преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jimmy Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам сериозен проблем с хазарта.
това казино няма да блокира акаунта ми. Поисках да спрат да ми изпращат имейли. Те продължават да. Помолих ги да блокират акаунта ми, което те направиха, но секунди по-късно можете да го отворите отново. Вчера влязох в чата на живо, заявявайки, че съм загубил всичко, всичките си пари и се чувствам склонен към самоубийство. Молех ги да ме забранят и да затворят акаунта ми за постоянно, но те все още отказват да направят това. Те няма да ми помогнат. Имам нужда от помощ, моля, просто искам да бъда блокиран от сайта. Загубих толкова много пари. Gamban не помага, тъй като инсталирам и след това деинсталирам, за да мога да се върна и да залагам. Просто трябва да бъда блокиран от тях
I have a serious gambling problem.
this casino won’t block my account. I asked to stop sending me emails. They continue to. I asked them to block my account which they do but seconds later you are able to reopen again. I came into the live chat yesterday stating I had lost everything , all my money and I’m feeling suicidal I begged them to ban me and close my account permanently, they still refuse to do this. They won’t help me. I need help please I just want to be blocked from the site. I’ve lost so much money. Gamban doesn’t help as I install then uninstall so I can go back and gamble. I just need to be blocked from them
Тъй като звучите доста отчаяно, бих казал, че трябва да помолите някой, на когото имате доверие, да промени паролата за вашия акаунт и никога да не ви я дава.
Освен това бих предпочел да сте достатъчно силни да подадете жалба точно тук:
https://casino.guru/complaints/create
Заради вас и заради другите вярвам, че трябва да проучим подхода им към уязвимите играчи. От това, което си описал ми става доста зле, честно казано!
Но това е само предложение; не е нужно да го правиш, нали?
В група ли сте? Имате ли нужда от контакти? Моля, посетете този сайт и получете помощ :
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Since you sound quite desperate, I'd say you should ask someone you trust to change your account password and never give it to you.
Additionally, I would prefer if you were strong enough to submit a complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
For your sake and the sake of others, I believe we should investigate their approach towards vulnerable players. From what you described, I feel quite sick, to be honest!
But it's just a suggestion; you don't need to do it, ok?
Are you in a group? Do you need any contacts? Please visit this site and get help:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Току-що загубих много повече пари 🙁
Сега имам екранни отпечатъци от чата на живо, че отказват да блокират акаунта ми за постоянно поради техните разпоредби
I’ve just lost a load more money 🙁
I’ve got the screen prints now form the live chat of them refusing to block my account permanently due to their regulations
Е, много съжалявам. Мисля, че в този случай беше правилно да подадете жалба и видях, че Petronela вече се опитва да ви помогне. Предполагам, че вече сте й изпратили екранни снимки, така че ако имате още, моля, актуализирайте жалбата.
Както и да е, надявам се, че ще можете да разрешите ситуацията и да затворите акаунта си завинаги. Стискам палци.
Well, I'm very sorry. I think it was the right thing to do in this case to file a complaint, and I saw that Petronela is already trying to help you. I assume that you have already sent her screenshots, so if you have any more, please update the complaint.
Anyway, I hope you will be able to resolve the situation and close your account for good. Fingers crossed.
Тази част е смешна. Умолявам ги да ме самоизключат за постоянно поради проблем с хазарта. Временно ми блокираха акаунта. След това можете да отидете на техния сайт и да го активирате отново направо далеч! Абсолютно никаква защита за хора с проблем 🙁 Очевидно съм толкова изгубен, че никога няма да мога да спра...
This part is Ridiculous. I beg them to self exclude me permanently due to having a gambling problem. They temporarily put a block on my account. And you can then go on their site and re activate it straight away! Absolutely no protection for people with a problem 🙁 I’m so lost clearly I’ll never be able to stop….
Много е хубаво, че се интересувате и от други играчи и не искате подобна ситуация да им се случи. И аз ви съчувствам, защото разбирам колко трудна трябва да е тази ситуация.
Въпреки това, ако имате някой, на когото имате доверие, не би ли било възможно да му дадете паролата за вашия акаунт с данни за вход (напр. член на семейството, близък приятел), така че да промени паролата и имейла ви и да не можете да получите във вашия акаунт?
Както и да е, наистина ми се иска да успееш да преодолееш тази ситуация и всичко да се разреши и акаунтът ти да бъде закрит завинаги. Ще се опитам да бъда оптимист. Желая ти всичко най-добро.
It's very nice that you are also interested in other players and you don't want a similar situation to happen to them. I sympathize with you as well, because I understand how difficult this situation must be.
However, if you have someone you trust, wouldn't it be possible to give them the password to your account with a login (e.g. a family member, a close friend) so that they change your password and email and you can't get into your account ?
Anyway, I really wish you could get over this situation and everything would be solved and your account would be closed forever. I will try to be optimistic. I wish you all the best.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.