? That seems like nonsense to me for it to take so long.
Anyway, when you write at the beginning that the documents were accepted, what all was approved? Did they tell you why they asked for something again?
Благодаря ви за обратната връзка, ще опиша всичко в жалбата.
Thank you for your feedback, I will describe everything in the complaint.
Разбира се, добре, можете също да копирате нещо, ако проявявате интерес, и да го публикувате тук, ако играчите преминат през тази тема, може да помогне. Но определено не искам да ви принуждавам към това и ви желая успех с жалбата.
Тогава поне ме уведомете за резултата.😉
Sure, fine, you can also copy something if you're interested and post it here, if players go through this thread it might help. But I definitely don't want to force you into it and I wish you luck with your complaint.
Then at least let me know the result.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.