ФорумКазинаIceBet Casino - обща дискусия

IceBet Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Nemokid
|
916 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IceBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Здравейте Даниел, нормално ли е, за да изтеглите 569 NZD, да трябва да изминат цели седмици с искания за документи върху документи и дори искане за разговор по Skype с отдела за риск? За повече от 20 години игра никога не съм имал подобно преживяване, това ми се струва доста абсурдно! Направих проверка чрез sumsub с CIE + сертификат за пребиваване. След това ме помолиха отново за тази документация плюс ID за селфи. Вече и Skype разговор! Изминаха почти 7 дни от заявката за теглене. Ами ако спечеля повече?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 11 месеца

Даниел рядко проверява тук. И така, позволете ми да коментирам:

Бих казал, че е нормално - като цяло. Въпреки че бих разбрал, че е разумно при определени обстоятелства.

Всяко казино обаче трябва да предостави правдоподобна причина за такъв процес.

Давали ли са ви? Очевидно е допълнителна проверка, така че казиното има някои съмнения...



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Няма обяснение за това. Съмнявате се какво е онлайн сериен измамник само за около 600 новозеландски долара? Но нека не се шегуваме, моля, имам друг акаунт, вече валидиран с I Wild. Играя онлайн повече от 20 години и никога не съм имал проблем с това и съм уважаван и нецензуриран човек. Кратък преамбюл: в Италия всички онлайн казина изискват само документ за самоличност и здравна карта и това е. Идентификацията по закон се извършва с неизтекъл документ за самоличност + ясно видима снимка. Работил съм известно време в частна и обществена охрана и мога да си позволя да кажа, че подобни действия са само за забавяне на плащания. Всъщност, когато всички тези чекове са депозирани, тях ги няма, за да ги теглят, те измислят най-абсурдни оправдания!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 11 месеца

Знаеш ли какво, скъпи Немоклид?

Прегледайте всичките си оплаквания. Сигурен съм, че ще намерите доста различна информация там и което е по-важно, ще намерите много проблеми, които вече са ви обяснени по различни начини.

Само ще добавя, че макар казиното да има съмнения относно вашия акаунт, то трябва да предприеме допълнителни стъпки и това няма нищо общо с държавата, в която живеете.

Друга подробност: депозитът е различен процес от тегленето, глупост е да ги сравняваме.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Съмнения на базата на какво? За нищо?! Обърнете внимание, че ако депозирам средства в казино, те трябва незабавно да потвърдят самоличността ми, независимо дали тегля или не. Следователно двата процеса са тясно свързани един с друг. За проверка на самоличността в световен мащаб е достатъчно да имате документ за самоличност с неизтекъл срок на валидност, показващ ясно видимата лична снимка, това важи както в Европа, така и извън нея. Имат ли някакви съмнения относно моя акаунт след завършване на процедурата sumsub? Знаете ли в какво се състои тази биометрична процедура? Определено е по-добро от обаждане по Skype само когато вместо човешки оператор има сертифициран софтуер, който прави всичко само с няколко кликвания! Ако проведа процедура през тяхното сертифицирано приложение, си представям, че е достатъчно и повече, тъй като е много напреднала и безопасна процедура... за останалото с презумпцията... не стигате до никъде. Полезно и логично ли ви се струва връщането на същите документи, заредени със sumsub? Заснемането на селфи ID след извършване на биометрична процедура със sumsub също ви изглежда полезно? Да бъдете заплашвани, вместо да ви конфискуват печалбите по тяхна проста презумпция, правилно ли ви се струва? Не съм аз!! Аз обаче играя онлайн повече от 20 години и от стотици казина, които съм посещавал, само две са имали този подобен проблем... всичко това е за забавяне на изплащането на печалбите.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 11 месеца

Каквото кажеш...

Тук ще посоча основното:

Казината не проверяват входящите депозити - играчите депозират средствата си доброволно. Казиното не е длъжно да ви верифицира преди да бъде направен първият депозит, защото това е ваша свободна воля.

Обикновено казиното разчита на информацията, предоставена чрез процеса на регистрация, тъй като правилата посочват какво е позволено и какво не, тъй като не е направена игра веднага след регистрацията, също няма история на игри или бонуси, които да бъдат проверени до момента .

Можете обаче да поискате от казиното да ви потвърди по-рано.

Тегленето, от друга страна, трябва да се извърши само след като играчът е напълно и несъмнено проверен. Историята на играта проверява дали всички кръгове са завършени съгласно всички правила.

Мисля, че това е доста ясно.

„Имат ли някакви съмнения относно акаунта ми след завършване на процедурата sumsub?"

Е, очевидно. Те също така са насрочили разговор по Skype, както вие информирахте - така че да. Но помолете казиното за обяснение, моля. Аз не работя за тях.



Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо ми изтри поста Радка?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, някой имал ли е проблеми със слота, който не плаща правилно?


Току-що получих функция и слотът не изплати множителя, спечелен по време на безплатните завъртания


правилата на играта гласят, че всички печалби са платени с множителя и аз съм играл тази игра много пъти и не съм имал проблеми, но този път не се изплати и имам екранни снимки на цялата история.



но те твърдят, че е платено правилно, когато историята ясно показва, че не е

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо ми изтри поста Радка?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Както беше обяснено няколко пъти:

„Спамихте форума с 9 идентични публикации, което обикновено би довело до постоянна забрана за други форумни платформи."

Моля, обърнете внимание на този отговор:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Благодаря ти


Автоматичен превод:
yvw7v62g9q
преди 8 месеца

Хм, това винаги е малко сложно.

За щастие имате история на игрите! По този начин бих:

a) Попитайте доставчика на играта

или

b) Изпратете жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru

Какво бихте предпочели? Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Правил съм и двете, много са трудни

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Благодарим ви, че се обърнахте към нашата служба за поддръжка на IceBet.

Преди това се свързвахте с чата с въпрос относно некредитирани печалби. Проверихме информацията и печалбите ви бяха кредитирани с малко закъснение в 02:23:21 GMT+3 в размер на 113 AUD. Печалбите също бяха успешно използвани от вас в бъдеще.


filefile


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Това едно завъртане показва, че е неправилно, да не говорим за всички останали, за които не е платило правилно

Автоматичен превод:
yvw7v62g9q
преди 8 месеца

Добре, любопитен съм докъде ще стигнете, когато сте използвали и двете опции. Според приложените екранни снимки може да е имало някаква грешка, но ще трябва да изчакаме окончателното решение от доставчика на играта или резултата от вашата жалба към нас.

Както и да е, предполагам, че сте актуализирали Вероника и сте й изпратили доказателства. Ако не сте, можете да го направите тук .

Независимо от това, ако имате допълнителна информация или ако сте получили отговор от доставчика на играта, уведомете ни. Интересно ми е как ще стане всичко накрая.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре, така че само управлението на бърза актуализация ми каза да предоставя действителния идентификатор на завъртане от личната история на играта


и какво знаете от екранните снимки на играта

това е 9/12/2023 2:23:21 сутринта (UTC)

и изглежда, че голяма част от моята история липсва file

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Разгледайте това

file Това е само още едно много от същото казино с тази функция

(ICEBET)


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Различно казино Едно и също управление

Няма да ги назовавам

filefile

Автоматичен превод:
yvw7v62g9q
преди 7 месеца

Ако няма да посочите тези казина, моля, споделете тези екранни снимки в правилната нишка за Казино. Това би било много по-добре. Както и да е, успех с жалбата! Чувствайте се свободни да ни актуализирате, когато достигне следваща стъпка.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не препоръчвам icebet. Казино за всеки преди седмица спечелих тонове, изпратих всички документи, екранни снимки на вашия личен профил за онлайн банкиране, селфита с шофьорска книжка в ръка, банково извлечение, номер на банкова сметка, банков ID/bic. екранна снимка от . Няма отговори, свързах се с обслужването на клиенти и беше чиста глупост, че имат толкова много работа, няма да видя тези печалби и избягвам това скапано казино

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини