ФорумКазинаInstaslots Casino - обща дискусия

Instaslots Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от Romi
|
2084 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instaslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Искам да предупредя сериозно за това казино. Те просто ви крадат парите от банковата ви сметка. Парите ви свършват в Мексико. Те вземат парите ви, но не ги виждате в казиното. Те не ви помагат да го уредите, но ви молят да изчакате и, разбира се, няма ограничение за това колко дълго трябва да чакате. Hag играе казино от 15 години, никога не съм бил измамен с пари, които депозирате.


ПРЕДИ ДА ИГРАЕТЕ ТУК.. имайте предвид, че изпращате парите си на съмнителни и престъпни актьори в Мексико. Не играйте тук, бягайте далеч от тях

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Съжалявам, че чувам такава информация и въпросът ми тук е, ако говорите от собствен опит, има ли нещо, с което можем да помогнем?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, че чувам такава информация и въпросът ми тук е, ако говорите от собствен опит, има ли нещо, с което можем да помогнем?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, срамота е. Отвратително поведение от това измамно казино.. те „рестартират" своето „разследване" всеки път, когато поискам актуализация на откраднатите пари.. това е начинът, по който едно казино ще се погребе, като напълно игнорира своите „клиенти" „играчи" i Ще изчакам още малко, след което ще започна процес на оплакване тук отстрани. Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Не бих започнал направо да говоря за това как казиното е измама или нещо подобно. Понякога може изобщо да не е виновно казиното, когато парите напуснат сметката ви и не стигнат до тях.

Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има грешка от тяхна страна и дали всичко е минало гладко?

Проучването на подобни неща може да отнеме известно време, така че въпреки че знам, че не е приятно, ще трябва да имаме търпение.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Уважавам твоето мнение. Но аз самият, когато купувам нещо, очаквам някакво качество и обслужване от продавача. Ако го обърнем и кажем, че бях в магазина и купувах храна. Магазинът взе парите, но не получих никаква храна, трябва ли тогава да се обърна към магазина или техния оператор за плащане на първо място. Аз съм им клиент и този, от когото са взели парите. Помощта ми трябва да бъде приоритет и очевидно. Причината да мисля, че се държат като измамници е, че всеки път, когато говоря с тях за моя случай, трябва да започна отначало, като им дам номера на транзакцията, снимките и часа. Винаги завършва по един и същи начин, че сега трябва да чакам... това, което също ги прави несериозни е, че имат трета страна като оператор на плащания и всички знаем, че това е за манипулиране на кода на търговеца. Но точно това мисля аз, Джаро, приятелю 🙂.. Разбира се, можете да мислите, че това е напълно правилно и приемливо поведение от казиното. Ще ви уведомя какво се случва..

Аз самият просто искам парите обратно в казиното nonto, за да мога да играя.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Мисля, че всички чувстваме, че не е добре да изпратите пари в казиното и да ги загубите някъде по време на транзакцията.

Освен това прибързаното заключение е изкушаващо, но понякога води до предразсъдъци, вместо да придвижи въпроса към реалността. Говоря само от собствения си опит, разбира се. Бях доста скачащ, когато бях по-млад 😀.

Във всеки случай, не се колебайте да подадете жалба срещу това казино. Тъй като е безплатно, единствените инвестиции ще бъдат усилия и време. Не казвам, че ще можем да се свържем директно с партньора на казиното и да поискаме разследване, но можем да се опитаме да ви помогнем да настоявате за решението.

Мога лесно да призная, че по някакъв начин разбирам, че казиното също може да се чувства под натиск и ако нямат никакви актуализации от доставчика на плащания, нищо не могат да направят. Но във всеки случай решаването на проблеми с депозитите трябва да бъде техен приоритет.

Ако бях мениджър на казино обаче, щях да ви осигуря парите сега, за да се почувствате като клиент с добро отношение, и щях да продължа да настоявам доставчика на плащания да разреши проблема в крайна сметка. От икономическа гледна точка е по-добре да похарчите малко пари за акт на добра воля, отколкото да загубите потенциален клиент. 🤷‍♀️

За мен звучите като много отворен човек, така че ще оставя решението за жалбата на вас.



Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Не съм ядосан, защото нещата са се объркали. Разбира се, разбирам, че нещата могат да се объркат. Разочарован съм и ядосан от това как действаш, след като нещата са се объркали. Не можете да предлагате сигурни плащания и да обещавате добри неща, а след това напълно да игнорирате, когато нещо се обърка. Твърдо вярвам, че те се държат като измамници и много неуважително. Не съм толкова млад, на 38 съм😄... В моя свят никого не мамиш за пари, всеки, който излиза извън нормите, няма морал.


Искам да благодаря на вас, които се включихте в темата🙂❤️

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Ако бях мениджър на казино обаче, щях да ви осигуря парите сега, за да се почувствате като клиент с добро отношение, и щях да продължа да настоявам доставчика на плащания да разреши проблема в крайна сметка. От икономическа гледна точка е по-добре да похарчите малко пари за актове на добра воля, отколкото да загубите потенциален клиент. 🤷‍♀️


Точно това бих направил и аз. Казах, че ги искам само в казиното, а не обратно в моята банка.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сега получих имейл. За щастие това ще бъде решено. Казаха пари по акаунта в казиното след около 3 дни.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Благодаря ви много за всичките ви вътрешности, ние наистина ценим хора като вас и вашата гледна точка. Надяваме се, че ще получите парите скоро и когато го направите, не забравяйте да ни уведомите, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Благодаря и на тези от вас, които се включиха. Мога да кажа, че едва след като уведомих казиното за тази тема, те разрешиха цялата работа. Още си чакам парите да видим дали са били сериозни

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Мисля и затова се надявам, че са били сериозни. В крайна сметка това са вашите пари, така че, както беше казано, те трябва да се опитат да ги оправят, дори и да не е най-лесното нещо. Казахте, че трябва да е до 3 дни, така че ще очаквам актуализация и се надявам положителна. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро. Все още не виждайте парите!🙁

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Значи не си мислил за жалбата? Мисля, че това ще е следващата стъпка, ако не получа парите. Или смятате, че ще опитате да изчакате още малко? 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Мислил съм за това да. Но също така е тъжно да си губите времето за толкова малка сума. Уведомих казиното за тази тема и тогава ми беше казано, че ще получа парите. Но не се учудвам, парите не са дошли и не мисля, че ще дойдат. Ще изчакам още няколко дни

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че сега започнах случай в casino.guru. Съжалявам, че трябва да го направя, но наистина беше последното ми средство. Казиното не иска да разреши това. Получавам двойни съобщения през цялото време и вече ми писна от това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изглежда не съм единствената им жертва. Те изглежда правят това и с други, които играят там. Аз, който се чувствах специален😢😅 и мислех, че съм сам в това. Толкова грешах

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих жалба, която не беше одобрена. Благодаря за помощта🙂. Оставих казиното да задържи парите..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Изобщо не трябва да се чувствате зле от това, дори и да е малка сума пари. Въпросът е, че ако имате проблем можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. 100 евро не е най-малкото, което бих казал, и съм виждал жалби, при които оспорваната сума е била 10 евро.

Ако не можете да го разрешите, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Що се отнася до жалбата , виждам, че сте я подали и сте писали на Кристина, така че не би трябвало да има проблем. Или бъркам и нещо се случва?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини