НачалоФорумКазинаJoker8 Casino - обща дискусия

Joker8 Casino - обща дискусия

 от Ferrao93
|
2 735 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Joker8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, а именно joker8 (www.1joker8.com), направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.

Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.

Крадат нагло и никой нищо не прави.

Edited
Автоматичен превод:
Ferrao93

Здравейте!

Виждам, че сте намерили друга тема за това казино и също сте успели да подадете жалбата според инструкциите тук .

Засега може да изглежда, че всъщност нищо не се случва, но знаете, че ние не сме специален екип на Delta Force, жалбите изискват време, така че, моля, поддържайте го актуализиран и бъдете търпеливи. След като дойде вашият ред, ще бъдете уведомени. 👍

От моя гледна точка, докато казиното комуникира с вас, нищо не се губи.


Автоматичен превод:
Ferrao93

Здравейте, със сигурност също не бих харесал, ако в чата ви кажат, че всичко, което сте предоставили, е наред и след това по някаква причина тегленето не минава. Виждам, че трябва да използвате друга алтернатива за теглене, която е Skrill. Що се отнася до оттеглянето, все още ли е висящо? Кога направихте такъв към този акаунт в Skrill?

Както и да е, тъй като все още сте в същия кръг, мисля, че беше добър ход да подадете жалба . Нека да видим докъде ще стигне това и какво открива и разрешава нашият екип. Разбира се, трябва да бъдете малко търпеливи, защото оплакването ви не е единственото и Томас със сигурност ще стигне до вас, когато дойде вашият ред.

Както и да е, надеждата умира последна, така че не се отказвайте. Ще ти пожелая късмет. ☘️

Edited
Автоматичен превод:

ЗДРАВЕЙТЕ, ИМАМ ПРОБЛЕМ СЪС ПРИСТРАСТЯВАНЕТО, ПОИСКАХ ДА ЗАТВОРЯТ МОЯ АКАУНТ И НИКОГА НЕ ГО ЗАТВОРИХА, КАТО РЕЗУЛТАТ ТРЯБВАШЕ ДА ИГРАЯ ОТНОВО И ЗАГУБЯ 600 ЕВРО, НЕ ИСКАМ КОМПЕНСАЦИЯ, ПРОСТО ДА ГО ВЪРНА И ЗАТВОРИ МОЯ АКАУНТ.

Автоматичен превод:
GIORGOS666

Здравейте, това е едно от най-чувствителните неща, които бих казал, че едно казино определено трябва да вземе на сериозно.

Не получихте отговор на заявката си? Имали ли сте и някаква комуникация между казиното и вас относно самоизключването? Само чрез чат на живо ли го поискахте или изпратихте и имейли?

Автоматичен превод:

ПОИСКАХ ГО И ЧРЕЗ КОМУНИКАЦИЯ НА ЖИВО, И ЧРЕЗ ИМЕЙЛ, СЛЕД КАТО МИ КАЗАХА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ГО ИЗПРАЩА ТАМ И НИЩО НЕ СЕ СЛУЧИ

Автоматичен превод:

Ето и двата ми имейла!! filefile

Автоматичен превод:
GIORGOS666

Виждам, че си им писал, че си хазартно зависим, което е доста важно в такива случаи. По-тъжно е, ако казиното не може да ви отговори за това и да го разреши с вас в рамките на период от повече от седмица.

Така че нашият екип ще се опита да направи това и се надявам, че ще успеят да затворят акаунта ви и всичко ще бъде наред.

Силно се надявам.

Автоматичен превод:

АЗ НЕ ИСКАМ САМО ДА ЗАТВОРЯТ СМЕТКАТА МИ, ИСКАМ ДА ВЪРНАТ ПАРИТЕ, КОИТО ЗАГУБИХ ВЧЕРА КАТО КОМПЕНСАЦИЯ (600€) И ДА ЗАКРИЯТ СМЕТКАТА ОКОНЧАТЕЛНО ТОГАВА МИСЛЯ, ЧЕ СЪМ МНОГО РАЗУМЕН ЗАРАДИ ТЯХ ЗАГУБИХ ТЕЗИ ПАРИ

Автоматичен превод:
GIORGOS666

Е, това е нещо, с което нашият екип за жалби ще се справи. Оставям на тях да решат, тъй като съм администратор на форума. Надявам се всичко да е честно. ☘️

Автоматичен превод:

ДОБРЕ, ЧАКАМ РЕЗУЛТАТИТЕ ТОГАВА

Автоматичен превод:
GIORGOS666

Може би е най-мъдро. Със сигурност можете да ме информирате за всякакви допълнителни открития. Ще се радвам да видя как ще се развие по-нататък.

Автоматичен превод:

Ще чакам тогава.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини