преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Juicy Stakes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, мисля, че отново направих грешка, когато играех в това казино. Виждам, че повечето от казината, които Гуру квалифицира като добри, са наистина обратното, защото някои не плащат, други не отговарят и този Juicy Stakes е един от тях: те не отговарят на имейли, които им изпращам, но те ми изпращат имейл всеки ден, за да го остави да играе. Днес съм депозирал за първи път и започнах да играя, но проверката на документите ми казва, че това са 5 дни, които считам за много време, освен това плащанията са чрез превод и казват, че обикновено те вземат до 15 дни (поредното безобразие).
Когато попълват данните на моята банка, за да изпратят превод, те искат много неща, за които нямам представа какво е това: банков път, пощенски код и няколко неща, когато тук в Испания трябва само да дадете: IBAN, SWIFT И АДРЕС НА БАНКАТА СЛЕД ПРОФИЛА НА ТИРУЛАРА.
Както и да е, вижда се, че не посещавам нито едно казино, в което играя тези, които казиното GUru ми предлага
Hello, I think I have made a mistake again when playing at this casino. I see that most of the casinos that Guru qualifies as good are really the opposite because some do not pay, others do not answer and this Juicy Stakes is one of them: they do not answer any email that I send them, but they send me an email every day to let him play. I have deposited today for the first time and I have started to play but the verification of documents tells me that it is 5 days, which I consider an awful lot of time, in addition the payments are by transfer and they say that they usually take up to 15 days (another outrage).
When filling in the data of my bank to send a transfer, they ask for a lot of things that I have no idea what it is: bank route, zip and several things, when here in Spain you only have to give: IBAN, SWIFT AND ADDRESS OF THE BANK NEXT TO THE TIRULAR'S ACCOUNT.
Anyway, it is seen that I do not hit any casino in which I play the ones that the GUru casino offers me
Hola : creo que he vuelto a equivocar al jugar en este casino. Veo que la mayoria de lo casinos que Guru califica como buenos es realmente lo contrario porque unos no pagan otro no contestan y este Juicy Stakes es uno de ellos : no contestan a ningun correo que les envio, pero me mandan todos los dias un correo para que juegue. He depositado hoy por primera vez y he empezado a jugar pero la verificacion de documentos me dicen que son 5 dias lo que considero una barbaridad de tiempo, ademas los pagos son por transferencia y dicen que suelen tardar hasta 15 dias (otra barbaridad).
Al rellenar los datos de mi banco para que manden transferencia piden un monton de cosas que no tengo ni idea que es : ruta bancaria, zip y varias cosas, cuando aqui en España solo ha que dar : IBAN, SWIFT Y DIRECCION DEL BANCO JUNTO A LA CUENTA DEL TIRULAR.
En fin , se ve que no acierto con ningun casino en los que juego de los que me ofrece el casino GUru
Честно казано, ситуацията е подобна на предишното казино, което коментирахте. Избрахте казина с рейтинг около 6.5/10. Не можем да кажем, че това са казината, които бихме препоръчали. Казината, които препоръчваме за вашата страна, са изброени тук https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED и тези казина имат далеч по-добри оценки от 6,5.
Honestly, it's similar situation as the previous casino you commented on. You chose casinos with ratings around 6.5/10. We can't really say that these are the casinos that we'd recommend. The casinos that we recommend for your country are listed here https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED and these casinos have far better ratings than 6.5.
Невероятно е, че след като изчакаха да ми бъдат изтеглени 1000 евро, те все още не са проверили документите за повече от 1 седмица, не отговарят на нищо.
Не залагайте в това лошо казино
It is incredible, after waiting for my withdrawal of 1000 euros to be paid, they still have not verified the documents in more than 1 week, they do not answer anything.
Don't gamble in this bad casino
Es increible, despues de llevar esperando me paguen mi retiro de 1000 euros, todavia no me han verificado los documentos en mas de 1 semana, no contestan a nada.
No jueguen en este mal casino
Вярвам, че вече знаете как да подадете жалба на нашия уебсайт. Ще изчакам до края на тази седмица и ако не ви отговорят, вероятно бих подал жалба срещу казиното. Бих казал, че ако им дадете 2 седмици, за да потвърдят акаунта ви, това трябва да е достатъчно.
I believe you already know how to submit a complaint on our website. I'd wait until the end of this week and if they don't reply to you, then I'd probably submit a complaint against the casino. I'd say if you give them 2 weeks to verify your account, it should be enough.
Този сайт не ви плаща. Очевидно няма лиценз или отговаря пред никого. Въпреки това този сайт има добър резултат. Продължавайте в същия дух на казино гуру!!!
You're not getting paid by this site. It clearly has no license or answers to anyone. Yet, this site has a good score. Keep up the good work casino guru!!!
Аз
Исках да знам кой ви лицензира?
Солей
Нашето казино е лицензирано от регулаторите на игрите във всички страни, в които оперира.
😊
Аз
Може ли малко по-конкретно?
Солей
Конкретен по отношение на какво?😊
Аз
Нашето казино е лицензирано от регулаторите на игрите във всички страни, в които оперира.
Нов
Солей
Наистина. Това беше посоченото по-горе. Какво точно желаете да бъде уточнено, тъй като необходимата информация вече е предоставена предварително
Нямат лиценз да работят никъде....
Me
I wanted to know who licenses you?
Soleil
Our Casino is licensed by Gaming Regulators in all of the countries in which it operates.
😊
Me
Can you be a little specific?
Soleil
Specific in regards to what?😊
Me
Our Casino is licensed by Gaming Regulators in all of the countries in which it operates.
New
Soleil
Indeed. That is what was stated above. What exactly would you like to be specified as the necessary information has already been provided previously
They don't have a license to operate anywhere....
Да, видях какво си написал в другата тема и общо взето ти отговорих там, че имат лиценз, който не може да се провери според нас. Мисля, че в чата, който публикувахте, просто ще се въртите наоколо, според тези отговори.
Yes I saw what you wrote in the other thread and I basically replied to you there that they have an unverifiable license according to us. I think that in the chat you posted you would just be going around and around, according to those answers.
Те нарушават правилата и условията, като казват, че са лицензирани, което очевидно не е истината, а вие отричате оплакването ми, като казвате, че имах няколко акаунта, когато очевидно имах един.
They break terms and conditions saying they are licensed which is obviously not the truth and you guys deny my complaint saying I had multiple accounts when I clearly had one.
Говорите за оплакване , което е установено в миналото и, както видях, доста отдавна. Мисля, че тъй като казиното предостави съответните доказателства по това време и нашият екип прецени, че оплакването ви е неоснователно, за съжаление не е възможно да ви помогнем повече. Надявам се, че разбирате.
You are talking about a complaint that was established in the past and, as I have seen, quite a long time ago. I think that since the casino provided relevant evidence at the time and our team assessed that your complaint was not justified, unfortunately it is not possible to help you more. I hope you understand.
Жалко, защото това казино имаше добра репутация. Играх и покер, и казино там.
It's a pity, because this casino used to have a good reputation. I played both poker and casino there.
Жаль, ведь раньше это казино имело не плохую репутацию. Играла там как в покер так и казино.
Е, сигурен съм, че звучи доста непрофесионално, но не бих приел предишната информация като философски камък в случая.
Когато някой продължава да настоява за 3-годишна отхвърлена жалба, поне аз не бих казал, че е актуално мнение, в най-добрия случай. Това е по-скоро незараснала рана. Погледнете сами точно тук .
Що се отнася до справедливостта и безопасността, оценката му е над средната . Затова не бих го нарекъл лошо място за игра.
🙂
Well, I am sure it sounds quite unprofessional, but I would not take the previous information as the philosopher's stone in this case.
When someone keeps insisting on a 3-year-old rejected complaint, at least I would not say it is an up-to-date opinion, at best. It's more of an unhealed wound. Take a look for yourself right here.
When it comes to fairness and safety, its rating is above average. Thus, I would not call that a bad place to play.
🙂
Ако имате нещо ново да добавите към този доста студен случай, моля, спрете да изпращате спам във форума и вместо това помолете жалбата да бъде отворена отново .
Това е безсмислено и единственият ефект ще бъде, че няма да ви бъде позволено да публикувате нищо във форума отново .
Нямаме време да продължаваме да отговаряме на всички ваши публикации за едно и също нещо отново и отново във форума, разбирате ли? 🙏
Уведомих екипа за оплакване за вашата безсмъртна дейност, но последната стъпка зависи от вас.
Бъдете разумни; ние не се занимаваме с оплаквания във форума и не можем да ви помогнем тук.
If you have anything new to add to this rather cold case, please stop spamming the forum and instead ask for the complaint to be reopened.
This is pointless, and the only effect will be that you won't be allowed to post anything on the forum again.
We do not have time to keep answering all your posts about the same thing over and over again across the forum, you see? 🙏
I notified the Complain Team about your undying activity, but the final step is up to you.
Be reasonable; we do not deal with complaints on the forum, and we can't help you here.
Еха. Спам във форума, когато човекът ви разказваше какво се е случило? Паднахте по старото Всеки играч може да има само един акаунт. Разрешен е само един акаунт за всяко домакинство, IP, компютър. За достъп до вашия акаунт е необходимо да въведете потребителско име и парола, защитени от нашата система за сигурност. Освен това на потребителя не е позволено да предоставя достъпа до акаунта на трети страни. Ние прилагаме защитена връзка, когато влизате в играта и кодираме вашето потребителско име и парола. Не можете да получите достъп до играта, без да сте влезли в системата. Всяко измамно казино почти със сигурност ще използва това като извинение за кражба на пари от своите клиенти. Четейки оплакванията и отзивите, на това казино не трябва да бъде позволено да работи. Говорете с тяхната поддръжка и това ще говори много за всякакви оплаквания, дискусии или прегледи тук.
Wow. Spamming the forum when the guy was telling you what happened? You fell for the old Every player can have only one account. Only one Account for each household, IP, PC is allowed. To access your account you need to type login and password, protected by our security system. Moreover, the user is not allowed to pass the access to the account to third parties. We apply protected connection when you access the game and encode your login and password. You cannot access the game without being logged in. Any rogue casino will almost certainly use this as their excuse for stealing money from their customers. Reading the complaints and reviews, this casino shouldn't be allowed to operate. TAlk to their supprt and it will speak volumes to any complaints or dicussions or reviews on here.
Първо, бих ви препоръчал да прочетете нещо повече за това как подхождаме към тази тема, моля.
Има нещо, наречено Кодекс за честния хазарт, който се стремим да следваме, за да останем прозрачни. Моля, отделете няколко минути, за да прочетете това:
Често срещани проблемни области в онлайн хазарта и как казината трябва да се справят с тях
11. Проверка на играч и дублиране на акаунти :
В по-голямата част от казината на играчите е разрешено да имат само един акаунт на играч на казино. Отварянето на повече от един акаунт е против T&Cs, а дублиращите се акаунти обикновено се затварят, след като бъдат открити.
Повечето казина проверяват само за дублиращи се акаунти като част от процеса на проверка, който обикновено се прави, когато играч поиска теглене. Ако играч спечели нещо на един от дублиращите се акаунти, печалбите обикновено се анулират. В някои случаи първоначалните депозити може да бъдат върнати на играча, ако казиното смята, че дублиращата се сметка е създадена случайно.
Гледната точка на казиното
Казината позволяват на играчите да създадат само един акаунт, за да се предпазят от злоупотреби с бонуси. Отварянето на няколко акаунта и опитът да изискате бонуса за добре дошли повече от веднъж е един от малкото начини, които играчите могат да използват, за да получат предимство пред казиното или поне да намалят предимството на казиното. Ето защо има смисъл казината да се защитават чрез закриване на дублиращи се сметки.
Гледната точка на играча
Някои играчи създават няколко акаунта нарочно (за да злоупотребят с бонуса за добре дошли), но понякога играчите просто забравят, че вече са регистрирали акаунт в казино, и несъзнателно създават нов акаунт.
Понякога играчите искат да влязат в стария си акаунт, но не помнят паролата си. Вместо да преминат през процедурата „забравена парола", те създават нов акаунт, може би без да знаят, че правят нещо, което противоречи на правилата.
Така или иначе, смятаме, че играчите не трябва да се притесняват от случайно създаване на дублиращи се акаунти в едно и също казино.
Нашата позиция
Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриалният стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „една сметка на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаването на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени.
Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го наказва само защото има правило, което може да се използва срещу него.
Нашите препоръки за казина
За да предотвратите дублиране на акаунти, е осъществимо и ефективно да проверявате за дублиращи се акаунти по време на процеса на създаване на акаунт. Нямаме предвид процедура за пълно познаване на клиента (KYC), която включва проверка на самоличността, а бърза проверка на комбинации от лични данни, които биха били споделени само от двама отделни хора в много редки изключения, като собствено име, фамилия и дата на раждане. Ако казиното не изисква тази информация по време на процеса на регистрация, трябва да започне да го прави.
В повечето случаи няма да има съвпадение и казиното може да позволи на играча да играе, като задейства пълна KYC процедура само когато играчът изпрати своята заявка за теглене. Въпреки това, ако казиното получи съвпадение, вероятно играчът вече има акаунт. В тези случаи уведомете играча и/или го помолете да завърши KYC процедура, за да се уверите, че вече няма акаунт.
Ако това не е технологично осъществимо, казиното не трябва да наказва играчи, които са създали втори акаунт несъзнателно и не са имали намерение да злоупотребяват с бонуса за добре дошли. Ако играчът не ви е причинил никаква вреда, най-добре е да се свържете с него и да намерите приемливо решение и за двете участващи страни, като например да оставите един акаунт отворен и да закриете другия(ите).
Оценявам готовността ви да споделите това, което смятате за важно. Вярвам, че споделяме една и съща оптика, когато става въпрос за дублиращи се акаунти.
Съгласен съм; не е честно да се анулират нечии печалби, защото друг член на домакинството играе в същото казино, използвайки същия wifi, напр.
First, I'd recommend you read something more about how we approach this topic, please.
There is something called the Fair Gambling Codex we seek to follow in order to stay transparent. Kindly take a few minutes to read this:
Common problematic areas in online gambling and how casinos should handle them
11. Player verification and duplicate accounts:
In a vast majority of casinos, players are only allowed to have one player account per casino. Opening more than one account is against the T&Cs, and duplicate accounts are generally closed after being discovered.
Most casinos only check for duplicate accounts as a part of the verification process, which is generally done when a player asks for a withdrawal. If a player wins something on one of their duplicate accounts, the winnings are generally annulled. In some cases, the initial deposits might be returned to the player if the casino believes the duplicate account was created by accident.
The casino's point of view
Casinos only allow players to create one account to protect themselves against bonus abusers. Opening multiple accounts and trying to claim the welcome bonus more than once is one of a small number of ways that players can use to gain an advantage over the casino, or at least make the casino's advantage smaller. This is why it makes sense that casinos protect themselves by closing duplicate accounts.
The player's point of view
Some players create multiple accounts on purpose (to abuse the welcome bonus), but it's sometimes the case that players simply forget they've already registered an account at a casino, and unknowingly create a new account.
Sometimes, players want to log in to their old account but don't remember their password. Instead of going through the 'forgotten password' procedure, they create a new account, perhaps not knowing that they are doing something that's against the rules.
Either way, we think that players shouldn't have to worry about accidentally creating duplicate accounts at the same casino.
Our position
We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.
In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them.
Our recommendations for casinos
To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s).
I appreciate your willingness to share what you feel is important. I believe we share the same optics when it comes to duplicate accounts.
I agree; it's not fair to void someone's winnings because another member of the household plays in the same casino using the same wifi, e.g.
Тази информация, която ми предоставихте, беше много полезна и сега разбирам, че сте били заблудени от казино, което няма лиценз и предполагаемо множество акаунти от играч. Бих искал да мисля, че сте направили повече проучвания за Ричард Маккена, за да видите дали той е имал други акаунти в други казино сайтове или дали всъщност това е първият му казино сайт, който някога е използвал, и че няколко акаунта са направени от един и същи човек. Предполагам, че сте повярвали на достоверната дума на сайт, който твърди, че има лиценз за казино, но не, и сте повярвали на тяхната дума вместо на думата на Ричард Маккена за това? Ще бъда ли прав, ако предположа, че те просто са ви показали това, което са измислили като доказателство?
This information you provided me was very helpful and I now understand that you were fooled by a casino that has no license and alleged multiple accounts by a player. I would like to think you did more research on Richard McKenna to see If he had any other accounts on any other casino sites or if in fact this was his first casino site he ever used and that said multiple accounts was done by the same person. I'm assuming you took the trustworthy word of a site that claims to have a casino license which doesn't, and you took their word for it over Richard McKenna's word over it? Would I be correct in assuming that they just showed you what they fabricated as evidence?
Това ми беше показано от Ричард. Не съм сигурен как това ще бъде дублиран акаунт. Изглежда, че казваше истината, че е имал само една сметка в живота си.
Уважаеми РИЧАРД,
Ние се свързваме с вас от JuicyStakes Casino.
Вашият акаунт беше прегледан и беше установено, че е тясно свързан с друг акаунт в нашата система, който има неразрешени финансови проблеми. В резултат на това беше взето решение за окончателно затваряне на вашия акаунт, тъй като не е преминал нашите проверки за сигурност. Това решение няма да бъде отменено.
В случай, че бъде създаден нов акаунт под ваше име, той ще бъде закрит.
За разбирането,
Пенелопа
Екип по сигурността на JuicyStakes
This is what I was shown by Richard. I'm not sure how this would be a duplicate account. Looks like he was telling the truth that he has had only one account in his life.
Dear RICHARD,
We are contacting you from JuicyStakes Casino.
Your account has been reviewed, and it was found to be closely related to another account in our system that has unresolved financial issues. As a result the decision has been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. This decision will not be reversed.
In the event that a new account is created under your name, it will be closed.
Regards,
Penelope
JuicyStakes Security Team
Мога ли да сведа цялото това нещо до най-важната част, моля? Можете ли да докажете, че казиното е излъгало? не можем.
Освен това случаят всъщност беше доста стар - всичко се случи преди три години. Ние не разглеждаме такива оплаквания. Честно казано, играчът продължи да ни тормози във форума, заявявайки, че сме в съюз с казината и следователно не желаехме да му помогнем. Аз лично му обясних всичко много пъти и за съжаление, като логичен резултат, този играч беше баннат.
Чувствайте се свободни да кликнете върху неговия „анонимизиран" профил, за да разберете повече.
Да, това поне беше спам.
Открих също, че вашето име и IP са свързани с други акаунти на Casino Guru. Приемам го като чиста случайност. Това е наистина интересно предвид факта, че целият този разговор е за стар случай с множество сметки.
Съжалявам; нищо повече не мога да предоставя. Това е история и всичко е казано.
May I reduce this whole thing to the most important part, please? Can you prove the casino lied? We can't.
Additionally, the case was actually pretty old - it all happened three years ago. We do not handle such complaints. Frankly, the player kept harassing us on the forum, stating that we are in league with casinos and hence we were not willing to help him. I personally explained it all to him many times, and sadly, as a logical result, this player was banned.
Feel free to click on his "anonymized" profile to find out more.
Yes, that was spamming, at least.
I also found that your name and IP are associated with other Casino Guru accounts. I take that as pure coincidence. This is truly interesting given the fact that this whole conversation is about an old multiple-account case.
I'm sorry; there is nothing more I can provide. It is history, and all has been said.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.