ФорумКазинаJETWIN Casino - обща дискусия

JETWIN Casino - обща дискусия

преди 1 месец от konst.vas001
|
342 преглеждания 4 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JETWIN Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

рейтинг 5.6 е твърде висок за това... мястото й е в черния списък..

блокира сметки и не тегли пари, като се оправдава с факта, че според техните условия имат право да откажат на всеки потребител!!

Автоматичен превод:
konst.vas001
преди 1 месец

Здравейте, това със сигурност няма да е достатъчно, за да ми блокира сметката от казиното. Нищо по-конкретно не ти ли казаха? Определено ще ми е интересно да знам. В някои случаи е възможно казината да закрият сметката на играч, но най-вече когато разбият нещо или когато нямат пари в сметката си и решат да го направят.

Нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с вашата ситуация и ще видим какво ще излезе от това.

Имам още един въпрос, играхте ли с бонус?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм взимал бонуси...

проблемът е още по-голям в поддръжката...те абсолютно нищо не знаят и нищо не казват...само отговарят, че са изпратили заявката и чакат отговор по пощата...няма нито едно писмо от тях в поща...

и като цяло останах с впечатлението, че казиното затваря... методите за депозит, които са представени на вашия сайт, просто ги няма...

първоначално създадох акаунт в TRX...седмица по-късно този акаунт беше закрит...Прекарах дълго време в доказване, че имам пари там...след 5 дни те конвертираха TRX в $..и едва след това направих заявка за теглене..

първите 400 бяха изтеглени в рамките на 5 минути

но чаках 5 дни за останалите 700 и сега ми блокираха акаунта...


Това е моят опит с казиното...това е накратко

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
konst.vas001
преди 1 месец

Виждам, че няма нищо приятно и бих искал да знам причината, поради която казиното е платило едно теглене в рамките на няколко минути и след това е затворило акаунта ви при второто. Наистина не мога да сложа пръст върху това. Но нашият екип е тук, за да се опита да разбере, така че се надявам да се получи и да получите второто теглене.

Уведомете ме, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини