Ограничихме достъпа ви до форума поради причините, които посочих в предишния си отговор. Не става въпрос за разделяне на това, което може да се публикува във форума; все още става въпрос за това, че ни тормозите за старото минало, към което не можем да се върнем. Ще го повторя отново: ако имате нещо ново, което искате да представите, помолете някое от вече затворените ви оплаквания да бъде отворено отново. Това не е нещо, което мога да направя от твое име.
Ако искаш иди при адвокати.
Съжалявам да видя, че сте създали друг акаунт само за да се преструвате, че не сте вие; вие всъщност сте на път да започнете този кръг отначало. Затова отново ограничавам влизането ви във форума.
Имате проблеми с 3-годишно оплакване; запазете това в жалбата, ако можете да убедите екипа по жалбата.
Освен това, ние не поставяме казина в черен списък; ние се стремим да ги държим видими, за да предупредим общността, но за това трябва да подкрепите всичките си обвинения с доказателства.
Съжалявам.
We restricted your access to the forum because of the reasons I mentioned in my previous reply. It is not about us separating what can be published on the forum; it is still about you harassing us about the old past we can't get back to. I'll repeat that again: if you have anything new you'd like to present, ask any of your previously closed complaints to be reopened. It is not something I can do on your behalf.
Go to lawyers if you wish.
I'm sorry to see you created another account only to pretend you are not you; you are actually just about to start this circle over again. Thus, I'm restricting your forum entry again.
You have issues with a 3-year-old complaint; keep that in the complaint if you can convince the complaint Team.
Additionally, we do not blacklist casinos; we aim to keep them visible in order to warn the community, but for that, you need to support all your accusations with proof.
I'm sorry.
Автоматичен превод: