преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Wheel Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
така че на всичкото отгоре те ми платиха с около 500 $ по-малко от това, което ми дължат, но аз играх в 3 от тези казина от един и същ собственик,
А) СПЕЧЕН КРИК
Б) ГОЛЯМ ДОЛАР (В момента казва, че акаунтът ми е под преглед, защото аз им казах, че не съм искал да играя тук)
В) ДЖАКПОТ КОЛЕЛО (все още ново в рамките на този месец)
Сега фактът, че бях платен по-малко с оригиналния след около 103 дни или нещо подобно, е безумен
но както споменах в началото, искам това казино да бъде честно, тъй като те имат голям потенциал, ако са го проследили и не разказват на играчите вълчи истории
сега спечелих около 100 $, след като депозирах около 100 $ (джакпот слот)
и се надявах да не могат да ме разгневят, но ето ги отново,
играейки игри, които дори депозирах, след като спечелих и изиграх около 380 $, така че не е като да си питам, че искам раздаване, съм солиден играч и дори не знам защо им дадох втори шанс (просто си помислих, че всяко казино има различни персонал"
сега "чакам да бъда проверен", въпреки че преди това се оттеглях от всички тези казина
а там не отговарят и не отговарят на обажданията им, техният незабавен чат е на ******** шега, ако така искат там "лице" на казиното да привлича клиенти
така че им липсват 500 $ за 3-грандно плащане и сега получаваме пробег за $ 701 (депозирани в BTC)
което ме кара да се замисля дали те са глупаци като да чакат, докато биткойн не си струва *** и след това да плащат, за да спестят пари? не е ли като незаконно
ъъъ
701 $ са много пари за мен и не знам защо правят това, когато очевидно могат да бъдат страхотно казино, нали знаете? Благодаря
На Ваше разположение,
Кай
so to top it all off, they paid me about 500$ less than what they owe me, but ive played at 3 of these casinos by the same owner,
A)lUCKY CREEK
B)BIG DOLLAR(CURRENTLY SAYS MY ACCOUNT IS UNDER REVIEW BECAUSE I TOLD THEM I DIDNT WANT TO PLAY HERE)
C)JACKPOT WHEEL(still new within this month)
Now the fact i was paid way less on the original one after like 103 days or something ridiculous like that is insane
but as i mentioned in the beginning i want this casino to be honest, as they have great potential if they followed through and didn't tell players wolf stories
now I won about 100$ after I deposited about 100$(jackpot slot)
and I was hoping they could not piss me off but here they are again,
playing games I even deposited after i wone and played about 380$ so it's not like im a bum asking for handouts im a solid player and i don't even know why i gave them a 2nd chance(i just thought maybe each casino has different staff"
now I'm "waiting to be verified" even though I've withdrawal from all these casinos before
and there not responding or answering my calls their instant chat is f******** a joke if that's how they want there "face" of the casino to attract customers
so im 500$ short on a 3grand payment and now getting a run around for $701(deposited in BTC)
which makes me think are they jerks like waiting til bitcoin isn't worth s*** and then paying out so they save money? isn't that like illegal
ugh
701$ is a lot of money to me, and i don't know why they do this when they obviously could be an awesome casino ya know? thanks
Sincerely,
Kai
Здравейте, от колко време чакате проверката в последното казино?
Hi, how long time have you been waiting for the verification in the last casino?
е, проверен съм чрез тяхната система, те дори говорят с мен на първо име, както служителите ме познават, Травис знаеше, има няколко от тях .. разбирам, че финансите там работят като бавни нарочно, но това е просто шега
Вярвам, че това беше 21, но трябва да се провери всички готови THX
well, I'm verified through their system, they even talk to me on a first-name basis like the employees know me, Travis knew, there's a few of them.. i understand finance over there works like slow on purpose but it's just a joke
i believe it was the 21 but should be verified all ready thx
Това е наистина странно. Ако чаках няколко седмици за теглене, вероятно щях да си взема парите и да избягам.
This is really strange. If I waited few weeks for a withdrawal, I'd probably take my money and run away.
Разбира се, предлагам да създадете жалба тук: https://casino.guru/complaints/create
и нашият екип ще се справи с него възможно най-скоро.
Sure, I suggest to create a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
and our team is going to deal with it as soon as possible.
Преди седмица спечелих малка сума от 1900. Изпратено в моята проверка. Няколко дни по-късно това беше одобрено. В акаунта ми пише предстоящо плащане. Казаха, че за тел отнема 7-10 дни. Утре сме на 7 часа. Надявам се да си получа парите и да не се налага да публикувам в таблото ви за оплаквания
I just won a small amount of 1900 a week ago. Sent in my verification. A few days later that was approved. In my account it says pending payment. They said it takes 7-10 days for a wire. We are at the 7 mark tomorrow. Hopefully I get my money and I won't have to post on your complaint board
Здравей sting454!
Е, да се надяваме. Иначе си знаеш тренировката.
Какво ви накара да изберете това казино?
Hello sting454!
Well, hopefully. Otherwise, you know the drill.
What made you choose this casino?
Е, наскоро затворих акаунта си в казино, което бързо се спускаше и имаха няколко игри, които ми хареса да играя. Така че потърсих друго казино със същата платформа и намерих Jackpot Wheel.
Well I recently closed my account at a casino that went down hill fast and they had a few games that I liked playing. So I looked for another casino with the same platform and found Jackpot Wheel.
Някой получавал ли е теглене от Jackpot Wheels. Чаках моята да се появи в акаунта ми. Засега нищо. Казаха 7-10 дни. Преди 2 дни в понеделник се свързах с представителя на чата и те казаха, че е завършен и скоро трябва да получа имейл. Днес е 9-ият работен ден и не съм получил имейли. Свързах се с тях преди около 1/2 час. Попитах ги изпратен ли е банковият ми превод още. Казах им преди 2 дни, че е завършено, казаха ми. Ръсел, представителят на чата, каза, че все още предстои. Казаха, че е от финансовия отдел. Попитах можете ли да се свържете с тях и да получите актуализация?. Той отговори и каза, че не са налични. Попитах имате ли телефонен номер, на който мога да се обадя и те казаха, че не говорят директно с играчите.
Вече усещам проблем...Утре е 10-ти ден
Да видим какво ще стане. Радвам се, че имаме места като Casino.guru
Has anyone ever received a withdrawal from Jackpot Wheels. I have been waiting for mine to show up in my account. So far nothing. They said 7 to 10 days. 2 days ago Monday, I contacted chat rep and they said it was completed and I should get an email soon. Today is the 9th business day and I have not received any emails. I contacted them about a 1/2 hour ago . I asked them was my wire transfer sent yet. I told them 2 days ago it was completed I was told. Russel the chat representative said it is still pending. They said its from the finance department. I asked can you contact them and get an update?. He responded and said they aren't available. I asked do you have a phone number I can call and they said they don't speak to players directly.
I am already sensing an issue...Tomorrow is the 10th day
Let's see what happens. I am glad we have places like Casino.guru
Здравей,
Липсва ми актуализация за вашето (за предпочитане успешно) изтегляне.
10-тия ден вече мина мисля.🤔
Hello there,
I'm missing an update about your (preferably successful) withdrawal.
The 10th day has already passed I think.🤔
Те върнаха парите ми за теглене в сметката ми, забелязах това тази сутрин. Свързах се с представител и те казаха да направи още едно теглене. Направих още едно теглене и сега получавам имейла, че се нуждаят от мое селфи със снимка за самоличност, за което отговорих, че вече го направих преди седмица и половина и беше одобрено.
Така че изглежда, че съм все по-близо и по-близо до подаването на оплакване. Те играят игри или може би просто искат да отменя тегленето си и да изиграя печалбите си.
Тази вечер ще се свържа с чата на живо и ще видя какви отговори ще получа. Може би ще направя оплакване тази вечер.
They put my withdrawal money back into my account I noticed this this morning. I contacted a representative and they said make another withdrawal. I made another withdrawal and now I get the email that they need a photo ID selfie of myself which I replied I already did that a week and a half ago and it was approved.
So it seems like I am getting closer and closer to making a complaint. They are playing games or maybe they just want me just to reverse my withdrawal and play my winnings.
I will contact live chat this evening and see what kind of answers I get. I maybe making a complaint this evening.
Днес говорих с човек от CS и те казаха, че се извиняват за забавеното изтегляне. Ще получите средствата си в рамките на 10 дни.
Предполагам, че трябва да чакам отново за това.
I spoke to CS person today and they said sorry for the delayed withdrawal. You will have your funds within 10 days.
I guess I have to wait again for this.
Звучи почти така, сякаш си измислят извинения за боклук, за да отлагат колкото е възможно повече.
10 дни, а? Какво друго бихте могли да направите в момента, освен да изчакате "малко"...
🤨
It almost sounds like they're making trash excuses to delay as much as possible.
10 days, huh? What else could you do at the moment besides waiting "a bit"...
🤨
Казаха, че са изминали 29 часа и не са получили моя селфи ID, така че това забави плащането. (10 дни??) Сега вашето теглене беше възстановено. Отговорих и им казах, че моето селфи с лична карта е изпратено по-малко от 24 часа след започване на изтеглянето ми. Някои от нас трябва да ходят на работа, какво правят?, да седят пред компютъра и да чакат играч да изпрати селфи ID и да брои часовете колко време им е отнело да го получат.
Това място отнема тортата!
Казах им, че това никога повече не може да се случи.
Те отговориха, че се извиняват за причиненото неудобство.
Ще видим.
Мисля, че просто не искат да плащат.
Това е, което получавате след като изпратите своето теглене. Пише, че мога да го обърна с 48 часа. добре, успях да го обърна по всяко време след 48-те часа до 10-те дни.
_____________________________________________________________________
Здравей Джей,
Честито!
Вашето теглене на $1 989,23, изпратено на 27.05.2022 г. 20:50 ч. (Източно стандартно време на САЩ), се обработва от нашия счетоводен отдел.
Ако се нуждаете от връщане, имате 48 часа, за да го направите.
За вашето ПЪРВО ТЕГЛЕНЕ ще трябва да изпратите селфи, където държите личната си карта.
Очакваме да се чуем.
Даниел Харис
Jackpot Wheel Casino Manager
Имейл: support@jackpotwheel.com | Безплатен телефон: 1 844 236 8582
They said 29 hours passed and they didn't receive my selfie ID so that delayed the payment. (10 days??) Now your withdrawal was reinstated. I replied and told them my ID selfie was sent less then 24 hours after initiating my withdrawal. Some of us have to go to work, what do they do ?, sit at a computer and wait for a player to send a selfie id and count the hours on how long it took them to receive it.
This place takes the cake!
I told them this cannot ever happen again.
They replied sorry for the inconvenience.
We will see.
I think they just don't want to pay.
This is what you receive after submitting your withdrawal. It says I can reverse it with 48 hours. well I was able to reverse it anytime after the 48 hours up to the 10 days.
____________________________________________________________________
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.23 submitted at 5/27/2022 8:50 PM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.