преди 5 месеца
godmorning🙂 първият не беше одобрен, след което направих друг, който сега е в ход 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
0
godmorning🙂 първият не беше одобрен, след което направих друг, който сега е в ход 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
Добре, така че ми е любопитно как ще стане. Не забравяйте да ме уведомите, ако статусът се промени и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро. 🙂
Okay, so I'm curious how it's going to go. Be sure to let me know if the status changes and hopefully you'll have the money as soon as possible. 🙂
Кратка актуализация.. така че говорих с мениджъра. Наистина хубав човек. Той ми обясни ситуацията и сега виждам това от съвсем различен „прозорец", връщам всички приказки за измамници и всичко останало. Проблемът е в доставчика на плащанията, а не в казиното.. мениджърът също ми добави 100 евро waggerfri. Затова решавам да дам шанс на това казино. Благодаря
A short uppdate.. so i talked to the manager. A really nice guy. He explained the situation to me and now i se this from a totaly difrent "window" i take back all the talk about scamers and alll that. The problem is on the paymentprovider and not the casino.. the manager also added 100 euro waggerfri to me. So i decide to give this casino a chance. Thanks
Страхотно, така че се радвам, ако са успели да ви угодят и комуникацията със сигурност е много важна в такива случаи и ако е разумна, мисля, че играчите го приемат по различен начин.
Както и да е, ще изчакам парите да дойдат при вас и ще ме уведомите, когато това стане.
Относно подаръка от управителя, много е хубав и се надявам от тук нататък всичко да върви по-добре.
Стискам палци. 🤞👍☘️
Great, so I'm glad if they were able to please you and communication is certainly very important in such cases and if it is reasonable, I think the players take it differently.
Anyway, I will wait for the money to come to you and let me know when that happens.
Regarding the gift from the manager, it's quite nice and I hope everything will go better from now on.
Fingers crossed. 🤞👍☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.