преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JETWIN Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
рейтинг 5.6 е твърде висок за това... мястото й е в черния списък..
блокира сметки и не тегли пари, като се оправдава с факта, че според техните условия имат право да откажат на всеки потребител!!
rating 5.6 is too high for this...her place is on the blacklist..
blocks accounts and does not withdraw money, justifying this by the fact that according to their terms and conditions they have the right to refuse any user!!
рейтинг 5,6 для такого слишком высокий...ее место в черном списке..
блокирует аккаунты и не выводит деньги обосновывая это тем, что по их условиям и положением имеют право отказать любому пользователю!!
Здравейте, това със сигурност няма да е достатъчно, за да ми блокира сметката от казиното. Нищо по-конкретно не ти ли казаха? Определено ще ми е интересно да знам. В някои случаи е възможно казината да закрият сметката на играч, но най-вече когато разбият нещо или когато нямат пари в сметката си и решат да го направят.
Нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с вашата ситуация и ще видим какво ще излезе от това.
Имам още един въпрос, играхте ли с бонус?
Hello, that certainly wouldn't be enough for me to have my account blocked by the casino. Didn't they tell you anything more specific? I'd definitely be interested to know. In some cases it is possible that casinos can close a player's account, but it's mostly when they break something or when they don't have any money in their account and they decide to do so.
Our complaints team will try to help you with your situation and we will see what comes of it.
I have one more question, did you play with any bonus?
Не съм взимал бонуси...
проблемът е още по-голям в поддръжката...те абсолютно нищо не знаят и нищо не казват...само отговарят, че са изпратили заявката и чакат отговор по пощата...няма нито едно писмо от тях в поща...
и като цяло останах с впечатлението, че казиното затваря... методите за депозит, които са представени на вашия сайт, просто ги няма...
първоначално създадох акаунт в TRX...седмица по-късно този акаунт беше закрит...Прекарах дълго време в доказване, че имам пари там...след 5 дни те конвертираха TRX в $..и едва след това направих заявка за теглене..
първите 400 бяха изтеглени в рамките на 5 минути
но чаках 5 дни за останалите 700 и сега ми блокираха акаунта...
Това е моят опит с казиното...това е накратко
I didn't take any bonuses...
the problem is even bigger in support...they know absolutely nothing and don't say anything...they only answer that they sent the request and wait for an answer by mail...there's not a single letter from them in the mail...
and in general I got the impression that the casino is closing... the deposit methods that are presented on your site are simply not there...
initially I created an account in TRX...a week later this account was closed...I spent a long time proving that I had money there...after 5 days they converted TRX into $..and only after that I made a withdrawal request..
the first 400 were withdrawn within 5 minutes
but I waited 5 days for the remaining 700, and now they've blocked my account...
This is my experience with the casino...that's it in a nutshell
никаких бонусов я не брал...
проблема еще большая в поддержке...они абсолютно ничего не знают и не говорят...отвечают только то, что передали запрос и ждите ответ на почте....на почте не единого письма от них..
да и вообще сложилось впечатление что казино закрывается...методы депозита которые у вас на сайте представлены их попросту нет...
изначально я создал счет в TRX...через неделю мне этот счет закрыли...я долго доказывал что у меня там деньги...спустя дней 5 они конвертировали TRX в $..и уже после этого я сделал запрос на вывод..
первые 400 вывели в течении 5 минут
а вот уже остальные 700 ждал 5 дней, а теперь вообще заблокировали аккаунт...
Вот такой опыт с казино...это вкратце
Виждам, че няма нищо приятно и бих искал да знам причината, поради която казиното е платило едно теглене в рамките на няколко минути и след това е затворило акаунта ви при второто. Наистина не мога да сложа пръст върху това. Но нашият екип е тук, за да се опита да разбере, така че се надявам да се получи и да получите второто теглене.
Уведомете ме, ако имате нещо ново.
I can see that there is nothing pleasant and I would like to know the reason why the casino paid one withdrawal within a few minutes and then closed your account on the second one. I can't really put my finger on it. But our team is here to try to find out, so I hope it works out and you get the second withdrawal.
Let me know if you have anything new.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.