преди 1 година
90% беше сравнението? Това е страхотно след времето, поздравления!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
0
90% беше сравнението? Това е страхотно след времето, поздравления!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
Съгласен съм с вас, Даниел, но те са случай, в който Casino Guru не е справедлив, за моя случай казиното ми позволи да се абонирам и да депозирам и когато се опитам да завърша KYC, за да изтегля, не работи, защото не съм в списък на държавата. Когато се свързах с тях, те ми твърдят, че тъй като съм французин, не мога да изтегля повече от моя депозит! Винаги по-малко. И след това блокираха моята държава за достъп до казиното и трябваше да отворя случай тук.
Успях да направя екранна снимка и доказателство с моето IP, но гуруто на казиното ми каза да подам жалба срещу лиценза.
Кълна се, че са нагласени, защото затварят жалбата без доказателства, без обяснение, без нищо....
Между другото, доказателствата, предоставени от казиното тук, бяха фалшиви и аз го доказах... Така че не разбирам защо казино гуру може да стои с лъжец и измамник като тях..
I agree with you Daniel, but they are case where Casino Guru is not fair, for my case the casino let me suscribe and deposit, and when I try to complete the KYC to withdraw it wasn't working because I'm not on the list of country. When I contacted them they claim to me that as I'm french I cannot withdraw more than my deposit ! Always less. And after that they block my country to access the casino, and I had to open a case here.
I've managed to have screenshot, and proof with my IP, but casino guru told me to open a complaint to the licence.
I swear they are rigged, because the close the complaint with no proof, no explanation, nothing....
Btw, the evidence provide by the casino here were fake and I've proved it... So I don't understand why casino guru can stand with liar and scammer like them..
Разглеждам жалбата, която споменахте тук. Забелязах, че попитахте казиното дали имате право да играете от Франция, но също така зададохте и други въпроси. Службата за поддръжка на клиенти отговори на другия въпрос относно BTC, но не потвърди, че можете да играете от Франция според предоставената екранна снимка.
Въпреки че казината могат да бъдат удобни за VPN, това не означава, че можете да играете там от страна с ограничения. Това означава само, че можете да играете от разрешена държава, но защитавайки себе си с VPN. Изглежда, че сте се регистрирали от страна с ограничен достъп, използвайки VPN.
Както и да е, ние не затворихме жалбата ви завинаги. Както се казва в резюмето:
„Беше решено, че играчът трябва да подаде жалба до лицензиращия орган на казиното и затова жалбата беше затворена временно в очакване на резултата от разследването на регулатора. След получаване на тяхното решение жалбата ще бъде отворена отново и актуализирана според случая."
Това просто означава, че искахме да знаем какво е мнението на властите по този въпрос, тъй като не бяхме 100% сигурни кой е прав и кой крив в този случай.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Разглеждам жалбата, която споменахте тук. Забелязах, че попитахте казиното дали имате право да играете от Франция, но също така зададохте и други въпроси. Службата за поддръжка на клиенти отговори на другия въпрос относно BTC, но не потвърди, че можете да играете от Франция според предоставената екранна снимка.
Въпреки че казината могат да бъдат удобни за VPN, това не означава, че можете да играете там от страна с ограничения. Това означава само, че можете да играете от разрешена държава, но защитавайки себе си с VPN. Изглежда, че сте се регистрирали от страна с ограничен достъп, използвайки VPN.
Както и да е, ние не затворихме жалбата ви завинаги. Както се казва в резюмето:
„Беше решено, че играчът трябва да подаде жалба до лицензиращия орган на казиното и затова жалбата беше затворена временно в очакване на резултата от разследването на регулатора. След получаване на тяхното решение жалбата ще бъде отворена отново и актуализирана според случая."
Това просто означава, че искахме да знаем какво е мнението на властите по този въпрос, тъй като не бяхме 100% сигурни кой е прав и кой крив в този случай.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Здравей Даниел,
Имам няколко проблема с тях:
Що се отнася до властите, сигурен съм, че тези хора не се интересуват от жалби, защото това казино не предостави никакви документи и не отговори за възстановяването на парите, които не са кредитирали... Не вярвам тях и знам, че правителството на Кюрасао закъснява с новата наредба, но знам, че затова изобщо не я спазват...
Обърнах се към тях, защото не е честно как се отнасят с мен.
Hello Daniel,
I have several issue with them :
About the authority, I'm sure those people don't care about complaint, because this casino didn't provide any documents and didn't reply about the refund of the money they didn't credited... I don't trust them, and I know the curaçao gov is late on the new regulation, but I know thats why they are not respecting it at all...
I've took a legal councel against them, because its not fair how they are treating me.
Законът е такъв, какъвто е и ако играчите имат способността да възстановят загубите си, много го правят. Няма значение как го оценявате морално, просто това е реалността и това е в природата на нещата.
Не отричам факта, че когато играчите имат възможност да си върнат парите обратно, те могат да го направят. Просто не бих го подкрепил активно, препоръчвайки го на всеки един австрийски играч в случаите, когато казиното се е отнасяло с тях справедливо (и се е отнасяло с тях като всеки друг играч, който има същия шанс за печалби).
Аспектът на отговорния хазарт , който споменахте тук, внася нова светлина в дискусията. Определено е по-добре за австрийските играчи, които се придържат към лицензираните от Австрия казина, ако предоставят опцията да се блокирате от всички казина (лицензирани в Австрия), тъй като това е видът защита, който искате да използвате, когато чувствате, че хазартът излиза извън контрола ви .
От друга страна, страхувам се, че ще стигнете точно до същата точка, която имат във Великобритания. Можете да се блокирате от всички лицензирани казина в Обединеното кралство чрез GAMSTOP. Резултатът е, че играчи, които са блокирани за няколко години в GAMSTOP, започват да търсят други казина. Казината с лиценз на MGA не ги приемат (противно на ситуацията в Австрия), така че те са принудени да играят в лицензирани или нелицензирани казина в Кюрасао и те наистина играят там.
Резултатът е, че те се блокират в казина, които са най-добрите и най-безопасни за тях в GAMSTOP. Тогава казината на MGA, които като цяло са прилични, няма да ги приемат, тогава играчите са още по-уязвими, тъй като могат да започнат да играят в казина, които всъщност не се интересуват от никакъв закон. Някои от тези казина могат да бъдат страхотни. Дори ние имаме например лицензирани казина в Кюрасао с рейтинг 9+, но със сигурност знаете, че играта в тези или нелицензирани казина може да бъде проблематична. Техните услуги се различават много. В крайна сметка най-големите комарджии, блокирани в Австрия, ще започнат да играят в сенчести нелицензирани казина, които изобщо няма да се интересуват от отговорния хазарт и съденето им няма да има никакъв ефект.
The law is what it is and if players have the ability to recoup their losses, many do. It doesn't matter how you evaluate it morally, that's just the reality and it's in the nature of things.
I don't deny the fact that when players have the option of reclaiming the money back, then they can do so. I just wouldn't support it actively, recommending it to every single Austrian player in cases where the casino treated them fairly (and treated them as any other player who had the same chance for winnings).
The responsible gambling aspect you mentioned here brings a new light into the discussion. It's definitely better for Austrian players sticking to Austria licensed casinos if they bring the option of blocking yourself from all casinos (licensed in Austria) since this is the kind of protection you want to use when you feel like the gambling is getting out of your control.
On the other hand, I'm afraid that you'll reach exactly the same point they have in the Great Britain. You can block yourself from all UK licensed casinos through GAMSTOP. The result is that players who get blocked for a few years on GAMSTOP start looking for other casinos. MGA licensed casinos won't accept them (contrary to the situation in Austria) so they're forced to play in Curacao licensed or unlicensed casinos and they do play there.
The result is that they block themselves in casinos that are the best and safest for them on GAMSTOP. Then MGA casinos that are generally decent won't accept them, then the players are even more vulnerable since they can start playing in casinos that don't really care about any law. Some of those casinos can be great. Even we have for example Curacao licensed casinos with ratings 9+, but you surely know that playing in those or unlicensed casinos can be problematic. Their services provided differ a lot. Eventually, the biggest gamblers blocked in Austria will start playing in shady unlicensed casinos that won't care about responsible gambling at all and suing them won't have any effect.
Какво общо има това с темата?
What has that got to do with the topic ?
Was hat das mit dem Thema zu tun ?
Вчера получих писмо от Advofin, че Pokerstars все още не плаща. Чакам 90 000 от 1 година... Pokerstars харчи стотици милиони за реклама, но не плаща въпреки заглавието за изпълнение! Някои компании могат да си позволят всичко! майната им!!
Yesterday I received a letter from Advofin that Pokerstars is still not paying. I've been waiting for 90,000 for 1 year... Pokerstars spends 100s of millions on advertising but doesn't pay despite the execution title! Certain companies can afford anything! fuck them!!
Gestern kam Schreiben von Advofin dass Pokerstars nach wie vor nicht zahlt. Warte seit 1 Jahr auf 90000... Pokerstars gibt 100erte Millionen für Werbung aus zahlt aber trotz Exekutionstitel nicht! Gewisse Unternehmen können sich alles erlauben! Fuck them!!
Здравейте, преместих поста ви в тази тема, защото вече има много дълга дискусия по тази тема.
Hi, I moved your post into this thread, because there's already a very long discussion regarding this topic.
Здравейте, това означава, че изпълнението все още не е извършено, иначе щяхте да имате парите си.
Hello, that means the execution has not yet been carried out, otherwise you would have your money.
hallo, das heisst die Exekution wurde noch nicht durchgeführt sonst hättest du ja dein geld.
Виждам също, че той все още няма титла в съда в Малта
I also see that he still has no title in court in Malta
sehe ich auch so, dass er in Malta noch keinen Titel hat vor Gericht
кога беше нормалното съдебно заседание в австрия?
when was the normal court hearing in austria?
wann war die normale verhandlung in österreich bei gericht?
Advofin тества правилната стратегия за изпълнение...
Advofin tests the right execution strategy...
Advofin testet die richtige Exekutionsstrategie...
ако съдебното заседание в Австрия беше през февруари 2022 г., тогава така или иначе няма да е толкова дълго... чаках много повече 😉
if the court hearing in austria was in february 2022 then it won't be that long anyway... i've been waiting much longer 😉
wenn die gerichtsverhandlung in österreich im februar 2022 war dann ist das eh noch nicht so lange aus… ich warte schon viel länger 😉
Да, и аз това прочетох преди време…….😉
Yes, I read that too some time ago…….😉
ja das habe ich auch mal gelesen vor einiger zeit…….😉
При мен също, но друго казино .. те вероятно просто тестват във всяко казино.
With me also but another casino .. they probably just test at every casino.
Beim mir auch aber anderes Casino .. die testen wohl grad bei jedem Casino.
Първото ми изслушване беше в края на 2021 г. 🙂
My first hearing was at the end of 2021 🙂
Meine erste verhandlung war ende 2021 🙂
Мисля, че зелената...
какво се тества, какво имаш предвид с това? 🤔
I think the green one...
what is tested, what do you mean by that? 🤔
der grüne denk ich…
was wird getestet, was meint ihr damit? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.