преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Joker8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, а именно joker8 (www.1joker8.com), направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.
Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.
Крадат нагло и никой нищо не прави.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, namely joker8 (www.1joker8.com), I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, nomeadamente joker8 (www.1joker8.com), fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Здравейте!
Виждам, че сте намерили друга тема за това казино и също сте успели да подадете жалбата според инструкциите тук .
Засега може да изглежда, че всъщност нищо не се случва, но знаете, че ние не сме специален екип на Delta Force, жалбите изискват време, така че, моля, поддържайте го актуализиран и бъдете търпеливи. След като дойде вашият ред, ще бъдете уведомени. 👍
От моя гледна точка, докато казиното комуникира с вас, нищо не се губи.
Hey there!
I see you found another thread about this casino and also managed to submit the complaint as instructed here.
For now, it may seem nothing's actually happening, but you know we are not a Delta Force task Team, complaints require time, so please keep it updated and be patient. Once it's your turn, you'll be notified. 👍
From my point of view, as long as the casino communicates with you, nothing is lost.
Здравейте, със сигурност също не бих харесал, ако в чата ви кажат, че всичко, което сте предоставили, е наред и след това по някаква причина тегленето не минава. Виждам, че трябва да използвате друга алтернатива за теглене, която е Skrill. Що се отнася до оттеглянето, все още ли е висящо? Кога направихте такъв към този акаунт в Skrill?
Както и да е, тъй като все още сте в същия кръг, мисля, че беше добър ход да подадете жалба . Нека да видим докъде ще стигне това и какво открива и разрешава нашият екип. Разбира се, трябва да бъдете малко търпеливи, защото оплакването ви не е единственото и Томас със сигурност ще стигне до вас, когато дойде вашият ред.
Както и да е, надеждата умира последна, така че не се отказвайте. Ще ти пожелая късмет. ☘️
Hi, I certainly wouldn't like it either if the chat tells you that everything you've provided is fine and then for some reason the withdrawal doesn't go through. I see you had to use another alternative to withdraw, which is Skrill. Regarding the withdrawal, is it still pending ? When did you make one to this Skrill account ?
Anyway, since you are still in the same circle, I think it was a good move to open a complaint. Let's see where this goes and what our team finds out and resolves. Of course you have to be a bit patient because your complaint is not the only one and Tomas will surely get to you when it is your turn.
Anyway, hope dies last, so don't give up. I'll wish you the best of luck. ☘️
ЗДРАВЕЙТЕ, ИМАМ ПРОБЛЕМ СЪС ПРИСТРАСТЯВАНЕТО, ПОИСКАХ ДА ЗАТВОРЯТ МОЯ АКАУНТ И НИКОГА НЕ ГО ЗАТВОРИХА, КАТО РЕЗУЛТАТ ТРЯБВАШЕ ДА ИГРАЯ ОТНОВО И ЗАГУБЯ 600 ЕВРО, НЕ ИСКАМ КОМПЕНСАЦИЯ, ПРОСТО ДА ГО ВЪРНА И ЗАТВОРИ МОЯ АКАУНТ.
HELLO, I HAVE AN ADDICTION PROBLEM, I ASKED TO CLOSE MY ACCOUNT AND THEY NEVER CLOSED IT, AS A RESULT I HAD TO PLAY AGAIN AND LOSE 600 EUROS, I DON'T WANT A COMPENSATION, JUST GIVE IT BACK AND CLOSE MY ACCOUNT.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΘΙΣΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΩ 600 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΟΖΙΜΙΩΣΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ
Здравейте, това е едно от най-чувствителните неща, които бих казал, че едно казино определено трябва да вземе на сериозно.
Не получихте отговор на заявката си? Имали ли сте и някаква комуникация между казиното и вас относно самоизключването? Само чрез чат на живо ли го поискахте или изпратихте и имейли?
Hi, this is one of the most sensitive things I would say a casino should definitely take seriously.
You didn't get any response to your request? Have you also had any communication between the casino and you regarding self-exclusion? Did you request it only via live chat or did you also send some emails?
ПОИСКАХ ГО И ЧРЕЗ КОМУНИКАЦИЯ НА ЖИВО, И ЧРЕЗ ИМЕЙЛ, СЛЕД КАТО МИ КАЗАХА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ГО ИЗПРАЩА ТАМ И НИЩО НЕ СЕ СЛУЧИ
I ASKED FOR IT BOTH VIA LIVE COMMUNICATION AND VIA EMAIL AFTER THEY TOLD ME THAT I HAD TO SEND IT THERE AND NOTHING HAPPENED
ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ EMAIL ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ
Виждам, че си им писал, че си хазартно зависим, което е доста важно в такива случаи. По-тъжно е, ако казиното не може да ви отговори за това и да го разреши с вас в рамките на период от повече от седмица.
Така че нашият екип ще се опита да направи това и се надявам, че ще успеят да затворят акаунта ви и всичко ще бъде наред.
Силно се надявам.
I see that you wrote to them that you are a gambling addict, which is quite important in such cases. It is sadder if the casino cannot answer you about this and resolve it with you within a period of more than a week.
So our team will try to do that and I hope they will be able to close your account and everything will be fine.
I really hope so.
АЗ НЕ ИСКАМ САМО ДА ЗАТВОРЯТ СМЕТКАТА МИ, ИСКАМ ДА ВЪРНАТ ПАРИТЕ, КОИТО ЗАГУБИХ ВЧЕРА КАТО КОМПЕНСАЦИЯ (600€) И ДА ЗАКРИЯТ СМЕТКАТА ОКОНЧАТЕЛНО ТОГАВА МИСЛЯ, ЧЕ СЪМ МНОГО РАЗУМЕН ЗАРАДИ ТЯХ ЗАГУБИХ ТЕЗИ ПАРИ
I DON'T JUST WANT MY ACCOUNT TO BE CLOSED I WANT THEM TO RETURN THE MONEY I LOST YESTERDAY AS COMPENSATION (600€) AND TO CLOSE THE ACCOUNT DEFINITELY THEN I THINK I'M VERY REASONABLE BECAUSE OF THEM I LOST THIS MONEY
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΧΘΕΣ ΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (600€) ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
Е, това е нещо, с което нашият екип за жалби ще се справи. Оставям на тях да решат, тъй като съм администратор на форума. Надявам се всичко да е честно. ☘️
Well, this is something that our complaint team will deal with. I'll leave it up to them to decide since I'm the admin of the forum. I hope everything turns out fair. ☘️
Може би е най-мъдро. Със сигурност можете да ме информирате за всякакви допълнителни открития. Ще се радвам да видя как ще се развие по-нататък.
It's probably wisest. You can certainly keep me informed with any further findings. I'll be glad to see how it develops further.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.