преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iBet.com Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, можете да видите пълния списък с налични бонуси тук: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses
В момента няма бонус без депозит.
Може би има някаква коледна или новогодишна специална оферта, която можете да проверите.
Hello, you can see the full list of available bonuses here: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses
No no-deposit bonus at the moment.
Maybe there is some Christmas or New Year special offer you can check, however.
Здравейте,
ако имате нужда от помощ при теглене, бих посъветвал първо да попитате персонала на казиното. Използвайте чата на живо.
Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, свържете се с нас. 🙂
Hello,
if you need any help with withdrawal, I would advise asking the casino's staff first. Use the live chat.
If need further help, please get back to us. 🙂
Здравейте,
Виждам, че сте намерили подходящата тема 🙂
На твоя проблем ти отговорих тук:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532
Чувствайте се свободни да ми отговорите тук обаче.
Hello,
I can see that you find the appropriate thread 🙂
To your problem, I answered you here:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532
Feel free to answer me here, however.
здравейте, опитвам се да верифицирам акаунта си в ibet и успях с id, но тогава пише за някакъв документ и не разбирам какво да правя, някой знае
hi I'm trying to verify my account on ibet and have succeeded with id but then it says about some document and don't understand what to do anyone know
hej Jag försöker verifeira mitt konto på ibet och har lyckats med id men sen står det om något dokument och förstår inte vad jag ska göra någon som vet
Здравейте,
любезно се опитайте да предоставите всеки документ, който казиното поиска, като паспорт, сметки за комунални услуги, банкова история и т.н.
Ако имате списък, можете да го поставите тук. Трябва да успеете с верификацията на акаунта, в противен случай вашите тегления няма да бъдат обработени.
Hello,
kindly try to provide every document the casino asks for, such as a passport, utility bills, banking history, and so on.
If you got a list, feel free to paste it here. You must succeed with the account verification, otherwise, your withdrawals will not get processed.
Невъзможно е да изтегля парите си, мина повече от седмица. Потвърдих банковата си сметка, като изпратих извлечение и така или иначе всеки път, когато правя теглене, те имат проблеми, казвайки, че информацията за сметката ми не е правилна, което е невярно, тъй като съм ги въвел правилно.
It is impossible for me to withdraw my money, it has been more than a week. I verified my bank account by sending a statement and anyway every time I make the withdrawal they have problems saying that my account information is not correct, which is false since I put them correctly.
Me es imposible retirar mi dinero, llevo mas de una semana. verifique mi cuenta bancaria enviando una cartola y de todas formas cada vez que realizo el retiro tienen inconvenientes diciendo que los datos de mi cuenta no son correctos , lo cual es falso ya que los pongo correctamente.
Здравей,
Виждам, че вече сте подали жалбата . Дайте малко време на Кристина да го прегледа, моля.
Видях, че споменахте, че сте създали няколко акаунта и изглежда, че сте въвели грешна информация. Знаете ли коя информация изглежда грешна? Казиното каза ли ви конкретно, моля?
Позволете ми да кажа, че повечето казина имат правило, според което играчите могат да създават или използват само един акаунт, бих бил много внимателен при създаването на няколко акаунта, това може да ви причини ненужни проблеми.
Hello there,
I can see that you have already submitted the complaint. Allow Kristina some time to go through it, please.
I saw that you mentioned that you have created several accounts and it seems that you entered some wrong information. Do you know what information seems to be wrong? Has the casino told you specifically, please?
Allow me to say that most casinos have a rule saying that players can create or use only one account, I would be very careful about creating multiple accounts, it may cause you unnecessary issues.
Не съм създал няколко акаунта. Опитах тегленето с две различни банкови сметки и с нито една не проработи, предполага се, че ми казват, че моята банка отхвърля средствата, затова ги връщат в моя акаунт на ibet player
I have not created several accounts I have tried the withdrawal with two different bank accounts and with neither has it worked supposedly they tell me that my bank rejects the funds therefore they return them to my ibet player account
no he creado varias cuentas he intentado el retiro con dos cuentas bancarias distintas y con ninguna ha funcionado supuestamente me dicen que mi banco rechaza los fondos por ende me los devuelven a mi cuenta ibet de jugador
РОДКА, Кристина НЕ РАЗБИРА МОЯ СЛУЧАЙ, ТЯ КАЗВА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ ДА СЕ ПОСТИГНЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ- И ТОВА, КОЕТО СЪМ ЗАЯВИЛ Е, че когато правя тегленето, ми казват, че банковите данни са въведени неправилно, че банката ми отхвърля тези средства и те са върнати в акаунта ми на играч.
ОТ СЕДМИЦА ОПИТВАМ ДА ИЗТЕГЛЯ И НЕ МОГА
RODKA, Kristina DOES NOT UNDERSTAND MY CASE, SHE SAYS THAT I HAVE TO WAIT FOR MY WITHDRAWAL TO BE ACHIEVED- AND WHAT I HAVE STATED IS THAT when I make the withdrawal they tell me that the bank details are entered incorrectly, that my bank rejects these funds and that have been returned to my player account.
I'VE BEEN TRYING TO WITHDRAW FOR A WEEK AND I CAN'T
RODKA, Kristina NO ENTIENDE MI CASO, DICE QUE TENGO QUE ESPERAR PARA QUE SE LOGRE HACER MI RETIRO- Y LO QUE EH EXPUESTO ES QUE al realizar el retiro me dicen que estan mal ingresados los datos bancarios, que mi banco rechaza estos fondos y que han sido devueltos a mi cuenta de jugador.
ESTOY DESDE UNA SEMANA INTENTANDO RETIRAR Y NO SE PUEDE
Не съм създал няколко акаунта. Опитах тегленето с две различни банкови сметки и с нито една не проработи, предполага се, че ми казват, че моята банка отхвърля средствата, затова ги връщат в моя акаунт на ibet player
I have not created several accounts I have tried the withdrawal with two different bank accounts and with neither has it worked supposedly they tell me that my bank rejects the funds therefore they return them to my ibet player account
no he creado varias cuentas he intentado el retiro con dos cuentas bancarias distintas y con ninguna ha funcionado supuestamente me dicen que mi banco rechaza los fondos por ende me los devuelven a mi cuenta ibet de jugador
Здравейте,
благодаря ви за това пояснение - вече информирах Кристина и вярвам, че тя разбира ситуацията сега.
Понякога не е толкова лесно да се разберат такива подробности, особено ако се използва функцията за автоматичен превод.
Съжалявам за евентуалното недоразумение, мисля, че сега ще стане много по-ясно.
Hello,
thank you for this clarification - I already informed Kristina, and I believe she understands the situation now.
Sometimes it is not so easy to comprehend such details especially if the auto-translate feature is used.
I'm sorry for the possible misunderstanding, I think it will be much clearer now.
РОДКА, Кристина НЕ РАЗБИРА МОЯ СЛУЧАЙ, ТЯ КАЗВА, ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАМ ДА СЕ ПОСТИГНЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ- И ТОВА, КОЕТО СЪМ ЗАЯВИЛ Е, че когато правя тегленето, ми казват, че банковите данни са въведени неправилно, че банката ми отхвърля тези средства и те са върнати в акаунта ми на играч.
ОТ СЕДМИЦА ОПИТВАМ ДА ИЗТЕГЛЯ И НЕ МОГА
RODKA, Kristina DOES NOT UNDERSTAND MY CASE, SHE SAYS THAT I HAVE TO WAIT FOR MY WITHDRAWAL TO BE ACHIEVED- AND WHAT I HAVE STATED IS THAT when I make the withdrawal they tell me that the bank details are entered incorrectly, that my bank rejects these funds and that have been returned to my player account.
I'VE BEEN TRYING TO WITHDRAW FOR A WEEK AND I CAN'T
RODKA, Kristina NO ENTIENDE MI CASO, DICE QUE TENGO QUE ESPERAR PARA QUE SE LOGRE HACER MI RETIRO- Y LO QUE EH EXPUESTO ES QUE al realizar el retiro me dicen que estan mal ingresados los datos bancarios, que mi banco rechaza estos fondos y que han sido devueltos a mi cuenta de jugador.
ESTOY DESDE UNA SEMANA INTENTANDO RETIRAR Y NO SE PUEDE
Кристина дори не ми отговори на това, което й писах вчера. Казиното отново ми изпраща съобщение, че тегленето ми е отказано. Току-що комуникирах с изпълнителен директор и той ми каза да го направя чрез Skrill или Neteller, но казиното не ми дава тази опция за теглене, освен че нямам акаунт в тези портфейли
Казаха ми, че трябва да заредя пари през skrill или neteller и че оттам ще ми даде възможност да тегля през тези портфейли
Kristina has not even replied to what I wrote to her yesterday. The casino again sends me this saying that my withdrawal is declined. I just communicated with an executive and he tells me to do it through Skrill or Neteller but the casino does not give me that withdrawal option apart from that I do not have an account in those wallets
They told me that I had to load money through skrill or neteller and that from there it will give me the option to withdraw through those wallets
kristina ni siquiera ha respondido lo que le escribí ayer . El casino nuevamente me manda esto diciendo que mi retiro es rechazado. me acabo de comunicar con un ejecutivo y me dice que lo haga por skrill or Neteller pero el casino no me da esa opción de retiro aparte no tengo cuenta en esas billeteras
me dijeron que tenia que cargar dinero a travez de skrill o neteller y que de ahí me dará la opción de retirar por esas billeteras
Моля, разберете, че целият екип за жалби е доста зает, има 607 жалби, за които трябва да се погрижат. Моля, бъдете търпеливи.
Както разбирам сега, казиното иска да създадете акаунт в Skrill или Neteller и да изпратите минимален депозит, за да може опцията за плащане да бъде регистрирана в тяхната система. Това всъщност е съвсем обичайно.
Kindly understand that the whole complaint team is quite occupied, there are 607 complaints they have to take care of. Please be patient.
As I understand now, the casino wants you to set up a Skrill or Neteller account and send a minimal deposit so the payment option can be registered in their system. This is quite usual actually.
Това казино е голяма измама
Не играйте тук, играете тук всеки ден от ноември 2021 г. и не сте спечелили веднъж с ежедневни депозити 4-5 пъти. Казаха ми, че парите отиват в украинска банка и какво съвпадение, че цялото казино е напълно манипулирано и нямате шанс да спечелите. Парите отиват за подкрепа на Украйна във войната, което е измама. Това казино трябва да бъде включено в черния списък и да бъде докладвано за измама
Настоявам повече хора да обърнат внимание на това казино, защото те са крадци и нищо друго
This casino is a big scam
Don't play here, played here every day since November 2021 and not won once with daily deposits 4-5 times. I have been told that the money goes to a Ukrainian bank and what a coincidence that the entire Casino is completely rigged and you have no chance of winning. The money goes to support Ukraine in the war, which is a fraud. This casino should be blacklisted and reported for fraud
I demand that more people pay attention to this casino because they are thieves and nothing else
Detta casinot är ett stort bedrägeri
Spela inte här, spelat här varje dag sen November 2021 och inte vunnit en enda gång med dagliga insättningar 4-5 gånger. Pengarna går till en Ukrainsk bank har jag fått veta och vilket sammanträffande att just hela Casinot blir totalt riggat och man har ingen chans till att vinna. Pengarna går till att supporta Ukraina I kriget vilket är ett bedrägeri. Detta casinot borde bli svartlistat och anmält för bedrägeri
Jag kräver att fler folk uppmärksamma detta casinot för de är tjuvar och inget annat
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.