Играл съм в казино Iwild.
Първо спечелих 500 евро, които опитах да изтегля, но ми казаха, че трябва да потвърдя акаунта си.
Направих това веднага и тегленето ми беше обработено и получено.
След това спечелих 2000 евро, които се опитах да изтегля, след което отново ми казаха, че трябва да потвърдя акаунта си.
направих това отново веднага.
Свързах се с екипа на KYC лично, тъй като не бях получил нищо от тях.
Казаха ми, че документите не са с добро качество и да ги изпратя отново.
отново го направих.
След това продължих да играя и сега съм стигнал до 5000 евро.
все още чакам акаунтът ми да бъде потвърден.
Всеки път, когато се свържа с тях, получавам едно и също
съобщение, моля, бъдете търпеливи. Няма друга информация, освен че документите ви са одобрени и се обработват.
На 8 август сайтът спря да работи, така че дори не мога да вляза в акаунта си.
Изпратих им имейл, за да ми кажат същото отново.
Имам цялата кореспонденция/скрийншот на печалбите и играта си.
наистина разочарован/разочарован.
известна помощ би била оценена
I have been playing Iwild casino.
firstly I won 500 euros I tired to withdraw but was told I needed to verify my account.
this i did straight away and my withdraw was processed and received.
I then won 2000 euros I tired to withdraw , I was then again told I needed to verify my account.
i did this again straight away.
I contacted KYC team my self as I had not heard any thing from them.
they told me the documents was not of good quality and to re send them.
again I did.
I then continued to play and have now got up to 5000 euros.
still waiting for my account to be verified.
every time I contact them, I get the same
message please be patient. There is no information other than, your documents have been passed and are in process.
8th August the site went down so I can’t even get on my account.
I emailed them to be told the same thing again.
I have all the correspondence/ screen shot of my winnings and play.
really disappointed/ frustrated.
some assisted would be appreciated
Автоматичен превод: