преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Capital Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те взеха всичко, включително спечелените точки за лоялност. Изпращат имейл, в който се посочва, че искането ми за теглене е било отказано, за да залагам над лимита. Това трябва да „защити играча". Но не мога да не почувствам, че дизайнът може да е умишлен. Хората, които създават тези игри, не са глупави. Не мога да си представя, че няма да видят как може да има риск играчът да заложи повече от предвиденото с поставянето на увеличения залог, съчетано с факта, че рекламират и насърчават използването на мобилни устройства (т.е. специфични за мобилни устройства бонуси и т.н.). Надявам се това оплакване поне да генерира достатъчно информираност на играчите, за да не се случи на някой друг, и rtg коригира това в бъдеще. Освен това разкрива как rtg не само си затваря очите за казината, които използват техния софтуер и отказват изплащания, отнема месеци на моменти, за да получа изплащания (чаках повече от няколко седмици, за да получа 500 долара от изплащане от 2000 долара и те направиха това четири пъти, когато рекламират 3-дневен обрат и макс. 2500), сега участват в собствения си елемент на несправедливост. Честната игра е крайъгълният камък на връзката между играча и казиното. И мога да ви кажа, че по някаква причина нещата се влошиха от началото на 2021 г. дори с rtg казината, с които някога имах известно ниво на доверие и дългосрочни отношения. Jackpot Capitol е ЕДИНСТВЕНОТО казино, с което не съм имал проблем и съм играл в 20 различни rtg казина през последните две години.
The took it all, including loyalty points earned. They send an email stating my withdrawl request was denied to to bet placed over the limit. This is suppose to "protect the player". But I can’t help but feel the design could be intentional. The people that crest ans design these games aren’t stupid. I can’t imagine they wouldn’t see how there could be a risk to the player wagering more than intended with the placement of the increased bet coupled with the fact that they advertise and encourage the use of mobile devices (ie, mobile specific bonuses etc). I hope this complaint at least generates enough player awareness so it doesn’t happen to someone else, and rtg fixes this in the future. It further exposes how rtg not only turns a blind eye to casinos that use their software and deny payouts , take months at times to get payouts (I’ve waited over a few weeks to get 500 dollars of a 2000 dollar payout and they did this four times when they advertise a 3 day turn around and 2500 max)are now engaging in their own element of unfairness. Fair play is the cornerstone of the player to casino relationship. And I can tell you, for some reason it’s gotten worse since the start of 2021 even with rtg casinos that I once had some level of trust and long term relationship with. Jackpot capitol is the ONLY casino I haven’t had an issue with and I’ve played at 20 different rtg casinos over the last two years.
Благодаря ви за вашето мнение, не мога да кажа, че съм твърде шокиран от вашите преживявания 🙁. Между другото, може да забележите, че преместих публикацията ви в общата дискусия на Jackpot Capital, само за да видят другите играчи, че сте доволни от това казино особено. Чудя се какви игри предпочиташ там?
Thank you for your opinion, can't say I'm far too shocked by your experiences 🙁. By the way, you may notice I moved your post to Jackpot Capital general discussion, just for other players to see you were satisfied with this casino particulary. I'm wondering what games do you prefer there?
Така че правилно ли разбирам, че сте играли с бонус и сте направили залози по-високи от максимално позволения залог според условията на бонуса или сте играли със собствени пари?
So do I understand it correctly that you played with a bonus and placed bets higher than maximum allowed bet according to the bonus terms and conditions or have you played with your own money?
Е, мога да ви кажа, че мястото не отговаря на думата им, те ми изпратиха съобщение, предоставящо ми 10 безплатни завъртания безплатно, е точно това, което казваше съобщението и те очевидно трябваше да знаят, че предишният ми бонус беше безплатен бонус, добре Това не е моята цел, имам предвид, че те знаеха, че все пак са изпратили съобщението, в което се посочва, че 10 безплатни Бена безплатно, изрично казаха това и когато отида да го осребря, те нямаше да ми позволят и ги попитах защо и те не са много добри отговоря, защото отказват да ми дадат завъртанията, но ми изпратиха съобщение, с което ми ги предоставят, така че това не отговаря на думата, така че изобщо не заслужава доверие и е много подвеждащо, определено фалшива реклама
Well I can tell you the place doesn't stand true to their word they sent me a message granting me 10 free spins at no charge is exactly what the message said and they obviously should have known that my prior bonus was a free bonus okay well that's not my point my point being they knew that they still sent the message stating 10 free Ben's at no charge specifically said that and when I go to redeem it they would not allow me and I asked them why and they don't have very good answer because they refuse to give me the spins but they sent me a message granting them to me so that is not standing by the word so that's not trustworthy at all and it's very misleading definitely false advertising
Здравейте,
Бих казал, че 10 безплатни завъртания не са толкова страхотен бонус, така че не се нанася голяма вреда.
Виждам, че става дума повече за обикновена честност. Добре, честността е важна.
Тук пропускам едно нещо - какво ти казаха като причина, моля?
Hello,
I'd say that 10 free spins are not such a great bonus, so no big harm done.
I can see it's more about common honesty. Fine, honesty is important.
I'm missing one thing here - what did they tell you as a reason, please?
Казаха, че е така, защото вече съм имал безплатен бонус, но не споменаха факта, че вече съм влагал пари в казиното три пъти без печалба, което не е нищо ново, но фактът е може би един безплатен бонус, но аз вложете пари три пъти, без да изваждате нищо
They said it was because I've already had a free bonus but they didn't mention the fact that I've already put money into the casino three times with no win which that's nothing new but the fact is maybe one free bonus but I put money in three times not taking anything out
Разбирам, бизнес стандарт е, че е разрешен само един активен бонус.
Сигурен съм, че може да се намери някъде в техните Общи условия.
Не е честно да рекламирате играчи с безплатни оферти, които не могат да заявят, но разбирам, че тези промоции могат да се изпращат или предлагат автоматично, така че никой да не проверява това предварително.
Разбирам, че може да почувствате, че заслужавате нещо безплатно, защото не сте спечелили, може би трябва да потърсите казино с някаква програма за връщане на пари. 🙂
I see, well it is a business standard that only one active bonus is allowed.
I'm sure it can be found somewhere in their Terms and Conditions.
It's not fair to advertise players with free offers they can't claim, but I understand that these promos can be sent or offered automatically so nobody checks this beforehand.
I understand that you may feel like you deserve something for free because you did not win, maybe you should seek a casino with some cashback program. 🙂
здравей
това казино заключи акаунта ми без разумно обяснение с думите: Свързваме се с вас от JackpotCapital Casino.
Вашият акаунт беше прегледан и беше взето решение да го затворите за постоянно, тъй като не е преминал нашите проверки за сигурност. Това решение няма да бъде отменено.
те анулират печалби от $7100 !!!!
моля, имайте предвид, че вече се оплаквам по този въпрос.
за разбирането
Амир
Hi,
this casino locked my account without reasonable explanation saying:We are contacting you from JackpotCapital Casino.
Your account has been reviewed, and the decision has been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. This decision will not be reversed.
they void winnings of $7100 !!!!
please be aware , i already complain regarding this issue.
Regards
Amir
Здравей Амир.
Опасявам се, че нямам какво положително да добавя в момента. Проверих жалбата и имам чувството, че първо трябва да получим някакво обяснение от казиното. Според мен има различни възможни причини, така че без ясно обяснение всички можем само да гадаем. Просто знам, когато казината подозират измама - обикновено свързано с проблем на фонда или нещо свързано, те не са много заинтересовани да споделят подробности с играчите.
Ще видим как ще продължи жалбата. Опитайте се да останете спокойни. 🙏
Hello Amir.
I'm afraid I have nothing positive to add at the moment. I check the complaint and have a feeling we have to get some explanation from the casino first. The way I see it, there are various possible reasons, so without a clear explanation, we can all only guess. I just know when casinos suspect a fraud - usually bound to the fund's issue or anything related, they are not quite interested to share details with players.
We shall see how the complaint proceeds. Try to stay calm. 🙏
Моите документи им се предоставят по всякакъв начин. Но те все още не го проверяват. Всеки път измислят нова причина. Което е глупост.
Така че, моля, любезно разгледайте този въпрос и ми помогнете.
Това е повече от 8 дни.
My documents are provided to them in all well manners. But still they not verifying it. Everytime they comes up with new reason. Which is stupidity.
So plss kindly look into this matter and help me out.
Its more than 8 days.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.