преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iWild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да се оплача от следното казино.
Използвах офертата за добре дошли (чрез Mastercard). Тъй като първо бях играл с реални пари и успях да направя по-голяма печалба, анулирах бонуса (€600 бонус) и исках да изтегля останалите €2900.
След това ми казаха чрез чат, че първо ще трябва да депозирам с друг метод за депозиране, който мога да използвам и за теглене. Не би било възможно с Mastercard. Така че депозирах €50 с крипто. В резултат загубих 250 евро и след това исках да изтегля 2700 евро. В ретроспекция се оказа, че трябва да платя с банков превод. Значи информацията от чата не е вярна.
Казаха ми няколко пъти, че мога да тегля €1200 на ден. Но само 400 евро на транзакция. С други думи 3x 400€ на ден.
След дълъг процес на проверка сега поисках 3x €400. Два дни по-късно бях изненадан, че само 400 евро бяха изплатени веднъж. Когато попитах, ми казаха, че следващите 400 евро ще бъдат изплатени едва на 24.09. Можете да видите съобщението от чата тук:
" Както виждам в системата, изплащанията ще бъдат направени на следните дати 24.09; 27.09 и 02.10. Извинявам се, че не всичко се изплаща за един ден, но тези дати се определят от финансовия отдел. Поради тази причина не мога да обясня кои фактори участват при определянето на датите на изплащане. "
Това се отнася само за €1200. Останалите 1100 €, за които мога да кандидатствам, ще минат до средата/края на октомври. Играя в онлайн казина почти всеки ден от няколко години. Това е непоносимо за мен. Намирам това за наистина нахално.
I would like to complain about the following casino.
I used the welcome offer (via Mastercard). Since I had played with real money first and was able to make a larger profit, I canceled the bonus (€600 bonus) and wanted to withdraw the remaining €2900.
I was then told via chat that I would first have to deposit with another deposit method that I could also use to withdraw. It would not be possible with Mastercard. So I deposited €50 with crypto. I lost €250 as a result and then wanted to withdraw the €2,700. In retrospect, it turned out that I had to pay out with Bank Transfer. So the information from the chat was incorrect.
I was told several times that I could withdraw €1200 per day. But only €400 per transaction. In other words 3x 400€ daily.
After a lengthy verification process, I have now requested 3x €400. Two days later, I was surprised that only €400 was paid out once. When I asked, I was told that the next €400 would only be paid out on 24.09. You can see the message from the chat here:
" As I can see in the system, the payouts will be made on the following dates 24.09; 27.09 and 02.10. I apologize that it is not all paid out on one day, however, these dates are determined by the finance department. For this reason, I cannot give the reason as to what factors are involved in determining the payout dates. "
This only concerns the €1200. The remaining 1100€ that I can then apply for will therefore take until the middle / end of October. I have been playing at online casinos almost every day for several years. This is intolerable for me. I find that really cheeky.
здравей
Обсъдихме тази тема и по време на предишния разговор, който беше съсредоточен върху жалбите и спецификата им, които според нас изискват повече дискусия. Лично съм наблюдавал множество играчи, които твърдят, че поради различни причини ограниченията за теглене, посочени в правилата, не са били спазени. Нека пренебрегнем техническите трудности. Според мен казиното трябва да гарантира, че играчите постоянно ще имат възможност да теглят средства в съответствие с тези ограничения. Съзнавам, че различните методи на плащане могат да доведат до различни лимити един от друг, но това все още не е добро извинение да нарушите собствените си условия. Във връзка с това смятам, че отговорът от казиното, който споменахте, е наистина за съжаление.
Например в Casino Guru вземаме предвид лимитите за теглене във връзка със стойността на индекса Safetz. В резултат на това е изключително важно да се справяме отговорно с този вид ситуация и ние оценяваме всяка възможност да проучим оплакването допълнително. Добре, че дойде тук и вече изпрати един.
Въпреки че някои методи на плащане понякога могат да причинят проблеми на казината, смятам, че е непрофесионално да натоварваме играчите с това. Ефективното обслужване на клиенти включва намиране на разумни решения в странни ситуации. Така си мисля и аз.
Hello,
We discussed this subject as well during the previous call, which was centered on complaints and the specifics of them, which we feel require more discussion. I have personally observed numerous players claiming that, for a variety of reasons, the withdrawal limits specified in the rules were not met. Let us ignore the technical difficulties. In my opinion, the casino ought to guarantee that players will consistently have the chance to withdraw funds in accordance with these caps. I recognize that different payment methods may cause limits to vary from one another, but that is still not a good excuse to break your own terms. Regarding that, I thought the response from the casino you mentioned was really regrettable.
For example, at Casino Guru, we take withdrawal limits into account in relation to the Safetz Index value. As a result, it is critical to handle this kind of situation responsibly, and we appreciate any chance to investigate the complaint further. It's good you came here and submitted one already.
Although certain payment methods may occasionally cause issues for casinos, I believe it is unprofessional to burden players with this. Effective customer service involves coming up with sensible solutions in odd situations. That's what I think.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.