преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ICE36 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер, трябва да направя теглене в казино ice36, но имам затруднения. Наистина ли плащат?
Good evening, I have a withdrawal to make at the ice36 Casino but I am having difficulty. Do they really pay?
Boa noite tenho um saque para fazer no Casino ice36 porém estou tendo dificuldade. Eles pagam realmente?
Добър вечер, трябва да направя теглене в казино ice36, но имам затруднения. Наистина ли плащат?
Good evening, I have a withdrawal to make at the ice36 Casino but I am having difficulty. Do they really pay?
Boa noite tenho um saque para fazer no Casino ice36 porém estou tendo dificuldade. Eles pagam realmente?
Бихте ли описали трудностите, с които се сблъсквате?
Индексът му на безопасност е висок , така че предполагам, че в случай на проблеми ще бъдете обработени справедливо.
Въпреки това е трудно да се даде съвет без подробности. И така, какво ви кара да се притеснявате, моля?
Could you describe the difficulties you're facing?
Its safety index is high, so I'm assuming in case of any trouble you will be handled fairly.
However, it's hard to advise without details. So, what makes you so worried, please?
Никой не говори за бонуси и що се отнася до мен, бих казал, че отново тролите.
Забелязали ли сте, че нито един представител на казино не е публикувал активно в тази тема?
Сериозно ли питате играча, който е загрижен за плащането? Няма смисъл...
No one is speaking about bonuses, and as far as I'm concerned, I'd say you're trolling again.
Have you noticed there has not been a single casino representative actively posting in this thread?
Are you seriously asking the player who is concerned about the payment? It makes no sense...
Първо, нека да говорим направо, защото тук няма твои приятели, второ, ако пусна оплакването си тук, то е защото наистина изпитвам затруднения. Изминаха 2 дни, откакто изпратих документацията си, вчера документацията беше успешно одобрена, но когато вляза в зоната за теглене, Casino ice36 ме моли да изпратя документите отново. С други думи, те се бъркат и точка
First, let's talk straight because there are no friends of yours here, secondly, if I put my complaint here it's because I'm really having difficulty. It's been 2 days since I sent my documentation, yesterday the documentation was successfully approved, but when I enter the withdrawal area, Casino ice36 asks me to send the documents again. In other words, they are messing around and period
Primeiro vamos falar direitinho porque aqui não tem nenhuma amiga sua , segundo se coloquei minha reclamação aqui é porque realmente estou com dificuldade. Faz 2 dias que envio minha documentação, ontem foi aprovada a documentação com sucesso porém quando entro pra área de sacar o Casino ice36 pede pra enviar os documentos de novo. Ou seja eles estão enrolando e ponto
Здравейте.
Не разбрах „мисленето на приятеля", но няма значение 🙂. Понякога проверката просто отнема повече време, а понякога може да възникне грешка.
Под каква форма ви поискаха да предоставите документите отново? Беше ли нещо като автоматично прекратен имейл или някой лично се е свързал с вас, моля?
По един или друг начин достойната поддръжка трябва да ви обясни цялото търсене без забавяне. 🤔
Hello.
I didn't get the "friend's think", but never mind 🙂. Sometimes the verification just takes longer, and sometimes a mistake may occur.
In what form were you asked to provide the documents again? Was it kind of an automatically ended email, or did anyone personally reach out to you, please?
One way or another, decent support should explain the whole demand to you without delay. 🤔
Добро утро.
Направих проучване на 28 септември на уебсайта за 600 реала. Изпратих всички документи и те бяха приети.
Въведох банковите си данни, тъй като нямаше опция за теглене през Pix (депозирането през Pix се приема, нали, но не и за теглене).
Досега чакам парите да пристигнат в сметката ми, поне имейлът отговаря, че вече е в отдела за плащания и се анализира от септември.
Ще плащат ли???
Good morning.
I made a survey on September 28th on the website for 600 reais. I sent all the documents and they were accepted.
I entered my bank details, as there was no option to withdraw via Pix (depositing via Pix is accepted, right, but not to withdraw).
Until now I'm waiting for the money to arrive in my account, at least the email responds saying that it is already in the payments department under analysis, since September.
Will they pay???
Bom dia.
Fiz um levantamento dia 28 de Setembro no site de 600 reais, Enviei todos os documentos e foram acatados.
Inseri meus dados bancários, pois não tinha opção saque via Pix ( sendo que pra depositar via Pix é aceito né, mas para sacar não).
Até agora estou esperando cair o dinheiro na minha conta, pelo menos o email respondem dizendo que já está no setor de pagamentos em análise, isso desde setembro.
Será que vão pagar???
Бях подложен на анализ от отдела за плащания от 3 месеца според обратната връзка по имейл, това е шега
I have been under analysis by the payments department for 3 months according to feedback via email, this is a joke
Estou ah 3 meses em análise pelo setor de pagamentos segundo o retorno via e-mail, é uma palhaçada isso
Здравей, това означава, че не си спечелил тези пари, да, но си ги получил за попълване на анкетата. Опитахте ли да попитате казиното колко време трябва да отнеме, за да получите парите? Как се опитвате да изтеглите парите, след като Pix не е опция?
Hi, so that means you didn't win this money, yes, but you did get it for filling in the survey. Did you try to ask the casino how long it should take to get the money ? How do you try to withdraw the money since Pix is not an option ?
Въведох банковите си данни.
I entered my bank details.
Inseri meus dados bancários.
Спечелихте и очаквате друго теглене от казиното освен парите от проучването? Тъй като казвате, че сте чакали 3 месеца за отдела за плащане.
Ако случаят е такъв, определено ви предлагамда подадете жалба тук . Мисля, че е твърде дълго за казиното да не може да плати. Верифицирахте ли вече акаунта си?
You have won and you are waiting for some other withdrawal from the casino besides the money from the survey ? Since you say you have been waiting for 3 months for the payment department.
If that's the case, I definitely suggest you file a complaint here. I think it's too long for the casino not to be able to pay. Have you verified your account yet?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.