преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IceBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте Даниел, нормално ли е, за да изтеглите 569 NZD, да трябва да изминат цели седмици с искания за документи върху документи и дори искане за разговор по Skype с отдела за риск? За повече от 20 години игра никога не съм имал подобно преживяване, това ми се струва доста абсурдно! Направих проверка чрез sumsub с CIE + сертификат за пребиваване. След това ме помолиха отново за тази документация плюс ID за селфи. Вече и Skype разговор! Изминаха почти 7 дни от заявката за теглене. Ами ако спечеля повече?
Hi Daniel, is it normal that in order to withdraw NZD 569, whole weeks have to go by with requests for documents on documents and even the request to speak on Skype with the Risk Department? In over 20 years of gaming I have never had a similar experience, this seems rather absurd to me! I did verification via sumsub with CIE + residency certificate. Then they asked me again for this documentation plus the selfie ID. Now also the Skype call! It has been almost 7 days since the withdrawal request. What if I won more?
Ciao Daniel, ma è normale che per poter prelevare NZD 569 debbano passare intere settimane con richiesta di documenti su documenti ed addirittura la richiesta di parlare in Skype con il Dipartimento rischi ? Io in oltre 20 anni di gioco non ho mai avuto un'esperienza simile, mi sembra alquanto assurdo tuto questo! Ho eseguito la verifica tramite sumsub con CIE + certificato di residenza. Poi mi hanno chiesto nuovammente tale documentazione ed in più il selfie ID. Adesso anche la chiamata in Skype! Sono passati quasi 7 giorni dalla richiesta di prelievo. E se avessi vinto una cifra superiore ?
Даниел рядко проверява тук. И така, позволете ми да коментирам:
Бих казал, че е нормално - като цяло. Въпреки че бих разбрал, че е разумно при определени обстоятелства.
Всяко казино обаче трябва да предостави правдоподобна причина за такъв процес.
Давали ли са ви? Очевидно е допълнителна проверка, така че казиното има някои съмнения...
Daniel is rarely checking on here. So, allow me to comment:
I would say it's normal - in general. Although I would understand it is reasonable under certain circumstances.
Every casino should however provide a plausible reason for such a process.
Have you been given any? It is obviously additional verification, so the casino has some doubts...
Няма обяснение за това. Съмнявате се какво е онлайн сериен измамник само за около 600 новозеландски долара? Но нека не се шегуваме, моля, имам друг акаунт, вече валидиран с I Wild. Играя онлайн повече от 20 години и никога не съм имал проблем с това и съм уважаван и нецензуриран човек. Кратък преамбюл: в Италия всички онлайн казина изискват само документ за самоличност и здравна карта и това е. Идентификацията по закон се извършва с неизтекъл документ за самоличност + ясно видима снимка. Работил съм известно време в частна и обществена охрана и мога да си позволя да кажа, че подобни действия са само за забавяне на плащания. Всъщност, когато всички тези чекове са депозирани, тях ги няма, за да ги теглят, те измислят най-абсурдни оправдания!
No explanation about it. Doubt what he's an online serial scammer for only around NZD 600? But let's not joke please, I have another account already validated with I Wild. I have been playing online for over 20 years and I have never had any kind of problem with it and I am a respectable and uncensored person. Small preamble: in Italy all online casinos only ask for an identity document and any health card and that's it. Identification by law is performed with an unexpired identity document + clearly visible photo. I have worked for some time in private and public security and I can afford to say that such acts are only to delay payments. In fact, when all these checks are deposited, they are not there, to withdraw they invent the most absurd excuses!
Nessuna spiegazione in merito. Dubbio di cosa che sia un truffatore seriale on line per soli NZD 600 circa ? Ma non scherziamo per favore, ho un altro conto già covalidato con I Wild. Sono oltre 20 anni che gioco on line e non ho mai avuto alcun tipo di problema in merito e sono una persona rispettabile ed incensurata. Piccolo preambolo: in Italia tutti i casinò on line chiedono solamente il documento di identità ed eventuale tessera sanitaria e basta. L'identificazione per legge si esegue con un documento di identità non scaduto + foto ben visbile. Ho lavorato per diverso tempo nella sicurezza privata e pubblica e posso permettermi di dire che tali atti sono solo per ritardare i pagamenti. Difatti quando si deposita tutti questi controlli non ci sono, per prelevare si inventano le scuse più assurde!
Знаеш ли какво, скъпи Немоклид?
Прегледайте всичките си оплаквания. Сигурен съм, че ще намерите доста различна информация там и което е по-важно, ще намерите много проблеми, които вече са ви обяснени по различни начини.
Само ще добавя, че макар казиното да има съмнения относно вашия акаунт, то трябва да предприеме допълнителни стъпки и това няма нищо общо с държавата, в която живеете.
Друга подробност: депозитът е различен процес от тегленето, глупост е да ги сравняваме.
You know what, dear Nemoklid?
Browse all your complaints. I'm sure you'll find quite different information there, and more importantly, you'll find many issues already explained to you in various ways.
I'll only add that while the casino has doubts about your account, it must take additional steps, and it has nothing to do with the country you live in.
Another detail: the deposit is a different process than a withdrawal, it's nonsense to compare those.
Съмнения на базата на какво? За нищо?! Обърнете внимание, че ако депозирам средства в казино, те трябва незабавно да потвърдят самоличността ми, независимо дали тегля или не. Следователно двата процеса са тясно свързани един с друг. За проверка на самоличността в световен мащаб е достатъчно да имате документ за самоличност с неизтекъл срок на валидност, показващ ясно видимата лична снимка, това важи както в Европа, така и извън нея. Имат ли някакви съмнения относно моя акаунт след завършване на процедурата sumsub? Знаете ли в какво се състои тази биометрична процедура? Определено е по-добро от обаждане по Skype само когато вместо човешки оператор има сертифициран софтуер, който прави всичко само с няколко кликвания! Ако проведа процедура през тяхното сертифицирано приложение, си представям, че е достатъчно и повече, тъй като е много напреднала и безопасна процедура... за останалото с презумпцията... не стигате до никъде. Полезно и логично ли ви се струва връщането на същите документи, заредени със sumsub? Заснемането на селфи ID след извършване на биометрична процедура със sumsub също ви изглежда полезно? Да бъдете заплашвани, вместо да ви конфискуват печалбите по тяхна проста презумпция, правилно ли ви се струва? Не съм аз!! Аз обаче играя онлайн повече от 20 години и от стотици казина, които съм посещавал, само две са имали този подобен проблем... всичко това е за забавяне на изплащането на печалбите.
Doubts based on what? About nothing?! Note that if I deposit funds to a casino they should be required to verify my identity immediately whether I withdraw or not. Therefore the two processes are closely related to each other. For worldwide identity verification, it is sufficient to have an unexpired identity document showing the personal photo clearly visible, this applies both in Europe and outside. Do they have any doubts about my account after completing the sumsub procedure? Do you know what this biometric procedure consists of? It is definitely better than a Skype call only where instead of a human operator there is certified software that does everything in just a few clicks! If I carry out a procedure through their certified application, I imagine that it is enough and more since it is a very advanced and safe procedure... for the rest with the presumption of... you get nowhere. Does returning the same documents loaded with sumsub seem useful and logical to you? Does taking a selfie ID after doing a biometric procedure with sumsub also seem useful to you? Being threatened instead of having your winnings confiscated on their simple presumption does it seem right to you? Not me!! However, I have been playing online for over 20 years and out of hundreds of casinos that I have attended, only two have had this similar problem ... all to delay the payment of the winnings.
Dubbi sulla base di cosa ? Del niente ?! Guarda che se deposito dei fondi su un casinò quest'ultimo dovrebbe essere obbligato ad effettuare immediatamente la verifica della mia identità a prescindere se prelevo oppure no. Pertanto i due processi sono strettamente in relazione fra di loro. Per la verifica dell'identità a livello mondiale basta avere un documento d'identità non scaduto riportante la foto personale ben visibile, questo vale sia in Europa che non. Hanno dei dubbi sul mio account dopo aver effettuato la procedura sumsub ? Sai in cosa consiste tale procedura biometrica ? E' sicuramente migliore di una chiamata in Skype soltanto dove al posto di un operatore umano vi è un software certificato che esegue il tutto in pochi click! Se effettuo una procedura tramite il loro applicativo certificato mi immagino che basti ed avanzi visto che è una procedura molto avanzata e sicura... per il resto con la presunzione di... non si arriva da nessuna parte. Rimandare gli stessi documenti caricati con sumsub ti sembra utile e logico ? Effettuare un selfie ID dopo aver fatto una procedura biometrica con sumsub anche questo ti sembra utile ?Essere minacciati invece di avere le vincite confiscate su una loro semplice presunzione ti sembra corretto ? A me no!! Comunquesia io sono oltre 20 anni che gioco on line e su centinaia di casinò che ho frequentato solo in due ho avuto tale simile problematica... il tutto per ritardare il pagamento della vincita.
Каквото кажеш...
Тук ще посоча основното:
Казината не проверяват входящите депозити - играчите депозират средствата си доброволно. Казиното не е длъжно да ви верифицира преди да бъде направен първият депозит, защото това е ваша свободна воля.
Обикновено казиното разчита на информацията, предоставена чрез процеса на регистрация, тъй като правилата посочват какво е позволено и какво не, тъй като не е направена игра веднага след регистрацията, също няма история на игри или бонуси, които да бъдат проверени до момента .
Можете обаче да поискате от казиното да ви потвърди по-рано.
Тегленето, от друга страна, трябва да се извърши само след като играчът е напълно и несъмнено проверен. Историята на играта проверява дали всички кръгове са завършени съгласно всички правила.
Мисля, че това е доста ясно.
„Имат ли някакви съмнения относно акаунта ми след завършване на процедурата sumsub?"
Е, очевидно. Те също така са насрочили разговор по Skype, както вие информирахте - така че да. Но помолете казиното за обяснение, моля. Аз не работя за тях.
Whatever you say...
I'll point out the main thing here:
Casinos do not check incoming deposits - players deposits willingly their funds. The casino is not obliged to verify you before the first deposit is made, because it is your free will.
Normally, the casino relies on the information given through the registration process because the rules state what is allowed and what is not, since no gameplay was made immediately after the registration, there is also no gaming history or bonuses to be checked by the time being.
You can, however, ask the casino to verify you sooner.
Withdrawal, on the other hand, must only be carried out after the player is fully and undoubtedly verified. The game history checked whether all rounds were completed following all rules.
I think this is pretty clear.
"Do they have any doubts about my account after completing the sumsub procedure?"
Well, obviously. They also scheduled a Skype call as you informed - so yes. But ask the casino for an explanation, please. I don't work for them.
Здравейте, някой имал ли е проблеми със слота, който не плаща правилно?
Току-що получих функция и слотът не изплати множителя, спечелен по време на безплатните завъртания
правилата на играта гласят, че всички печалби са платени с множителя и аз съм играл тази игра много пъти и не съм имал проблеми, но този път не се изплати и имам екранни снимки на цялата история.
но те твърдят, че е платено правилно, когато историята ясно показва, че не е
Hi has anyone had issues with the slot not paying correctly?
I just got a feature and the slot did not pay the multiplier that was won during the free spins
the game rules state that all wins a payed with the multiplier and I have played that game many times and not had issues but this time it did not pay it and I have screenshots of all the history.
but they are claiming it paid correctly where the history clearly shows it hasn’t
Както беше обяснено няколко пъти:
„Спамихте форума с 9 идентични публикации, което обикновено би довело до постоянна забрана за други форумни платформи."
Моля, обърнете внимание на този отговор:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Благодаря ти
As explained several times:
"You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms."
Kindly take notice of this response:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Thank you
Хм, това винаги е малко сложно.
За щастие имате история на игрите! По този начин бих:
a) Попитайте доставчика на играта
или
b) Изпратете жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru
Какво бихте предпочели? Уведомете ме, моля.
Hmm, this is always a bit tricky.
Luckily, you have a gaming history! Thus, I would:
a) Ask the game provider
or
b) Submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center
What would you prefer? Let me know, please.
Благодарим ви, че се обърнахте към нашата служба за поддръжка на IceBet.
Преди това се свързвахте с чата с въпрос относно некредитирани печалби. Проверихме информацията и печалбите ви бяха кредитирани с малко закъснение в 02:23:21 GMT+3 в размер на 113 AUD. Печалбите също бяха успешно използвани от вас в бъдеще.
Thank you for addressing to our IceBet Support Service.
Previously, you contacted the chat with a question about uncredited winnings. We checked the information, and the winnings were credited to you with a slight delay at 02:23:21 GMT+3 in the amount of 113 AUD. The winnings were also successfully used by you in the future.
Това едно завъртане показва, че е неправилно, да не говорим за всички останали, за които не е платило правилно
That one spin shows it’s incorrect let alone all the others it didn’t pay correctly on
Добре, любопитен съм докъде ще стигнете, когато сте използвали и двете опции. Според приложените екранни снимки може да е имало някаква грешка, но ще трябва да изчакаме окончателното решение от доставчика на играта или резултата от вашата жалба към нас.
Както и да е, предполагам, че сте актуализирали Вероника и сте й изпратили доказателства. Ако не сте, можете да го направите тук .
Независимо от това, ако имате допълнителна информация или ако сте получили отговор от доставчика на играта, уведомете ни. Интересно ми е как ще стане всичко накрая.
Okay, so I'm curious where you'll get to when you've used both options. According to the attached screenshots, there might have been some error, but we will have to wait for the final decision from the game provider, or the result of your complaint with us.
Anyway, I assume that you have updated Veronika and sent her evidence. If you haven't, you can do so here.
Nevertheless, if you have any further information or if you have received a reply from the game provider, let us know. I'm curious how it will all turn out in the end.
Добре, така че само управлението на бърза актуализация ми каза да предоставя действителния идентификатор на завъртане от личната история на играта
и какво знаете от екранните снимки на играта
това е 9/12/2023 2:23:21 сутринта (UTC)
и изглежда, че голяма част от моята история липсва
Ok so just a quick update management have told me to provide the actual spin id from personal game history
and what do you know so from game screenshots
its 9/12/2023 2:23:21 AM (UTC)
and seems like a big chunk of my history is missing
Разгледайте това
Това е само още едно много от същото казино с тази функция
(ICEBET)
Have a look at this
That’s just one plenty more from that feature same casino
( ICEBET )
Различно казино Едно и също управление
Няма да ги назовавам
Different casino Same management
I won’t name them
Ако няма да посочите тези казина, моля, споделете тези екранни снимки в правилната нишка за Казино. Това би било много по-добре. Както и да е, успех с жалбата! Чувствайте се свободни да ни актуализирате, когато достигне следваща стъпка.🙏
If you won't name those casinos, please share those screenshots in the correct Casino thread. That would be far better. Anyway, good luck with the complaint! Feel free to update us once it reaches another step.🙏
Не препоръчвам icebet. Казино за всеки преди седмица спечелих тонове, изпратих всички документи, екранни снимки на вашия личен профил за онлайн банкиране, селфита с шофьорска книжка в ръка, банково извлечение, номер на банкова сметка, банков ID/bic. екранна снимка от . Няма отговори, свързах се с обслужването на клиенти и беше чиста глупост, че имат толкова много работа, няма да видя тези печалби и избягвам това скапано казино
I do not recommend icebet. Casino to anyone a week ago I won tons, I sent all documents, screenshots of your personal online banking profile, selfies with driver's license in hand, bank statement, bank account number, bank ID/bic. screenshot from . No answers, I contacted the customer service and it was pure crap, that they have so much work, I won't see those winnings, and avoid that crappy casino
En suosittele icebet. Casinoa kenellekään viiko sitten voittin tonneja, lähetin kaikki asiakirjat, kuvakaapaukset henkilökohtaisesta verkkopankkiprofiilistasi,selfiet ajokortti kädessä,pankkitiliote, pankkitilin numero, pankkitunnuksen/bic. kuvakaappaus osoitteesta. Ei vastauksia, otin yhteyttä asiakaspalveluun sieltä tuli va puhdasta paska , että heillä on niin paljon hommia, en niitä voittoja tuu näkemään, välttääkä sita paska kasinoa
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.