преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Juicy Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е най-лошото. Спечелих $1600 с помощта на бонус промоция. Трябваше да изиграя над $7668, за да мога дори да взема печалбите си. След като изпълних това изискване, казиното намали печалбите ми до $250. Както беше отбелязано, те са малки и не са нищо повече от сложни измамници.
Как да ги затворим? Нека най-малкото да кажем, че другите да не направят тази грешка.
This casino is the worst. I won $1600 using a bonus promotion. I had to play through over $7668 to even be able to claim my winnings. Once I met that requirement, the casino dropped my winnings down to $250. As noted, they are small and nothing more than sophisticated scammers.
How do we shut them down? At the very least let’s get the word out so that others don’t make this mistake.
Здравейте, идва ми на ум дали към този бонус е имало някакво максимално теглене? Това е доста често срещано нещо.
Предупреждението обаче е изпълнено. Рейтингът му е лош и не препоръчваме да играете там за истински пари.
Можете да проверите сами: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review
Hello, it comes to my mind whether there was any maximal cashout applied to this bonus, maybe? It's quite a common thing.
However, the warning has been done. Its rating is bad and we do not recommend playing there for real money.
You can check for yourself: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review
СПЕЧЕЛИХ, СЛЕД КАТО ПОХАРЧИХ 20 ДОЛАРА И СЕ ОПИТАХ ДА ИЗТЕГЛИТЕ $100 ДОЛАРА МОЕТО ТЕГЛЕНЕ беше одобрено и те ми казаха, че ще отнеме 3 до 5 работни дни и ще получа средствата си, сега са изминали поне 15 работни дни и те не правят нищо за помогнете ми, помолих ги да поправят това и те ми казаха отново и отново да продължа да чакам, че се показва платено накрая хаха, знам, че дадох правилната си банкова информация, защото беше копирана и поставена от информацията за моя акаунт, така че знам, че Направих всичко както трябва, а те просто вземат парите на хората и не връщат нищо обратно. Играят си с хора, които наистина се нуждаят от пари.
I WON AFTER SPENDING 20 DOLLARS AND TRIED YO WITHDRAWAL $100 DOLLARS MY WITHDRAWAL was approved and they told me it would be 3 to 5 business days and I would receive my funds it has now been at least 15 business days and they are not doing anything to help me I have asked them to fix this and they have told me over and over to keep waiting that it shows paid on there end lol I know I gave my correct banking information because it was copied and pasted from my account information so I know that I did everything right and they are just taking peoples money and giving nothing back.they are playing with people who really needs money.
Съжалявам да науча за проблема ви.
Само да играете в прилично казино вместо това. 🙁
Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Ако е така, предлагам да подадете жалбата.
Моля, щракнете върху тази връзка.
Надявам се, че ще можем да помогнем.
I'm sorry to hear about your issue.
If only you would play in a decent casino instead. 🙁
May I know whether your account has been fully verified? If so, I suggest you submit the complaint.
I hope we will be able to help.
Да, приятелю от страна на казиното, те ми казаха, че транзакцията от 100$ е обработена от тяхна страна и но 11/07/2022 до 26/07/2022
15 работни дни, но все още нищо по банковата ми сметка. Дори не ми дадоха номера на рецептата за този превод, за да проверя тази трансекция с банковата си сметка.
Yes mate from the casino side they told me that 100$ transaction processed from their end and but 11/07/2022 to 26/07/2022
15 business days but still nothing on my bank account.even they didn't give me recipet number of this transfer to check this transection with my bank account.
Какво ще кажете за вашия акаунт?
Вашият акаунт вече ли е потвърден, моля?
What about your account?
Has your account already been verified, please?
да
Да, приятелю. Ако акаунтът ми не е потвърден, те не са Abel за прехвърляне. Така че изпращам всички документи, от които се нуждаят за моя процес на проверка. Прикачих SS НА одобрения за моя банков превод от 100$ на 07.11.2022 г. ВСЕ ОЩЕ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА КОЛЕГАТА ОТ БАНК.
yes
Yes mate.if its not verified my account they are not Abel to transfer.so I send all the docs they need for my verification process. I attached the SS OF the approved of my 100$ bank wire transfer 11/07/2022.STILL NOT HIT MY BANK MATE.
Здравейте,
Някакви актуализации от казиното относно вашето теглене, моля? Поддръжката или чатът общуват ли с вас?
Мисля, че е време да подадете жалбата, нека се опитаме да ви помогнем, щракнете/докоснете тази връзка .
Hello,
Any update from the casino concerning your withdrawal, please? Does the support or chat communicate with you?
I think it's time to submit the complaint, let us try to help you, click/tap this link.
Имах същия проблем с това казино и сега те се бавят с моето теглене… Всичко, което получавам, е извинение след извинение след извинение. Можете да кажете, че са свикнали да ги дават. Имам въпрос...какво се случва с парите, които спечелихте, но бяха изтрити от нашия баланс поради максимално теглене? RTG пази ли тези пари или отиват в казиното? Който и да е, той прави убийство с криви термини като този. Би трябвало да е незаконно, тъй като според мен очевидно е кражба.
I had the same issue with this casino and now they are dragging their feet with my withdrawal….all i get is excuse after excuse after excuse. You can tell they are use to giving them. I have a question…what happens to the money that you’ve won but was erased from our balance due to a max cashout? Does RTG keep this money or does it go to the casino? Whoever it is they are making a killing with crooked terms like this. Should be illegal as its clearly theft in my opinion.
Здравейте,
Позволете ми да кажа, че максималното теглене е основно правило и играчите просто трябва да го приемат, ако искат да играят с бонуса. В случай, че не е включен бонус за депозит, бих казал, че все още говорим за бонус средства.
Както и да е, попитах колегата, защото честно казано не съм толкова сигурен.
Hello,
Allow me to say that the max cashout is a basic rule, and players simply have to accept it if want to play with the bonus. In case no deposit bonus is involved, I'd say we're still talking about bonus funds.
Anyway, I asked my colleague, because honestly, I am not so sure.
Дори не се опитвайте да играете на техния бонус „без депозит".
Играх техния чип от 55 USD, завърших 30 пъти игра на слотове, като спечелих около 180 USD. Не се оплаквам, че намалиха 180 на 100, това беше максималния лимит за теглене на бонуса от самото начало.
100 USD станаха теглени в системата, което означава, че изпълних всички условия, така че тествах легитимността на казиното, като изтеглих 100. Изпратих им и документите си за самоличност, за да потвърдят акаунта си. След 1 седмица ми казаха, че тегленето ми е отказано, защото не съм депозирал първо 20 USD.
1) Нямаше такъв срок, парите станаха изтеглени ПО ПРИЧИНА, това беше, че изпълних условията, не е необходим депозит.
2) Ако дадено казино не успее да изплати 100 USD, как можете да му се доверите и да депозирате пари?
3) Тяхното обслужване на клиенти е ужасно, повтаряйки едно и също нещо, никога не отговаряйки на всичко по-горе. Ако имаше отговор, предполагам, че щяха да ми го дадат.
ИЗБЯГВАЙТЕ ГИ! ИМА И ДРУГИ КАЗИНА, НА КОИТО ДА СЕ ДОВЕРЕТЕ!
Don't even try to play their "no deposit" bonus.
I played their 55 USD chip, I completed the 30x playthrough at slots, winning about 180 USD. I don't complain they cut the 180 to 100, that was the maximum withdraw limit for the bonus from the start.
The 100 USD became withdrawable at the system which means that I met all the terms, so I tested the legitimacy of the casino by withdrawing the 100. I also sent them my id papers to validate my account. After 1 week they said that my withdrawal was declined because I did not deposit 20 USD first.
1) There was no such term, the money became withdrawable FOR A REASON, that was I completed the terms, no deposit needed.
2) If a casino fails to payout 100 USD, how can you trust them and deposit money?
3) Their customer service is horrible repeating the same thing, never answering all the above. If there was an answer I suppose they d give it to me.
AVOID THEM! THERE ARE OTHER CASINOS TO TRUST!
Имайки предвид лошата им репутация тук в CasinoGuru, не съм толкова изненадан от резултата. Просто се чудя къде намерихте бонус чипа без депозит? Не виждам такъв бонус на нашия сайт.
Що се отнася до вашите проблеми с тегленето - доста често срещан процес е казиното да поиска минимален депозит, преди да ви изпрати тегленето. Това е така, защото те трябва да имат вашия метод на плащане, регистриран в тяхната система, за да могат да го използват за теглене.
Considering their poor reputation here on CasinoGuru, I'm not that surprised about the result. I'm just wondering, where did you find the no deposit bonus chip? I don't see such a bonus on our website.
When it comes to your issues with the withdrawal - it's a pretty common process that a casino requests a minimum deposit to be made before they send you the withdrawal. It's because they need to have your payment method registered in their system so they can use it for the withdrawal.
Получих бонуса преди около 10 дни, последвах промоционална връзка.
Работата е там, че явно нямаше срок за депозит, отнасящ се до бонуса, прочетох условията внимателно.
Тегленето беше заявено чрез банков превод и им изпратих извлечението от банковата си сметка, за да го проверят. Няма опция за депозит по банков път, така че те не могат да проверят този метод чрез депозит.
I got the bonus about 10 days ago, I followed a promotion link.
The thing is that there was clearly no deposit term referring to the bonus, I've read the terms carefully.
The withdrawal was requested through wire transfer and I've sent them my bank account's statement in order to verify it. There is no wire transfer deposit option so they could not verify this method by a deposit.
Здравейте.
Мога ли да знам къде намерихте промоционалната връзка, моля?
Можем да разбера, че депозитът е за регистрация на плащане, но ако разбирам ясно, вие сте били помолени да използвате метод на плащане, който не е наличен на уебсайта, нали?
Някакво обяснение от казиното, моля?
Hello.
May I know where did you find the promotional link, please?
I could understand that the deposit is for the payment registration, but if I understand clearly, you have been asked to use a payment method that is not available on the website, right?
Any explanation from the casino, please?
Здравейте, не мога да се оплача от казиното. Точно обратното. Има няколко нарушения на условията за бонус от моя страна. Както и да е, две завършени тегления по $100 всяко. Още един чака да бъде обработен. За съжаление бях нетърпелив... и направих още $100 от бонусите, за да тегля. Така че исках две последователни тегления.. което не проработи за мен и те отмениха едно теглене от $100 и приспаднаха парите.. Но все пак за мен 👍
Hello, I can't complain about the casino. Quite the contrary. There have been several violations of the bonus conditions on my part. Anyway, two completed withdrawals of $100 each. Another one is now waiting to be processed. Unfortunately, I was impatient.. and I made another $100 from the bonuses to withdraw. So I wanted two consecutive withdrawals.. which didn't work out for me and they canceled one $100 withdrawal and deducted the money.. But still for me 👍
Zdravím, ja si na kasíno nemohu stěžovat. Ba naopak. Z mé strany došlo několikrát k porušení podmínek bonusů. Každopádně dva realizované výběry po 100$. Další nyní čeká na zpracování. Bohužel jsem byl nedočkavý.. a Natočil jsem si z bonusů dalších 100$ na vybraní. Takže sem chtěl dva po sobě jdoucí výběry.. což mi neprošlo a jeden 100$ výběr stornovali a penize odecetli.. Ale i tak za mě 👍
Здравейте, обичам да виждам, когато играчите също имат добри преживявания в казиното, защото това не се случва толкова често. Мисля, че сте качили доста добри пари и стига да не е имало проблеми с тегленията досега, това е добре.
Също така вярвам, че ще продължите да се справяте както досега и ще печелите повече пари и всичко ще върви гладко.
Радвате ли се на достатъчно бонуси тук или това беше първият? 🙂
Hi, I like to see when players also have good experiences in the casino because it doesn't happen that often. I think you've uploaded some pretty good money and as long as there haven't been any problems with the withdrawals so far, that's fine.
I also believe that you will continue to do well as you have been and win more money and everything will go smoothly.
Do you enjoy enough bonuses here or was this the first one? 🙂
Ahoj, rád vidím keď hráči majú aj dobré skúsenosti v kasíne, pretože sa to nestáva až tak často. Myslím, že si nahral celkom pekné peniaze a pokiaľ s výbermi doteraz neboli žiadne problémy, tak je to fajn.
Tiež verím, že sa ti bude dariť aj naďalej tak ako doteraz a podarí sa ti vyhrať aj ďalšie peniaze a všetko pôje hladko.
Vyžívaš tu dosť bonusov alebo toto bol prvý ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.