ФорумКазинаJackMillion Casino - обща дискусия

JackMillion Casino - обща дискусия

преди 2 години от satelite60
|
3444 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackMillion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
satelite60
преди 2 години

Здравейте,

Какво се случи и как са манипулирани тези игри с дилър на живо, моля?

Трудно ми е да повярвам, но все пак бихте ли изпратили доказателствата си на data@casino.guru , моля?



Автоматичен превод:
satelite60
преди 2 години

Добре, просто питах 🙂 - няма проблем.

Желая ти късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не играйте в казината на Luckland Group BV, веднага щом станете положителни, те затварят касата ви, след това промоциите и накрая ви съобщават по имейл, за да се възползвате от едностранното право да можете да затворите сметката без причина ! Професионална етика и коректност равна на нула !!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Здравей, Немокид.

Колко в зелено беше балансът ви, ако мога да попитам?

Сигурни ли сте, че не сте посочили причина за закриването на акаунта си? Колко често сте взимали/искали бонуси, ако сте го правили?

Също така бих искал да знам дали казиното JackMilion в крайна сметка е затворило акаунта ви.

Виждам, че това не е приятно преживяване. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Баланс по сметката от над 10 000,00 евро, теглени на траншове от 2 000,00 евро всяка седмица, след като първоначално затворих акаунта си след печалба и след това го отворих отново веднага след оплакването ми в чата, пълно с извинения и абсурдни оправдания. В крайна сметка те едностранно го затвориха без друга причина, освен да спечелят тази сума. Сега другите две казина със същата собственост следват логичната нишка на Jack Million или затваряне на касата с разрешен достъп до сметката, за да я затворят окончателно по имейл. Повтарям повече от отрицателен опит с тези казина, които те глезят в началото, след това, когато спечелиш, те се опитват да те накарат да преиграеш печалбите си и след това затварят акаунта ти, ако не го направиш!


filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Здравей nemokid, ситуацията е много неприятна. Вашият акаунт все още ли е блокиран? Някакви новини за това? Правилно ли разбрах, че нямате право дори да влизате в казината на сестра им? Смятате ли да подадете жалба на нашия уебсайт? Виждам, че вече имате опит в това. Може би нашите колеги биха могли да помогнат с този проблем. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Какво стана накрая? Разрешиха ли теглене? Имам много значителна сума пари в баланса си и се страхувам, че те ще направят същото и ще измислят извинение, че тегленията ми не са ефективни.

Автоматичен превод:
Jmrd
преди 1 година

Здравей.

Опитайте бутона за отговор, за да подобрите шансовете си скоро да получите отговор от играча.

Смятам, че е безсмислено да натоварвате ума си предварително. След като искате да се оттеглите, ще трябва да рискувате, нали? Съсредоточете се първо върху сътрудничеството, ако имате проблеми, елате тук и обяснете въпроса, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Платили са дължимата сума, безполезно е да се оплакват, тъй като ножът им е от страната на дръжката. Но ако продължават така, няма да издържат дълго благодарение на нашите отзиви!

Автоматичен превод:
Jmrd
преди 1 година

Здравей, jmrd, най-накрая ми платиха. За съжаление всички лицензи на Кюрасао не са много надеждни, единственият, който сътрудничи на 100%, изглежда е Antillephone NV (GCA), въпреки че в момента се боря да си върна парите в казино Crocoslots (Hollycorn NV), срещу което пуснах жалба за злоупотреба (те правят всичко, за да не ми върнат депозита, след като незабавно закриха игралната ми сметка).

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, jmrd, най-накрая ми платиха. За съжаление всички лицензи на Кюрасао не са много надеждни, единственият, който сътрудничи на 100%, изглежда е Antillephone NV (GCA), въпреки че в момента се боря да си върна парите в казино Crocoslots (Hollycorn NV), срещу което пуснах жалба за злоупотреба (те правят всичко, за да не ми върнат депозита, след като незабавно закриха игралната ми сметка).

Автоматичен превод:
преди 1 година
Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: току-що направи връзката кликваща
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Прочетохте ли отговора на рецензиите на казиното? Те искат вашето потребителско име за казино, за да проучат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, поддържайте разговора си в правилната нишка - нишката за Crocoslots е тук 🙂

Благодаря ви, че ми помогнахте да организирам форума.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Името ми в казиното е Pikaro87 и се чувствам напълно измамен. Днес направих 7 депозита, от които според тях и дори използвайки един от методите за незабавен депозит на казиното, те са получили само 6. По съвпадение последният и този с най-голямата сума, която е €500, те не са получили . Изпратил съм им банкова разписка, скрийншот и всичко, за да видят, че парите са ми излезли от сметката и са ме таксували за превода като спешен. Прекарах часове в чата, където едно момче на име Антонио ИЗОБЩО не ми помогна. Ограничават се да кажат, че изглежда като отхвърлен и че след 2 дни моята банка ще ми го върне, когато вече съм говорил с моята банка и те ми казаха, че тъй като е ИЗДАДЕНО, не могат да направят нищо. Те пренебрегват молбите ми и НИКОГА не отговарят на имейли, мениджърът на вашия акаунт НИКОГА не е на разположение и НИКОГА не можете да говорите с мениджъра или да намерите решение. БЪДЕТЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ И НЕ ВЛИЗАЙТЕ тази казино измама, която е всичко друго, но не и прозрачна и ни най-малко не се интересува от играчите.

Автоматичен превод:
Pikaro
преди 1 година

Предполагам, че няма да те направя по-щастлива. В такава ситуация казиното е горе-долу в същата ситуация като вас. Защо? Тъй като много казина използват доставчици на плащания на трети страни, за да обработват всички транзакции. Това означава, че доставчикът на плащания трябва първо да идентифицира проблема и след това да го реши.

Междувременно казиното очаква отговор. 😕

След като парите напуснат банковата ви сметка са били само наполовина, транзакцията приключва, когато парите попаднат в сметката на получателя, което изглежда се проваля в този случай.

Мога да си представя, че казиното няма обяснение, което да предостави, така че предпочита тишината. Е, не е най-добрият вариант.

Надявам се проблемът да се реши скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини