ФорумКазинаiBet.com Casino - обща дискусия

iBet.com Casino - обща дискусия

преди 2 години от vinit
|
11306 преглеждания 48 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iBet.com Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравей Даниел

Автоматичен превод:
vinit
преди 2 години

Здравейте, имате ли нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Има ли бонус без депозит при настаняване.

Автоматичен превод:
Estevan
преди 2 години

Здравейте, можете да видите пълния списък с налични бонуси тук: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses

В момента няма бонус без депозит.

Може би има някаква коледна или новогодишна специална оферта, която можете да проверите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

kak da si izteglq parite

taiko90taiko
преди 2 години

Здравейте,

ако имате нужда от помощ при теглене, бих посъветвал първо да попитате персонала на казиното. Използвайте чата на живо.

Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, свържете се с нас. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как да изтегля парите си от Чили?

Автоматичен превод:
wjgjdkxp7v
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че сте намерили подходящата тема 🙂

На твоя проблем ти отговорих тук:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532

Чувствайте се свободни да ми отговорите тук обаче.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, опитвам се да верифицирам акаунта си в ibet и успях с id, но тогава пише за някакъв документ и не разбирам какво да правя, някой знае

Автоматичен превод:
tingbygustav
преди 2 години

Здравейте,

любезно се опитайте да предоставите всеки документ, който казиното поиска, като паспорт, сметки за комунални услуги, банкова история и т.н.

Ако имате списък, можете да го поставите тук. Трябва да успеете с верификацията на акаунта, в противен случай вашите тегления няма да бъдат обработени.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Невъзможно е да изтегля парите си, мина повече от седмица. Потвърдих банковата си сметка, като изпратих извлечение и така или иначе всеки път, когато правя теглене, те имат проблеми, казвайки, че информацията за сметката ми не е правилна, което е невярно, тъй като съм ги въвел правилно.



Автоматичен превод:
gonzquinterosonat
преди 2 години

Здравей,

Виждам, че вече сте подали жалбата . Дайте малко време на Кристина да го прегледа, моля.

Видях, че споменахте, че сте създали няколко акаунта и изглежда, че сте въвели грешна информация. Знаете ли коя информация изглежда грешна? Казиното каза ли ви конкретно, моля?

Позволете ми да кажа, че повечето казина имат правило, според което играчите могат да създават или използват само един акаунт, бих бил много внимателен при създаването на няколко акаунта, това може да ви причини ненужни проблеми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не съм създал няколко акаунта. Опитах тегленето с две различни банкови сметки и с нито една не проработи, предполага се, че ми казват, че моята банка отхвърля средствата, затова ги връщат в моя акаунт на ibet player

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

РОДКА, Кристина НЕ РАЗБИРА МОЯ СЛУЧАЙ, ТЯ КАЗВА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ ДА СЕ ПОСТИГНЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ- И ТОВА, КОЕТО СЪМ ЗАЯВИЛ Е, че когато правя тегленето, ми казват, че банковите данни са въведени неправилно, че банката ми отхвърля тези средства и те са върнати в акаунта ми на играч.

ОТ СЕДМИЦА ОПИТВАМ ДА ИЗТЕГЛЯ И НЕ МОГА

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не съм създал няколко акаунта. Опитах тегленето с две различни банкови сметки и с нито една не проработи, предполага се, че ми казват, че моята банка отхвърля средствата, затова ги връщат в моя акаунт на ibet player

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за това пояснение - вече информирах Кристина и вярвам, че тя разбира ситуацията сега.

Понякога не е толкова лесно да се разберат такива подробности, особено ако се използва функцията за автоматичен превод.

Съжалявам за евентуалното недоразумение, мисля, че сега ще стане много по-ясно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

РОДКА, Кристина НЕ РАЗБИРА МОЯ СЛУЧАЙ, ТЯ КАЗВА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ ДА СЕ ПОСТИГНЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ- И ТОВА, КОЕТО СЪМ ЗАЯВИЛ Е, че когато правя тегленето, ми казват, че банковите данни са въведени неправилно, че банката ми отхвърля тези средства и те са върнати в акаунта ми на играч.

ОТ СЕДМИЦА ОПИТВАМ ДА ИЗТЕГЛЯ И НЕ МОГА

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, изчакайте допълнителни актуализации, тя се опитва да ви помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Кристина дори не ми отговори на това, което й писах вчера. Казиното отново ми изпраща съобщение, че тегленето ми е отказано. Току-що комуникирах с изпълнителен директор и той ми каза да го направя чрез Skrill или Neteller, но казиното не ми дава тази опция за теглене, освен че нямам акаунт в тези портфейли



file

Казаха ми, че трябва да заредя пари през skrill или neteller и че оттам ще ми даде възможност да тегля през тези портфейли

Автоматичен превод:
gonzquinterosonat
преди 2 години

Моля, разберете, че целият екип за жалби е доста зает, има 607 жалби, за които трябва да се погрижат. Моля, бъдете търпеливи.

Както разбирам сега, казиното иска да създадете акаунт в Skrill или Neteller и да изпратите минимален депозит, за да може опцията за плащане да бъде регистрирана в тяхната система. Това всъщност е съвсем обичайно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино е голяма измама

Не играйте тук, играете тук всеки ден от ноември 2021 г. и не сте спечелили веднъж с ежедневни депозити 4-5 пъти. Казаха ми, че парите отиват в украинска банка и какво съвпадение, че цялото казино е напълно манипулирано и нямате шанс да спечелите. Парите отиват за подкрепа на Украйна във войната, което е измама. Това казино трябва да бъде включено в черния списък и да бъде докладвано за измама

Настоявам повече хора да обърнат внимание на това казино, защото те са крадци и нищо друго


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини