ФорумКазинаInterwetten Casino - обща дискусия

Interwetten Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
1281 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Interwetten Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на Radka е изтрит
преди 1 година

Направих теглене на 4000 евро в това казино. Въпреки че акаунтът ми е напълно удостоверен, направих тегления, но до 300 евро, казиното, с което спечелих 4000 и поисках теглене, блокира акаунта ми и ме помоли отново за документите за самоличност, където ги изпратих отново. за съжаление мина един месец и ми казаха, че ще отнеме 7 до 10 работни дни, когато имам въпроси, те продължават да ми казват, когато имаме нещо ново, ще бъдете информирани. Отбелязвам, че съм положил усилия с децата от Гури, може би ще успеят нещо и просто чакам


Автоматичен превод:
tasgiot
преди 1 година

здрасти

Трябва да кажа, че се радвам, че намерихте този сайт и изпратихте жалбата . Това, което описваш, звучи някак странно. Поне бих очаквал някакво обяснение. Вярвам, че казиното ви поставя под голям стрес, просто като ви държи настрана от текущите събития. Е, не мога да променя това, но от друга страна съм сигурен, че Ник ще направи всичко възможно, за да ти помогне.

Чувствайте се свободни да ни актуализирате тук от време на време. Искам да съм в крак с напредъка. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма абсолютно никаква причина това да се случи. за съжаление казината, в които играя аз и моите приятели играят, не уважават играча, нито контролната комисия се интересува и затова изглеждат като боклук за всички нас

Автоматичен превод:
tasgiot
преди 1 година

Разбирам загрижеността ви. Аз лично ще изчакам някакъв напредък по жалбата, на този етап не мога да направя много.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Interwetten ме заблуди!!! Отворих сметка, депозирах €35 и отидох да взема бонуса си за първи депозит в казиното!

Изключихме ви, казва!!!!!!!

Изключиха ме, без дори да ме познават, без да ме уведомят, просто защото искаха! Но трябваше да ме уведомят!


Никога не ме информираха, взеха ми депозитите, а сега не им пука!!! Подведоха ме, с цел да ми вземат депозитите, а сега казват, че ме уволниха!

Автоматичен превод:
Spyros198519
преди 1 година

Радвам се, че подадохте жалбата , защото ми звучи доста съмнително. Очевидно не знам много за ситуацията като цяло, но ви желая справедлив край.

Има ли нещо, което бихте искали да добавите в този момент, може би?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти много !


Очаквам отговора на Гуру след комуникацията, която ще има с компанията interwetten.gr.


Благодаря отново!

Автоматичен превод:
Spyros198519
преди 1 година

Заповядайте 🙂.

Ако желаете да споделите някои прозрения от жалбата по пътя, можете да го направите. Бих казал, че играчите трябва да знаят с какво си имате работа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Interwetten.com

Не знам дали това е конкретно казиното, описано в темата.

Моята история за Interwetten.

Преди играех почти изключително на тази платформа - просто мислех, че е добра. В някакъв момент играх WIld Swarm от години. И всеки, който познава тази игра, знае, че трябва да направите доста дълго време и много завъртания, за да достигнете MAX lvl (lvl5). Особеното е, че ако го управлявате, можете да задействате рояка с всяка пчела, която лети в кошера - това означава 10 безплатни завъртания с много wilds.


Достигнах го в някакъв момент, мисля, че играх със залог от 1 или 2 евро, защото имах над 1000 евро в сметката си. Нормалната средна стойност за задействане на кошера е около 25-35 пчели на ниво 5. Може да бъде малко по-малко или понякога повече.

При мен беше така, бях събрал вече над 60 пчели и нищо не ставаше - сметката ми ставаше все по-малка - докато не забелязах нещо. Че от време на време, когато долети пчела, кошерът се полюшва и изведнъж се откъсва съвсем - недовършена анимация. Знаех играта, така че знаех какво се случва, когато кошерът се разклати силно и как изглежда анимацията - или кошерът се счупи и роякът се задейства, или кошерът отново се успокои и нищо не се случи.


В един момент след няколко пчели и няколко повредени анимации паднах до около 200 евро. След това писах на поддръжката и ги помолих да го разгледат, защото това, което се случва, не е нормално. Малко по-късно мениджърът се свърза с мен и ми писа - откриха грешката, направена е актуализация - ще получите 50 евро кредит за игра като компенсация. Колкото и да съм приятелски настроен, тогава казах, че това е шега - използвам хиляди завъртания, за да достигна това ниво, губя около 1000 евро, защото има грешка в системата - и искате да ме измамите с 50 евро? След това прочетох правилото - ако има грешка в системата, казиното не носи отговорност за това, просто не сте имали късмет. Тогава казах - странно, ако спечеля голяма сума поради грешка в играта, значи не ти си имал късмет, а и аз? Къде е честната игра тук, моля?

По принцип е сега - когато се опитам да вляза с моите данни - имейл адрес - не го намира. Но когато се опитам да се регистрирам, ако наистина вече не съм в системата, ми казва - този потребител вече е регистриран.

Когато пиша на поддръжката за това, не получавам отговор.

Уважение^^

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 година

Здравей, благодаря ти, че сподели с нас опита си в това казино. От това, което научих, е доста тъжно, че си загубил толкова много пари и след това си се опитал да разбереш дали има някакъв проблем в играта. Не се ли опита да питаш по-рано, когато разбра, че може да има технически проблем?

Що се отнася до казиното, което ви кредитира 50 евро, бих казал, че поне някаква компенсация, но със сумата пари, която сте загубили, вероятно не е достатъчно. Разбира се, след като прочетохте правилата, вероятно нямаше какво повече да правите.

Що се отнася до факта, че не можете да влезете в акаунта си в момента, все още не сте получили отговор от казиното? Без информация можехме само да гадаем какъв може да е проблемът. Ако ситуацията ви продължава да не можете да влезете и казиното все още не ви е дало отговор защо е така, можете ли да актуализирате форума? Мисля, че това би било полезна информация, ако други играчи се сблъскат с нещо подобно.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както казах, вече изобщо не мога да вляза - казват ми, че вече имам акаунт, но дори когато се опитам да нулирам паролата си, не получавам имейл. Тъжно е, но какво искаш да правиш, освен да им пишеш, не мога, но се игнорира. Няма значение, има и други казина

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 година

Разбирам, и фактът, че не получавате имейл за възстановяване на паролата ви, казиното също не може да ви даде причина? Разбира се, ако постоянно ви пренебрегват, няма да стигнете далеч.

Но както казахте, има други казина, където може би няма да се случи подобен случай и ако се случи, те ще се опитат да го разрешат. Надявам се, че тази ситуация няма да се повтори в бъдеще и ще имате само добри преживявания.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини