Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаJuicy Vegas Casino - обща дискусия

Juicy Vegas Casino - обща дискусия

 от lrdaniels7
|
6 839 преглеждания 16 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Juicy Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Това казино е най-лошото. Спечелих $1600 с помощта на бонус промоция. Трябваше да изиграя над $7668, за да мога дори да взема печалбите си. След като изпълних това изискване, казиното намали печалбите ми до $250. Както беше отбелязано, те са малки и не са нищо повече от сложни измамници.


Как да ги затворим? Нека най-малкото да кажем, че другите да не направят тази грешка.

Автоматичен превод:
lrdaniels7

Здравейте, идва ми на ум дали към този бонус е имало някакво максимално теглене? Това е доста често срещано нещо.

Предупреждението обаче е изпълнено. Рейтингът му е лош и не препоръчваме да играете там за истински пари.

Можете да проверите сами: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review


Автоматичен превод:

СПЕЧЕЛИХ, СЛЕД КАТО ПОХАРЧИХ 20 ДОЛАРА И СЕ ОПИТАХ ДА ИЗТЕГЛИТЕ $100 ДОЛАРА МОЕТО ТЕГЛЕНЕ беше одобрено и те ми казаха, че ще отнеме 3 до 5 работни дни и ще получа средствата си, сега са изминали поне 15 работни дни и те не правят нищо за помогнете ми, помолих ги да поправят това и те ми казаха отново и отново да продължа да чакам, че се показва платено накрая хаха, знам, че дадох правилната си банкова информация, защото беше копирана и поставена от информацията за моя акаунт, така че знам, че Направих всичко както трябва, а те просто вземат парите на хората и не връщат нищо обратно. Играят си с хора, които наистина се нуждаят от пари.

Автоматичен превод:
vdikkumbuara

Съжалявам да науча за проблема ви.

Само да играете в прилично казино вместо това. 🙁

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Ако е така, предлагам да подадете жалбата.

Моля, щракнете върху тази връзка.

Надявам се, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:

Да, приятелю от страна на казиното, те ми казаха, че транзакцията от 100$ е обработена от тяхна страна и но 11/07/2022 до 26/07/2022

15 работни дни, но все още нищо по банковата ми сметка. Дори не ми дадоха номера на рецептата за този превод, за да проверя тази трансекция с банковата си сметка.

Edited
Автоматичен превод:
vdikkumbuara

Какво ще кажете за вашия акаунт?

Вашият акаунт вече ли е потвърден, моля?

Автоматичен превод:

file да


Да, приятелю. Ако акаунтът ми не е потвърден, те не са Abel за прехвърляне. Така че изпращам всички документи, от които се нуждаят за моя процес на проверка. Прикачих SS НА одобрения за моя банков превод от 100$ на 07.11.2022 г. ВСЕ ОЩЕ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА КОЛЕГАТА ОТ БАНК.

Автоматичен превод:
vdikkumbuara

Здравейте,

Някакви актуализации от казиното относно вашето теглене, моля? Поддръжката или чатът общуват ли с вас?

Мисля, че е време да подадете жалбата, нека се опитаме да ви помогнем, щракнете/докоснете тази връзка .

Автоматичен превод:
lrdaniels7

Имах същия проблем с това казино и сега те се бавят с моето теглене… Всичко, което получавам, е извинение след извинение след извинение. Можете да кажете, че са свикнали да ги дават. Имам въпрос...какво се случва с парите, които спечелихте, но бяха изтрити от нашия баланс поради максимално теглене? RTG пази ли тези пари или отиват в казиното? Който и да е, той прави убийство с криви термини като този. Би трябвало да е незаконно, тъй като според мен очевидно е кражба.

Автоматичен превод:
cgeno2157

Здравейте,

Позволете ми да кажа, че максималното теглене е основно правило и играчите просто трябва да го приемат, ако искат да играят с бонуса. В случай, че не е включен бонус за депозит, бих казал, че все още говорим за бонус средства.

Както и да е, попитах колегата, защото честно казано не съм толкова сигурен.



Автоматичен превод:

Дори не се опитвайте да играете на техния бонус „без депозит".

Играх техния чип от 55 USD, завърших 30 пъти игра на слотове, като спечелих около 180 USD. Не се оплаквам, че намалиха 180 на 100, това беше максималния лимит за теглене на бонуса от самото начало.

100 USD станаха теглени в системата, което означава, че изпълних всички условия, така че тествах легитимността на казиното, като изтеглих 100. Изпратих им и документите си за самоличност, за да потвърдят акаунта си. След 1 седмица ми казаха, че тегленето ми е отказано, защото не съм депозирал първо 20 USD.

1) Нямаше такъв срок, парите станаха изтеглени ПО ПРИЧИНА, това беше, че изпълних условията, не е необходим депозит.

2) Ако дадено казино не успее да изплати 100 USD, как можете да му се доверите и да депозирате пари?

3) Тяхното обслужване на клиенти е ужасно, повтаряйки едно и също нещо, никога не отговаряйки на всичко по-горе. Ако имаше отговор, предполагам, че щяха да ми го дадат.

ИЗБЯГВАЙТЕ ГИ! ИМА И ДРУГИ КАЗИНА, НА КОИТО ДА СЕ ДОВЕРЕТЕ!

Edited
Автоматичен превод:
dmoonchild

Имайки предвид лошата им репутация тук в CasinoGuru, не съм толкова изненадан от резултата. Просто се чудя къде намерихте бонус чипа без депозит? Не виждам такъв бонус на нашия сайт.

Що се отнася до вашите проблеми с тегленето - доста често срещан процес е казиното да поиска минимален депозит, преди да ви изпрати тегленето. Това е така, защото те трябва да имат вашия метод на плащане, регистриран в тяхната система, за да могат да го използват за теглене.

Автоматичен превод:
Daniel

Получих бонуса преди около 10 дни, последвах промоционална връзка.

Работата е там, че явно нямаше срок за депозит, отнасящ се до бонуса, прочетох условията внимателно.

Тегленето беше заявено чрез банков превод и им изпратих извлечението от банковата си сметка, за да го проверят. Няма опция за депозит по банков път, така че те не могат да проверят този метод чрез депозит.

Edited
Автоматичен превод:
dmoonchild

Здравейте.

Мога ли да знам къде намерихте промоционалната връзка, моля?

Можем да разбера, че депозитът е за регистрация на плащане, но ако разбирам ясно, вие сте били помолени да използвате метод на плащане, който не е наличен на уебсайта, нали?

Някакво обяснение от казиното, моля?

Автоматичен превод:

Здравейте, не мога да се оплача от казиното. Точно обратното. Има няколко нарушения на условията за бонус от моя страна. Както и да е, две завършени тегления по $100 всяко. Още един чака да бъде обработен. За съжаление бях нетърпелив... и направих още $100 от бонусите, за да тегля. Така че исках две последователни тегления.. което не проработи за мен и те отмениха едно теглене от $100 и приспаднаха парите.. Но все пак за мен 👍

Автоматичен превод:
Slukyn

Здравейте, обичам да виждам, когато играчите също имат добри преживявания в казиното, защото това не се случва толкова често. Мисля, че сте качили доста добри пари и стига да не е имало проблеми с тегленията досега, това е добре.

Също така вярвам, че ще продължите да се справяте както досега и ще печелите повече пари и всичко ще върви гладко.

Радвате ли се на достатъчно бонуси тук или това беше първият? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини