преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Interwetten Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене на 4000 евро в това казино. Въпреки че акаунтът ми е напълно удостоверен, направих тегления, но до 300 евро, казиното, с което спечелих 4000 и поисках теглене, блокира акаунта ми и ме помоли отново за документите за самоличност, където ги изпратих отново. за съжаление мина един месец и ми казаха, че ще отнеме 7 до 10 работни дни, когато имам въпроси, те продължават да ми казват, когато имаме нещо ново, ще бъдете информирани. Отбелязвам, че съм положил усилия с децата от Гури, може би ще успеят нещо и просто чакам
I have made a withdrawal of 4000 euros in this casino. While my account is fully authenticated, I have made withdrawals but up to 300 euros, the casino with which I won the 4000 and I requested a withdrawal blocked my account and asked me again for the identification documents where I sent them again. unfortunately a month has passed and I was told it would take 7 to 10 working days, when I have questions they keep telling me when we have something new you will be informed. I note that I have made efforts with the children from Gury, maybe they will succeed in something and I'm just waiting
Εχω κανει αναληψη 4000 ευρω σε αυτο το καζινο.ενω ο λογαργιασμος μου ειναι πληρως ταυτοποιημενος εχω κανει αναληψεις αλλα μεχρι 300 ευρω το καζινο με το που κερδισα τα 4000 κ ζητησα αναληψη μου μπλοκαρε τον λογαργιασμο κ μου ζητησε ξανα τα εγγραφα ταυτοποιησης οπου κ ξαναεστειλα.δυστυχως εχει περασει ενας μηνας κ ενω μου ειχαν πει 7 με 10 εργασιμες θα χρειαστουν,σσ ερωτησεις μου μου λεννε συνεχεια οταν θα εχουμε καποιο νεο θα ενημερωθειτε.τα χρηματα ειναι δικα μου κ παοζω μονο εγω στον λογαργιαδμο.εχει κανενας εμπειρια τι μπορει να συμβαινει?σημειωνω οτι εχω κανει ενεργειες με τα παιδια απο το gury μηπως κ καταφερουν κατι κ απλα περιμενω
здрасти
Трябва да кажа, че се радвам, че намерихте този сайт и изпратихте жалбата . Това, което описваш, звучи някак странно. Поне бих очаквал някакво обяснение. Вярвам, че казиното ви поставя под голям стрес, просто като ви държи настрана от текущите събития. Е, не мога да променя това, но от друга страна съм сигурен, че Ник ще направи всичко възможно, за да ти помогне.
Чувствайте се свободни да ни актуализирате тук от време на време. Искам да съм в крак с напредъка. 🤞
Hi!
I must say I'm glad you found this site and submitted the complaint. What you described sounds kind of strange. I would at least expect some sort of explanation. I believe the casino puts you under a lot of stress simply by keeping you aside from the current events. Well, I can't change that, on the other hand, I'm sure Nick will do his best to help you out.
Feel free to update us here from time to time. I want to keep up with the progress. 🤞
Няма абсолютно никаква причина това да се случи. за съжаление казината, в които играя аз и моите приятели играят, не уважават играча, нито контролната комисия се интересува и затова изглеждат като боклук за всички нас
There is absolutely no reason for this to happen. unfortunately the casinos I play in and my friends play in don't respect the player and neither does the control committee care and that's why they seem like garbage to all of us
Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να συμβαινει αυτο.δυστυχως οσα καζινο παιζω κ παιζουν γνωστοι μου δεν σεβονται τον παικτη κ ουτε η επιτροπη ελεγχου νοιαζεται κ γιαυτο μας φαιρονται σαν σκουπιδια ολους εμας
Разбирам загрижеността ви. Аз лично ще изчакам някакъв напредък по жалбата, на този етап не мога да направя много.
I understand your concern. I will personally wait for some complaint progress, there is not much I could do at this point.
Interwetten ме заблуди!!! Отворих сметка, депозирах €35 и отидох да взема бонуса си за първи депозит в казиното!
Изключихме ви, казва!!!!!!!
Изключиха ме, без дори да ме познават, без да ме уведомят, просто защото искаха! Но трябваше да ме уведомят!
Никога не ме информираха, взеха ми депозитите, а сега не им пука!!! Подведоха ме, с цел да ми вземат депозитите, а сега казват, че ме уволниха!
Interwetten fooled me!!! I opened an account, deposited €35 and went to claim my first deposit bonus for the casino!
We have excluded you, he says!!!!!!!
They excluded me, without even knowing me, without informing me, just because they wanted to! But they had to inform me!
They never informed me, they took my deposits, and now they don't care!!! They misled me, with the purpose of taking my deposits, and now they say they fired me!
Εμένα η interwetten με κορόιδεψε!!!Άνοιξα λογαριασμό,έβαλα 35€ και πήγα να ζητήσω το μπόνους μου πρώτης κατάθεσης για το καζίνο!
Σας εξαιρεσαμε λέει!!!!!!!
Με εξαιρεσανε,χωρίς καν να με ξέρουν,χωρίς κάν να με ενημερώσουν,έτσι επειδή το θέλησαν!Όφειλαν όμως να με ενημερώσουν!
Δεν με ενημέρωσαν ποτέ,πήραν τις καταθέσεις μου,και τώρα δεν μου δίνουν σημασία!!!Με παραπλάνησαν,με.σκοπο να πάρουν τις καταθέσεις μου,και τώρα λένε με εξαίρεσαν!
Радвам се, че подадохте жалбата , защото ми звучи доста съмнително. Очевидно не знам много за ситуацията като цяло, но ви желая справедлив край.
Има ли нещо, което бихте искали да добавите в този момент, може би?
I'm glad you submitted the complaint because it sounds quite suspicious to me. Obviously, I do not know much about the situation as a whole, but I wish you a fair ending.
Is there anything you'd like to add at this moment, perhaps?
Благодаря ти много !
Очаквам отговора на Гуру след комуникацията, която ще има с компанията interwetten.gr.
Благодаря отново!
Thank you very much !
I am waiting for Guru's response after the communication he will have with the company interwetten.gr.
Thanks again!
Ευχαριστώ πολύ !
Αναμένω την απάντηση του Guru μετά από επικοινωνία που θα έχει με την εταιρία interwetten.gr.
Ευχαριστώ και πάλι!
Заповядайте 🙂.
Ако желаете да споделите някои прозрения от жалбата по пътя, можете да го направите. Бих казал, че играчите трябва да знаят с какво си имате работа.
You are welcome 🙂.
If you're willing to share some insights from the complaint along the way, you are welcome to do so. Players should know what you're dealing with, I'd say.
Interwetten.com
Не знам дали това е конкретно казиното, описано в темата.
Моята история за Interwetten.
Преди играех почти изключително на тази платформа - просто мислех, че е добра. В някакъв момент играх WIld Swarm от години. И всеки, който познава тази игра, знае, че трябва да направите доста дълго време и много завъртания, за да достигнете MAX lvl (lvl5). Особеното е, че ако го управлявате, можете да задействате рояка с всяка пчела, която лети в кошера - това означава 10 безплатни завъртания с много wilds.
Достигнах го в някакъв момент, мисля, че играх със залог от 1 или 2 евро, защото имах над 1000 евро в сметката си. Нормалната средна стойност за задействане на кошера е около 25-35 пчели на ниво 5. Може да бъде малко по-малко или понякога повече.
При мен беше така, бях събрал вече над 60 пчели и нищо не ставаше - сметката ми ставаше все по-малка - докато не забелязах нещо. Че от време на време, когато долети пчела, кошерът се полюшва и изведнъж се откъсва съвсем - недовършена анимация. Знаех играта, така че знаех какво се случва, когато кошерът се разклати силно и как изглежда анимацията - или кошерът се счупи и роякът се задейства, или кошерът отново се успокои и нищо не се случи.
В един момент след няколко пчели и няколко повредени анимации паднах до около 200 евро. След това писах на поддръжката и ги помолих да го разгледат, защото това, което се случва, не е нормално. Малко по-късно мениджърът се свърза с мен и ми писа - откриха грешката, направена е актуализация - ще получите 50 евро кредит за игра като компенсация. Колкото и да съм приятелски настроен, тогава казах, че това е шега - използвам хиляди завъртания, за да достигна това ниво, губя около 1000 евро, защото има грешка в системата - и искате да ме измамите с 50 евро? След това прочетох правилото - ако има грешка в системата, казиното не носи отговорност за това, просто не сте имали късмет. Тогава казах - странно, ако спечеля голяма сума поради грешка в играта, значи не ти си имал късмет, а и аз? Къде е честната игра тук, моля?
По принцип е сега - когато се опитам да вляза с моите данни - имейл адрес - не го намира. Но когато се опитам да се регистрирам, ако наистина вече не съм в системата, ми казва - този потребител вече е регистриран.
Когато пиша на поддръжката за това, не получавам отговор.
Уважение^^
Interwetten.com
I don't know if this is specifically the casino described in the thread.
My story about Interwetten.
I used to play almost exclusively on this platform - I just thought it was good. At some point, I've been playing WIld Swarm for years. And anyone who knows this game knows that you have to do quite a long time and a lot of spins to reach MAX lvl (lvl5). The special thing is that if you manage it, you can trigger the swarm with every bee that flies into the hive - that means 10 free spins with lots of wilds.
I reached it at some point, I think I played with a stake of 1 or 2 euros because I had over 1000 euros in my account. The normal average to trigger the hive is around 25-35 bees at level 5. It can be a little less or occasionally more.
For me it was like this, I had already collected over 60 bees and nothing happened - my account was getting smaller and smaller - until I noticed something. That every now and then when a bee flew in, the hive wobbled and suddenly broke off completely - an unfinished animation. I knew the game, so I knew what happened when the beehive shook violently and what the animation looked like - either the beehive broke and the swarm was triggered, or the beehive calmed down again and nothing happened.
At some point a few bees later and a few broken animations I was down to around 200 euros. I then wrote to support and asked them to look into it because what was going on was not normal. A short time later the manager contacted me and wrote to me - they found the error, an update was made - you will receive 50 euros in game credit as compensation. Friendly as I am, I then said that it was a joke - I use thousands of spins to reach this level, lose around 1000 euros because there is a mistake in the system - and you want to fob me off with 50 euros? Then I read the rule - if there is a mistake in the system, the casino is not liable for it, you were just unlucky. Then I said - strange if I win a large sum due to a mistake in the game, then you weren't that unlucky, but also me? Where is fair play here please?
Basically it's now - when I try to log in with my details - email address - it doesn't find it. But when I try to register if I'm really no longer in the system, it says - this user is already registered.
When I write to support about this, I don't get an answer.
Respect^^
Interwetten.com
Weiss jetzt net ,ob dass speziell dieses im Thread beschriebene Casino ist.
Meine Story über Interwetten.
Habe früher fast nur auf dieser Plattform gezockt- Fand es halt einfach gut. Irgendwann ,is aber schon jahre habe ich WIld Swarm gespielt. Und wer deises Spiel kennt,weiss ,dass man ziemlich lange und viele Spins machen muss,um MAX lvl (lvl5) zu erreichen. besonderheit dabei ist,wenn du es schaffst,kann mit jeder Biene die in den Bienenstock fliegt,den Swarm auslösen-heisst 10 freispiele mit vielen Wilds.
Habe es irgendwann mal erreicht,habe glaube ich mit 1 oder 2 euro einsatz gespielt,weil ich ja über 1000 euro am konto hatte. Der normale durchschnitt, um den Bienenstock auszulösen liegt ca bei 25-35 bienen auf stufe 5. Kann bischen weniger sein oder ab und an mehr.
bei mir war es so,ich hatte schon über 60 bienen eingesammelt und nichts passierte-mein konto wurde immer kleiner-bis ich etwas bemerkte. Dass eben ab und an wenn eine Biene reinflog,der Bienenstock wackelte,und aufeinmal komplett abbrach-eine unfertige anmiation. Ich kannte ja dass Spiel,wusste also was passierte wenn der Bienenstock heftig wackelte und wie die animation da aussah-entweder der Bienenstock brach und man löste dadurch den Schwarm aus ,oder der Bienenstock beruhigte sich wieder,und es passierte nichts.
irgendwann paar bienen später und paar abegbrochene animation war ich auf ca 200 euro.habe dann dem Support geschrieben,man möge sich dass ansehen,weile s nicht normal ist,was da abläuft. Kurze Zeit meldete sich der Manager ,er schrieb mir-sie haben den fehler gefunden,es wurde ein Update gemacht-als entschädigung erhalten sie 50 euro Spielguthaben. Ich freundlich wie ich bin-meinte dann ob dass es eine Verarsche ist-ich setze tausende spins ein um dieses level zu erreichen,verliere um die 1000 euro,weil ein fehler im system ist-und sie wollen mich abspeisen mit 50 euro? Dann las ich die Regel-wenn ein fehler im system ist,haftet nicht das casino dafür ,du hast einfach Pech gehabt Meinte dann -komisch wenn ich durch einen fehler im Spiel,aber eine grosse summe gewinne,dann haben sie nicht dass Pech gehabt,sondern auch ich? Wo is hier bitte dass fairplay?
Im prinzip is es jetzt-wenn ich versuche mich mit meinen daten einzuloggen-email adresse also-findet er diese nicht. Wenn ich mich aber versuche zu registrieren,ob ich wirklich nicht mehr im system bin,steht dort-dieser USer is bereits registriert.
Wenn ich darauf dem Support schreibe-bekomme ich keine Antwort.
Respekt^^
Здравей, благодаря ти, че сподели с нас опита си в това казино. От това, което научих, е доста тъжно, че си загубил толкова много пари и след това си се опитал да разбереш дали има някакъв проблем в играта. Не се ли опита да питаш по-рано, когато разбра, че може да има технически проблем?
Що се отнася до казиното, което ви кредитира 50 евро, бих казал, че поне някаква компенсация, но със сумата пари, която сте загубили, вероятно не е достатъчно. Разбира се, след като прочетохте правилата, вероятно нямаше какво повече да правите.
Що се отнася до факта, че не можете да влезете в акаунта си в момента, все още не сте получили отговор от казиното? Без информация можехме само да гадаем какъв може да е проблемът. Ако ситуацията ви продължава да не можете да влезете и казиното все още не ви е дало отговор защо е така, можете ли да актуализирате форума? Мисля, че това би било полезна информация, ако други играчи се сблъскат с нещо подобно.
Ще чакам отговор.
Hi, thank you for sharing with us your experience in this casino.From what I have learned, it is quite sad that you lost so much money and then you tried to find out if there was any problem in the game. Didn't you try to ask earlier, when you caught that there might be a technical problem ?
As for the casino crediting you 50 euros, I would say that at least some compensation, but with the amount of money you lost, it is probably not enough. Of course, since you read the rules, there was probably nothing more to do.
Regarding the fact that you can't log into your account at the moment, you still haven't received any reply from the casino ? Without information we could only guess what the problem might be. If your situation persisted with not being able to log in and the casino still hasn't given you an answer as to why this is the case, could you update the forum ? I think that would be useful information if other players ever run into something similar.
I will wait for a reply.
Както казах, вече изобщо не мога да вляза - казват ми, че вече имам акаунт, но дори когато се опитам да нулирам паролата си, не получавам имейл. Тъжно е, но какво искаш да правиш, освен да им пишеш, не мога, но се игнорира. Няма значение, има и други казина
As I said, I can't get in at all anymore - I'm told that I already have an account, but even when I try to reset my password, I don't get an email. It's sad, but what do you want to do other than write to them I can't, but it's ignored. No matter, there are other casinos too
wie gesagt,ich komme überhaupt nicht mehr rein-es wird mir gesagt,dass ich ein konto schon habe,aber selbst wenn ich versuche mein passwort zurückzusetzen,bekomme ich keine email.Traurig sowas,aber was will man da machen,mehr als denen schreiben kann ich nicht,aber es wird ignoriert.egal gibt ja andere casinos auch noch
Разбирам, и фактът, че не получавате имейл за възстановяване на паролата ви, казиното също не може да ви даде причина? Разбира се, ако постоянно ви пренебрегват, няма да стигнете далеч.
Но както казахте, има други казина, където може би няма да се случи подобен случай и ако се случи, те ще се опитат да го разрешат. Надявам се, че тази ситуация няма да се повтори в бъдеще и ще имате само добри преживявания.
I see, and the fact that you don't get an email to reset your password, the casino can't give you a reason either ? Of course, if you are constantly ignored, you won't get far.
But as you said, there are other casinos where maybe a similar case will not occur, and if it does they will try to solve it. I hope that this situation will not happen again in the future and you will have only good experiences.
Съди ги.. тогава ще си получиш парите..
Sue them.. then you will get your money..
Tue Sie verklagen.. dann bekomst du dein Geld ..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.