ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия

преди 1 месец от MrPuffmuffin
|
516 преглеждания 2 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iWild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Бих искал да се оплача от следното казино.


Използвах офертата за добре дошли (чрез Mastercard). Тъй като първо бях играл с реални пари и успях да направя по-голяма печалба, анулирах бонуса (€600 бонус) и исках да изтегля останалите €2900.


След това ми казаха чрез чат, че първо ще трябва да депозирам с друг метод за депозиране, който мога да използвам и за теглене. Не би било възможно с Mastercard. Така че депозирах €50 с крипто. В резултат загубих 250 евро и след това исках да изтегля 2700 евро. В ретроспекция се оказа, че трябва да платя с банков превод. Значи информацията от чата не е вярна.


Казаха ми няколко пъти, че мога да тегля €1200 на ден. Но само 400 евро на транзакция. С други думи 3x 400€ на ден.


След дълъг процес на проверка сега поисках 3x €400. Два дни по-късно бях изненадан, че само 400 евро бяха изплатени веднъж. Когато попитах, ми казаха, че следващите 400 евро ще бъдат изплатени едва на 24.09. Можете да видите съобщението от чата тук:


" Както виждам в системата, изплащанията ще бъдат направени на следните дати 24.09; 27.09 и 02.10. Извинявам се, че не всичко се изплаща за един ден, но тези дати се определят от финансовия отдел. Поради тази причина не мога да обясня кои фактори участват при определянето на датите на изплащане. "


Това се отнася само за €1200. Останалите 1100 €, за които мога да кандидатствам, ще минат до средата/края на октомври. Играя в онлайн казина почти всеки ден от няколко години. Това е непоносимо за мен. Намирам това за наистина нахално.

Автоматичен превод:
MrPuffmuffin
преди 1 месец

здравей

Обсъдихме тази тема и по време на предишния разговор, който беше съсредоточен върху жалбите и спецификата им, които според нас изискват повече дискусия. Лично съм наблюдавал множество играчи, които твърдят, че поради различни причини ограниченията за теглене, посочени в правилата, не са били спазени. Нека пренебрегнем техническите трудности. Според мен казиното трябва да гарантира, че играчите постоянно ще имат възможност да теглят средства в съответствие с тези ограничения. Съзнавам, че различните методи на плащане могат да доведат до различни лимити един от друг, но това все още не е добро извинение да нарушите собствените си условия. Във връзка с това смятам, че отговорът от казиното, който споменахте, е наистина за съжаление.

Например в Casino Guru вземаме предвид лимитите за теглене във връзка със стойността на индекса Safetz. В резултат на това е изключително важно да се справяме отговорно с този вид ситуация и ние оценяваме всяка възможност да проучим оплакването допълнително. Добре, че дойде тук и вече изпрати един.

Въпреки че някои методи на плащане понякога могат да причинят проблеми на казината, смятам, че е непрофесионално да натоварваме играчите с това. Ефективното обслужване на клиенти включва намиране на разумни решения в странни ситуации. Така си мисля и аз.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини