преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JeetCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Малко любопитно как се развива случаят на Мииделгадо. Изглежда, че жалбата е била подадена до Curacao Gaming преди около два месеца (съдейки по времевата рамка, публикувана с взаимодействията), но това все още е посочено като чакащо тяхното решение.
Има ли по-нататъшно развитие с това?
Kinda curious how Miidelgado's case is playing out. Looks like the complaint was submitted to Curacao Gaming about two months ago (judging by the timeframe posted with the interactions), yet this is still listed as waiting for their decision.
Has there been any further developments with this?
Здравейте,
Предполагам, че все още не сме получили никаква актуализация от плейъра. В противен случай жалбата щеше да се актуализира, смея да кажа.
Hello,
I'd guess that we have not yet received any sort of update from the player. Otherwise, the complaint would get updated, I dare to say.
Благодаря за актуализацията, Радка.
Оценявам го!
Thanks for the update, Radka.
Appreciate it!
Никакъв проблем.
За съжаление, не е толкова необичайно Curacao да не отговаря изобщо или просто да информира играчите за отрицателен резултат много кратко.
Разбирам, че някои играчи просто са обезсърчени от това развитие и губят интерес към сътрудничество. 🙁
No problem at all.
Sadly, it's not so uncommon that Curacao does not respond at all or just informs the players about a negative result very briefly.
I can understand that some players are simply discouraged by this development and lose interest in cooperation. 🙁
не играйте в казиното на jeetcity, регистрирах се при тях, подадох всички документи за проверка и те не провериха 3 месеца, играх, депозирах и теглих пари, докато един ден спечелих голяма сума от почти 37 000 канадски долара ! когато спечелих, започнах да тегля пари, но заявките ми за теглене бяха отхвърлени и поискаха да минат през проверка, минах и те проверяваха дълго време и всеки път, когато им писах колко време да чакат, те не дават ми някакви срокове или информация (просто ми казаха да се върна и да се насладя на играта) Върнах се и започнах да играя, времето мина и за 2 дни загубих почти цялата сума, останаха само 3600 долара и ми преведоха само 3000 и оставиха 600 и пак не го връщай! Искам да отбележа, че когато им писах за недоволството си, че забавят времето и за това съм загубил, те ме блокираха под предлог, че съм наркоман! Как така ? те сами предложиха да играят! и е мое право да играя! Моите оплаквания бяха следните (защо не ми провериха данните веднага?) Защо ми позволиха да тегля пари и да зареждам сметката си преди голямата печалба? Защо не ми казаха колко време ще отнеме проверката? и защо ме блокираха? и това ме провокира! Искам справедливост, нямат право да използват такива хора! Те правят всичко много обмислено, спечелих тези пари честно и исках да изтегля и ако не бяха отхвърлили трансфера ми и ме посъветваха да продължа да играя, нямаше да загубя или да загубя! Възможно ли е по някакъв начин да се регулират човешките права? Във всяка държава, според конституцията, правата на човека трябва да бъдат защитени, моля ви да помогнете за разрешаването на този въпрос, благодаря ви за отделеното време, поздрави Георги
don’t play at the jeetcity casino, I registered with them, submitted all the documents for verification and they didn’t check for 3 months, I played, deposited and withdrew money until one day I won a large amount of almost 37,000 Canadian dollars! when I won, I started to withdraw money, but my withdrawal requests were rejected and asked to go through verification, I passed and they checked for a long time, and every time I wrote to them how long to wait, they didn’t give me any deadlines or information (they just told me to come back and enjoy the game) I returned and started playing, time passed and in 2 days I lost almost the entire amount, only 3600 dollars remained and they transferred me only 3000 and left 600 and still don’t give it back! I want to note that when I wrote to them about my displeasure that they were stalling for time and for this I lost, they blocked me with the pretext that I was an addict! How come ? they themselves offered to play! and it’s my right to play! My complaints were as follows (why didn’t they check my data right away?) Why did they allow me to withdraw money and top up my account before the big win? Why didn’t they let me know how long it would take for verification? and why did they block me? and this provoked me! I want justice, they don’t have the right to use people like that! They do everything very thoughtfully, I won this money honestly and wanted to withdraw, and if they had not rejected my transfer and advised me to continue playing, I would not have lost or lost! Is it possible to somehow regulate human rights? In any country, according to the constitution, human rights must be protected, I ask you to help resolve this matter, thank you for your remote time, regards Giorgi
Здравейте, виждам, че сте качили доста значителна печалба според вашата жалба, която сте отворили при нас и в момента има проблеми с тегленето. Колко време чакаш парите си? Даваме на казината 14 дни за този процес. Казиното даде ли ви конкретна причина, поради която трябва да изчакате? Вярвам, че ако спечелите толкова много пари, казиното трябва да го провери и ако нямат нищо ново, ще трябва да изчакате, но някои актуализации биха били полезни, защото чакането и незнанието на нищо също не е приятно за играчите.
Така че е добре, че сте подали жалба и ще видим докъде ще стигне екипът.
Надявам се всичко да се реши справедливо.
Hi, I see that you have uploaded a pretty significant win according to your complaint that you have opened with us and there are currently problems with the withdrawal. How long are you waiting for your money ? We give casinos 14 days for this process. Did the casino give you a specific reason why you have to wait ? I believe that if you win so much money the casino must check it and if they have nothing new you will have to wait, but some update would be useful, because waiting and not knowing anything is also not pleasant for the players.
So it's good that you've filed a complaint and we'll see where the team gets to.
I hope everything will be resolved fairly.
Всичко! Така и не получих отговор и парите никога не ми бяха върнати.
Anything! I never got a response and the money was never returned to me.
Nada! Nunca obtive resposta e nunca me foi devolvido o dinheiro.
Няма отговор и от регулатора?
Jeet City е казино Dama, което означава, че вероятно има лиценз за Antilephone. Отношението им към жалбите обикновено е „Не ни звънете, не ни интересува".
Надявам се, че това няма да ме забърка с Гуруто, но ще ви предложа да следвате тази връзка тук:
https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/jeetcity-casino#complaints-list
Те са 3 за 3 за разрешени жалби, като последната изглежда е от октомври.
Успех за теб!
No response from the regulator, either?
Jeet City is a Dama casino, which means it's probably got an Antillephone license. Their attitude towards complaints is generally "Don't call us; we don't care".
I hope this doesn't get me in hot water with the Guru, but I'm gonna suggest you follow this link here:
https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/jeetcity-casino#complaints-list
They're 3 for 3 on resolved complaints, the most recent appearing to be from October.
Best of luck to ya!
jeetcity просто психологически ме измамиха, не бързаха с проверката, за да изпадна в изкушение и да загубя всички пари и това се случи и когато говорих с тях, те ме блокираха завинаги, въпреки факта, че спечелих 38 000 хиляди долара и моето ниво беше максималното, където наградата беше фондът беше голям и естествено загубих всичко! Играчите не сме защитени, получаваме само пари и това е! това е просто измама, голяма измама! Надявам се някой ден да има закон, в който да се разплащат с всички!
jeetcity simply psychologically deceived me, they took their time with verification so that I would fall into temptation and lose all the money, and that’s what happened, and when I spoke out to them, they blocked me forever, despite the fact that I won 38,000 thousand dollars and my level was the maximum where the prize was the fund was large and naturally I lost everything! We players are not protected, we only get money and that’s it! it's just a hoax, a big hoax! I hope someday there will be a law where they will have to pay off everyone!
Добър ден, след една година се извиниха за 20 дни чакане... Грешат, вече трябва да се извинят за повече от 365 дни чакане!!!
Good afternoon, after a year they apologized for the 20 days of waiting... They are wrong, they should already apologize for the more than 365 days of waiting!!!
Boa tarde, passado um ano pediram desculpas pelos 20 dias de espera... Estão enganados, já deviam pedir desculpa pelos mais de 365 dias de espera!!!
И така, кой се извини... лицензиращият орган или казиното?
Получихте ли плащане?
So who was is that apologized.. the licensing body or the casino?
Did you receive any payment?
Добър ден, след една година се извиниха за 20 дни чакане... Грешат, вече трябва да се извинят за повече от 365 дни чакане!!!
Good afternoon, after a year they apologized for the 20 days of waiting... They are wrong, they should already apologize for the more than 365 days of waiting!!!
Boa tarde, passado um ano pediram desculpas pelos 20 dias de espera... Estão enganados, já deviam pedir desculpa pelos mais de 365 dias de espera!!!
О, това е доста жалко, бих казал. Хубаво от тяхна страна да се извинят, но би било по-добре да си вземете парите. Те не коментираха това, нали?
Oh that's pretty pathetic I'd say. It's nice of them to apologize, but it would be better if you got your money. They didn't make any comment on that, did they?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.