преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Инбет казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
On 30.05.2022 I registered at inbet Casino . I deposited BGN 1500. and I got bonus casino. After fulfilling the conditions, I had BGN 3312. , which were downloadable. The same day I made a withdrawal to EasyPay. After 4 days they did not approve my withdrawal on 06/03/2022. I received an email that my account has been blocked and is under review. The information was that there would be additional information a week after the lockdown. It's been over 2 MONTHS since my account was locked and still no progress. Support only repeats that they do not know anything and cannot give a deadline for the inspection. In my opinion, they will look for any opportunity to not pay the money. Ask for assistance.
На 30.05.2022г. си направих регистрация в inbet Casino. Депозирах 1500лв. и взех бонус казино. След като изпълих условията имах 3312лв. , които бяха изтегляеми. Същия ден пуснах теглене към EasyPay. След като 4 дена не ми одобриха тегленето на 03.06.2022г. получих мейл, че акаунта ми е блокиран и тече проверка. Инфорамцията беше, че седмица след заключването ще има допълнителна информация. Вече минаха повече от 2 МЕСЕЦА от както ми е заключен акаунта и все още няма никакво развитие. Съпорта само повтаря,че нищо не знаят и не могат да дадът краен срок за проверката. Според мен ще търсят всякакви възможности, за да не изплатят парите. Моля за съдействие.
Здравей alexxxaa,
Мисля, че би било най-добре, ако можете да подадете жалба (просто щракнете тук ), предполагам, че ще се опитаме да се свържем с казиното, за да разберем какво се случва.
Моето лично предположение е, че вашият акаунт е в процес на допълнителна проверка, доставчикът на играта може да е замесен, така или иначе, трябваше да сте информирани.
Hello alexxxaa,
I think that it would be best if you could submit a complaint (just click here), I'm assuming that we will try to get in touch with the casino to find out what's happening.
My personal guess is that your account is under some further review, the game provider may be involved, anyway, you should have been informed.
Най-лошото казино, в което съм играл. Измамиха ме, изчезнаха баланса ми без възстановяване без компенсация.
Поддържах връзка с поддръжката „7/24", те можеха да отговорят след часове на няколко въпроса, но трябваше да бъдат зададени 4 пъти в 10 различни имейла, за да получат един полезен отговор. Насърчавам ви, независимо какъв бонус предлагат, но да напуснете този сайт. защото те също могат да ви измамят. Те не са валидни.
Worst Casino I have ever played with. Scammed me, they vanished my balance with no refund without compensation.
I kept in touch with the "7/24" support they could reply in hours for a couple of questions, but had to asked 4 times in 10 different email to get one answer that was useful. I courage you no matter what bonus they offer, but to leave this site. because they can scam you too. They are not valid.
Те са фалшиви, просто няма нужда да потвърждавате стотици хора, те трябва да бъдат наказани.
незаконна производителност, оправдания с глупости.
They are fake, just no need to confirm hundreds of people, they need to be punished.
illegal productivity, excuses with nonsense.
Най-лошото казино, в което съм играл. Измамиха ме, изчезнаха баланса ми без възстановяване без компенсация.
Поддържах връзка с поддръжката „7/24", те можеха да отговорят след часове на няколко въпроса, но трябваше да бъдат зададени 4 пъти в 10 различни имейла, за да получат един полезен отговор. Насърчавам ви, независимо какъв бонус предлагат, но да напуснете този сайт. защото те също могат да ви измамят. Те не са валидни.
Worst Casino I have ever played with. Scammed me, they vanished my balance with no refund without compensation.
I kept in touch with the "7/24" support they could reply in hours for a couple of questions, but had to asked 4 times in 10 different email to get one answer that was useful. I courage you no matter what bonus they offer, but to leave this site. because they can scam you too. They are not valid.
Здравейте, нека се опитаме да се успокоим малко и да видим цялата възникнала ситуация. Бихте ли описали какво се е случило? Според написаното от теб ти си играл с бонуса и казиното ти е взело парите? Дадоха ли ви някаква причина защо това се е случило? Ако сте играли с бонус, какъв беше той, моля, бихте ли ми казали какви бяха изискванията?
Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.
Hi, let's try to calm down a bit and look at the whole situation that has arisen. Could you describe what has happened ? According to what you wrote, you played with the bonus and the casino took your money ? Did they give you any reason why that happened ? If you played with a bonus, what was it please, could you tell me what was the requirements ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Inbet lock accounts for an indefinite period and look at the svara game and decide that you are breaking their rules and take all your money + winnings
Инбет заключат акаунти за не определен период и разглеждат играта на свара и решават,че нарушаваш правилата им и вземат всичките ти пари + спечелените
Значи акаунтът ви все още е блокиран, нали? Видях във вашата жалба , че казиното ви е информирало за ситуацията и че акаунтът ви е разследван от тяхна страна.
Вярвам, че това е добър знак, че казиното ви е информирало и се надяваме, че няма да продължи дълго и ще можете да продължите с тегленето.
Вашият акаунт напълно потвърден ли е там и имали ли сте успешни тегления преди?
So your account is still blocked, right? I saw in your complaint that the casino has informed you about the situation and that your account is under investigation from their side.
I believe that this is a good sign that the casino has informed you, and hopefully it won't last long and you will be able to proceed with the withdrawal.
Is your account fully verified there, and have you had any successful withdrawals before?
I have hundreds of deposits and withdrawals until 08.08 when they dawned and the question is, can they take my money earned from playing sports casino and svara if something is not ok for them?
Имам стотици депозити и тегления до 08,08 когато се осъмнаха и въпроса е могат ли да ми вземат парите спечелени от игра на спорт казино и свара ако за тях нещо не е ок ?
I'm looking for help on how to act if they take my money and say there are terms and conditions and they are violated ... How can I resist if I'm being scammed?
Търся помощ как да постъпя ако ми вземат парите и кажат има условия и правила и те са нарушени ... Как да се противопоставя ако ме измамят?
Може ли само да попитам дали проблемът е свързан със спортни залагания или казино игри?
Причината за въпроса ми е, че нямаме обяд, занимаващ се със спорт и за съжаление няма да можем да помогнем. Така че, моля, уведомете ни и в случай, че наистина е свързано със спорт, мога да предложа някои други уебсайтове, където биха могли да бъдат повече полезни.
Ще чакаме вашия отговор.
May i just ask if the issue is related to the sports betting or the casino games?
The reason for my question is that we don't have any brunch dealing with sports and unfortunately, we won't be able to help. So, please let us know, and in case it is really related to sports, I can suggest some other websites where they could be of more help.
We'll wait for your reply.
The problem occurred while playing Svara, a card game similar to poker. It is played at tables with up to 7 people at one table. I have been playing this game for a long time, but the question is if I have won at sports casino and svara and now they take all my money regardless of where I have accumulated it, what should I do so that they do not invent a condition in their rules and take it from me. ...
Проблема е възникнал на игра на Svara/свара това е игра на карти подобна на покер. Играе се на маси с до 7 души на една маса. Аз играя от доста време тази игра,но въпроса е ако съм спечелил на спорт казино и свара и сега ми вземат всички пари независимо от къде ги имам натрупани ,ак да постъпя за да не си измислят условие в тяхните правила и да ми ги вземат ....
Сега разбирам, благодаря.
Сега трябва да изчакаме, за да видим какво ще постигне нашият екип за жалби във вашата жалба и дали казиното ще бъде комуникативно. Само тогава ще има някакво раздвижване във вашия случай.
Надявам се всичко да е наред и скоро ще получите отговорите си.
Случайно успяхте ли да се свържете с казиното?
I understand now, thank you.
Now we need to wait to see what our complaint team will achieve in your complaint and if the casino will be communicative. Only then will there be some movement in your case.
I hope that everything goes well, and soon you'll get your answers.
Were you able to get in touch with the casino, by any chance?
окей Така че сега се опитайте да бъдете малко търпеливи и да видим как ще се развие.
Нашият екип вече работи по неговото развитие, така че скоро ще се свърже с вас.
Продължавайте да ни информирате за всякакви актуализации, моля.
Okay. So, now try to be a bit patient and let's see how it will unfold.
Our team is already working on its development, so shortly they will come back to you.
Still keep us informed about any updates, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.