НачалоФорумКазинаJackpot Wheel Casino - обща дискусия

Jackpot Wheel Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Catpaw94
|
14 880 преглеждания 60 отговора |
|
1 2 34
zena5755

Както казахте, много сте затворени за следващото оплакване - съгласен съм с вас.🙁

Автоматичен превод:

ПОДАДЕНА ЖАЛБА.


Имах достатъчно бягане от това място днес!

Друг представител на чата казва, че сега се нуждаят от всички документи, защото имам дублиращи се файлове. КАКВО? Това е напълно безумно. Нямат дублирани файлове, защото никога не съм ги изпращал. Всичко, което искаха, беше моят селфи ID, който изпратих и сега това.. Това място играе игри...

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
zena5755

Знам, че не звучи много утешително, но мисля, че е добре нашият екип по жалби да има възможност да разследва.


Автоматичен превод:

Изглежда, че всички казина с това управление имат съмнителен рейтинг. Иска ми се да забелязах това преди да се присъединя.

Виждам други публикации, които казват, че имат страхотни бонуси, но каква полза са всички страхотни бонуси, ако не можете да съберете печалбите си.

Автоматичен превод:
zena5755

Да, за съжаление има около 20 казина в групата и всички те са горе-долу еднакви по отношение на качеството. Никой от тях наистина не блести.

Автоматичен превод:

Днес влязох и те отмениха чакащото ми теглене отново за 3-ти път. Повече от 3 седмици чакам сега

Започнах друго теглене и това е имейлът, който получих в рамките на 1 минута. Това място е цирк. (A) Изпратих личната си карта за първи път и ми казаха, че съм одобрен. (B) Можете да отмените изтеглянето си по всяко време. Имате повече от 48 часа, за да направите това. Това не изчезва. Какво объркано казино!

Здравей Джей,

Честито!

Вашето теглене на $1 989,78, изпратено на 23.06.2022 г. 6:54 ч. (Източно стандартно време на САЩ), се обработва от нашия счетоводен отдел.

Ако се нуждаете от връщане, имате 48 часа, за да го направите.

За вашето ПЪРВО ТЕГЛЕНЕ ще трябва да изпратите селфи, където държите личната си карта.

Очакваме да се чуем.

Даниел Харис

Jackpot Wheel Casino Manager


Имейл: support@jackpotwheel.com | Безплатен телефон: 1 844 236 8582

Прилагат се стандартни условия


Редактиран от Radka
Причина: връзката е изтрита
Автоматичен превод:
zena5755

Здравейте.

Селфито, където държите документа за самоличност, е малко по-различно от просто одобрения документ за самоличност, сигурен съм, че знаете.

Искате ли да го изпратите?

Освен това, нека видим дали казиното се присъединява към разговора за оплаквания. 🤔

Автоматичен превод:
Radka

Точно това изпратих. Моето селфи с личната ми карта. Винаги съм се чудил защо някои искат това в този формат, като държат идентификатора ви с вашата снимка. Струва ми се малко прекалено. Защо само вашият идентификационен номер не е достатъчно добър и някои казина ви позволяват да блокирате вашите идентификационни номера. Сега това е съвсем нов разговор. Обратно към моята лична карта и селфито. Бях одобрен, поне така ми каза един представител.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Доказателство за подадено удостоверение за самоличност се намира на уебсайта им под Потвърждаване на ID file

Автоматичен превод:

Точно това изпратих. Моето селфи с личната ми карта. Винаги съм се чудил защо някои искат това в този формат, като държат идентификатора ви с вашата снимка. Струва ми се малко прекалено. Защо само вашият идентификационен номер не е достатъчно добър и някои казина ви позволяват да блокирате вашите идентификационни номера. Сега това е съвсем нов разговор. Обратно към моята лична карта и селфито. Бях одобрен, поне така ми каза един представител.


Автоматичен превод:

Здравейте,

има огромна разлика, ако можете да предоставите вашето селфи, което показва, че държите личната си карта, това означава, че наистина вие имате достъп до документа за самоличност по всяко време. Това означава, че не е да кажем, че вашият съсед е „заел" картата ви, за да поддържа втора сметка.

Добре, сега изглежда една крачка по-близо.

Автоматичен превод:

Здравейте,

има огромна разлика, ако можете да предоставите вашето селфи, което показва, че държите личната си карта, това означава, че наистина вие имате достъп до документа за самоличност по всяко време. Това означава, че не е да кажем, че вашият съсед е „заел" картата ви, за да поддържа втора сметка.

Добре, сега изглежда една крачка по-близо.

Автоматичен превод:

Да разбирам. Повечето от казината, в които играх, нямаха нужда от идентификатор и селфи. BTW. Какво се случва с идентификатора на играча, когато казиното се спусне и затвори???? или има лоша репутация!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
zena5755

Това се влачи от известно време, нека се надяваме, че това е последната стъпка към получаването на парите си.

Автоматичен превод:

Това се влачи от известно време, нека се надяваме, че това е последната стъпка към получаването на парите си.

Автоматичен превод:

Да благодаря...надявам се!

Автоматичен превод:

Да разбирам. Повечето от казината, в които играх, нямаха нужда от идентификатор и селфи. BTW. Какво се случва с идентификатора на играча, когато казиното се спусне и затвори???? или има лоша репутация!

Автоматичен превод:

Това е много конкретен въпрос.

Сигурен съм, че всички казина трябва да съхраняват лични данни в съответствие с процедурата на GDPR. Но честно казано, това е въпрос към самото казино, бих казал.



Автоматичен превод:

Часовникът с джакпот колела просто е изтекъл?

Какво става сега?

Автоматичен превод:
zena5755

Пробвахте ли да им се обадите? file

Автоматичен превод:

Реших да се свържа с тях чрез чат, те казаха, че трябва да изпратя още документи, за да получа тегленето си. Казах, че когато спечелих тези пари, получих имейл, че всичко, от което се нуждаете, е моята лична карта. Затова изпратих това, което искаха, заедно с доказателството за завършена проверка на моята самоличност. Да видим сега какво ще стане!

Автоматичен превод:

Часовникът с джакпот колела просто е изтекъл?

Какво става сега?

Автоматичен превод:

За съжаление няма изненада:

„Бихме искали да помолим Казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни. Ако казиното не успее да отговори в определения срок, ще затворим жалбата като „неразрешена"."

Автоматичен превод:

Реших да се свържа с тях чрез чат, те казаха, че трябва да изпратя още документи, за да получа тегленето си. Казах, че когато спечелих тези пари, получих имейл, че всичко, от което се нуждаете, е моята лична карта. Затова изпратих това, което искаха, заедно с доказателството за завършена проверка на моята самоличност. Да видим сега какво ще стане!

Автоматичен превод:

Най-важният въпрос е:

Ще общуват ли и ще си сътрудничат с нас?

Да се надяваме.

Автоматичен превод:

Струва ми се, че го дърпат възможно най-дълго, вероятно с надеждата, че ще отмените изтеглянето. В момента получавам проверка в казино, за което поисках да бъда потвърден, преди да депозирам. Изпратих им снимка на моя паспорт x3 моето доказателство за адрес pdf и екранна снимка и предна и задна част на дебитната ми карта с липсващи средни 6 числа и отзад на банковата карта с покрит CVV. Няма да играя в казино, което не ми позволява да проверявам, преди да играя. Една последна стъпка и се надяваме, че ще получите своето 💵

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини