преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instaslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам да предупредя сериозно за това казино. Те просто ви крадат парите от банковата ви сметка. Парите ви свършват в Мексико. Те вземат парите ви, но не ги виждате в казиното. Те не ви помагат да го уредите, но ви молят да изчакате и, разбира се, няма ограничение за това колко дълго трябва да чакате. Hag играе казино от 15 години, никога не съм бил измамен с пари, които депозирате.
ПРЕДИ ДА ИГРАЕТЕ ТУК.. имайте предвид, че изпращате парите си на съмнителни и престъпни актьори в Мексико. Не играйте тук, бягайте далеч от тях
I want to issue a big warning about this casino. They simply steal your money from your bank account. Your money ends up in Mexico. They take your money but you don't see them in the casino. They don't help you arrange it, but ask you to wait and of course there is no limit to how long you have to wait.. Hag has played casino for 15 years, I have never been cheated on money that you deposit .
BEFORE YOU PLAY HERE.. keep in mind that you are sending your money to shady and criminal actors in Mexico. Don't play here, run far away from them
Jag vill utfärda en stor varning för detta casino. Dom snor helt enkelt dina pengar från ditt bankkonto. Dina pengar hamnar i Mexico. Dom tar dina pengar men du ser inte dom på casinot. Dom hjälper dig inte att ordna till det utan ber dig att vänta och självklart så finns det ingen gräns på hur länge man ska vänta.. Hag har spelat casino i 15 år jag har aldrig varit med om att bli lurad på pengar som man sätter in.
INNAN NI SPELAR HÄR.. tänk på att ni skickar era pengar till skumma och kriminella aktörer i Mexico. Spela inte här, spring långt ifrån dom
Съжалявам, че чувам такава информация и въпросът ми тук е, ако говорите от собствен опит, има ли нещо, с което можем да помогнем?
Sorry to hear this kind of information, and my question here is, if you are talking from your own experience, is there anything we can help with?
Да, срамота е. Отвратително поведение от това измамно казино.. те „рестартират" своето „разследване" всеки път, когато поискам актуализация на откраднатите пари.. това е начинът, по който едно казино ще се погребе, като напълно игнорира своите „клиенти" „играчи" i Ще изчакам още малко, след което ще започна процес на оплакване тук отстрани. Благодаря
Yes its a Shame. A discusting behavor from this scamcasino.. they are "restarting" their "investigation" every time i ask for an uppdate on the stolen money.. this is the way a casino Will burry itself by totaly ignoring their "customer" "players" i Will wait a litle bit more then i Will start a complaintprocess here on the side. Thank u
Не бих започнал направо да говоря за това как казиното е измама или нещо подобно. Понякога може изобщо да не е виновно казиното, когато парите напуснат сметката ви и не стигнат до тях.
Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има грешка от тяхна страна и дали всичко е минало гладко?
Проучването на подобни неща може да отнеме известно време, така че въпреки че знам, че не е приятно, ще трябва да имаме търпение.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.
I wouldn't go straight into such talk about how the casino is a scam or anything like that. Sometimes it may not be the casino's fault at all when money leaves your account and doesn't get to them.
Have you tried contacting the payment provider to see if there was an error on their side and if everything went smoothly?
Investigating things like this can take some time, so even though I know it's not pleasant, we'll have to be patient.
If anything changes, be sure to let us know.
Уважавам твоето мнение. Но аз самият, когато купувам нещо, очаквам някакво качество и обслужване от продавача. Ако го обърнем и кажем, че бях в магазина и купувах храна. Магазинът взе парите, но не получих никаква храна, трябва ли тогава да се обърна към магазина или техния оператор за плащане на първо място. Аз съм им клиент и този, от когото са взели парите. Помощта ми трябва да бъде приоритет и очевидно. Причината да мисля, че се държат като измамници е, че всеки път, когато говоря с тях за моя случай, трябва да започна отначало, като им дам номера на транзакцията, снимките и часа. Винаги завършва по един и същи начин, че сега трябва да чакам... това, което също ги прави несериозни е, че имат трета страна като оператор на плащания и всички знаем, че това е за манипулиране на кода на търговеца. Но точно това мисля аз, Джаро, приятелю 🙂.. Разбира се, можете да мислите, че това е напълно правилно и приемливо поведение от казиното. Ще ви уведомя какво се случва..
Аз самият просто искам парите обратно в казиното nonto, за да мога да играя.
I respect your opinion. But myself, when I buy something, I expect some quality and service from the seller. If we turn it around, and say I was in the store buying food. The store took the money but I didn't get any food, should I then turn to the store or their payment operator in the first place. I am their customer and the one from whom they took the money. Helping me should be a priority and self-evident. The reason I think they behave like scammers is that, every time I talk to them about my case, I have to start from the beginning by giving them the transaction number, pictures and time. It always ends the same way, that I now have to wait... what also makes them unserious is that they have a 3rd party as a payment operator and we all know that it is to manipulate the merchant code. But this is just what I think Jaro my friend 🙂.. Of course you can think that it is completely correct and acceptable behavior from the casino. I'll let you know what happens..
I myself just want the money back at casino nonto so I can play.
Jag respekterar din åsikt. Men jag själv, när jag köper något så förväntar jag mig lite kvalite och service ifrån säljaren. Om vi vänder på det, och säger att jag var i affären och köpte mat. Affären tog pengarna men jag fick ingen mat, skulle jag då i första hand vända mig mot affären eller mot deras betaloperatör. Jag är deras kund och den som dom tagit pengarna ifrån. Det ska vara en prioritet och självklarhet att hjälpa mig. Varför jag tycker dom beter sig som scammers är att, varje gång jag pratar med dom om mitt ärende så måste jag börja om från början med att ge dom transaktionsnummer, bilder och tidpunkt. Det slutar alltid på samma sätt, att jag nu ska vänta… vad som också gör dom oseriösa är att dom har en 3part som betaloperatör och vi alla vet att det är för att manipulera med merchant koden. Men detta är bara vad jag tycker Jaro min vän 🙂.. Du får såklart tycka att det är ett helt korrekt och acceptabelt betende ifrån casinot. Jag låter er veta vad som händer..
jag själv vill bara ha tillbaka pengarna på casinononto så att jag kan spela.
Мисля, че всички чувстваме, че не е добре да изпратите пари в казиното и да ги загубите някъде по време на транзакцията.
Освен това прибързаното заключение е изкушаващо, но понякога води до предразсъдъци, вместо да придвижи въпроса към реалността. Говоря само от собствения си опит, разбира се. Бях доста скачащ, когато бях по-млад 😀.
Във всеки случай, не се колебайте да подадете жалба срещу това казино. Тъй като е безплатно, единствените инвестиции ще бъдат усилия и време. Не казвам, че ще можем да се свържем директно с партньора на казиното и да поискаме разследване, но можем да се опитаме да ви помогнем да настоявате за решението.
Мога лесно да призная, че по някакъв начин разбирам, че казиното също може да се чувства под натиск и ако нямат никакви актуализации от доставчика на плащания, нищо не могат да направят. Но във всеки случай решаването на проблеми с депозитите трябва да бъде техен приоритет.
Ако бях мениджър на казино обаче, щях да ви осигуря парите сега, за да се почувствате като клиент с добро отношение, и щях да продължа да настоявам доставчика на плащания да разреши проблема в крайна сметка. От икономическа гледна точка е по-добре да похарчите малко пари за акт на добра воля, отколкото да загубите потенциален клиент. 🤷♀️
За мен звучите като много отворен човек, така че ще оставя решението за жалбата на вас.
I think we all feel it's not okay to send money to the casino and lose it somewhere during the transaction.
Also, jumping to a conclusion is tempting, but sometimes it leads to prejudice rather than moving the matter forward to reality. I'm speaking solely from my own experiences, of course. I was quite such a jumper when I was younger 😀.
In any case, feel free to submit a complaint against this casino. Since it's free, the only investments will be effort and time. I'm not saying we will be able to get directly to the casino's partner and demand an investigation, but we can try to help you push for the solution.
I can easily admit that I somehow understand that the casino may also feel under pressure, and if they don't have any updates from the payment provider, there is nothing they can do. But in any case, resolving deposit issues should be their priority.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷♀️
To me, you sound like a very open-minded person, so I'll leave the complaint decision to you.
Не съм ядосан, защото нещата са се объркали. Разбира се, разбирам, че нещата могат да се объркат. Разочарован съм и ядосан от това как действаш, след като нещата са се объркали. Не можете да предлагате сигурни плащания и да обещавате добри неща, а след това напълно да игнорирате, когато нещо се обърка. Твърдо вярвам, че те се държат като измамници и много неуважително. Не съм толкова млад, на 38 съм😄... В моя свят никого не мамиш за пари, всеки, който излиза извън нормите, няма морал.
Искам да благодаря на вас, които се включихте в темата🙂❤️
I'm not mad because things have gone wrong. I understand of course that things can go wrong. I am disappointed and angry at how you act after things have gone wrong. You cannot offer secure payments and promise good things and then completely ignore when something goes wrong. I firmly believe that they behave like scammers and very disrespectfully. I'm not that young, I'm 38😄... In my world, you don't cheat anyone out of money, anyone who goes outside the norms has no morals.
I want to thank you who get involved in the thread🙂❤️
Jag är inte arg för att det har gått fel. Jag förstår givetvis att saker kan gå fel. Jag är besviken och arg på hur man agerar efter det gått fel. Man kan inte erbjuda säkra betalningar och lova goda saker för att sen totalt ignorera när något blir fel. Jag står fast vid att dom beter sig som scammers och väldigt respektlöst. Jag är inte så ung jag är 38😄… I min värld så lurar man inte någon på pengar, alla som går utanför dom normerna har ingen moral.
jag vill tacka er som engagerar er i tråden🙂❤️
Ако бях мениджър на казино обаче, щях да ви осигуря парите сега, за да се почувствате като клиент с добро отношение, и щях да продължа да настоявам доставчика на плащания да разреши проблема в крайна сметка. От икономическа гледна точка е по-добре да похарчите малко пари за актове на добра воля, отколкото да загубите потенциален клиент. 🤷♀️
Точно това бих направил и аз. Казах, че ги искам само в казиното, а не обратно в моята банка.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on acts of goodwill than lose a potential customer. 🤷♀️
That's exactly what I would have done too. I have said I only want them at the casino not back to my bank.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷♀️
Det är exakt så jag hade gjort också. Jag har sagt jag vill bara ha dom på casinot inte tillbaka till min bank.
Благодаря ви много за всичките ви вътрешности, ние наистина ценим хора като вас и вашата гледна точка. Надяваме се, че ще получите парите скоро и когато го направите, не забравяйте да ни уведомите, моля.
Thank you very much for all your insides, we really appreciate people like you and your point of view. Hopefully you will receive the money soon, and when you do, make sure to let us know, please.
Благодаря и на тези от вас, които се включиха. Мога да кажа, че едва след като уведомих казиното за тази тема, те разрешиха цялата работа. Още си чакам парите да видим дали са били сериозни
Thanks also to those of you who get involved. I can say that it was only after I notified the casino about this thread that they resolved the whole thing. I'm still waiting for the money so we'll see if they were serious
Tack också till er som engagerar er. Jag kan säga att det var först efter jag meddelade casinot om denna tråd som dom löste det hela. Jag väntar fortfarande på pengarna så vi får se om dom menade allvar
Мисля и затова се надявам, че са били сериозни. В крайна сметка това са вашите пари, така че, както беше казано, те трябва да се опитат да ги оправят, дори и да не е най-лесното нещо. Казахте, че трябва да е до 3 дни, така че ще очаквам актуализация и се надявам положителна. 😉
I think and therefore hope that they were serious. After all, it is your money, so as has been said, they should try to sort it out even if it is not the easiest thing to do. You said it should be within 3 days, so I'll expect an update and hopefully a positive one. 😉
Значи не си мислил за жалбата? Мисля, че това ще е следващата стъпка, ако не получа парите. Или смятате, че ще опитате да изчакате още малко? 🙁
So you haven't thought about the complaint ? I think that would be the next step if I didn't get the money. Or do you think you'll try to wait a little longer ? 🙁
Мислил съм за това да. Но също така е тъжно да си губите времето за толкова малка сума. Уведомих казиното за тази тема и тогава ми беше казано, че ще получа парите. Но не се учудвам, парите не са дошли и не мисля, че ще дойдат. Ще изчакам още няколко дни
I have thought about it yes. But it also feels sad to waste your time for such a small sum. I have notified the casino about this thread and that's when I was told that I would get the money. But I'm not surprised, the money hasn't arrived and I don't think they will either. I'll wait a few more days
Jag har tänkt på det ja. Men det känns också tråkigt att slösa er tid för en så liten summa. Jag har meddelat casinot om denna tråd och det var då jag fick medelande om att jag skulle få pengarna. Men jag är inte överraskad, pengarna har inte kommit och jag tror inte dom gör det heller. Jag väntar några dagar till
Така че сега започнах случай в casino.guru. Съжалявам, че трябва да го направя, но наистина беше последното ми средство. Казиното не иска да разреши това. Получавам двойни съобщения през цялото време и вече ми писна от това.
So now I have started a case on casino.guru. I'm sorry to have to do it but it was really my last resort. The casino does not want to solve this. I get double messages all the time and I'm sick of it now.
Så nu har jag startat ett ärende på casino.guru. Jag är ledsen att behöva göra det men det var verkligen min sista utväg. Casinot vill inte lösa detta. Jag får dubbla budskap hela tiden och är trött på det nu.
Изглежда не съм единствената им жертва. Те изглежда правят това и с други, които играят там. Аз, който се чувствах специален😢😅 и мислех, че съм сам в това. Толкова грешах
I don't seem to be their only victim. They seem to do that to others who play there too. Me who felt special😢😅 and thought I was alone in this. So wrong I was
Jag verkar inte vara deras enda offer. Dom verkar göra så på andra som spelar där också. Jag som kände mig speciell😢😅 och trodde jag var ensam om detta. Så fel jag hade
Изобщо не трябва да се чувствате зле от това, дори и да е малка сума пари. Въпросът е, че ако имате проблем можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. 100 евро не е най-малкото, което бих казал, и съм виждал жалби, при които оспорваната сума е била 10 евро.
Ако не можете да го разрешите, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Що се отнася до жалбата , виждам, че сте я подали и сте писали на Кристина, така че не би трябвало да има проблем. Или бъркам и нещо се случва?
You don't have to feel bad about it at all, even if it's a small amount of money. The point is that if you have a problem you can contact us and we will try to help. €100 is not the least I would say and I have seen complaints where the disputed amount was €10.
If you can't resolve it, we will try to assist you.
As far as the complaint is concerned, I see you have it filed and you have written to Kristina so there should be no problem. Or am I mistaken and there's something going on?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.