ФорумКазинаJackpot Wheel Casino - обща дискусия

Jackpot Wheel Casino - обща дискусия

преди 3 години от Catpaw94
|
12412 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Wheel Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

така че на всичкото отгоре те ми платиха с около 500 $ по-малко от това, което ми дължат, но аз играх в 3 от тези казина от един и същ собственик,

А) СПЕЧЕН КРИК

Б) ГОЛЯМ ДОЛАР (В момента казва, че акаунтът ми е под преглед, защото аз им казах, че не съм искал да играя тук)

В) ДЖАКПОТ КОЛЕЛО (все още ново в рамките на този месец)


Сега фактът, че бях платен по-малко с оригиналния след около 103 дни или нещо подобно, е безумен


но както споменах в началото, искам това казино да бъде честно, тъй като те имат голям потенциал, ако са го проследили и не разказват на играчите вълчи истории


сега спечелих около 100 $, след като депозирах около 100 $ (джакпот слот)

и се надявах да не могат да ме разгневят, но ето ги отново,

играейки игри, които дори депозирах, след като спечелих и изиграх около 380 $, така че не е като да си питам, че искам раздаване, съм солиден играч и дори не знам защо им дадох втори шанс (просто си помислих, че всяко казино има различни персонал"


сега "чакам да бъда проверен", въпреки че преди това се оттеглях от всички тези казина

а там не отговарят и не отговарят на обажданията им, техният незабавен чат е на ******** шега, ако така искат там "лице" на казиното да привлича клиенти


така че им липсват 500 $ за 3-грандно плащане и сега получаваме пробег за $ 701 (депозирани в BTC)


което ме кара да се замисля дали те са глупаци като да чакат, докато биткойн не си струва *** и след това да плащат, за да спестят пари? не е ли като незаконно


ъъъ

701 $ са много пари за мен и не знам защо правят това, когато очевидно могат да бъдат страхотно казино, нали знаете? Благодаря


На Ваше разположение,

Кай

Автоматичен превод:
Catpaw94
преди 3 години

Здравейте, от колко време чакате проверката в последното казино?

Автоматичен превод:
преди 3 години

е, проверен съм чрез тяхната система, те дори говорят с мен на първо име, както служителите ме познават, Травис знаеше, има няколко от тях .. разбирам, че финансите там работят като бавни нарочно, но това е просто шега


Вярвам, че това беше 21, но трябва да се провери всички готови THX

Автоматичен превод:
Catpaw94
преди 3 години

Това е наистина странно. Ако чаках няколко седмици за теглене, вероятно щях да си взема парите и да избягам.

Автоматичен превод:
преди 3 години

да, ето защо аз тук търся помощ


Автоматичен превод:
преди 3 години

така че ще направим ли нещо по въпроса?


Автоматичен превод:
Catpaw94
преди 3 години

Разбира се, предлагам да създадете жалба тук: https://casino.guru/complaints/create

и нашият екип ще се справи с него възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 години

това не е ли това ?!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Преди седмица спечелих малка сума от 1900. Изпратено в моята проверка. Няколко дни по-късно това беше одобрено. В акаунта ми пише предстоящо плащане. Казаха, че за тел отнема 7-10 дни. Утре сме на 7 часа. Надявам се да си получа парите и да не се налага да публикувам в таблото ви за оплаквания

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Здравей sting454!

Е, да се надяваме. Иначе си знаеш тренировката.

Какво ви накара да изберете това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, наскоро затворих акаунта си в казино, което бързо се спускаше и имаха няколко игри, които ми хареса да играя. Така че потърсих друго казино със същата платформа и намерих Jackpot Wheel.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой получавал ли е теглене от Jackpot Wheels. Чаках моята да се появи в акаунта ми. Засега нищо. Казаха 7-10 дни. Преди 2 дни в понеделник се свързах с представителя на чата и те казаха, че е завършен и скоро трябва да получа имейл. Днес е 9-ият работен ден и не съм получил имейли. Свързах се с тях преди около 1/2 час. Попитах ги изпратен ли е банковият ми превод още. Казах им преди 2 дни, че е завършено, казаха ми. Ръсел, представителят на чата, каза, че все още предстои. Казаха, че е от финансовия отдел. Попитах можете ли да се свържете с тях и да получите актуализация?. Той отговори и каза, че не са налични. Попитах имате ли телефонен номер, на който мога да се обадя и те казаха, че не говорят директно с играчите.

Вече усещам проблем...Утре е 10-ти ден

Да видим какво ще стане. Радвам се, че имаме места като Casino.guru

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Уведомете ни, ако го получите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уведомете ни, ако го получите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Определено ще го направя... Това ще бъде второто ми оплакване за една седмица, хаха... Лош избор на места за игра напоследък.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Здравей,

Липсва ми актуализация за вашето (за предпочитане успешно) изтегляне.

10-тия ден вече мина мисля.🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те върнаха парите ми за теглене в сметката ми, забелязах това тази сутрин. Свързах се с представител и те казаха да направи още едно теглене. Направих още едно теглене и сега получавам имейла, че се нуждаят от мое селфи със снимка за самоличност, за което отговорих, че вече го направих преди седмица и половина и беше одобрено.

Така че изглежда, че съм все по-близо и по-близо до подаването на оплакване. Те играят игри или може би просто искат да отменя тегленето си и да изиграя печалбите си.

Тази вечер ще се свържа с чата на живо и ще видя какви отговори ще получа. Може би ще направя оплакване тази вечер.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес говорих с човек от CS и те казаха, че се извиняват за забавеното изтегляне. Ще получите средствата си в рамките на 10 дни.

Предполагам, че трябва да чакам отново за това.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Звучи почти така, сякаш си измислят извинения за боклук, за да отлагат колкото е възможно повече.

10 дни, а? Какво друго бихте могли да направите в момента, освен да изчакате "малко"...

🤨


Автоматичен превод:
преди 2 години

Казаха, че са изминали 29 часа и не са получили моя селфи ID, така че това забави плащането. (10 дни??) Сега вашето теглене беше възстановено. Отговорих и им казах, че моето селфи с лична карта е изпратено по-малко от 24 часа след започване на изтеглянето ми. Някои от нас трябва да ходят на работа, какво правят?, да седят пред компютъра и да чакат играч да изпрати селфи ID и да брои часовете колко време им е отнело да го получат.

Това място отнема тортата!

Казах им, че това никога повече не може да се случи.

Те отговориха, че се извиняват за причиненото неудобство.

Ще видим.

Мисля, че просто не искат да плащат.

Това е, което получавате след като изпратите своето теглене. Пише, че мога да го обърна с 48 часа. добре, успях да го обърна по всяко време след 48-те часа до 10-те дни.

_____________________________________________________________________

Здравей Джей,


Честито!


Вашето теглене на $1 989,23, изпратено на 27.05.2022 г. 20:50 ч. (Източно стандартно време на САЩ), се обработва от нашия счетоводен отдел.

Ако се нуждаете от връщане, имате 48 часа, за да го направите.


За вашето ПЪРВО ТЕГЛЕНЕ ще трябва да изпратите селфи, където държите личната си карта.


Очакваме да се чуем.

Даниел Харис

Jackpot Wheel Casino Manager


Имейл: support@jackpotwheel.com | Безплатен телефон: 1 844 236 8582

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: връзката към казиното е изтрита
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини