преди 6 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jettbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, колко време чака тегленето ви? Пробвал ли си да пишеш на поддръжката дали има нещо конкретно, което може да е причината? Това първото ви теглене ли е?🙂
Hey, how long is your withdrawal pending? Have you tried to write to support if there is something specific that can be the cause? Is this your first withdrawal?🙂
48 часа, пише 24 часа и ще бъдат обработени. Напълно съм проверен. Първото теглене просто беше нервно предвид някои от проблемите, изброени онлайн, нямаше бонус, така че на теория би трябвало да е лесно.
Да, няма отговор от поддръжката, депозиран чрез банков превод, но моят акаунт в Chase не позволява входящи международни плащания, така че им предоставих друг акаунт.
48 hours, says 24 hours and will be processed I am fully verified. First withdrawal just nervous considering some of issues listed online, didn’t have a bonus so in theory should be straightforward.
Yes no answer from support, deposited via bank transfer but my Chase account won’t allow international payments to be incoming so have provided another account to them.
Има ли контакт тук, който може да поиска защо отнема толкова време/да го обработи/провери дали банката е наред и т.н.?
Is there a contact on here that can request why it takes so long/get it processed/check if the bank is ok etc?
Така че в такъв случай пак бих изчакал, тъй като са само 2 дни. Не бих приел това като бедствие и вие сте потвърдени, дали сте им акаунт, така че се опитайте да останете там. Ако не можете да получите парите си, тогава можете да се свържете с нашия екип, така или иначе ние се свързваме с казиното, а не с банки и други подобни. Така че, ако искате нещо от банката, трябва да се запитате.
So in that case I would still wait since it's only 2 days. I wouldn't take that as a disaster and you're verified, you've given them an account so try to hang in there. If you can't get your money then you can contact our team, anyway we contact the casino and not banks and the like. So if you want something from the bank you have to ask yourself.
Няма да имам нужда от нищо от банката, казах, че ако не искат да извършат банковия превод, тъй като данните за сметката са различни, аз съм повече от доволен чрез крипто, но те казаха да им изпратят имейл и няма отговор. Просто съм загрижен, тъй като има много лоши отзиви онлайн за тях. Това не е огромна сума от 335 евро, но все пак бъдете добри, ако го платят
Wouldn’t need anything from the bank, I have said if they don’t want to do the bank transfer as it’s different account details I am more than happy via crypto but they said email them and no response. Just concerned as there have been multiple bad reviews online about them. It’s not a huge total 335 euros but still be nice if they do pay it
О, съжалявам, че съм разбрал погрешно. Така че ще видим как върви и ако има нещо, с което не можете да се справите, ние ще бъдем тук, готови да ви помогнем по някакъв начин.
Както и да е, надявам се всичко да мине гладко. 🙂
Oh, I'm sorry I misunderstood. So we'll see how it goes and if there's something you can't handle, we'll be here ready to help you somehow.
Anyway, hoping everything will go smoothly. 🙂
Да видим какво ще излезе от това, предполагам
Благодарим Ви, че изпратихте документите си.
Вашата заявка за плащане е приета за обработка. Ще получите известие за успешно плащане по имейл. Моля, изчакайте, докато вашата заявка за плащане бъде обработена.
С уважение, Финансов отдел!
Let’s see what comes of this I suppose
Thank you for submitting your documents.
Your payment request has been accepted for processing. You will receive notification of successful payment by email. Please wait while your payment request is processed.
Sincerely, Finance Department!
Да видим тогава. Дръжте ни в течение, моля.
Let's see then. Keep us informed, please.
Това е чудесно.
Така че предполагам, че ще продължите да играете там. нали
That is great.
So I suppose you are going to continue playing there. Right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.