преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Iwinfortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е ясна измамна операция без валиден лиценз. Те игнорират имейлите за поддръжка и игнорират искането за оплакване на казино гуру.
Стойте далеч от него
This is a clear scam operation with no valid license. They ignore support emails, and ignore casino guru complaint request.
Stay away from it
Здравейте, видях вашата жалба и благодарение на нея другите играчи ще могат да видят, че казиното не е успяло да разреши вашата ситуация. Съжалявам, че сте се забъркали в такива проблеми, защото със сигурност не е приятно и единственото положително нещо е, че казиното получи черни точки, които оказват влияние върху индекса му за безопасност.
В контекста на това казино и индекса на безопасност , не мисля, че има какво повече да добавя, тъй като е доста нисък и бих помислил два пъти дали да депозирам парите си тук.
Предполагам, че все още се опитвате да получите парите си, но не успявате, защото казиното дори не може да отговори. Ако обаче ситуацията ви се е променила и сте получили отговор от казиното по имейл или по друг начин, уведомете ни. Надявам се да имаш късмет.
Hi, I saw your complaint and thanks to it other players will be able to see that the casino was not able to resolve your situation. I'm sorry that you got into such a trouble, because it's certainly not pleasant and the only positive thing is that the casino got black points, which have an impact on its safety index.
In the context of this casino and the safety index, I don't think there is anything more to add, as it is quite low, and I would think twice about depositing my money here.
I suppose you are still trying to get your money, but you are unsuccessful because the casino can't even respond. However, if your situation has changed and you have received a reply from the casino by email or otherwise, let us know. I hope you'll be lucky.
Трябва да има голямо дебело предупреждение във всички сайтове за отзиви за това място. Същата група а управлява и „luckywins" и е била в новините преди за измамна операция без лиценз.
Според мен трябва да има голям дебел банер, че това е измама!
There should be a big fat warning on all review site about this place. The same group a also operates 'luckywins' and has been in the news before for a scam operation with no license..
In my opinion there should be a big fat banner that this is a scam!
Благодарим ви, че ни предоставихте тази статия. Благодарение на него другите играчи ще видят какви практики имат тези казина и че ще бъде по-добре, ако ги избягват.
Когато споменахте luckywins, имате ли проблеми и с тях?
Thank you for bringing us this article. Thanks to it, other players will see what practices these casinos have and that it will be better if they avoid them.
When you mentioned luckywins, do you have any problems with them as well ?
Те са по-умни:
Нещо, което можем да наречем различен собственик. Трябва да призная, че подобни дизайни подкрепят вашата информация.
They are smarter:
Something we can call a different owner. I must admit the similar designs support your information.
Здравейте, току-що видях отзивите за iwinfortune и че казиното вече е затворено. Току-що депозирах два пъти и играх там. И така, предназначено ли е да бъде затворено и дали лошите отзиви и предупреждения продължават да съществуват или са се изкупили сами, можете ли да ме уведомите, моля.
Hi, I just saw the reviiews on iwinfortune and that the casino is now closed. I just deposited twice and played there. So is it meant to be closed and do the bad reviews and warnings still stand or have they redeemed themselves can you let me know please.
Здравей. Да, имаме информация, че казиното е затворено от 27.8.2023 г. Мисля, че нямаме повече информация за това. Ще проверя и нашия екип за данни и ще ви уведомя, ако имаме актуална информация за това.😉
Мога ли да попитам кога беше последният ви депозит в това казино и кога играхте за последен път? Имате ли оставащ баланс, истински пари, все още в казиното? Ако да, имате ли някакъв имейл адрес на поддръжката? Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи тук.
Hello there. Yes we have the info that the casino is closed since 27.8.2023. I believe we have no more info about that. I will check with our data team as well, and let you know if we have any update on that.😉
May I ask when was your last deposit at this casino and when have you played for the last time? Have you got any remaining balance, real money, still at the casino? If yes, have you got any email address of the support? Please let me know and we'll see what could be done here.
Здравейте, Съжалявам, че се забавих с отговора, в момента нямам баланс, тъй като изиграх всички пари, които съм депозирал. Изиграх и безплатните завъртания, които ми бяха дадени.
Прилагам документ с последните ми няколко депозита и безплатни завъртания, които съм играл. Последният ми депозит беше на 13 февруари 2024 г. Така че казиното очевидно не е затворено. Просто искам да знам дали казиното все още е подходящо за игра и дали някой ден няма да ме измами, защото харесвам игрите и доставчиците, които имат.
Досега не съм имал късмет да спечеля нищо, така че не мога да кажа нищо относно времето им за теглене.
support@iwinfortune.co е техният имейл за поддръжка
PS Имам проблем с прикачването на документа, как да ви го изпратя.
за разбирането
Маргарет
Hi, Sorry I took so long to reply, I don't have a balance at the moment as I played all the money I have deposited. I have also played the free spins I have been given.
I am attaching document with my last several deposits and free spins I have played. My last deposit was on13th February 2024. So the casino is obviously not closed. I just want to know if the casino is still ok to play at and is not going to scam me one day because I do like the games and providers they have.
So far I have't had any luck with winning anything so I can't say anything regarding their withdrawal times.
support@iwinfortune.co is their email for support
P.S I am having trouble attaching the document how do I send it to you.
Regards
Margaret
Здравейте и благодаря за отговора. Ще се консултирам с нашия екип за данни и ще им дам цялата информация, която сте предоставили, за да могат да открият всичко, свързано с това казино, за да знаете какво да очаквате, когато става въпрос за неговата честност. Индексът му на безопасност беше нисък преди, така че може би внимавайте дори сега, докато не намерим повече информация. 🙏
Бихте ли ми направили услуга, моля, и прикачете екранна снимка с URL адреса на казиното, за да се вижда? Само за да сме сигурни, че няма да направим грешка. Опитвали ли сте да прикачите документа, като използвате това тук преди?
Ако не работи за вас, можете да превъртите надолу в страницата на казиното 👈, където ще намерите този раздел „Уведомете ме", където можете да предадете информацията и екранната снимка и на нашия екип:
Моля, уведомете ни как се справихте, а междувременно ще проверя с нашия екип, за да разбера повече. 🙂
Hello and thank you for your reply. I will check out with our data team and give them all the information you have provided, so they can find out everything related to this casino, for you to know what to expect when it comes to its fairness. Its safety index was low before, so maybe be careful even now, until we'll find more information. 🙏
Could you do me a favor, please, and attach a screenshot with the URL of the casino to be visible, as well? Just to make sure we don't make any mistake. Have you tried to attach the document by using this here before?
If it doesn't work for you, you can scroll down on the page of the casino 👈, where you will find this "Let me know" tab, where you can pass the info and the screenshot to our team as well:
Please let us know how did you go, and in the mean time I will check out with our team, to find out more. 🙂
Здравейте. Проверих с нашия екип за данни и те разбраха, че казиното Iwinfortune всъщност наистина е затворено, както е посочено на нашия сайт. Какво всъщност може да се случи, когато се опитате да се регистрирате или влезете в техния уебсайт, автоматично ви пренасочва към някое друго казино. Би ли било възможно да проверите това, моля?🙏 Наистина ще сме благодарни, също така, ако можете да изпратите екранна снимка с URL адреса на казиното, към което ще ви пренасочи. Благодаря ви предварително и ще чакам вашия отговор. 🙂
Hello. I have checked with our data team, and they've found out that the Iwinfortune Casino is actually really closed, as stated on our site. What could actually happened, when you try to sign up, or login on their website, it automatically redirects you to some other casino. Would it be, maybe, possible for you to check that up, please?🙏 We would really appreciate that, also if you could send a screenshot with the URL of the casino, it redirects you to. Thank you in advance and will wait for your reply. 🙂
Това ли ви трябваше по-горе с екранната снимка? Не съм много компютърно грамотен, така че се надявам да е това, от което се нуждаете, за да намерите повече информация.
за разбирането
Маргарет
Is that what you needed above with the screenshot? I am not very computer literate so i hope it was what you need to find out more info.
Regards
Margaret
Хей. Благодаря ви много, точно от това имах нужда.👌 Ще предам това на нашия екип за данни, за да го провери. Ще ви уведомя, когато науча нещо ново. 😉
Hey. Thank you very much, that is exactly what I needed.👌 I will pass this to our data team, to check it out. Will let you know whenever I'll learn something new. 😉
Имам актуализация от нашия екип за данни и те ще направят пълна актуализация относно това казино. Ще бъде достъпно веднага щом успеят да съберат цялата информация. Така че отново ви благодарим, вие наистина ни бяхте много полезни.👌🙂
I have an update from our data team, and they will do a complete update regarding this casino. It'll be available as soon as they mange to collect all the information. So thank you again, you were really in much of help to us.👌🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.