НачалоФорумКазинаJuicy Stakes Casino - обща дискусия

Juicy Stakes Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от canaberto
|
5 311 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
преди 11 месеца

Това ми беше показано от Ричард. Не съм сигурен как това ще бъде дублиран акаунт. Изглежда, че казваше истината, че е имал само една сметка в живота си.

Уважаеми РИЧАРД,

Ние се свързваме с вас от JuicyStakes Casino.

Вашият акаунт беше прегледан и беше установено, че е тясно свързан с друг акаунт в нашата система, който има неразрешени финансови проблеми. В резултат на това беше взето решение за окончателно затваряне на вашия акаунт, тъй като не е преминал нашите проверки за сигурност. Това решение няма да бъде отменено.

В случай, че бъде създаден нов акаунт под ваше име, той ще бъде закрит.

За разбирането,

Пенелопа

Екип по сигурността на JuicyStakes

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, ние не знаем датата или подробностите относно другите събития, които последваха. От друга страна, не бих приел това като някакво подкрепящо доказателство; пише „установи се, че е тясно свързан с друг акаунт в нашата система, който има неразрешени финансови проблеми". което също може да доведе до самостоятелно нарушение на правилото, бих казал.

Ако не греша, вие подадохте жалба срещу това казино и през септември 2023 г., нали ( daveymac25 )? След това изведнъж спираш да отговаряш. Мога ли да знам резултата, моля?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вие ми забранихте чат, така че трябваше да отворя друг акаунт, защото вие избирате какво да се казва тук. Вие също изглеждате като човек, който знае всичко, но не можете дори да дадете просто доказателство в жалба, че имате пълномощно. Знаете, че това е измамно казино, знаете, че няма да си получа парите, всичко, което искам е те да бъдат в списъка с резерви.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Това е вашето времево клеймо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отговорено от

JuicyStakesCS

на 25, 20 май, 17:40:47 ч

Представител на казино 8

последно активен преди 7 часа

Благодаря за тази публикация от:


Уважаеми damac33,

Отново се извиняваме за този опит, но с вас се свързаха от съответния отдел по отношение на проблемите със сигурността, засягащи вашия акаунт, един от тях има няколко акаунта.

За съжаление в резултат на това сметката ви ще остане затворена и депозитите ви ще бъдат възстановени.

Извиняваме се за причиненото неудобство.

Поздрави,


Те лъгаха през цялото време. Дори за връщането на споменатите депозити също.


filefilefile

Джеймс file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вие ми забранихте чат, така че трябваше да отворя друг акаунт, защото вие избирате какво да се казва тук. Вие също изглеждате като човек, който знае всичко, но не можете дори да дадете просто доказателство в жалба, че имате пълномощно. Знаете, че това е измамно казино, знаете, че няма да си получа парите, всичко, което искам е те да бъдат в списъка с резерви.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ограничихме достъпа ви до форума поради причините, които посочих в предишния си отговор. Не става въпрос за разделяне на това, което може да се публикува във форума; все още става въпрос за това, че ни тормозите за старото минало, към което не можем да се върнем. Ще го повторя отново: ако имате нещо ново, което искате да представите, помолете някое от вече затворените ви оплаквания да бъде отворено отново. Това не е нещо, което мога да направя от твое име.

Ако искаш иди при адвокати.

Съжалявам да видя, че сте създали друг акаунт само за да се преструвате, че не сте вие; вие всъщност сте на път да започнете този кръг отначало. Затова отново ограничавам влизането ви във форума.

Имате проблеми с 3-годишно оплакване; запазете това в жалбата, ако можете да убедите екипа по жалбата.

Освен това, ние не поставяме казина в черен списък; ние се стремим да ги държим видими, за да предупредим общността, но за това трябва да подкрепите всичките си обвинения с доказателства.

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Това е вашето времево клеймо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изпратете го на екипа за оплаквания - аз не съм вашият личен следовател, защото не обработвам оплаквания на играчи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отговорено от

JuicyStakesCS

на 25, 20 май, 17:40:47 ч

Представител на казино 8

последно активен преди 7 часа

Благодаря за тази публикация от:


Уважаеми damac33,

Отново се извиняваме за този опит, но с вас се свързаха от съответния отдел по отношение на проблемите със сигурността, засягащи вашия акаунт, един от тях има няколко акаунта.

За съжаление в резултат на това сметката ви ще остане затворена и депозитите ви ще бъдат възстановени.

Извиняваме се за причиненото неудобство.

Поздрави,


Те лъгаха през цялото време. Дори за връщането на споменатите депозити също.


filefilefile

Джеймс file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отново: Поискайте жалбата ви да бъде отворена отново.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини