НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 19)

101 627 преглеждания 432 отговора |
преди 3 години
|
1...18 19 20...22
Добавете пост
Martwo1
преди 4 месеца

Много съм раздвоен относно това казино, някои от публикациите са субективни, някои са добри, някои неща са много лоши, като например тук, няма функция за блокиране? Уау.

Някой имал ли е „нормално" преживяване? Търся ново казино, което да пробвам, сегашното ми се превърна в казино с „бавни изплащания".

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма да си отворя друг акаунт при тях, нещо съмнително става и накрая ми казват, че имам дублирани акаунти. Няма нищо страшно. Просто интересна ситуация.

Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И затова казах, че предпочитам да не го правя, точно поради причината, която споменаваш.

Но ако имате имейл за регистрация или нещо подобно от казиното, можете да им го изпратите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Много съм раздвоен относно това казино, някои от публикациите са субективни, някои са добри, някои неща са много лоши, като например тук, няма функция за блокиране? Уау.

Някой имал ли е „нормално" преживяване? Търся ново казино, което да пробвам, сегашното ми се превърна в казино с „бавни изплащания".

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, мисля, че това казино не е чак толкова лошо, разбира се, можете да видите потребителски отзиви, оплаквания и теми, където е писано за това казино.

Знам, че има дълго чакане за тегления, съдейки по това, което пишат играчите, така че определено трябва да се подготвите за това.

Разбира се, трябва да проверите колкото се може повече информация, за да знаете дали си струва да играете там и дали бихте имали проблем с по-дълго чакане на пари.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Играл съм в казино Iwild.


Първо спечелих 500 евро, които опитах да изтегля, но ми казаха, че трябва да потвърдя акаунта си.

Направих това веднага и тегленето ми беше обработено и получено.


След това спечелих 2000 евро, които се опитах да изтегля, след което отново ми казаха, че трябва да потвърдя акаунта си.

направих това отново веднага.

Свързах се с екипа на KYC лично, тъй като не бях получил нищо от тях.

Казаха ми, че документите не са с добро качество и да ги изпратя отново.

отново го направих.

След това продължих да играя и сега съм стигнал до 5000 евро.

все още чакам акаунтът ми да бъде потвърден.

Всеки път, когато се свържа с тях, получавам едно и също

съобщение, моля, бъдете търпеливи. Няма друга информация, освен че документите ви са одобрени и се обработват.

На 8 август сайтът спря да работи, така че дори не мога да вляза в акаунта си.

Изпратих им имейл, за да ми кажат същото отново.

Имам цялата кореспонденция/скрийншот на печалбите и играта си.

наистина разочарован/разочарован.

известна помощ би била оценена

Автоматичен превод:
Em14
преди 4 месеца

Здравейте, от колко време се опитвате да направите проверка, моля? Имаше ли приети или отхвърлени документи, или просто чакате решение?

Когато не можеш да получиш достъп до страницата, имаш предвид, че тя не се зарежда или че си бил блокиран?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За първи път изпратих личната си карта със селфи на 04/08, те казаха, че не е ясно и ме помолиха да го изпратя отново. На 05/08 го направих.

Нямам отговор.

Не, не съм бил блокиран, сайтът не работи от петък, 8/08.

Даваше код за грешка, сега пише, че сайтът е в процес на поддръжка.

Ще бъдем отново онлайн скоро. Благодарим ви за търпението.


Свързах се с тях. Отговорът им е: „Бихме искали да ви информираме, че нашият уебсайт в момента е в процес на поддръжка. Нашият екип работи активно, за да разреши проблема възможно най-бързо. Оценяваме вашето търпение и разбиране през това време и ви молим да изчакате, докато се уверим, че всичко функционира безпроблемно. Благодарим ви за съдействието."

Казват, че сайтът е в края на страницата, така че не могат да ми дадат никаква информация.




Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Опитвам се да направя потвърждение от миналия понеделник, сайтът твърди, че не съм блокиран.

сайтът е в процес на поддръжка.

Автоматичен превод:
Em14
преди 4 месеца

Чакаме да бъдат потвърдени

Автоматичен превод:
Em14
преди 4 месеца

О, разбирам. Ако правят поддръжка, ще трябва да изчакате резултатите от проверката. Вероятно не е най-приятната ситуация, когато имате и предстоящо теглене, но няма какво да направите по въпроса. Не бих го приел твърде трагично обаче, защото тези неща се случват от време на време и стига да не им отнема седмици, за да направят поддръжката, бих казал, че е добре.

Тъй като даваме на казината 14 дни за проверка, бих изчакал, но ако не получите отговор, ще се опитаме да ви помогнем с отворената ви жалба .

И така, мислиш ли, че можеш да издържиш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Абсолютно нямам нищо против да чакам, просто съм разочарован от комуникацията. Да, отговарят ми, но със същия отговор.

Чудя се само колко време ще отнеме поддръжката, тъй като я направиха и преди две седмици.


след това трябва да изчакате потвърждение и едва тогава да изчакате да теглите.

много ненужно за хвърляне, когато би трябвало да е гладка транзакция.


Какво предлагаш да направя?

благодаря ти

Автоматичен превод:
Em14
преди 4 месеца

Както казах, нищо друго няма да помогне в момента, освен чакането. Когато поддръжката приключи, би трябвало да получите информация за документите и ако всичко е наред, бих очаквал да получите парите.

Ако не, нашият екип ще е на разположение, за да ви помогне. 🙂

Така че просто задръжте там известно време.

Нашият екип ще следи ситуацията и ще проверява оплакването ви периодично, особено когато е време да отговорим от наша или ваша страна.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря ти

Емили

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, уебсайтът не е достъпен от няколко дни.

Плащанията се забавят от седмици. Имаше три активни тегления, проверката беше завършена, след което уебсайтът беше преработен и всички текущи тегления бяха анулирани.

След това трябваше да повторя целия процес. Очевидно многократно ми изпращаха имейли с въпрос какви документи все още трябва да бъдат подадени, но никой не пристигаше, дори не беше в папката ми за спам. Странно, но имейлите пристигаха с промоционални оферти:...

Просто трябваше да питам през чата за поддръжка какви документи са необходими. Надявам се, че съм изпратил всичко, но уебсайтът не е достъпен от четири или пет дни.

Имейлите до екипа за поддръжка с въпрос какво се случва с уебсайта също не получават отговор.

Трябва ли да се тревожим? Необичайно ли е сайтът на казиното да не работи толкова дълго?

Много съм раздразнен от тактиките на казиното за забавяне на изплащанията.

Редактирано
Автоматичен превод:
Sukram1978
преди 4 месеца

Да, не работи от миналия петък следобед.

Първоначално оттам е даден код за грешка, че не могат да се свържат със сървъра.

сега имате текуща поддръжка.

Получавам отговор, когато пиша имейл, но е общ, че се опитват усилено да отстранят проблема.

Имам чувството, че сайтът е пропаднал.


Автоматичен превод:
Sukram1978
преди 4 месеца

Също така наблюдавахме, и за пореден път, че този уебсайт не е единственото казино, което преживява подобен непредвиден прекъсване. Екипите за партньорски програми, данни и жалби активно търсят повече информация.

Опитвам се да науча колкото мога повече и да го публикувам във форума, защото знам колко ужасно може да се почувства. Все пак не съм убеден, че това е краят. Може би има по-сериозни технически проблеми. Кой знае?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Благодаря ви, днес получих имейл с молба за още документи, които съм изпратил, това отново ще забави.

благодаря ти

Емили

Автоматичен превод:
Em14
преди 4 месеца

Тогава вярвам, че общото ни мнение за това, че тази поддръжка, или каквото и да е то, е просто временен нюанс, изглежда още по-реалистично. Благодаря за информацията и чакай, Емили.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Надявам се, благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, благодаря, все още не съм получил отговор на имейлите си. Надявам се да е само временно.

Автоматичен превод:
Sukram1978
преди 4 месеца

Да, всички го правим. В този момент не сме забелязали никакви по-тревожни индикатори, така че бих предпочел да бъда позитивен.

Автоматичен превод:
1...18 19 20...22
Отидете на страницаот 22 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини