ФорумКазинаJungle Raja Casino - обща дискусия

Jungle Raja Casino - обща дискусия

преди 1 година от sanjnakirar961
|
6192 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jungle Raja Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте сър

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те мамят с клиента

Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Здравейте, не е ли възможно да имате някакви проблеми с връзката и влизането от ваша страна? Първо ще проверя това и препоръчвам да изчакате някой ден. Ако по-късно отново срещнете същата ситуация, не забравяйте да направите екранни снимки и да ни уведомите. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този път сте прав, защото сайтът им на казиното е в процес на поддръжка от снощи, но това не означава, че не са измамници, защото не одобриха тегленето ми от 15 декември 2022 г. и поддръжката за чат на живо ми дава изключения всеки път и те са давайки ми дата над дата означава, че първо казаха следващата седмица, след следващата седмица те дадоха още една следваща седмица и оттогава преминах 3 седмици. Ако имате нужда, мога да ви предоставя екранна снимка на чат, тъй като размерът на файла е повече от 5 mb, така че не мога да кача тук. Ако имате нужда, мога да ви изпратя по пощата.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Виждам, че сте подали жалба, така че сега би било добре да поставите всички свързани екранни снимки и съобщения точно там.

Надявам се, че накрая ще можем да ви помогнем.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прикачвам всичките си чатове и имейл отговор filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прикачих mai запис. И те карат клиентите да се заблуждават всеки път, когато поискам изплащането си, а също така ми дадоха грешен имейл адрес за връзка с него. Моля, помогнете ми. Моля, прочетете тези чат дата по дата. filefilefilefile

Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Здравейте, благодаря за скрийншотовете, но те са важни най-вече за колегите от екипа по оплаквания, особено за Кристина. Тя ще се свърже с вас скоро, тъй като сега е неин ред. Сигурно сте пропуснали, че Радка е споменала, че трябва да го изпратите в жалбата си, а не тук във форума. 😉 Ще са необходими многократни усилия, за да го качите отново, но не се колебайте да изчакате, докато Кристина ви уведоми. И само една допълнителна техническа забележка – тези екранни снимки тук са твърде малки за четене, така че вероятно ще го съобщите на Криситина по имейл. Пазете се✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих тези екранни снимки на kristina, за да изпратя id

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Това е чудесно, защото не е необходимо да публикувате всички тук.

Успех с жалбата!🙏👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте някой получил ли е истинска информация за казино jungleraja

Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Здравейте, виждам от жалбата ви, че се чувствате разочарован, което е разбираемо, но имайте предвид, че нашите колеги работят усилено по много други жалби едновременно, така че, моля, дайте им необходимото време, за да проучат правилно въпроса. Благодарим ви за разбирането и бъдете търпеливи сега, моля. ✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за информацията.

И всяка актуализация относно оплакването ми

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Те все още не ми отговарят, това са повече от 17 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според мен те няма да обработят теглене, защото са измамници. Толкова са алчни, че приемат само депозит, но когато дойде време за изплащане, нарушават собствената си политика за теглене. Те не приемат сериозно искането за теглене на играч

Автоматичен превод:
sanjnakirar961
преди 1 година

Не знаем какво е причинило забавянето, така че бих изчакал екипът за жалби да отговори първо чрез жалбата . Страхотно е, че предоставяте толкова много информация, но отнема много повече време на екипа, за да прегледа всичко. Бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, моля, играч, ако искате да прегледате, тогава това е най-трудната ми молба към вас, моля, не играйте в това казино, защото те са измамници, ако спечелите Голяма печалба, тогава те мамят с вас, те не плащат, те приемат депозит само когато сте опитвайки се да изтеглят средствата ви, те забавят повече от един месец или два месеца, така че моля, моля ви да не играете в това казино, ако играете, тогава, ако грешката ви е, давам честен преглед, защото аз също съм играч на този казино сайт www .Jungleraja.com Имам 3 lakh в сметката си и след 30 дни загубих цялата си сума, те просто искат това, защото от разочарование ще играете с тези пари и ще загубите, затова не са одобрили тегленето ви.

Всички мои данни вече са проверени и не е открит проблем с акаунта ми, но все пак те не одобриха моето теглене, така че играчът, смирено ви моля да не играете на този сайт на казиното, защото те са измамници.froud измамник не следва своя собствен политика за теглене.froud казино уебсайт

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини