преди 2 години
Както казахте, много сте затворени за следващото оплакване - съгласен съм с вас.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
0
Както казахте, много сте затворени за следващото оплакване - съгласен съм с вас.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
ПОДАДЕНА ЖАЛБА.
Имах достатъчно бягане от това място днес!
Друг представител на чата казва, че сега се нуждаят от всички документи, защото имам дублиращи се файлове. КАКВО? Това е напълно безумно. Нямат дублирани файлове, защото никога не съм ги изпращал. Всичко, което искаха, беше моят селфи ID, който изпратих и сега това.. Това място играе игри...
COMPLAINT SUBMITTED.
I had enough runaround from this place today!
Another chat rep says now they need all documents because I have duplicate files. WHAT? That is totally insane. They have no duplicates files because I never sent them. All they wanted was my selfie ID which I sent and now this.. This place is playing games...
Знам, че не звучи много утешително, но мисля, че е добре нашият екип по жалби да има възможност да разследва.
I know it does not sound much comforting, but I think it's good that our Complaint Team could have a chance to investigate.
Изглежда, че всички казина с това управление имат съмнителен рейтинг. Иска ми се да забелязах това преди да се присъединя.
Виждам други публикации, които казват, че имат страхотни бонуси, но каква полза са всички страхотни бонуси, ако не можете да съберете печалбите си.
Seems like all the casinos with this management has a questionable rating. I wish I noticed this prior to joining.
I see other posts saying that they have great bonuses but what good is all the great bonuses if you can't collect your winnings.
Да, за съжаление има около 20 казина в групата и всички те са горе-долу еднакви по отношение на качеството. Никой от тях наистина не блести.
Yeah, unfortunately there are about 20 casinos in the group and all of them are more or less the same in terms of quality. None of them really shines.
Днес влязох и те отмениха чакащото ми теглене отново за 3-ти път. Повече от 3 седмици чакам сега
Започнах друго теглене и това е имейлът, който получих в рамките на 1 минута. Това място е цирк. (A) Изпратих личната си карта за първи път и ми казаха, че съм одобрен. (B) Можете да отмените изтеглянето си по всяко време. Имате повече от 48 часа, за да направите това. Това не изчезва. Какво объркано казино!
Здравей Джей,
Честито!
Вашето теглене на $1 989,78, изпратено на 23.06.2022 г. 6:54 ч. (Източно стандартно време на САЩ), се обработва от нашия счетоводен отдел.
Ако се нуждаете от връщане, имате 48 часа, за да го направите.
За вашето ПЪРВО ТЕГЛЕНЕ ще трябва да изпратите селфи, където държите личната си карта.
Очакваме да се чуем.
Даниел Харис
Jackpot Wheel Casino Manager
Имейл: support@jackpotwheel.com | Безплатен телефон: 1 844 236 8582
Прилагат се стандартни условия
Today I signed in and they reversed my pending withdrawal again 3rd time. Over 3 weeks waiting now
I initiated another withdrawal and this is the email I got within 1 minute. This place is a circus. (A) I sent my id the first time and I was told I was approved. (B)You can reverse your withdrawal at anytime. You have more than 48 hours to do so. That doesn't go away. What a messed up casino!
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.78 submitted at 6/23/2022 6:54 AM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Standard terms and conditions apply
Здравейте.
Селфито, където държите документа за самоличност, е малко по-различно от просто одобрения документ за самоличност, сигурен съм, че знаете.
Искате ли да го изпратите?
Освен това, нека видим дали казиното се присъединява към разговора за оплаквания. 🤔
Hello.
Selfie where you hold the ID is a bit different than just an approved ID, I'm sure you know.
Care to send it?
Furthermore, let's see if the casino joins the complaint conversation. 🤔
Точно това изпратих. Моето селфи с личната ми карта. Винаги съм се чудил защо някои искат това в този формат, като държат идентификатора ви с вашата снимка. Струва ми се малко прекалено. Защо само вашият идентификационен номер не е достатъчно добър и някои казина ви позволяват да блокирате вашите идентификационни номера. Сега това е съвсем нов разговор. Обратно към моята лична карта и селфито. Бях одобрен, поне така ми каза един представител.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Точно това изпратих. Моето селфи с личната ми карта. Винаги съм се чудил защо някои искат това в този формат, като държат идентификатора ви с вашата снимка. Струва ми се малко прекалено. Защо само вашият идентификационен номер не е достатъчно добър и някои казина ви позволяват да блокирате вашите идентификационни номера. Сега това е съвсем нов разговор. Обратно към моята лична карта и селфито. Бях одобрен, поне така ми каза един представител.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Здравейте,
има огромна разлика, ако можете да предоставите вашето селфи, което показва, че държите личната си карта, това означава, че наистина вие имате достъп до документа за самоличност по всяко време. Това означава, че не е да кажем, че вашият съсед е „заел" картата ви, за да поддържа втора сметка.
Добре, сега изглежда една крачка по-близо.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Здравейте,
има огромна разлика, ако можете да предоставите вашето селфи, което показва, че държите личната си карта, това означава, че наистина вие имате достъп до документа за самоличност по всяко време. Това означава, че не е да кажем, че вашият съсед е „заел" картата ви, за да поддържа втора сметка.
Добре, сега изглежда една крачка по-близо.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Да разбирам. Повечето от казината, в които играх, нямаха нужда от идентификатор и селфи. BTW. Какво се случва с идентификатора на играча, когато казиното се спусне и затвори???? или има лоша репутация!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Това се влачи от известно време, нека се надяваме, че това е последната стъпка към получаването на парите си.
This has been dragging on a while now let’s hope this is the final step to you receiving your cash.
Да разбирам. Повечето от казината, в които играх, нямаха нужда от идентификатор и селфи. BTW. Какво се случва с идентификатора на играча, когато казиното се спусне и затвори???? или има лоша репутация!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Това е много конкретен въпрос.
Сигурен съм, че всички казина трябва да съхраняват лични данни в съответствие с процедурата на GDPR. Но честно казано, това е въпрос към самото казино, бих казал.
This is a very specific question.
I'm sure that all casinos must store personal data in accordance with the GDPR procedure. But honestly, this is a question for the casino itself, I'd say.
Реших да се свържа с тях чрез чат, те казаха, че трябва да изпратя още документи, за да получа тегленето си. Казах, че когато спечелих тези пари, получих имейл, че всичко, от което се нуждаете, е моята лична карта. Затова изпратих това, което искаха, заедно с доказателството за завършена проверка на моята самоличност. Да видим сега какво ще стане!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
За съжаление няма изненада:
„Бихме искали да помолим Казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни. Ако казиното не успее да отговори в определения срок, ще затворим жалбата като „неразрешена"."
Sadly, there is no surprise:
"We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’."
Реших да се свържа с тях чрез чат, те казаха, че трябва да изпратя още документи, за да получа тегленето си. Казах, че когато спечелих тези пари, получих имейл, че всичко, от което се нуждаете, е моята лична карта. Затова изпратих това, което искаха, заедно с доказателството за завършена проверка на моята самоличност. Да видим сега какво ще стане!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Струва ми се, че го дърпат възможно най-дълго, вероятно с надеждата, че ще отмените изтеглянето. В момента получавам проверка в казино, за което поисках да бъда потвърден, преди да депозирам. Изпратих им снимка на моя паспорт x3 моето доказателство за адрес pdf и екранна снимка и предна и задна част на дебитната ми карта с липсващи средни 6 числа и отзад на банковата карта с покрит CVV. Няма да играя в казино, което не ми позволява да проверявам, преди да играя. Една последна стъпка и се надяваме, че ще получите своето 💵
Seems to me they are dragging it out as long as possible probably hoping you will reverse the withdrawal. I’m currently getting verified at a casino I asked to be verified before I deposit. I sent them a photo of my passport x3 my proof of address pdf and screenshot and front and back of my debit card with middle 6 numbers missing and back of bank card with CVV covered. I won’t play at a casino that won’t let me verify before I play. One last step and hopefully you will get your 💵
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.