преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iWild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
Благодаря за споделянето! Вече променихме това; сега е Коста Рика.
https://casino.guru/iwild-casino-uk-review
В момента има големи промени в закона за хазарта в Кюрасао. Поради това много казина изглеждат нелицензирани.
Честно казано, доста е бъркотия...
Hello.
Thanks for sharing! We already changed that; it's Costa Rica now.
https://casino.guru/iwild-casino-uk-review
There are big changes in the Curacao gambling law happening right now. Due to that, many casinos seem to be unlicensed.
Honestly, it's quite a mess...
Всичко добро и на теб!
Ако намерите нещо интересно или неактуално, уведомете ме 😉
Ще направя всичко възможно да го предам на екипа за данни.
Take care too!
If you find something interesting or out of date, let me know 😉
I'll do my best to pass it on to the Data Team.
Здравейте, някой имал ли е проблеми с тегленето на средства там ми казаха, че не мога да използвам банков превод, въпреки че това е, с което депозирах там, заявявайки, че трябва да използвам крипто сметка за достъп до средствата си?
Hi has anyone had trouble withdrawing there funds I am being told I can’t use bank transfer even tho that’s what I deposited with there stating I need to use a crypto account to access my funds ?
Здравейте, понякога е така и играчите не могат да теглят средства, използвайки същия метод на плащане, особено когато има някои технически проблеми. Но казиното винаги трябва да предлага алтернатива, което виждам, че са направили. Ще опитате ли да изтеглите с крипто, както предложиха?
Hello, sometimes it is like that and players cannot withdraw funds using the same payment method especially when are there some technical issues.. But casino should always offer alternative which I see they did. Will you try to cashout with crypto as they suggested ?
Не, нямам един от тези акаунти и не планирам, изпратих им имейл, както е посочено в правилата и условията, трябва да бъде изтеглен в сметка, депозирана поради сигурност
No am I don’t have one of those accounts and don’t plan to I have emailed them as it states on the terms and conditions it has to be withdrawn to account deposited with due to security
Разбирам, бихте ли ми казали какъв беше отговорът на казиното и дали тази опция ще бъде достъпна за вас, за да изтеглите парите си? 🙂
I understand, could you let me know what the casino's answer was and if this option will be available for you to withdraw your money ? 🙂
Изпратиха имейл във вторник с искане за моите банкови данни, но към момента парите все още стоят там и все още няма опция за използване на банков превод, изпратиха имейл с искане за актуализация, за да ми кажат, че нямам активни тегления
They sent an email on Tuesday asking for my bank details but as of now the money is still sitting there and still no option to use bank transfer emailed asking for update to be told I have no active withdrawals
Добре, така че изглежда, че ще трябва да изчакаме и да видим какво ще се случи, когато те поискат банкови данни.
Когато нещо се раздвижи, не забравяйте да ме уведомите, ще ми е любопитно да видя дали тази опция за теглене става достъпна за вас или не.
Okay, so it looks like we'll have to wait and see what happens when they ask you for bank details.
When something moves, be sure to let me know, I'll be curious to see if this withdrawal option becomes available to you or not.
това беше имейлът във вторник, в който ме искаха подробности, сега получих имейл, в който се казва, че не могат да извършат банков превод, това е само крипто, където на уебсайта не се посочва, че е само теглене на крипто, така че изглежда, че няма да получа парите, така че продължавам да опитам моята банка и да поискам депозитите си, ако могат да ми изпратят парите
that was the email on Tuesday asking for me details now I’ve received an email stating they can’t do bank transfer it’s crypto only no where on the website states it’s crypto withdrawal only so looking like I won’t get the money so going to try my bank and claim my deposits if they can send me the money
Хм, а бихте ли опитали да отворите крипто портфейл? Мисля, че ще има някои инструкции в интернет и не отнема много време. Бих искал да видя дали парите ще дойдат при вас без проблеми.
Изобщо не си мислил за това?
Hmm and would you try to open a crypto wallet ? I think there would be some instructions on the internet and it's not too time consuming. I'd like to see if the money would come to you without any problems.
You haven't thought about it at all ?
Да, достатъчно е лесно да отворите такъв, но за да активирате акаунта, трябва да купите криптовалута, което не желая да направя
Yeah it’s easy enough to open one but to activate the account you have to buy crypto which am not willing to do
И няма ли просто някакъв минимум, който можете да купите там, който няма да ви създаде проблем? Решението, разбира се, зависи от вас, просто не бих искал да видя как губите парите си само заради нещо подобно, което според мен не е много трудно за разрешаване.
And isn't there just some minimum you can buy there that wouldn't give you a problem ? The decision is of course up to you, I would just hate to see you lose your money just because of something like this, which in my opinion is not too difficult to solve.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.