преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JinxCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
възможно е всички други методи на плащане да са ограничени до играчи от Германия.
Питахте ли казиното за това, чудя се?
Hello,
it may be that all other payment methods are restricted to any players from Germany.
Did you ask the casino about it, I wonder?
Аз съм в Обединеното кралство и депозирам с Visa
I’m in the UK and I deposit using Visa
не съм питал. Но аз виждам Crypto само като метод за депозит
I didn't ask. But I only see Crypto as a deposit method
Gefragt habe ich nicht. Mir wird aber nur Crypto als Einzahlungsmethode angezeigt
Ако искате да знаете причината, поради която можете да използвате само криптовалута, трябва да ги попитате.
Моят залог ще бъде върху местните ограничения. 🙂
If you wish to know the reason why you can use only crypto, you should ask them.
My bet would go on the local restrictions. 🙂
Лицензът е свързан в долната част на страницата и изглежда валиден. Или греша?
The license is linked at the bottom of the page and appears to be valid. Or am I wrong?
Die Lizenz ist doch unten auf der Seite verlinkt und scheint gültig zu sein. Oder liege ich da falsch?
За съжаление грешите. Този лиценз за казино е фалшив, той също така предоставя фалшиви игри!
Sadly, you are wrong. This casino license is a fake one, it also provides fake games!
добре разбрах. Депозирах преди месец, преди да го покажете на сайта. Сега поисках връщане на плащане от моята банка.
okay I got it. I deposited a month ago before you guys showed this on the site. I have now requested a chargeback from my bank.
okay alles klar. ich habe vor einem Monat eingezahlt bevor ihr dies auf der Seite angezeigt habt. Ich habe jetzt bei meiner Bank ein Chargeback beantragt.
Здравейте,
дори и без никакво предупреждение, това е доста рисков депозит в казино с такава репутация, би било много по-добре да останете в зелени числа.
Върнахте ли депозита си вече?
Hello,
even without any warning shown, it's a quite risky deposit in a casino with such a reputation, it would be far better to stay in green numbers.
Have you got your deposit back already?
Рейтингът на вашия сайт изглеждаше много по-добър в началото. За съжаление не. От банката казаха, че не могат да ми помогнат.
The rating on your site looked much better at the beginning. Unfortunately, no. The bank said they couldn't help me.
Die Bewertung sah auf eurer Seite am Anfang deutlich besser aus. Leider nein. Die Bank hat gesagt, dass sie mir nicht weiterhelfen kann.
О, съжалявам, но сега изобщо не изглежда добре.
Отменено ли е тегленето ви или е в състояние на изчакване?
Oh, I'm sorry but it does not look good at all now.
Has your withdrawal been already canceled or is it in pending status now?
За съжаление това само подкрепя факта, че това казино фалшифицира лиценза си 🙁.
Sadly it only supports the fact that this casino is faking its license 🙁.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.