преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jungle Raja Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, не е ли възможно да имате някакви проблеми с връзката и влизането от ваша страна? Първо ще проверя това и препоръчвам да изчакате някой ден. Ако по-късно отново срещнете същата ситуация, не забравяйте да направите екранни снимки и да ни уведомите. Благодаря ти
Hi, is not possible there are some connection and login troubles on your side? I would check that first and recommend to wait some day. If you meet same situation later again don't forget to make a screenshots and let us know. Thank you
Този път сте прав, защото сайтът им на казиното е в процес на поддръжка от снощи, но това не означава, че не са измамници, защото не одобриха тегленето ми от 15 декември 2022 г. и поддръжката за чат на живо ми дава изключения всеки път и те са давайки ми дата над дата означава, че първо казаха следващата седмица, след следващата седмица те дадоха още една следваща седмица и оттогава преминах 3 седмици. Ако имате нужда, мога да ви предоставя екранна снимка на чат, тъй като размерът на файла е повече от 5 mb, така че не мога да кача тук. Ако имате нужда, мога да ви изпратя по пощата.
You are right this time because their casino site is under maintenance from last night but it doesn't mean that they are not froud because they didn't approve my withdrawal from 15th Dec 2022 and live chat support give me excluses every time and they are giving me date over date mean first they said next week after next week they gave another next week time and from then i have crossed 3 weeks. If you need i can provide you chat screenshot because file size is more than 5 mb so unable to upload here.if you need i can mail you.
Виждам, че сте подали жалба, така че сега би било добре да поставите всички свързани екранни снимки и съобщения точно там.
Надявам се, че накрая ще можем да ви помогнем.🙏
I can see that you made a complaint, so now it would be good to paste all related screenshots and communications right there primarily.
I hope we will be able to help you in the end.🙏
Прикачих mai запис. И те карат клиентите да се заблуждават всеки път, когато поискам изплащането си, а също така ми дадоха грешен имейл адрес за връзка с него. Моля, помогнете ми. Моля, прочетете тези чат дата по дата.
I have attached mai record .and they are making customer fool every time when i ask for my payout and they also gave me wrong email id for contacting him.please help me.and please read these chat date by date.
Здравейте, благодаря за скрийншотовете, но те са важни най-вече за колегите от екипа по оплаквания, особено за Кристина. Тя ще се свърже с вас скоро, тъй като сега е неин ред. Сигурно сте пропуснали, че Радка е споменала, че трябва да го изпратите в жалбата си, а не тук във форума. 😉 Ще са необходими многократни усилия, за да го качите отново, но не се колебайте да изчакате, докато Кристина ви уведоми. И само една допълнителна техническа забележка – тези екранни снимки тук са твърде малки за четене, така че вероятно ще го съобщите на Криситина по имейл. Пазете се✨
Hi, thank you for screenshots, but they are mainly important for our colleagues from the complaint team, especially for Kristina. She will contact you soon since it's been her turn now. You probably missed that Radka mentioned that you should send it to your complaint and not here to forum. 😉 It will take a repeated effort to upload it again, but feel free to wait until Kristina notifies you. And just one additional technical note- these screenshots here are too small to read, so you will probably communicate it with Krisitina by email. Take care✨
Това е чудесно, защото не е необходимо да публикувате всички тук.
Успех с жалбата!🙏👍
That's great because it is not necessary to post all of those here.
Best of luck with the complaint!🙏👍
Здравейте, виждам от жалбата ви, че се чувствате разочарован, което е разбираемо, но имайте предвид, че нашите колеги работят усилено по много други жалби едновременно, така че, моля, дайте им необходимото време, за да проучат правилно въпроса. Благодарим ви за разбирането и бъдете търпеливи сега, моля. ✨
Hello, I see from your complaint that you feel frustrated, which is understandable but be aware that our colleagues are working hard on many other complaints at the same time, so please give them the time they need to properly investigate the matter. Thank you for your understanding and be patient now, please. ✨
Според мен те няма да обработят теглене, защото са измамници. Толкова са алчни, че приемат само депозит, но когато дойде време за изплащане, нарушават собствената си политика за теглене. Те не приемат сериозно искането за теглене на играч
In my opinion they will not processed withdrawal because they are scammer.they are so greedy they only accept deposit but when it's time to payout they break their own policy for withdrawal. They don't take player withdrawal request seriously
Не знаем какво е причинило забавянето, така че бих изчакал екипът за жалби да отговори първо чрез жалбата . Страхотно е, че предоставяте толкова много информация, но отнема много повече време на екипа, за да прегледа всичко. Бъдете търпеливи, моля.
We do not know what caused the delay, so I'd wait for the complaint team to respond first through the complaint. It's great that you provide so much information, but it takes the team far more time to go through it all. Be patient, please.
Моля, моля, играч, ако искате да прегледате, тогава това е най-трудната ми молба към вас, моля, не играйте в това казино, защото те са измамници, ако спечелите Голяма печалба, тогава те мамят с вас, те не плащат, те приемат депозит само когато сте опитвайки се да изтеглят средствата ви, те забавят повече от един месец или два месеца, така че моля, моля ви да не играете в това казино, ако играете, тогава, ако грешката ви е, давам честен преглед, защото аз също съм играч на този казино сайт www .Jungleraja.com Имам 3 lakh в сметката си и след 30 дни загубих цялата си сума, те просто искат това, защото от разочарование ще играете с тези пари и ще загубите, затова не са одобрили тегленето ви.
Всички мои данни вече са проверени и не е открит проблем с акаунта ми, но все пак те не одобриха моето теглене, така че играчът, смирено ви моля да не играете на този сайт на казиното, защото те са измамници.froud измамник не следва своя собствен политика за теглене.froud казино уебсайт
Please please player if you want to review then that is my hardest request to you that please don't play on that casino because they are scamer if you win Big then they cheat with you they don't pay they only accepted deposit when you are trying to withdraw your funds they delay more than one month or two month so please I request you to don't play on that casino if you play then if your mistake I give a honest review because I am also a player of that casino site www.Jungleraja.com I have 3 lakh in my account and after 30 days I have lost my all amount they just want that because in frustration you will play with that money and you will loss that's why they didn't approve your withdrawal.
My all details are already verified and no issue found with my account but still they didn't approve my withdrawal so player i humbly request you to don't play on that casino site because they are cheater.froud scammer don't follow his own withdrawal policy.froud casino website
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.