НачалоФорумКазинаJeetCity Casino - обща дискусия

JeetCity Casino - обща дискусия

 от DaStupidKidd
|
3 040 преглеждания 14 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JeetCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Малко любопитно как се развива случаят на Мииделгадо. Изглежда, че жалбата е била подадена до Curacao Gaming преди около два месеца (съдейки по времевата рамка, публикувана с взаимодействията), но това все още е посочено като чакащо тяхното решение.


Има ли по-нататъшно развитие с това?

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

Здравейте,

Предполагам, че все още не сме получили никаква актуализация от плейъра. В противен случай жалбата щеше да се актуализира, смея да кажа.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря за актуализацията, Радка.

Оценявам го!

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

Никакъв проблем.


За съжаление, не е толкова необичайно Curacao да не отговаря изобщо или просто да информира играчите за отрицателен резултат много кратко.

Разбирам, че някои играчи просто са обезсърчени от това развитие и губят интерес към сътрудничество. 🙁

Автоматичен превод:

не играйте в казиното на jeetcity, регистрирах се при тях, подадох всички документи за проверка и те не провериха 3 месеца, играх, депозирах и теглих пари, докато един ден спечелих голяма сума от почти 37 000 канадски долара ! когато спечелих, започнах да тегля пари, но заявките ми за теглене бяха отхвърлени и поискаха да минат през проверка, минах и те проверяваха дълго време и всеки път, когато им писах колко време да чакат, те не дават ми някакви срокове или информация (просто ми казаха да се върна и да се насладя на играта) Върнах се и започнах да играя, времето мина и за 2 дни загубих почти цялата сума, останаха само 3600 долара и ми преведоха само 3000 и оставиха 600 и пак не го връщай! Искам да отбележа, че когато им писах за недоволството си, че забавят времето и за това съм загубил, те ме блокираха под предлог, че съм наркоман! Как така ? те сами предложиха да играят! и е мое право да играя! Моите оплаквания бяха следните (защо не ми провериха данните веднага?) Защо ми позволиха да тегля пари и да зареждам сметката си преди голямата печалба? Защо не ми казаха колко време ще отнеме проверката? и защо ме блокираха? и това ме провокира! Искам справедливост, нямат право да използват такива хора! Те правят всичко много обмислено, спечелих тези пари честно и исках да изтегля и ако не бяха отхвърлили трансфера ми и ме посъветваха да продължа да играя, нямаше да загубя или да загубя! Възможно ли е по някакъв начин да се регулират човешките права? Във всяка държава, според конституцията, правата на човека трябва да бъдат защитени, моля ви да помогнете за разрешаването на този въпрос, благодаря ви за отделеното време, поздрави Георги

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че сте качили доста значителна печалба според вашата жалба, която сте отворили при нас и в момента има проблеми с тегленето. Колко време чакаш парите си? Даваме на казината 14 дни за този процес. Казиното даде ли ви конкретна причина, поради която трябва да изчакате? Вярвам, че ако спечелите толкова много пари, казиното трябва да го провери и ако нямат нищо ново, ще трябва да изчакате, но някои актуализации биха били полезни, защото чакането и незнанието на нищо също не е приятно за играчите.

Така че е добре, че сте подали жалба и ще видим докъде ще стигне екипът.

Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

Всичко! Така и не получих отговор и парите никога не ми бяха върнати.

Автоматичен превод:
Miidelgado

Няма отговор и от регулатора?

Jeet City е казино Dama, което означава, че вероятно има лиценз за Antilephone. Отношението им към жалбите обикновено е „Не ни звънете, не ни интересува".

Надявам се, че това няма да ме забърка с Гуруто, но ще ви предложа да следвате тази връзка тук:


https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/jeetcity-casino#complaints-list


Те са 3 за 3 за разрешени жалби, като последната изглежда е от октомври.


Успех за теб!

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

jeetcity просто психологически ме измамиха, не бързаха с проверката, за да изпадна в изкушение и да загубя всички пари и това се случи и когато говорих с тях, те ме блокираха завинаги, въпреки факта, че спечелих 38 000 хиляди долара и моето ниво беше максималното, където наградата беше фондът беше голям и естествено загубих всичко! Играчите не сме защитени, получаваме само пари и това е! това е просто измама, голяма измама! Надявам се някой ден да има закон, в който да се разплащат с всички!

Автоматичен превод:

Добър ден, след една година се извиниха за 20 дни чакане... Грешат, вече трябва да се извинят за повече от 365 дни чакане!!!

Автоматичен превод:
Miidelgado

И така, кой се извини... лицензиращият орган или казиното?

Получихте ли плащане?

Автоматичен превод:

Добър ден, след една година се извиниха за 20 дни чакане... Грешат, вече трябва да се извинят за повече от 365 дни чакане!!!

Автоматичен превод:

О, това е доста жалко, бих казал. Хубаво от тяхна страна да се извинят, но би било по-добре да си вземете парите. Те не коментираха това, нали?

Автоматичен превод:

хей Искам да изтегля пари от Jeetcity Casino чрез Sofortüberweisung, както преди, и е отхвърлено поради технически затруднения. След това опитах да използвам банков превод и отново беше отхвърлен. Моят акаунт е потвърден. В чата казаха да пробвам пак с друг IBAN, който нямам. Сега поисках друго теглене, специално за Volksbank. Техните разсъждения ми се струват доста крехки. Имали ли сте някога подобни проблеми?

Автоматичен превод:
Mojo

хей

Каква е все пак причината? Ако мога да добавя една теория, понякога офшорните казина, тези на които липсва GGL лиценз, трябва да използват компании на трети страни, за да позволят тегления на граждани на Германия (а също и на други силно регулирани пазари). Надявам се, че греша, но как вашите местни банки отразяват хазартните транзакции?

Просто казвам, че може да е така. Разбира се, казиното трябва да намери решение и разумно обяснение би било достатъчно.

Дръжте ни в течение, моля. Надявам се, че Volksbank ще работи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини