ФорумКазинаJuicy Stakes Casino - обща дискусия

Juicy Stakes Casino - обща дискусия

преди 2 години от canaberto
|
2811 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Juicy Stakes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, мисля, че отново направих грешка, когато играех в това казино. Виждам, че повечето от казината, които Гуру квалифицира като добри, са наистина обратното, защото някои не плащат, други не отговарят и този Juicy Stakes е един от тях: те не отговарят на имейли, които им изпращам, но те ми изпращат имейл всеки ден, за да го остави да играе. Днес съм депозирал за първи път и започнах да играя, но проверката на документите ми казва, че това са 5 дни, които считам за много време, освен това плащанията са чрез превод и казват, че обикновено те вземат до 15 дни (поредното безобразие).

Когато попълват данните на моята банка, за да изпратят превод, те искат много неща, за които нямам представа какво е това: банков път, пощенски код и няколко неща, когато тук в Испания трябва само да дадете: IBAN, SWIFT И АДРЕС НА БАНКАТА СЛЕД ПРОФИЛА НА ТИРУЛАРА.

Както и да е, вижда се, че не посещавам нито едно казино, в което играя тези, които казиното GUru ми предлага

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Честно казано, ситуацията е подобна на предишното казино, което коментирахте. Избрахте казина с рейтинг около 6.5/10. Не можем да кажем, че това са казината, които бихме препоръчали. Казината, които препоръчваме за вашата страна, са изброени тук https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED и тези казина имат далеч по-добри оценки от 6,5.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Невероятно е, че след като изчакаха да ми бъдат изтеглени 1000 евро, те все още не са проверили документите за повече от 1 седмица, не отговарят на нищо.

Не залагайте в това лошо казино

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Вярвам, че вече знаете как да подадете жалба на нашия уебсайт. Ще изчакам до края на тази седмица и ако не ви отговорят, вероятно бих подал жалба срещу казиното. Бих казал, че ако им дадете 2 седмици, за да потвърдят акаунта ви, това трябва да е достатъчно.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Този сайт не ви плаща. Очевидно няма лиценз или отговаря пред никого. Въпреки това този сайт има добър резултат. Продължавайте в същия дух на казино гуру!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Аз

Исках да знам кой ви лицензира?

Солей

Нашето казино е лицензирано от регулаторите на игрите във всички страни, в които оперира.

😊

Аз

Може ли малко по-конкретно?

Солей

Конкретен по отношение на какво?😊

Аз

Нашето казино е лицензирано от регулаторите на игрите във всички страни, в които оперира.

Нов


Солей

Наистина. Това беше посоченото по-горе. Какво точно желаете да бъде уточнено, тъй като необходимата информация вече е предоставена предварително



Нямат лиценз да работят никъде....

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 5 месеца

Да, видях какво си написал в другата тема и общо взето ти отговорих там, че имат лиценз, който не може да се провери според нас. Мисля, че в чата, който публикувахте, просто ще се въртите наоколо, според тези отговори.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Те нарушават правилата и условията, като казват, че са лицензирани, което очевидно не е истината, а вие отричате оплакването ми, като казвате, че имах няколко акаунта, когато очевидно имах един.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой познава ли адвокати, които мога да намеря, за да ги съдя? Водех подробни записи

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 5 месеца

Говорите за оплакване , което е установено в миналото и, както видях, доста отдавна. Мисля, че тъй като казиното предостави съответните доказателства по това време и нашият екип прецени, че оплакването ви е неоснователно, за съжаление не е възможно да ви помогнем повече. Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Жалко, защото това казино имаше добра репутация. Играх и покер, и казино там.

Автоматичен превод:
elenaradochinskaya
преди 5 месеца

Е, сигурен съм, че звучи доста непрофесионално, но не бих приел предишната информация като философски камък в случая.

Когато някой продължава да настоява за 3-годишна отхвърлена жалба, поне аз не бих казал, че е актуално мнение, в най-добрия случай. Това е по-скоро незараснала рана. Погледнете сами точно тук .

Що се отнася до справедливостта и безопасността, оценката му е над средната . Затова не бих го нарекъл лошо място за игра.

🙂

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

filefilefilefilefile

Продължава

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 5 месеца

Ако имате нещо ново да добавите към този доста студен случай, моля, спрете да изпращате спам във форума и вместо това помолете жалбата да бъде отворена отново .

Това е безсмислено и единственият ефект ще бъде, че няма да ви бъде позволено да публикувате нищо във форума отново .

Нямаме време да продължаваме да отговаряме на всички ваши публикации за едно и също нещо отново и отново във форума, разбирате ли? 🙏

Уведомих екипа за оплакване за вашата безсмъртна дейност, но последната стъпка зависи от вас.

Бъдете разумни; ние не се занимаваме с оплаквания във форума и не можем да ви помогнем тук.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Еха. Спам във форума, когато човекът ви разказваше какво се е случило? Паднахте по старото Всеки играч може да има само един акаунт. Разрешен е само един акаунт за всяко домакинство, IP, компютър. За достъп до вашия акаунт е необходимо да въведете потребителско име и парола, защитени от нашата система за сигурност. Освен това на потребителя не е позволено да предоставя достъпа до акаунта на трети страни. Ние прилагаме защитена връзка, когато влизате в играта и кодираме вашето потребителско име и парола. Не можете да получите достъп до играта, без да сте влезли в системата. Всяко измамно казино почти със сигурност ще използва това като извинение за кражба на пари от своите клиенти. Четейки оплакванията и отзивите, на това казино не трябва да бъде позволено да работи. Говорете с тяхната поддръжка и това ще говори много за всякакви оплаквания, дискусии или прегледи тук.

Автоматичен превод:
ibot252525
преди 3 месеца

Първо, бих ви препоръчал да прочетете нещо повече за това как подхождаме към тази тема, моля.


Има нещо, наречено Кодекс за честния хазарт, който се стремим да следваме, за да останем прозрачни. Моля, отделете няколко минути, за да прочетете това:

Често срещани проблемни области в онлайн хазарта и как казината трябва да се справят с тях

11. Проверка на играч и дублиране на акаунти :

В по-голямата част от казината на играчите е разрешено да имат само един акаунт на играч на казино. Отварянето на повече от един акаунт е против T&Cs, а дублиращите се акаунти обикновено се затварят, след като бъдат открити.

Повечето казина проверяват само за дублиращи се акаунти като част от процеса на проверка, който обикновено се прави, когато играч поиска теглене. Ако играч спечели нещо на един от дублиращите се акаунти, печалбите обикновено се анулират. В някои случаи първоначалните депозити може да бъдат върнати на играча, ако казиното смята, че дублиращата се сметка е създадена случайно.

Гледната точка на казиното

Казината позволяват на играчите да създадат само един акаунт, за да се предпазят от злоупотреби с бонуси. Отварянето на няколко акаунта и опитът да изискате бонуса за добре дошли повече от веднъж е един от малкото начини, които играчите могат да използват, за да получат предимство пред казиното или поне да намалят предимството на казиното. Ето защо има смисъл казината да се защитават чрез закриване на дублиращи се сметки.

Гледната точка на играча

Някои играчи създават няколко акаунта нарочно (за да злоупотребят с бонуса за добре дошли), но понякога играчите просто забравят, че вече са регистрирали акаунт в казино, и несъзнателно създават нов акаунт.

Понякога играчите искат да влязат в стария си акаунт, но не помнят паролата си. Вместо да преминат през процедурата „забравена парола", те създават нов акаунт, може би без да знаят, че правят нещо, което противоречи на правилата.

Така или иначе, смятаме, че играчите не трябва да се притесняват от случайно създаване на дублиращи се акаунти в едно и също казино.

Нашата позиция

Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриалният стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „една сметка на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаването на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени.

Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го наказва само защото има правило, което може да се използва срещу него.

Нашите препоръки за казина

За да предотвратите дублиране на акаунти, е осъществимо и ефективно да проверявате за дублиращи се акаунти по време на процеса на създаване на акаунт. Нямаме предвид процедура за пълно познаване на клиента (KYC), която включва проверка на самоличността, а бърза проверка на комбинации от лични данни, които биха били споделени само от двама отделни хора в много редки изключения, като собствено име, фамилия и дата на раждане. Ако казиното не изисква тази информация по време на процеса на регистрация, трябва да започне да го прави.

В повечето случаи няма да има съвпадение и казиното може да позволи на играча да играе, като задейства пълна KYC процедура само когато играчът изпрати своята заявка за теглене. Въпреки това, ако казиното получи съвпадение, вероятно играчът вече има акаунт. В тези случаи уведомете играча и/или го помолете да завърши KYC процедура, за да се уверите, че вече няма акаунт.

Ако това не е технологично осъществимо, казиното не трябва да наказва играчи, които са създали втори акаунт несъзнателно и не са имали намерение да злоупотребяват с бонуса за добре дошли. Ако играчът не ви е причинил никаква вреда, най-добре е да се свържете с него и да намерите приемливо решение и за двете участващи страни, като например да оставите един акаунт отворен и да закриете другия(ите).


Оценявам готовността ви да споделите това, което смятате за важно. Вярвам, че споделяме една и съща оптика, когато става въпрос за дублиращи се акаунти.

Съгласен съм; не е честно да се анулират нечии печалби, защото друг член на домакинството играе в същото казино, използвайки същия wifi, напр.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тази информация, която ми предоставихте, беше много полезна и сега разбирам, че сте били заблудени от казино, което няма лиценз и предполагаемо множество акаунти от играч. Бих искал да мисля, че сте направили повече проучвания за Ричард Маккена, за да видите дали той е имал други акаунти в други казино сайтове или дали всъщност това е първият му казино сайт, който някога е използвал, и че няколко акаунта са направени от един и същи човек. Предполагам, че сте повярвали на достоверната дума на сайт, който твърди, че има лиценз за казино, но не, и сте повярвали на тяхната дума вместо на думата на Ричард Маккена за това? Ще бъда ли прав, ако предположа, че те просто са ви показали това, което са измислили като доказателство?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това ми беше показано от Ричард. Не съм сигурен как това ще бъде дублиран акаунт. Изглежда, че казваше истината, че е имал само една сметка в живота си.

Уважаеми РИЧАРД,

Ние се свързваме с вас от JuicyStakes Casino.

Вашият акаунт беше прегледан и беше установено, че е тясно свързан с друг акаунт в нашата система, който има неразрешени финансови проблеми. В резултат на това беше взето решение за окончателно затваряне на вашия акаунт, тъй като не е преминал нашите проверки за сигурност. Това решение няма да бъде отменено.

В случай, че бъде създаден нов акаунт под ваше име, той ще бъде закрит.

За разбирането,

Пенелопа

Екип по сигурността на JuicyStakes

Автоматичен превод:
ibot252525
преди 3 месеца

Мога ли да сведа цялото това нещо до най-важната част, моля? Можете ли да докажете, че казиното е излъгало? не можем.

Освен това случаят всъщност беше доста стар - всичко се случи преди три години. Ние не разглеждаме такива оплаквания. Честно казано, играчът продължи да ни тормози във форума, заявявайки, че сме в съюз с казината и следователно не желаехме да му помогнем. Аз лично му обясних всичко много пъти и за съжаление, като логичен резултат, този играч беше баннат.

Чувствайте се свободни да кликнете върху неговия „анонимизиран" профил, за да разберете повече.

file

Да, това поне беше спам.

Открих също, че вашето име и IP са свързани с други акаунти на Casino Guru. Приемам го като чиста случайност. Това е наистина интересно предвид факта, че целият този разговор е за стар случай с множество сметки.

Съжалявам; нищо повече не мога да предоставя. Това е история и всичко е казано.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини