преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackpotGuru Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах 30 000 JPY на 24 април и кандидатствах за теглене на 300 000 JPY като първи бонус, но той не е одобрен, тъй като документът KYC не съдържа азбуката.
По принцип е трудно да се получи сертификат по азбучен адрес в Япония.
Освен това, въпреки че го получих от Ecopayz, възникна грешка, така че бях помолен да направя банков превод.
I deposited 30,000 JPY on April 24 and applied for withdrawal of 300,000 JPY as the first bonus, but it is not approved because the KYC document does not contain the alphabet.
It is generally difficult to obtain an alphabetical address certificate in Japan.
Also, even though I got it from Ecopayz, an error occurred, so I was asked to make a bank transfer.
4月24日に30000JPYを入金し、初回ボーナスで300000JPYの出金申請をしましたが、KYC書類にアルファベットの記載がないので承認されません。
一般的に日本でアルファベット記載の住所証明書を入手するのは困難です。
また、Ecopayzで入手したにも関わらず、エラーが発生するので銀行振込にしてほしいと振り替えられました。
Здравейте,
Може би персоналът все още няма много опит в работата с играчи от Япония, така че никой наистина не е мислил за тази ситуация.
Бих казал, че важното е, че няма алтернатива. Успяхте ли да изберете банковия превод?
Hello,
Maybe the staff has not much experience dealing with players from Japan yet so nobody really thought about this situation.
I'd say that the important thing is that there is n alternative. Were you able to opt for the bank transfer?
Здравейте.
Бих могъл да избера банков превод, но KYC все още не е удостоверен.
hello.
I could choose bank transfer, but KYC is still not authenticated.
こんにちわ。
銀行振込は選択できましたが、KYCがいまだに認証されません。
Моля, имайте предвид, че KYC може да отнеме до една седмица.
Значи основният проблем все още се крие в азбучния адрес, а не в начина на плащане, прав ли съм?
Please note that KYC can take up to a week.
So the main problem still lies in the alphabetical address rather than in the payment method, am I correct?
Здравейте.
KYC беше приет вчера.
В момента обаче тегленията с Ecopaise не са възможни.
Благодаря ти много.
hello.
KYC was accepted yesterday.
However, withdrawals with Ecopaise are currently not possible.
Thank you very much.
こんにちわ。
KYCは昨日受理されました。
しかし、エコペイズでの出金は現在は不可能です。
ありがとうございました。
Здравейте,
така че сега можете да изберете банковия превод, нали? Почти сте там. 🤞
Все пак ще търся казино с по-справедливи условия, веднага щом получите печалбите си.
Hello,
so now you can opt for the bank transfer, can't you? You are almost there. 🤞
I'd still look for a casino with fairer terms and conditions, as soon you got your winnings.
Депозирах 30 евро, които не бяха кредитирани в баланса ми и никой не отговори
I deposited 30 Euro they didn't credited to my balance and nobody answer
Бих попитал доставчика на плащания, който сте избрали за депозиране, относно тази транзакция.
Можете ли да го направите, моля?
I would ask the payment provider you picked up for depositing about this transaction.
Can you do that please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.