преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackMillion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Какво се случи и как са манипулирани тези игри с дилър на живо, моля?
Трудно ми е да повярвам, но все пак бихте ли изпратили доказателствата си на data@casino.guru , моля?
Hello,
What has happened and how are these live dealer games rigged, please?
I find it hard to believe, still, would you mind sending your evidence to data@casino.guru, please?
Не играйте в казината на Luckland Group BV, веднага щом станете положителни, те затварят касата ви, след това промоциите и накрая ви съобщават по имейл, за да се възползвате от едностранното право да можете да затворите сметката без причина ! Професионална етика и коректност равна на нула !!
Do not play on the Luckland Group BV casinos, as soon as you go positive they close your cash register, then subsequently the promotions and finally they communicate you via email to avail yourself of the unilateral right to be able to close the account without any reason! Professional ethics and fairness equal to zero !!
Non giocate sui casinò della Luckland Group B.V. , appena vai in positivo ti chiudono la cassa , poi successivamente le promozioni ed infine ti comunicano tramite email di avvalersi della unilaterale facoltà di poter chiudere il conto senza alcun motivo! Etica professionale e correttezza pari a zero !!
Здравей, Немокид.
Колко в зелено беше балансът ви, ако мога да попитам?
Сигурни ли сте, че не сте посочили причина за закриването на акаунта си? Колко често сте взимали/искали бонуси, ако сте го правили?
Също така бих искал да знам дали казиното JackMilion в крайна сметка е затворило акаунта ви.
Виждам, че това не е приятно преживяване. 🤔
Hello, Nemokid.
How much in green number your balance was if I may ask?
Are you sure that you provided no reason for closing your account? How often did you take/ask for bonuses, if you did?
I would also like to know whether it was JackMilion casino that ultimately closed your account.
I see that this is not a pleasant experience. 🤔
Баланс по сметката от над 10 000,00 евро, теглени на траншове от 2 000,00 евро всяка седмица, след като първоначално затворих акаунта си след печалба и след това го отворих отново веднага след оплакването ми в чата, пълно с извинения и абсурдни оправдания. В крайна сметка те едностранно го затвориха без друга причина, освен да спечелят тази сума. Сега другите две казина със същата собственост следват логичната нишка на Jack Million или затваряне на касата с разрешен достъп до сметката, за да я затворят окончателно по имейл. Повтарям повече от отрицателен опит с тези казина, които те глезят в началото, след това, когато спечелиш, те се опитват да те накарат да преиграеш печалбите си и след това затварят акаунта ти, ако не го направиш!
Account balance of over 10,000.00 euros, withdrawn in tranches of 2,000.00 euros every week after initially closing my account after winning and then reopening it immediately following my complaint in chat complete with excuses and absurd justifications. In the end then they unilaterally closed it for no reason other than to have won that sum. Now the other two casinos of the same ownership are following the logical thread of Jack Million or closure of the cashier with access to the account allowed to then close it definitively via email. I repeat more than negative experience with these casinos that pamper you at the beginning, then when you win they try to make you replay your winnings and then close your account if you don't!
Saldo del conto di oltre 10.000,00 euro, prelevati a tranche di 2.000,00 euro ogni settimana dopo avermi chiuso inizialmente il conto post vincita per poi riaprirlo subito dopo a seguito di mio reclamo in chat con tanto di scuse e giustificazioni assurde. Alla fine poi lo hanno chiuso unilateralmente senza alcun motivo se non quello di aver vinto tale somma. Adesso gli altri due casinò della stessa proprietà stanno seguendo il filo logico di Jack Million ovvero chiusura della cassa con accesso al conto permesso per poi chiuderlo definitivamente tramite email. Ripeto esperienza più che negativa con questi casinò che all'inizio ti coccolano, poi quando vinci cercano di farti rigiocare la vincita per poi chiuderti il conto se non lo fai!
Здравей nemokid, ситуацията е много неприятна. Вашият акаунт все още ли е блокиран? Някакви новини за това? Правилно ли разбрах, че нямате право дори да влизате в казината на сестра им? Смятате ли да подадете жалба на нашия уебсайт? Виждам, че вече имате опит в това. Може би нашите колеги биха могли да помогнат с този проблем. 🤞
Hello nemokid, it is very unpleasant situation. Is your account still blocked? Any news about it? Did I get correct, that you are not allowed even to log-in to their sister's casinos? Do you consider to submit a complaint on our website? I see you have already experience in it. Maybe our colleagues could help with this issue. 🤞
Здравейте. Какво стана накрая? Разрешиха ли теглене? Имам много значителна сума пари в баланса си и се страхувам, че те ще направят същото и ще измислят извинение, че тегленията ми не са ефективни.
Hello. What happened in the end? Did they allow withdrawal? I have a very significant amount of money in my balance and I am afraid that they will do the same and make an excuse for not making my withdrawals effective.
Hola. Que pasó al final? Permitieron realizar la retirada? Tengo una cantidad muy importante de dinero en mi balance y me da miedo que hagan lo mismo y pongan alguna escusa para no hacer efectivas mis retiradas
Здравей.
Опитайте бутона за отговор, за да подобрите шансовете си скоро да получите отговор от играча.
Смятам, че е безсмислено да натоварвате ума си предварително. След като искате да се оттеглите, ще трябва да рискувате, нали? Съсредоточете се първо върху сътрудничеството, ако имате проблеми, елате тук и обяснете въпроса, за да можем да се опитаме да ви помогнем.
Hello there.
Try the reply button to improve your chances of getting a reply from the player soon.
I think it's pointless to burden your mind in advance. Once you want to withdraw, you'll have to take the chance, won't you? Focus on cooperation first if you struggle come here and explain the matter so we can try to help you out.
Платили са дължимата сума, безполезно е да се оплакват, тъй като ножът им е от страната на дръжката. Но ако продължават така, няма да издържат дълго благодарение на нашите отзиви!
They have paid the amount due, it is useless to present complaints as they have the knife on the side of the handle. But if they continue like this they will not last long thanks to our reviews!
Hanno saldato quanto dovuto, inutile presentare reclami tanto hanno il coltello dalla parte del manico. Ma se continuano così dureranno poco grazie alle nostre recensioni!
Здравей, jmrd, най-накрая ми платиха. За съжаление всички лицензи на Кюрасао не са много надеждни, единственият, който сътрудничи на 100%, изглежда е Antillephone NV (GCA), въпреки че в момента се боря да си върна парите в казино Crocoslots (Hollycorn NV), срещу което пуснах жалба за злоупотреба (те правят всичко, за да не ми върнат депозита, след като незабавно закриха игралната ми сметка).
Hi jmrd, they finally paid me. Unfortunately all Curacao licenses are not very reliable, the only one that cooperates 100% seems to be Antillephone NV (GCA), although I am currently struggling to get my money back at Crocoslots casino (Hollycorn NV ) against which I have opened a complaint for embezzlement (they do everything to not give me back the deposit, after instantly closing my gaming account).
Ciao jmrd, alla fine mi hanno pagato. Purtroppo tutte le licenze di Curacao non hanno un alto grado di affidabilità, l'unica che collabora al 100 % sembra essere l'Antillephone NV (GCA), anche se sto lottando attualmente per avere indietro i miei soldi presso il casinò Crocoslots (Hollycorn NV) verso il quale ho aperto un reclamo per appropriazione indebita (fanno di tutto per non restituirmi il deposito, dopo avermi chiuso istantaneamente il conto gioco).
Здравей, jmrd, най-накрая ми платиха. За съжаление всички лицензи на Кюрасао не са много надеждни, единственият, който сътрудничи на 100%, изглежда е Antillephone NV (GCA), въпреки че в момента се боря да си върна парите в казино Crocoslots (Hollycorn NV), срещу което пуснах жалба за злоупотреба (те правят всичко, за да не ми върнат депозита, след като незабавно закриха игралната ми сметка).
Hi jmrd, they finally paid me. Unfortunately all Curacao licenses are not very reliable, the only one that cooperates 100% seems to be Antillephone NV (GCA), although I am currently struggling to get my money back at Crocoslots casino (Hollycorn NV ) against which I have opened a complaint for embezzlement (they do everything to not give me back the deposit, after instantly closing my gaming account).
Ciao jmrd, alla fine mi hanno pagato. Purtroppo tutte le licenze di Curacao non hanno un alto grado di affidabilità, l'unica che collabora al 100 % sembra essere l'Antillephone NV (GCA), anche se sto lottando attualmente per avere indietro i miei soldi presso il casinò Crocoslots (Hollycorn NV) verso il quale ho aperto un reclamo per appropriazione indebita (fanno di tutto per non restituirmi il deposito, dopo avermi chiuso istantaneamente il conto gioco).
Прочетохте ли отговора на рецензиите на казиното? Те искат вашето потребителско име за казино, за да проучат.
Have you read the casino's ures reviews reply? They're asking for your casino username to investigate.
Моля, поддържайте разговора си в правилната нишка - нишката за Crocoslots е тук 🙂
Благодаря ви, че ми помогнахте да организирам форума.
Please keep your conversation in the proper thread - Crocoslots thread is here 🙂
Thank you for helping me keep the forum organized.
Името ми в казиното е Pikaro87 и се чувствам напълно измамен. Днес направих 7 депозита, от които според тях и дори използвайки един от методите за незабавен депозит на казиното, те са получили само 6. По съвпадение последният и този с най-голямата сума, която е €500, те не са получили . Изпратил съм им банкова разписка, скрийншот и всичко, за да видят, че парите са ми излезли от сметката и са ме таксували за превода като спешен. Прекарах часове в чата, където едно момче на име Антонио ИЗОБЩО не ми помогна. Ограничават се да кажат, че изглежда като отхвърлен и че след 2 дни моята банка ще ми го върне, когато вече съм говорил с моята банка и те ми казаха, че тъй като е ИЗДАДЕНО, не могат да направят нищо. Те пренебрегват молбите ми и НИКОГА не отговарят на имейли, мениджърът на вашия акаунт НИКОГА не е на разположение и НИКОГА не можете да говорите с мениджъра или да намерите решение. БЪДЕТЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ И НЕ ВЛИЗАЙТЕ тази казино измама, която е всичко друго, но не и прозрачна и ни най-малко не се интересува от играчите.
My name in the Casino is Pikaro87, and I feel totally ripped off. Today I have made 7 deposits of which according to them, and even using one of the Casino's instant deposit methods, they have only received 6. Coincidentally the last one and the one with the largest amount, which is €500, they have not received. I have sent them a bank receipt, a screenshot, and everything so that they can see that the money has left my account and they have charged me for the transfer as urgent. I have spent hours in the chat where a boy named Antonio has not helped me AT ALL. They limit themselves to saying that it appears as rejected and that in 2 days my bank will refund it to me, when I have already spoken with my bank and they have told me that since it is ISSUED they cannot do anything. They ignore my requests, and NEVER respond to emails, your account manager is NEVER available, and you can NEVER talk to the manager or find a solution. BE VERY CAREFUL AND DO NOT ENTER this casino scam that is anything but transparent and does not care about the players in the slightest.
Mi nombre en el Casino es Pikaro87, y me siento totalmente estafado. Hoy he hecho 7 ingresos de los cuales según ellos, y aún utilizando uno de los métodos de ingreso instantáneos del Casino, sólo les ha llegado 6. Casualmente el último y el de mayor importe el cual es de 500€ no lo han recibido. Les he enviado justificante bancario, pantallazo, y de todo para que vean que el dinero ha salido de mi cuenta y me han cobrado la transferencia como urgente. He estado horas en el chat donde un chico llamado Antonio no me ha ayudado EN NADA. Se limitan a decir que les sale como rechazada y que en 2 días mi banco me lo reintegrará, cuando yo ya he hablado con mi banco y me han dicho que al estar EMITIDA ellos no pueden hacer nada. Hacen caso omiso a mis solicitudes, y JAMÁS responden a los correos, JAMÁS está disponible la manager de tu cuenta y JAMÁS puedes hablar con el gerente ni encontrar una solución. MUCHO CUIDADO Y NO INGRESEIS en esta estafa de casino que es de todo menos transparente y no se preocupan por los jugadores lo más mínimo.
Предполагам, че няма да те направя по-щастлива. В такава ситуация казиното е горе-долу в същата ситуация като вас. Защо? Тъй като много казина използват доставчици на плащания на трети страни, за да обработват всички транзакции. Това означава, че доставчикът на плащания трябва първо да идентифицира проблема и след това да го реши.
Междувременно казиното очаква отговор. 😕
След като парите напуснат банковата ви сметка са били само наполовина, транзакцията приключва, когато парите попаднат в сметката на получателя, което изглежда се проваля в този случай.
Мога да си представя, че казиното няма обяснение, което да предостави, така че предпочита тишината. Е, не е най-добрият вариант.
Надявам се проблемът да се реши скоро.
I guess I'm not going to make you happier. In such a situation, the casino is more or less in the same situation as you. Why? Because many casinos use 3rd party payment providers to handle all transactions. It means the payment provider must first identify the problem and then solve with.
In the meantime, the casino awaits a response. 😕
Once the money left your bank account was only halfway there, the transaction ends when the money hits the recipient's account, which seems to fail in this case.
I can imagine the casino has no explanation to provide, so it prefers silence. Well, not the best option.
I hope the issue is resolved soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.